-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
... wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. W kwietniu osiągnęły one pułap 368 mln zł, co stanowiło 38% wydatków we wszystkich analizowanych branżach i znacznie przekroczyło budżety, jakie na reklamę przeznaczyły farmacja, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. Wydatki reklamowe w podziale na media Tradycyjnie już największe wydatki ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... branży handlowej o największych wydatkach reklamowych był ponownie Lidl, który przeznaczył na promocję w tv, radio i prasie ponad 31 mln zł. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się Media Expert, zostawiając w tyle kolejne marki (Biedronkę, Euro RTV AGD i Media Markt). Handel: typy reklamowanych sklepów W branży handlowej ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
... Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. W czerwcu osiągnęły one pułap 368,5 mln zł, co stanowiło 38 ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... dość typowe dla schyłku roku i okresu przeziębień i chorób. Jej wydatki stanowiły aż 38% budżetu wszystkich analizowanych sektorów. Druga pozycja przypadła w udziale branży handlowej, która nieco zwiększyła swoje wydatki względem poprzedniego miesiąca, a trzecia - branży finansowej. Wydatki reklamowe w podziale na media Liderem wśród mediów, które ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. W sierpniu stanowiły one 42 proc. wydatków we wszystkich analizowanych ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży ... . Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz dyskontów (27 proc.) i sklepów w elektroniką (24 proc ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży ... : typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (31 proc.) i dyskontów (30 proc.), w ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... wyższą pozycję niż trzecia, na której znalazły się po branży handlowej i producentach żywności - podkreślają analitycy Equinox Polska. Fakt ten wiąże się ... Hasco-Lek i Polpharmy wszyscy gracze z pierwszej dziesiątki zwiększyli swoje wydatki reklamowe. Jak podkreślają analitycy Equinox Polska, cennikowe wydatki powyżej 50 mln zł przekroczyło w ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... wydatki na reklamę żywności, również trzech największych operatorów telekomunikacyjnych ograniczyło swoje wydatki. Na stabilnym poziomie, głównie dzięki aktywności największych graczy, utrzymują się wydatki branży ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... zmiany zmniejszając inwestycje w media. Spadły wydatki na reklamę firm z branży telekomunikacyjnej i FMCG. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki branży finansowej i ... tworzące region „Postępowa” Azja. W 2012 wydatki reklamowe w tym regionie wzrosły tylko o 3,6%, głównie z powodu zmniejszenia wymiany handlowej z Chinami i innymi szybko ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... kategoriom, to na miano najbardziej hojnego reklamodawcy zdecydowanie zasługują super- i hipermarkety. W I półroczu br. ich wydatki na reklamę miały 66-procentowy udział w inwestycjach na promocję całej branży handlowej. Względem I połowy poprzedniego roku taki wynik jednoznaczny jest ze spadkiem o 4 punkty procentowe, ale jednocześnie podkreślić ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
Dom mediowy Codemedia przeanalizował ubiegłoroczne wydatki na reklamę w branży handlowej i dowiódł, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Łączny budżet reklamowy wszystkich przeanalizowanych podmiotów przewyższył 1 miliard złotych, co względem poprzedniego roku ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... branży handlowej i farmaceutycznej, jest widoczne we wzroście liczby emitowanych spotów (ok. 21% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem), w rosnącym wypełnieniu bloków reklamowych oraz wzroście cen. Wpłynęło to na podwyższenie prognoz wzrostu wydatków na reklamę radiową w 2015 roku do 5,5%. Analitycy ZenithOptimedia szacują, że w 2016 roku wydatki ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... się, że wszystkie analizowane sektor postanowiły ograniczyć budżety reklamowe. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. W lipcu stanowiły one 34 proc. wydatków we wszystkich analizowanych ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... branży spożywczej, handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Łączne przedświąteczne wydatki reklamowe w tych pięciu topowych branżach to ponad 1,2 mld złotych, o 73 mln złotych więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Markowe święta przed telewizorem Za największy kawałek tortu reklamowego odpowiada branża farmaceutyczna, której wydatki ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... tradycyjnych na reklamę nie szczędził przede wszystkim sektor farmaceutyczny, której wydatki reklamowe stanowiły 35 proc. budżetów wszystkich przeanalizowanych branż. Nieco mniej ... zł. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (28 proc.) i dyskontów (26 proc.), które ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... , a po piętach - podobnie jak w minionych miesiącach - deptała jej farmacja. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. We wrześniu stanowiły one 35 proc. wydatków we wszystkich analizowanych ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... drugą pozycję. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży handlowej. W analizowanym okresie (1.11-15.12 2018) stanowiły one 37 proc ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... handlowej. Ma też inne skuteczne narzędzie w postaci odpowiedniego kształtowania cen cennikowych. Owszem, ceny spadają, ale może nie jest to wystarczająco duża obniżka, by zachęcić reklamodawców do lokowania wyższych budżetów – uważa Jaśkiewicz-Kundera. Wydatki ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... mierze jest efektem cięć dokonywanych w pierwszym półroczu. W samym trzecim kwartale wydatki tego sektora podskoczyły o 4,0%, czyli niespełna 6 mln zł. Na przestrzeni 9 miesięcy tego roku najpokaźniejszy wolumenowy wzrost stał się udziałem branży handlowej, której wydatki na reklamę były aż o 165 mln zł (+17,4%) wyższe niż rok ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży ... : typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (42 proc.) i dyskontów (24 proc.), ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży ... : typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (31 proc.) i dyskontów (26 proc.), w ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... wydatki reklamowe w tym regionie wzrosły tylko o 3,6%, głównie z powodu zmniejszenia wymiany handlowej ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... branży FMCG, do ograniczenia wydatków zmuszona jest także branża farmaceutyczna, która poniosła bardzo duże straty w wyniku zmiany ustawy refundacyjnej. Wydatki na reklamę zmniejszają także firmy z branży ... rynkach raczej przeciętnego wzrostu o 2,3% w 2012, częściowo z powodu zmniejszenia wymiany handlowej z Chinami, a po części dlatego, ze niepewność ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... branży finansowej w okresie I-IV 2014r. wskazuje na co najmniej „zadyszkę” w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2013. Całkowite wydatki osiągnęły poziom 499,6 mln zł (wydatki ... Ponadto w listopadzie i grudniu trwała kampania udostępnionej przez ING internetowej platformy handlowej dla firm Aleo. W swojej najnowszej kampanii ING promuje pożyczki ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... , wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej, której majowy budżet reklamowy stanowił 39 proc. wydatków we wszystkich analizowanych branżach i znacznie przekroczył nakłady, jakie na reklamę przeznaczyły farmacja, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. Wydatki reklamowe w podziale na media Tradycyjnie już największe wydatki reklamowe ...
-
Miliardowe inwestycje w nieruchomości handlowe
... %. - Na rosnące inwestycje wpływa dobra koniunktura w Polsce i coraz większe wydatki rodzimych konsumentów. Branża to widzi i inwestuje w punkty handlowe — otwiera ... z branży handlowej wdraża rozwiązania w zakresie Internetu Rzeczy (IoT). Według agencji badawczej Transparency Market Research (TMR), wartość rozwiązań IoT dedykowanych branży handlowej, ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... 6,7 proc. Największą dynamiką charakteryzowały się wydatki na reklamę kinową. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale ... poziomu 22 proc. Należy podkreślić, że od wielkości i struktury mediamiksu firm z branży handlowej zależy w dużym stopniu dalszy rozwój rynku reklamy. Największy spadek wolumenu ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... tej branży plasuje ją w połowie stawki trzydziestu najbardziej aktywnych sektorów na rynku. Dla porównania, najwięcej na ten cel przeznacza się w branży farmaceutycznej, handlowej bądź ... reklamy telewizyjnej. W ciągu 11 miesięcy mijającego roku, największe wydatki reklamowe w branży dziecięcej w mediach tradycyjnych związane były z emisją spotów na ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... (Over-the-top). Z wyłączeniem Chin, gdzie w branży FMCG reklama cyfrowa już stanowi główną formę komunikacji handlowej, marki należące do kategorii FMCG ... sprzed pandemii, który w 2019 r. wynosił 6,8%. Wydatki na reklamę w branży FMCG podążą za wzrostem całego rynku, wychodząc z 11% spadku w 2020 r. Wydatki w branży FMCG spadły w 2020 r. bardziej ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 11/2018
... programu MdM. Wydatki ... handlowej (GLA). Nadal największy udział w rynku należy do centrów handlowych (ok. 88%). - 2018 zapowiada się na niezwykle dynamiczny. Spodziewamy się m.in. kilku spektakularnych roszad w portfelach największych graczy oraz otwarcia prestiżowych obiektów handlowych w dużych miastach. Niewątpliwie piętno na całej branży ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... koniunkturę i techniczną recesję. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w trzech pierwszych kwartałach 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy ...
-
Upadłości firm na świecie - prognozy 2012
... problemu kryzysu w strefie euro – obciążenia finansowe i pogarszający się bilans wymiany handlowej w strefie euro co dwa miesiące zmniejszają wzrost o 0,1 punktu, a wskutek efektu domina ... szereg planowanych działań (wsparcie dla branży motoryzacyjnej i stalowej), oraz w Rosji, której budżet przewiduje wyższe wydatki publiczne (wsparcie dla ...
-
Podróże służbowe: jeździmy na podbój rynków
... co trzecia średnio raz na tydzień. Podróże służbowe najczęściej zdarzają się w branży handlowej i produkcyjnej. Warto odnotować, że aż jedna trzecia przedstawicieli mikrofirm ... w taki sposób podróże rozlicza 45 proc. firm. Nieco rzadziej delegowany pokrywa wydatki z własnych środków, które następnie refunduje pracodawca (35 proc.) Kartą służbową za ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 34/2019
... TSL w Polsce i w Europie rządzi klient. Produkcja przemysłowa, wzrost wymiany handlowej czy rozwój branży ecommerce - wszystko to wpływa na rosnące zapotrzebowanie na usługi transportowe ... wpływy za przewieziony ładunek nie powinny być niższe niż poniesione wydatki. Transportowcy w różny sposób naliczają opłatę za wykonaną pracę. Jedni podają ...