-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... swoje wydatki w porównaniu z ubiegłym rokiem, może to jednak wynikać z wysokich inwestycji związanych z zaangażowaniem marki w EURO2012. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki reklamowe branży żywnościowej i producentów środków do higieny i pielęgnacji. Spadają natomiast wydatki reklamowe największych graczy z branży FMCG – Unilevera ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... wydatki reklamowe. Tym razem analizie poddano III kwartał br. i sektor FMCG. Wynika z niej m.in., że w badanym okresie reklama tej branży ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę w IV kw. 2015 r.
... Wydatki w ostatnim kwartale wyniosły nieco ponad 9 mln złotych i stanowiły 3% całości. W ujęciu pełnego roku 2014 do 2015 kategoria ta zanotowała spadek o 8,5%. W ujęciu całorocznym, wydatki reklamowe całego sektora FMCG ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... wydatków reklamowych branży finansowej w 2015 r. zamknęła się w kwocie 490 mln zł. Wydatki branży finansowej mają ... wydatki na promocję i do dziś utrzymuje poziom są instytucje finansowe. Podobnie jak w innych sektorach, np. FMCG ... (2015 vs. 2014) wydatki reklamowe sektora finansowego spadły o 10% i pochłonęły 487 milionów złotych. Wydatki roczne ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... wydatki na reklamę firm z branży telekomunikacyjnej i FMCG. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki branży finansowej i farmaceutycznej. Rosną natomiast inwestycje reklamowe ... wydatki reklamowe wzrosły wtedy o 7,3%, a od tego czasu gospodarka rozwija się w dwucyfrowym tempie. ZenithOptimedia prognozuje, że wydatki reklamowe w tym regionie wzrosły ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... branży FMCG, do ograniczenia wydatków zmuszona jest także branża farmaceutyczna, która poniosła bardzo duże straty w wyniku zmiany ustawy refundacyjnej. Wydatki na reklamę zmniejszają także firmy z branży ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... półrocza. Z kolei w dwucyfrowym tempie spadały wydatki najmniejszego sektora FMCG - produkty do użytku domowego (mniej o 8,5 ... wydatki na reklamę graficzną - duża w tym zasługa rozwoju reklamy mobile display. Spadały natomiast przychody reklamowe prasy (-20,6%), ... segment ubezpieczeń, bowiem firmy z tej branży tworzą starają się o pozyskanie nowych ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... dowiesz się m.in.: Jak będą kształtować się wydatki na reklamę w branży OTC w 2023 r?. Co daje reklamie cyfrowej ... by wzmocnić swoją pozycję na rynku. W 2021 r. wydatki reklamowe w kategorii OTC zwiększyły się o 12,8%, choć w tym ... miejscu zakupu, podobnie jak w przypadku reklamy produktów FMCG. Na przykład reklama produktów OTC wykorzystuje w dużym ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... branży ograniczyli wydatki na reklamę o 10% i głównie wynika to z redukcji budżetów największych graczy takich jak Unilever, Nestle, Maspex czy Mondelez. Na całym rynku po sześciu miesiącach roku dziesięć sektorów zwiększyło swoje wydatki reklamowe ...
-
Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2004
... , że w 2003 roku zmniejszyły się wydatki niemieckich konsumentów, a inwestycje firm spadły o 4%. Jednak ... niezagrożona. Drugą pozycję utrzymała branża FMCG – ogłoszenia, które zamieścili pracodawcy z tej branży stanowiły podobnie jak w grudniu 11% ... najwięcej ofert zamieściły firmy z branży mediów oraz agencje reklamowe –tu miejsca pracy czekały ...
Tematy: -
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... wyniki osiągane przez kampanie reklamowe, w których online ... powyżej 10 milionów. Co ciekawe, wydatki na reklamę poszczególnych kategorii produktowych ... na słabo obecnym w reklamie internetowej sektorze FMCG, w którym zbadano dwie emisje promujące słodycze, ... zależności od założeń biznesowych wynikających ze specyfiki branży, strategii marki itp., jednak ...