-
Mobilne aplikacje zakupowe: jakie wady i zalety?
... kosmetyki ... na zlecenie Santander Consumer Banku – banku od kredytów metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CATI), przeprowadzonych przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) na przełomie września i października 2023 r. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa dorosłych Polaków ...
-
Jaka będzie Wielkanoc 2021? Ile wydamy? Jak ją spędzimy?
... kosmetyki, ale też gotówka (odpowiednio po 12%). Kwoty przeznaczane na wielkanocne prezenty prezentują się podobnie, co w przypadku zakupów na świąteczny stół. 54% badanych wyda na nie tyle samo co zwykle. 39% respondentów obetnie upominkowe wydatki w porównaniu do poprzednich lat – winna jest tu pandemia, wymuszająca na ...
-
Boże Narodzenie skromniejsze niż rok temu?
... na brak funduszy utrzymuje się na podobnym poziomie co w ubiegłym roku – dodaje Karolina Łuczak. Dwóch na trzech Polaków gwiazdkowe wydatki ...
-
Gorączka świątecznych zakupów
... a nawet o kilkaset procent, przy czym na wzrost popytu wpływa m.in. powszechna wśród Polaków chęć obdarowywania ... , książki, kosmetyki i zabawki. Kolejność najchętniej wybieranych produktów w sklepach off-line kształtuje się następująco: kosmetyki (68,9 ... na jedzenie. 13,7 proc. wyda od 201 - 300 złotych, a 12,8 proc. 301 do 400pln. Wydatki na ...
-
Boże Narodzenie 2021 za 2129 zł
... Z kolei 35 proc ograniczy wydatki na konsumpcję, zaś 32 proc. zredukuje liczbę wizyt w sklepach stacjonarnych. Główną zmienną w zachowaniu Polaków w okresie świątecznym jest ... Co możemy znaleźć pod choinką? W tym roku będą to przede wszystkim kosmetyki i perfumy, takie zakupy deklaruje 56 proc. ankietowanych. Drugą najpopularniejszą kategorią, którą ...
-
Jak spędzamy czas wolny?
... kosmetyki (15%), odzież i obuwie (12%). Książki dla bliskich kupuje 6% badanych, kwiaty – 5%. Respondenci deklarują, że średnio miesięcznie na ...
-
Polski konsument w czasie kryzysu
... na zapas – np. droższe kosmetyki ... na „czarną godzinę” oraz bożonarodzeniowe, urodzinowe, komunijne prezenty – np. 50 złotych miesięcznie. Większe wydatki, np. zakup sprzętu RTV/AGD, rozważane są w kontekście sytuacji finansowej i zawodowej – trwałości zatrudnienia oraz pracy dodatkowej i szans na jej utrzymanie. Wychowawcza rola zakupów Badania UW na ...
-
Prezenty świąteczne: w tym roku więcej za mniej
... kosmetyki i perfumy (które kupuje co druga osoba) lub popularne wśród ponad 1/3 ankietowanych ubrania i akcesoria. Polacy coraz chętniej wybierają również kulturę, obdarowując się m.in. książkami, płytami oraz grami. Są jednak i nowe zjawiska. Popularność sprzedaży i wymiany używanych towarów na ...
-
Artykuły dla dzieci: połowa firm cienko przędzie
... na odzież, jedna czwarta na zabawki, a jedna dziesiąta na żywność Według PMR główne segmenty wydatków na artykuły dla dzieci stanowi odzież i obuwie - około połowy, udział zabawek sięga w wydatkach rodziców 25 proc., a żywność ok. 10 proc. Do tego dochodzą kosmetyki ...
-
E-commerce: Polacy pokochali platformy marketplace
... wydatki ... Kosmetyki i uroda - 6% Sport - 5,8% Zabawki i hobby - 5,5% Motoryzacja - 3,7% Artykuły dziecięce - 3,5% Narzędzia - 2,8% Oświetlenie - 2,4% Inne - 7,2% Zmieniające się preferencje zakupowe: Na ...
-
Podwyżka VAT a ceny w sklepach internetowych
... Polaków ... na kosmetyki wzrósł tylko o 1 punkt procentowy to sklepy wykorzystały ten fakt by podnieść nieznacznie ceny. Widać też wyraźnie, że wzrosły ceny książek (w porównaniu z listopadem - odpowiednio o 2% w lutym i 2,75% w marcu). Wydaje się więc, że ta tendencja jest rosnąca. Na ...
-
Jaki prezent pod choinkę?
... wydatki, brak czasu na szukanie odpowiedniego prezentu, tłumy w galeriach handlowych i brak pomysłu na prezent, to najczęstsze skojarzenia Polaków związane ze świątecznymi zakupami. Dylematy te mają swoje przełożenie również na ...
-
Świąteczne zwyczaje - Boże Narodzenie 2005
... cztery osoby. Najbardziej popularnymi prezentami pozostają kosmetyki (40%) i ubrania (34%), choć te ostatnie cieszą się ostatnio mniejszym powodzeniem. Na prezenty gwiazdkowe Polacy wydadzą średnio 200 zł. Generalnie, wydaje się, że sytuacja finansowa Polaków się poprawia. Blisko dwie trzecie Polaków pokryje wydatki związane ze świętami z bieżących ...
-
Jak młode Polki nakręcają sprzedaż kosmetyków
... GfK, reprezentatywnej próby (N=8000) polskich gospodarstw domowych pochodzących z Panelu Gospodarstw Domowych GfK oraz raportów własnych GfK – Consumer Trends Report, Polska na Widelcu, Zwyczaje Żywieniowe Polaków.