-
Polityka antydyskryminacyjna w TP SA
... stosuje dyskryminacji pozacenowej. Przez porównanie analogicznych usług będzie można oceniać, czy TP nie faworyzuje własnej części detalicznej kosztem innych operatorów. Wskaźniki KPI będą co miesiąc aktualizowane i publikowanie na stronach TP. Zjawisko dyskryminacji pozacenowej, czyli pogarszania sytuacji klientów innych operatorów np. poprzez ...
-
Rekrutacja, czyli jak długo firma musi czekać na pracowników?
... rekrutacji – ważniejsze jest jej dobre zorganizowanie. Rekrutacyjne KPI – czyli gdzie naprawdę tracimy czas Raport analizuje trzy kluczowe wskaźniki efektywności rekrutacji: Time to Offer – czas ... zanim ich CV zostało przeanalizowane – o jeden dzień dłużej niż w poprzednim półroczu. Analizując wskaźniki takie jak Time to Offer, Time to Hire i Time to ...
-
6 zasad skutecznej obsługi klienta
... w każdym obszarze biznesu: „Nie mierzysz? Nie zarządzasz.” Aby doskonalić procesy, musisz opierać się na konkretnych danych. Wskaźniki efektywności (KPI) pozwalają monitorować kluczowe aspekty i podejmować świadome decyzje. Najważniejsze KPI w obsłudze klienta to m.in.: Net Promoter Score (NPS): Mierzy lojalność klientów i ich gotowość do polecenia ...
-
Działy prawne nie wierzą w możliwości nowych technologii?
... technologicznych, które wzmocnią ich działy, należą te, które pomogą mierzyć kluczowe wskaźniki efektywności (Key Performance Indicators, KPI). – 87 proc. naszych ankietowanych przewiduje, że w ciągu najbliższych trzech lat to właśnie wskaźniki KPI będą wykorzystywane przez korporacyjne działy prawne do śledzenia i raportowania swoich wyników ...
-
Marketing: trendy i wyzwania w najbliższej przyszłości
... się, że liczba źródeł danych wzrośnie do 15. Wskaźniki wciąż ewoluują. W miarę jak praca działów marketingu staje się coraz bardziej strategiczna i wartościowa dla całego biznesu, specjaliści ds. marketingu redefiniują pojęcie sukcesu. Wskaźniki KPI są coraz bardziej dopasowane do wskaźników KPI kreowanych przez dyrektorów generalnych.
-
Porozumienie TP i UKE
... Prezesowi UKE informacje na temat przestrzegania we własnej organizacji zasady niedyskryminacji, przy pomocy specjalnie opracowanych dla tego celu wskaźników (tzw. wskaźniki KPI) oraz poprzez kwartalne raporty niezależnych audytorów. Kolejne działania mające zapewnić równe traktowanie wszystkich uczestników rynku przez TP, to zróżnicowanie sytemu ...
-
Microsoft Dynamics NAV 2009 R2
... integrację z dodatkowymi aplikacjami .NET lub na ich kreację. Nowy NAV został również wyposażony w innowacyjne nardzędzia raportująco-analityczne (narzędzia graficzne, wskaźniki KPI, OLAP), umożliwiające analizę bieżącej sytuacji firmy i podejmowanie trafniejszych decyzji. Dzięki integracji ze SQL Server Reporting Services i SQL Server Analysis ...
-
Ranking warunków mieszkaniowych 2017
... swojego rankingu warunków mieszkaniowych. Trzecia odsłona wspomnianego rankingu przyniosła kilka ciekawych zmian. Analiza portalu RynekPierwotny.pl uwzględnia dwa ważne wskaźniki Przed zaprezentowaniem wyników rankingowych z końca 2016 roku, warto poświęcić kilka zdań metodologii badania przygotowywanego corocznie przez portal RynekPierwotny.pl ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... lub Chatboty, w swoim działaniu korzystające z rozpoznawania mowy lub wirtualnych dialogów, mogą być dodawane do prawie każdego Call Center i wspomagać kluczowe wskaźniki KPI (FTR, Hold Time czy NPS). Zastosowania dla Call Center: wykorzystanie AI w celu minvimalizacji połączeń telefonicznych i optymalizacji czasu i kosztów np. duże ...
-
Pandemia COVID-19 szansą dla CFO?
... , pracownikom, konsumentom i lokalnej społeczności i widzi, że odpowiedzialnymi za budowanie tej właśnie wartości mogą być właśnie CFO. Powinni więc ustalać, które wskaźniki KPI są istotne dla długoterminowej wartości – zarówno w wymiarze finansowym, jak i niefinansowym i starać się promować ściślejszą współpracę między zespołami zajmującymi się ...
-
Nowe technologie: EY sprawdza, w co zainwestują firmy
... trwa. Mniej niż jedna czwarta zarządzających ankietowanych przez EY przyznaje, że aktywnie mierzy zwrot z cyfrowych inwestycji (RODI), podczas gdy inne wskaźniki KPI dotyczące wyników finansowych czy wydajności operacyjnej są powszechnie stosowane – dodaje Michał Kopyt, Partner EY, Lider Działu Doradztwa Technologicznego. O badaniu Digital ...
-
10 kroków do udanej transformacji cyfrowej w stronę chmury
... chmurze, to kierunek, do jakiego dąży branża IT, by wspierać organizacje na drodze cyfrowej. Model produktowy jest skoncentrowany na wynikach, a wskaźniki KPI są zawsze powiązane z wynikami biznesowymi. Zespół produktowy powinien składać się z osób o różnych umiejętnościach i ściśle współpracować we wszystkich aspektach rozwoju, aby ...
-
Światowy Dzień Hasła 2024. Jak stworzyć silne hasło?
... uwierzytelnianie MFA, aby dodać dodatkową warstwę zabezpieczeń. Dzięki temu nawet w przypadku złamania hasła nieautoryzowany dostęp będzie nadal blokowany. Wskaźniki KPI dotyczące bezpieczeństwa: Organizacje powinny wymuszać regularne zmiany haseł i korzystać z rozwiązań do zarządzania dostępem uprzywilejowanym (PAM), aby skutecznie zarządzać ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... DMP lub udoskonalenie metod wykorzystywania tych narzędzi. Wskaźniki reklamowe stają się bardziej wyrafinowane – chociaż nadal popularnym KPI jest ilość wyświetleń (19%), coraz ... wskaźniki pomiaru sukcesy reklam w świecie kreowanym przez dane W badaniu podkreśla się szeroki zakres stosowanych narzędzi i kluczowych wskaźników pomiaru efektywności (KPI ...
-
6 powodów, dla których warto wdrożyć Business Intelligence
... wskaźników efektywności raz w miesiącu Jednak, śledzenie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) raz w miesiącu jest niewystarczające. Aby raport opierał się na aktualnych i precyzyjnych danych, a także wiernie odzwierciedlał faktyczny stan funkcjonowania firmy, wskaźniki powinny być aktualizowane na bieżąco. Najlepszym rozwiązaniem byłoby ich ...
-
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem?
... zostaną w tyle. Warto być o krok przed konkurencją.” Przypisz KPI do każdego działania „Nie mierzysz? Nie zarządzasz” – to hasło doskonale oddaje istotę efektywnego zarządzania sprzedażą i marketingiem. Każde działanie powinno mieć jasno określone wskaźniki efektywności (KPI), które pozwolą ocenić jego skuteczność. W sprzedaży może to być ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... prowadzą do utraconych szans biznesowych. Krok 6: Opracuj odpowiednie wskaźniki pomiaru skuteczności działań Wskaźniki powinny odwoływać się do jakości w obszarze obsługi klienta. Na ... Media Today, TechCrunch, Digiday, a w Polsce np. raporty PBI czy IAB Polska. KPI w B2B nieco inne niż w B2C Zespoły zajmujące się marketingiem B2B, podobnie jak ...
-
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?
... transakcji czy średnia wielkość rachunku. Bez zwrócenia uwagi na niuanse i wskaźniki unikalne dla każdej firmy handlowej, trudno mówić o stworzeniu indywidualnej wersji ... do stworzenia planu działania. Każdy menedżer może otrzymać indywidualny plan sprzedaży, ale KPI powinny być takie same dla wszystkich. W celu monitorowania wykonania planu ...
-
Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa
... (Product Manager) lub Projekt Menadżer (Project Manager) – w pierwszym przypadku osoba koordynująca rozwój produktu w drugim projektu KiPiAj (KPI, ang. Key Performance Indicators) – kluczowe wskaźniki efektywności (finansowe oraz nie finansowe), które stosuje się jako mierniki w procesach pomiaru/weryfikacji stopnia realizacji celów. Ważna tu jest ...
-
EY: zrównoważony rozwój napędza fuzje i przejęcia
... 20% prezesów deklaruje zainteresowanie akwizycjami, które mogą pomóc poprawić wskaźniki odpowiedzialności społecznej (ESG), czy ranking środowiskowy. Globalny trend wzrostu ... ratingu ESG (26% odpowiedzi), długoterminowa kreacja wartości ze wskaźnikami KPI skoncentrowanymi na zrównoważonym rozwoju (26% wskazań) oraz redukcja ryzyka kosztów związanych z ...
-
10 trendów w marketingu na 2024 rok
... reklamowych odgrywają ogromną rolę w mediach, ale 62% marketerów nadal woli stosować najprostsze wskaźniki behawioralne, takie jak czas wyświetlania reklamy. Upowszechnia się już jednak ... sukcesu – Wiemy, że 42% firm włączyło już wskaźniki zrównoważonego rozwoju do swoich kluczowych wskaźników wydajności (KPI) – jest to duży wzrost w stosunku do ...
-
Czym jest branded content?
... w stanie ocenić, czy nasze działania przynoszą pozytywne rezultaty. Jak zatem mierzyć efektywność działań związanych z marketingiem treści? Przede wszystkim należy ustalić KPI (kluczowe wskaźniki efektywności). W social mediach mogą to być: zasięg (np. liczba odwiedzin strony, liczba odsłon stron, liczba unikalnych użytkowników na stronie ...
-
NAV365 – technologie Microsoftu w jednym pakiecie
... gromadzenie danych z wielu różnych źródeł; Power Pivot to narzędzie, które rozszerza możliwości oferowane przez Microsoft Excel, dodając hierarchię, relacje, wskaźniki wydajności KPI. Wbudowana pamięć pozwala na przechowywanie wygenerowanych modeli; Power View umożliwia wyświetlanie danych oraz raportów w sposób interaktywny, za pomocą wykresów ...
-
Dobra wizualizacja: 5 kroków do sukcesu
... statycznych raportów, zawierających tabele proste i przestawne, wykresy słupkowe, kołowe czy nawet wskaźniki. Dokumenty takie zakładają wprawdzie dostęp do sporej dawki informacji ... przekazywanych informacji. Dobrą praktyką jest stosowanie w kokpicie maksymalnie do 9 wskaźników KPI. Im mniej danych do zinterpretowania, tym łatwiej je zrozumieć. 4. ...
-
Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom
... (Net Promoter Score), którego zastosowanie wśród firm systematycznie rośnie. Z badania Salesforce wynika, że wśród KPI dla działów sprzedaży najwyższym przewidywanym wzrostem w ciągu kolejnych 2 lat cieszyć się będą następujące wskaźniki: NPS – wzrost o 118%, Pipeline – wzrost o 105%, Wartość klienta CLV (Customer Lifetime Value) – wzrost ...
-
5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową
... . Wybór, nie loteria Skuteczny marketingowiec ma świadomość, że uniwersalne rozwiązania i wskaźniki nie istnieją. Ich dobór powinien zależeć od dwóch zmiennych - celów biznesowych ... organizacji, przez zweryfikowanie efektów działań e-PRowych, aż po zdefiniowanie KPI i przygotowanie strategii marketingowej. Najważniejsze by jego efektem było sprawne ...