-
Wydatki Polaków na FMCG w 2009r. wzrosły
Wydatki Polaków na produkty żywnościowe i chemiczne w 2009 r. wzrosły o 2,5 proc. Początek 2010 r. przyniósł jednak spadek popytu w przypadku wielu grup produktów. Jak podaje GfK Polonia, w ...
-
Zakupy na Wielkanoc 2025. Jakie wydatki Polaków na żywność?
... Polaków podczas zakupów na Wielkanoc nie zamierza poszukiwać promocji? Czy na świątecznym stole królować będą wypróbowane produkty czy nowości? Co ostatecznie zdecyduje o wyborze konkretnych produktów na święta wielkanocne? Jak wykazało coroczne badanie Grupy BLIX, w tym roku 84% Polaków zamierza kupować produkty spożywcze na ...
-
Rosną wydatki Polaków na produkty FMCG
... na czele zestawienia wydatków w 20 krajach Europy zbadanych przez firmę Nielsen. Mimo pierwszych oznak kryzysu ubiegły rok w naszym kraju był lepszy niż 2007, kiedy to wartość rynku FMCG ... 7,3 proc. Słowacja - 6, 7 proc. Szwajcaria - 6,5 proc. Spadek sprzedaży artykułów FMCG w 2008 r. względem 2007 r. Irlandia - minus 3,8 proc. Dania - minus 2,9 proc ...
-
Rośnie rynek FMCG. Konsumenci więcej wydają i więcej kupują
... na wzrost notowany na rynku FMCG? Jakie strategie zakupowe wykorzystują polscy konsumenci? Dlaczego nie decydują się na kupno zdrowej żywności? W 2024 roku polskie gospodarstwa domowe po raz kolejny zwiększyły swoje wydatki na FMCG ...
-
Kosmetyki do opalania: sprzedaż spada
... wydatki Polaków na produkty do opalania, po opalaniu oraz samoopalacze spadły o 8 procent. ... na podstawie danych pochodzących z prowadzonego od 20 lat Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Jego próbę stanowi 8 tys. polskich gospodarstw domowych, zbierających dane za pomocą skanerów i raportujących o dokonywanych przez siebie zakupach produktów FMCG ...
-
Woda butelkowana leje się strumieniami?
... na nią nieco więcej. W minionym roku wydatki Polaków na ten cel zwiększyły się o 2,6 proc. W ujęciu ilościowym wzrost sięgnął 1,1 proc. Statystyczne polskie gospodarstwo domowe zakupiło 220 litrów wody butelkowanej, przeznaczając na ...
-
Śledzimy zachowania konsumentów z Ukrainy
... Polaków na zachód Europy: wysokie bezrobocie w ich kraju oraz wizja wyższych zarobków i lepszych warunków życia. Jak wynika z badania zdecydowana większość, bo aż 82% przebywających w naszym kraju Ukraińców jest aktywnych na rynku pracy. 3 na ...
-
Rynek pracy 2015: co nas czeka?
... wydatki na rekrutację i ... na kompetencje przywódcze Branże takie jak FMCG, sieci handlowe, usługi i produkcja zwiększają zapotrzebowanie na ... Polaków myśli bądź myślało o emigracji. W najmłodszej grupie pracowników tylko 8% zdecydowanie odrzuca taką możliwość. Ilość Polaków na obczyźnie powoli zbliża się do rekordowego 2007 roku. Różnica polega na ...
-
Branża turystyczna a Facebook
... touroperatorów takich jak AlbaTour. Wiele czynników zewnętrznych przekłada się w tej branży na chęci zakupowe Polaków a co za tym idzie bezpośrednio na sprzedaż. Budżety na Facebooka rosną, ale nie sa to wydatki takie jak w branży FMCG - analizuje Anna Zielińska z agencji Socializer, obsługującej wiele wiodących fan page’y. Tymczasem ...
-
Czego milenialsi szukają u pracodawcy?
... wydatki z wyprzedzeniem. Kupowanie napoju w kiosku czy szybkiej przekąski w sklepie franczyzowym może sumować się do nawet kilkuset złotych miesięcznie! Planując wcześniej wszystkie zakupy na dany dzień, tydzień lub nawet miesiąc, będziesz mógł zaopatrzyć się w produkty (zwłaszcza z kategorii FMCG ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna Europy Środkowo-Wschodniej
... wydatki na ... na wypracowanym przez lata zaufaniu inwestorów zagranicznych, którzy podkreślają duch przedsiębiorczości i motywację Polaków do pracy. Co więcej, inwestorzy mogą korzystać z rożnego rodzaju zachęt, na ...
-
Rynek pracy: czy należy się obawiać bezrobocia?
... na niską cenę cieszą się rosnącą popularnością wśród Polaków. Jak pokazują prognozy oraz aktualne badania NielsenIQ, nasi rodacy coraz chętniej sięgają po towary sygnowane przez marki powstające na zlecenie konkretnych sieciówek. Porównując wydatki na ...
-
Cyfrowe platformy usług wyrównują szanse małych sklepów
... Polaków zamierza ograniczyć wydatki, 37% wybiera tańsze marki, a 47% zwraca większą uwagę na promocje. Promocja dźwignią handlu Duże sieci są gotowe na te wyzwania. Od lat skupiają się na ... z największymi producentami FMCG, głównie spożywczymi. Producenci od lat współpracują z małymi sklepami, ale organizacja promocji na tak rozproszonym rynku ...
-
Lokale gastronomiczne w Polsce 2005
... uwagę postępującą koncentrację sprzedaży w handlu artykułami FMCG, również na rynku gastronomicznym spodziewany jest wzrost znaczenia punktów ... na ogólny wartościowy wzrost rynku gastronomicznego. Po woli następuje wzrost częstotliwości spożywania posiłków poza domem. Zwiększają się również miesięczne wydatki na jedzenie poza domem tej grupy Polaków ...
-
Pieczywo chrupkie: hit czy kit?
... wydatki na kategorię.” O badaniu Powyższe analizy powstały na podstawie danych pochodzących z prowadzonego od ponad 20 lat Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Jego próbę stanowi 8 tys. polskich gospodarstw domowych, zbierających dane za pomocą skanerów i raportujących o dokonywanych przez siebie zakupach produktów FMCG ...