-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
... reklamy restauracji, a spośród miejsc noclegowych najchętniej promują się hotele. W kategorii transport publiczny, koleje i linie lotnicze na ... gazet ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... się, że w latach 2012–2014 wydatki na reklamę w gazetach będą się zmniejszać średnio o 2% rocznie. Podkreśla jednocześnie, że szacunki te dotyczą wersji drukowanych, a nie serwisów internetowych gazet i czasopism, ich wersji na tablety czy aplikacji mobilnych, które są uwzględnione w szacunkach dotyczących reklamy w Internecie. Perspektywy wydawców ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... Wydatki na reklamy umieszczone na łamach gazet charakteryzowały się kwotami rządu prawie 35 mln zł, z czego czołowa dziesiątka przeznaczyła na ten cel ponad 15,5 mln zł. W ten rodzaj reklamy zainwestowali przede wszystkim: Getin Holding (2,6 mln zł) oraz SKOK (2,1 mln zł). Polsat na ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... Reklamy sklepu B&M Toys emitowane były ponad 600 razy, a promocyjny koszt kampanii przekroczył 430 tys. zł. Radiosłuchacze w regionach często mogli trafić na firmowany przez sklep internetowy Hippocampus spot promujący grę planszową „Było Sobie Życie” oraz na reklamy lokalnych przedszkoli. Marką produktów żywnościowych, na których promocję w 2014 ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... reklamy w Polsce, jednak wydatki na reklamę w Internecie osiągną podobny udział – 37% wartości rynku. POSZCZEGÓLNE SEGMENTY RYNKU W POLSCE I NA ŚWIECIE Dystrybucja programów TV w Polsce i na świecie Globalne wydatki na płatną telewizję (wykluczając wydatki na publiczny abonament) będą rosły w okresie kolejnych 5 lat na ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... na Platformie IMM wskazuje, że w czwartym kwartale 2014 roku wysokość środków przeznaczanych na reklamy ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
... .03.2014 r. Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 01.01.2014 a 31.03.2014 ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... .pl. O badaniu: Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 kwietnia a 30 czerwca 2014 r. Analizie poddano ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... na fali Biorąc pod uwagę wydatki wszystkich sieci handlowych w podziale na medium, radio było największym reklamobiorcą – wynika z danych admonitu. Na reklamę w radiu sieci handlowe wydały łącznie więcej niż 134 mln zł, a na reklamy telewizyjne około 131 mln zł. Stacje radiowe mogły liczyć na ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Wzmianki na temat kampanii sieci sklepów Biedronka zbadano na podstawie monitoringu internetu i mediów społecznościowych na hasło „Biedronka” w kontekście nazwiska Olbrychski. Wzmianki na temat kampanii operatora P4 zbadano na ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 września 2014 roku. Łukasz ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... gazet i czasopism, ich wersji na tablety czy aplikacji mobilnych, które są uwzględnione w szacunkach dotyczących reklamy w Internecie. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2013 wartość wydatków reklamowych w Internecie przewyższy wydatki na reklamę w gazetach, a w 2015 będzie wyższa niż wartość reklamy ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 kwietnia a 30 czerwca 2014 roku ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na świecie z tak znaczącymi spadkami - będą mniejsze w 2016 r. w porównaniu do roku 2011 o ponad 9%. Dla regionu EMEA szacuje się wzrost wartości reklamy prasowej na ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... .pl. O raporcie: Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 września 2014 r. Analizie poddano ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... oraz Real. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 stycznia a 31 marca 2014 roku. Łukasz Jadaś,
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... 16.11.2014 dla emitowanego w tym dniu „Must Be The Music”. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... . Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 listopada 2013 roku a 20 lipca 2014 roku ...
-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... poddanych zostało pięciu reklamodawców, których wydatki na reklamę były najwyższe w pierwszym kwartale 2014 roku. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 stycznia a 31 marca 2014 roku. Analizie poddano również prawie ...