-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... na fali Biorąc pod uwagę wydatki wszystkich sieci handlowych w podziale na medium, radio było największym reklamobiorcą – wynika z danych admonitu. Na reklamę w radiu sieci handlowe wydały łącznie więcej niż 134 mln zł, a na reklamy telewizyjne około 131 mln zł. Stacje radiowe mogły liczyć na ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... w branży kosmetycznej w skali globalnej. Ogólnie rzecz biorąc, światowe wydatki na reklamę w kategorii Beauty wzrosły między 2014 a 2018 rokiem o zaledwie 0,9% w 2016 roku, po czym w 2017 i 2018 spadły o 1,2%. Internet stymuluje wzrost wydatków na reklamę marek kosmetycznych Sytuacja na rynku reklamowym kosmetyków zaczęła się poprawiać wraz ze ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... o 6,7 proc. Największą dynamiką charakteryzowały się wydatki na reklamę kinową. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... na reklamę w Internecie. W ubiegłym roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o ponad 7 procent. To całkiem sporo, a jednocześnie niewiele - wydatki na reklamę ... na poziomie 5,4% rok do roku. Trendy, które obecnie obserwujemy, są zdecydowanie dobrym prognostykiem dla kolejnych kwartałów. – Po słabszych pierwszych sześciu miesiącach roku 2014 ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... wydatki na reklamę o ok. 5 mln i ostatecznie promowała się za 3,6 mln zł - ex aequo z Realem. Trzy powody do szczęścia: Carrefour, Tesco i Biedronka Skala dyskusji internautów o Lidlu jest wprost proporcjonalna do wysokości wydatków na ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... na reklamę wydaje Lidl, przed Biedronką i Tesco. Marki, które na promocję przeznaczyły najwięcej środków, cieszyły się też największym zainteresowaniem dziennikarzy i internautów. O tych samych sieciach najczęściej pisano na łamach prasy i informowano na ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... wydatków na reklamę w prasie, radiu i telewizji, wiąże się z reguły ze wzrostem popularności sieci handlowych w internecie i mediach społecznościowych. Kogo zaskoczył jeleń w samochodzie, a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... jest dobrym prognostykiem na przyszłość. Ciągle duża niepewność nakazuje jednak dość ostrożnie podchodzić do prognoz. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... 2014 roku na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd ok. 170 mln zł. To nadal więcej, niż wynoszą na przykład wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej, lecz nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie osłabły. W 2014 roku na emisję spotów i kreacji w telewizji ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... , docierającym do wąskiej, lecz zaangażowanej grupy celowej. Wydatki na reklamę w prasie kolorowej skurczyły się w pierwszym półroczu 2014 roku o 15,0% (co stanowi spadek o 40,3 mln złotych). Po bardzo dobrym drugim kwartale, całościowe przychody reklamowe outdooru w pierwszym półroczu 2014 roku spadły zaledwie o 3,8 mln złotych (dynamika -1 ...
-
Reklama kontekstowa 2014
... wydatki na reklamę kontekstową stanowiły nieco ponad 1/4 budżetów SEM. Z kolei badanie IAB AdEx wskazuje, że te ostatnie obejmują 36,5% wydatków na całą reklamę ... wydatki na content marketing rosną. Kolejnym motorem rozwoju rynku reklamy kontekstowej mogą być też reklamy mobilne. W 2014 budżety na reklamę mobilną stanowiły średnio 8,9% wydatków na ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... na spoty reklamowe Lidla. 100 mln zł na wyprawkę szkolną Dla 10 największych reklamodawców wśród sieci handlowych, czasem najbardziej aktywnej promocji był przełom sierpnia i września. To tradycyjnie czas powrotów do szkoły i reklamodawcy nie zapomnieli o potrzebach uczniów i rodziców. W samym wrześniu sieci handlowe wydały na reklamę ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Wzmianki na temat kampanii sieci sklepów Biedronka zbadano na podstawie monitoringu internetu i mediów społecznościowych na hasło „Biedronka” w kontekście nazwiska Olbrychski. Wzmianki na temat kampanii operatora P4 zbadano na ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2014 i prognoza III kw. 2014
... w marketing i reklamę (18,5 proc.) oraz remonty i zakup lokali użytkowych (19,2 proc.). Udział firm deklarujących inwestowanie wyniósł 49,5%, co oznacza, że co drugi przedsiębiorca MSP, także na trzeci kwartał zaplanował wydatki firmowe. ... , nie w stanie likwidacji). Technika: wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo (CATI). Realizacja: lipiec 2014 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... na minusie jest fakt, że najwięksi gracze wciąż boją się kryzysu. Na reklamę w mediach stawiają teraz ci, którzy na kryzysie potrafią zarobić. - Przede wszystkim widać ofensywę dyskontów kosztem wysokomarżowych produktów, szczególnie jeśli chodzi o przemysł spożywczy. Wyraźnie widać, że koncerny dóbr szybkozbywalnych ograniczają wydatki na reklamę ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... wydatki na reklamę w Internecie osiągną podobny udział – 37% wartości rynku. POSZCZEGÓLNE SEGMENTY RYNKU W POLSCE I NA ŚWIECIE Dystrybucja programów TV w Polsce i na świecie Globalne wydatki na płatną telewizję (wykluczając wydatki na publiczny abonament) będą rosły w okresie kolejnych 5 lat na ...
-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... poddanych zostało pięciu reklamodawców, których wydatki na reklamę były najwyższe w pierwszym kwartale 2014 roku. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 stycznia a 31 marca 2014 roku. Analizie poddano również prawie ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na świecie z tak znaczącymi spadkami - będą mniejsze w 2016 r. w porównaniu do roku 2011 o ponad 9%. Dla regionu EMEA szacuje się wzrost wartości reklamy prasowej na ...
-
Aktywa niematerialne to 27 proc. całości inwestycji firm
... Wydatki na reklamę i badania rynku Nabyty kapitał organizacyjny Nakłady na projektowanie Wydatki na badania i rozwój Własny kapitał organizacyjny Wydatki na oprogramowanie i bazy danych Wydatki na szkolenia pracowników Nakłady na innowacje finansowe Wydatki ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... reklamy TV W 2014 r. ... wydatki na reklamę. Oglądalność telewizji w Polsce rośnie, ale nie wśród młodych Polaków Ponad 50 proc. budżetów reklamowych jest przeznaczana w Polsce na reklamę telewizyjną, co jest pochodną kluczowego znaczenia telewizji jako medium. Prognozuje się wzrost wartości rynku reklamy telewizyjnej w Polsce w latach 2014-2017 na ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... Wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na świecie z tak znaczącymi spadkami - będą mniejsze w 2018 r. w porównaniu do 2013 r. o ponad 27%. Dla regionu EMEA szacuje się spadek wartości reklamy prasowej na ... (7,2 bln USD) już w 2014 r. i będą spadać w średnim tempie 0,9% na rok w latach kolejnych. ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... na poziomie o 9,8% rok do roku. Rynek reklamy rośnie zatem znacznie szybciej niż rodzima gospodarka. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... ulokowana została w wideo. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2024 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę najwięcej? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2024 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... . Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 listopada 2013 roku a 20 lipca 2014 ...
-
Dynamiczny remarketing
... prawie połowa wszystkich wyświetleń reklam display jest kupowana w modelu RTB. W Polsce na razie ok. 3 proc., jednak, jak wskazują badania AdEx, wydatki na reklamę internetową w modelu RTB wzrosną z 4 do 138 milionów w 2014 r. Wszystko wskazuje na to, że branża e-commerce w najbliższych latach nadal będzie się dynamicznie rozwijać. Postępująca ...
-
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
... wydatki na ... Na dużą skalę korzystają z nich też sieci handlowe, które do identyfikacji klientów wykorzystują karty lojalnościowe, adresy e-mail czy numery telefonów. Prognozowany wzrost wydatków na reklamę internetową w Polsce przełoży się nie tylko na większą liczbę reklam, co nie jest zbytnio pożądane przez użytkowników. Wpłynie również na ...
-
12 najciekawszych faktów finansowych nt. mundialu 2018
... jest zbliżona do tej z 2014 w Brazylii, tj. 1,6 miliarda dolarów. Firmy wydadzą globalnie na reklamę związaną w sposób bezpośredni lub pośredni z turniejem piłkarskim kilkadziesiąt miliardów dolarów, z których ponad 43% będą stanowiły wydatki na reklamę internetową – podaje Nano Interactive. Po raz pierwszy na tak dużą skalę będzie wykorzystywana ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... wolumenu wzrostu wyróżnił się sektor telekomunikacyjny, który zwiększył inwestycje w reklamę kinową o prawie 7,8 mln zł (dyn. 106%). Natomiast największy spadek wolumenu budżetu na reklamę w kinie zaliczył sektor finanse – reklamodawcy z tego sektora zmniejszyli wydatki o 4,5 mln zł (dyn. - 17,1%). W 2024 r. inwestycje reklamowe w magazynach spadły ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... na tę formę promocji (28 000 zł) to: telekomunikacja (Grupa Orange), handel (Grupa Adeo i Metro Group), finanse (Getin Holding), branża farmaceutyczna (USP Zdrowie i Aflofarm), spożywcza (Ferrero) i kosmetyczna (L'Oréal). Branże, które wybrały jako idealny moment na reklamę czas emisji Mam Talent i wydały na ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2011 i prognoza I kw. 2012
... na minimalne wydatki realizowane głównie z własnych zasobów finansowych. Brak reform, wyższy VAT, wyższe rentowe, wyższe wydatki na ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2012 i prognoza IV kw. 2012
... nieliczne inwestycje, głównie będą kierowane na reklamę, która ma uchronić, przed jeszcze gorszą sprzedażą (wydatki na marketing chce ponieść 26 proc. przedsiębiorców). 15,7 proc. badanych firm zaplanowało inwestycje w maszyny i urządzenia, w środki transportu (10,5 proc.) a np. w oprogramowanie (10,5 proc.). Rok 2014 lub lata kolejne to termin ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... jest jednym z największych reklamodawców na rynku, na jej kondycję nie wpłynął nawet kryzys gospodarczy. Od 2008 roku wydatki reklamowe systematycznie rosną. Porównując ... . Firmy farmaceutyczne największą część swoich budżetów przeznaczają na zakup czasu antenowego w telewizji (65-70%, I-VIII 2014, dane Codemedia). Na drugim miejscu jest radio, gdzie ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... na reklamę internetową, która ciągle budzi zainteresowanie wśród konsumentów - respondenci badania LeadR i IRCenter, pytani o to, gdzie poszukiwaliby informacji na temat operatorów telekomunikacyjnych, w 65 procentach przypadków wskazywali na ... 2014 roku aktualnie już 44% Polaków posiada smartfona. Należy mieć na ... ograniczyć niepotrzebne wydatki, czyli ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... także mobilna. W 2015 roku w USA wydatki programmatic na sektor mobile wyniosą 8,36 mld dolarów i po raz pierwszy przekroczą nakłady na reklamę desktopową – 6,52 mld dolarów. Jak ... rozwijającym się rynkiem mobile w Europie. W 2014 roku dynamika wzrostu wyniosła 113 proc., natomiast na ten rok eksperci szacują wzrost na poziomie 150 proc. Nic więc ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... wydatki Stanów Zjednoczonych na obronność, wzrastające zagrożenie międzynarodowe i walka z terroryzmem. Globalne wydatki na obronność wyniosły w 2014 roku 1,75 bln USD, a budżet obronny USA odpowiadał za 34 proc. tej sumy. Rządowe wydatki Polski na obronność w 2014 ... poza Stanami Zjednoczonymi. – Ceny za reklamę są w tym roku ekstremalnie wysokie, bo ...
1 2