-
Ile kosztują e-commerce zmiany w prawie?
... na dostawców platform internetowych, wzmacniając bezpieczeństwo użytkowników. Wprowadzenie omawianych regulacji prawnych ma ogromny wpływ na ... produktu ...
-
Tydzień 48/2008 (24-30.11.2008)
... może przekroczyć 3% Produktu Krajowego Brutto. Ich zdaniem ze względu na "nadzwyczajne okoliczności" ... w II kwartale. By pobudzić rynek rząd ogłosił zmniejszenie stawki podatku VAT do 15% z 17,5% na okres ... na 1,5% unijnego PKB, czyli ok. 200 mld euro. Z jednej strony są to kosztowne działania, zwiększające obciążenie budżetów, ale wprowadzenie ...
-
Ranking gospodarek świata 2010
... wprowadzenie euro, co spowodowało zmniejszenie inwestycji zagranicznych w tym kraju i znacznie pogorszyło eksport. WYNIKI W POSZCZEGÓLNYCH KATEGORIACH Zmiana PKB Średnia zmiana Produktu ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... na promocję oferty i sklepu, natomiast nad logistyką czuwa firma matka [12]. Według autora, te sposoby pozwalają na wprowadzenie ...
-
Testy dynamiczne antywirusów a ryzyko
... na początku, jako wprowadzenie, przedstawione zostały inne metody testowania. Testy statyczne Testy statyczne są najbardziej bezpośrednim typem testów: na kolekcji szkodliwego oprogramowania przyprowadza się skanowanie na ...
-
Prezydencja w radzie Europy a własność intelektualna
... produktu. W praktyce wprowadzenie nowej nazwy może wiązać się z naruszeniem praw własności innych firm, posiadających chronione prawnie słowne znaki towarowe. A ryzyko naruszenia stale rośnie. Jako znaki wspólnotowe zarejestrowanych jest już ponad milion oznaczeń. Ochrona wspólnotowa polega na ...
-
Jak nie przegrać wojny cenowej
... wprowadzenie podwyżki jest stosunkowo nieskomplikowanym administracyjnym zabiegiem. Zupełnie inaczej jest z wyznacznikiem przecenowej przewagi firmy - budowaniem silnego, kompetentnego zespołu handlowców, tworzeniem silnych więzi z kanałami dystrybucyjnymi, działaniami marketingowymi, zbieraniem wiedzy o rynku, doskonaleniem produktu ...
-
Opowieść chirurga mózgu
... Rynek jest pełen bezlitosnej konkurencji i zaśmiecony sprzecznymi komunikatami, co utrudnia dotarcie do klientów, aktualnych i nowych. Klienci obciążani są ogromem informacji, nadmiarem wyboru i krótkim czasem na ... jak korzyści produktu lub usługi - na przykłady z życia i ... razu ... (wprowadzenie) 2. Nagle ... (problem) 3. Na szczęście ... (rozwiązanie) ...
-
Strategia rynkowa i Brand Extension
... wprowadzenie do portfolio firmy nowych asortymentów lub zupełnie nowych kategorii. Brand Extension na nowe grupy klientów, to rozszerzania pozycjonowania i segmentacji na grupy klientów, które do tej pory nie były przez markę obsługiwane. Rozszerzanie na nowe rynki może mieć formę geograficzną lub polegać na wprowadzeniu marki na ...
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
... wprowadzenie blogów (a co za tym idzie, tworzenie wartościowych treści). Blogowanie pozwala na budowanie więzi z klientami, dzielenie się wiedzą i inspiracjami,a także zwiększa szanse na ...
-
Tydzień 50/2006 (11-17.12.2006)
... na skierowanie spraw do unijnego sądu, do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości w Luksemburgu. Komisja zarzuca nam złamanie zasady swobody przepływu towarów przez wprowadzenie ograniczeń przy zakupie samochodów używanych za granicą, a także ograniczenie uprawnień organów regulujących rynek ...
-
Start, ale czy up?
... czy wprowadzenie ... rynek. Wobec tej niestabilności szukają nowego modelu działania, chcąc brać udział w przemianach, a nie na nich tracić. Problem polega na kwestii, czy polskie spółki skarbu państwa również mają ten pociąg do innowacji i zapotrzebowanie na ... produktu, musimy stawiać na innowacje. – Start-upy są niezbędne, by ci najwięksi gracze na ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 40/2019
... na minuty, a jego pojawienie się na rynku zintensyfikowało dyskusję w branży nt. rozwoju elektromobilności. Po sukcesie innogy go! wśród klientów indywidualnych, firma zdecydowała się na wprowadzenie ... produktu, przez jego, sprzedaż, aż po obsługę posprzedażową są prowadzone w taki sposób, by miały jak najmniejszy wpływ na ...
-
E-rewolucja! Cyfrowe technologie a gospodarka
... wprowadzenie ...