-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... reklamy VOD. Kino i radio raczej nie mogą liczyć na wzrosty Rok 2014 nie przyniesie zauważalnych zmian dla medium kinowego. Brak filmowych hitów wśród tegorocznych premier, nie przysporzy kinom większej widowni niż w 2013 ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... przed Wielkanocą i wakacjami. Największe wydatki na przestrzeni ostatnich lat generują reklamy banków, choć od 2013 wydatki tej kategorii systematycznie spadają. W ostatnim kwartale 2015 roku wyniosły niecałe 72 miliony złotych, stanowiąc 54,5% wszystkich budżetów. Kategorią, która w 2013 roku znacząco zwiększyła wydatki na promocję i do dziś ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w trzech kwartałach 2022 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE Rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 5,1% po trzech ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... Reklama online wygenerowała budżet w wysokości 956 mln zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 17,5%. Tym samym wartość reklamy online była wyższa od wartości reklamy w telewizji o 34 mln zł Wydatki w radiu wzrosły o 0,5%, zaś w telewizji spadły o 1,3%. Zdecydowanie mocniejsze spadki zanotowały pozostałe media. Dzienniki i magazyny straciły odpowiednio ...
-
Wydatki reklamowe w odwrocie
... Monitorowania Mediów, pośród badanych banków w II i III kwartale 2013 roku, pierwsze miejsce na podium zajmuje ... reklamy o kilka do kilkunastu procent i się nie mylą. Oczywiście nie da się ukryć, że zatrudnienie takiej postaci wiąże się z koniecznością wypłaty wysokiego wynagrodzenia, jednak korzyści dla banków z pewnością przewyższają wydatki ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
... handlowe – reklamy sobie, zainteresowanie mediów sobie Pierwsza trójka najczęściej pojawiających się w mediach sieci spożywczych pokazuje, jak wydatki reklamowe mijają się niekiedy z popularnością. ... a 28 lutego 2013 roku. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013
... i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 października a 31 grudnia 2013 roku. Agnieszka ...
-
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
... - poinformowała firma Artefakt. Internauci także chętnie korzystają z takiej formy reklamy. Co ważne częściej wybierają wyniki wyszukiwania oparte na tzw. organicznym ... Ten kierunek rozwoju widoczny jest także w innych krajach. Według prognoz Jupiter Research do 2013 r. wydatki na marketing w wyszukiwarkach w USA wzrosną prawie dwukrotnie do poziomu ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... . Ponad 17 milionów (9%) firmy z tej kategorii przeznaczyły na promocję w Internecie. W porównaniu z 2013 rokiem znaczenie tego kanału wyraźnie wzrosło, a firmy wydały więcej o ok. ... Ta kategoria będzie sukcesywnie tracić na rzecz dynamicznej formy reklamy towarzyszącej odbiorcom podczas konsumpcji telewizji, kina czy Internetu. Udział tych mediów – ...
-
W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?
... jakie daje programmatic Programmatic odpowiada na potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Technologia pozwala na dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych, przez co ... . W Europie udział reklam display w modelu programmatic jest wciąż niewielki. W 2013 roku było to średnio 21%, przy czym w krajach Europy Środkowej i ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... wydatki reklamowe sektora żywnościowego, który był przez wiele lat liderem zestawienia branż korzystających z reklamy telewizyjnej. Pieniądze te częściowo przypłynęły do sektora handlu, który w omawianym okresie niemal podwoił wydatki ... na oglądanie telewizji (1 godzina 54 minuty w 2013 r.) i na dodatek ograniczają konsumpcję telewizji bardziej niż ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... reklamy. W 2012 roku przeciętne wydatki na reklamę realizowaną w sieciach kontekstowych stanowiły niemal 27% budżetów Search Engine Marketing. To już kolejny rok, w którym udział reklamy ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... media? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych mediach? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W 2023 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 7% względem 2022 r. W tym czasie jedenaście sektorów zwiększyło ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... (od 2014 r. - sześć tygodni). Od 2013 r. urlop macierzyński będzie mógł trwać 12 ... wydatki na reklamę lub przesuwają na późniejszy okres. Spowolnienie odczują przede wszystkim stacje telewizyjne. Z korzyścią dla reklamy w internecie. - W przyszłym roku internet "wybuchnie" - uważa ekspert ds. mediów. Jedną z przyczyn, że 2012 rok rynek reklamy ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Reklama kontekstowa 2014
... prowadzonych przez siebie kampanii zadeklarowało 31,6% badanych. W porównaniu do 2013 wzrosła również sama popularność retargetingu, jako metody kierowania powtórnego przekazu ... Ponad 52% ankietowanych zauważa, że wydatki na content marketing rosną. Kolejnym motorem rozwoju rynku reklamy kontekstowej mogą być też reklamy mobilne. W 2014 budżety na ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... 2013 roku. Z kolei wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Reklama online, którą odbiorca polubi
... reklamy wideo typu preroll, midroll i postroll (według raportu AdMonitor Gemiusa za trzeci kwartał 2013 roku). Formaty wideo charakteryzują się wysokim zaangażowaniem użytkownika w przekaz, a co za tym idzie skutecznością reklamy ... się to na reputację portalu, a także – zracjonalizuje wydatki reklamowe (wskaże właściwe ścieżki dotarcia do odbiorcy ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... ma nic za darmo – wydatki reklamowe W badanym okresie największe wydatki reklamowe na przekazy ... 2013 roku. Analizie poddano ponad 12,8 tysięcy materiałów internetu wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy produktów na przeziębienie i grypę. Do porównania wybrano 10 firm, które w badanym okresie zanotowały największe wydatki ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 listopada 2013 roku a 20 ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... w 2011 są na liście za 2012 rok. Obecność w zestawieniu nieistniejących już OLT Express i Amber Gold jest zapowiedzią kolejnych zmian w 2013 roku. Rynek reklamy wielkoformatowej - wymiar geograficzny Najważniejsze zmiany w całym 2012 roku to: spadek udziału dwóch największych rynków: warszawskiego i krakowskiego; wzrost pozostałych rynków ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... przekroczyła 1 mld zł wobec 899 mln zł w roku 2013. Najwięksi reklamodawcy minionego roku to te ... Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... w Polsce, wydatki na e-mail marketing spadły ze 140 mln zł do nieco ponad 110 mln zł (po szacunkowym uwzględnieniu 4 kwartału 2013 r.). Jest ... reklamy, by wyświetlała się ona na dwóch pierwszych, kluczowych dla reklamy mobilnej miejscach. E-mailingi – sprawa osobna Na koniec e-mailingi, które naszym zdaniem są mocno niedocenianym kanałem reklamy ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... 56 proc. wzrostu! Jak wynika z raportu Starlink podsumowującego rynek reklamy i mediów w minionym roku, wydatki na marketing sieciowy podskoczyły o ponad 6 proc. w stosunku ... mediowego Value Media, zgodnie z którym wydatki na reklamę w internecie rosną najbardziej dynamicznie (56 proc. wzrost w stosunku do roku 2013). 20 tysięcy reklamodawców Branża ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... Sieć Netto w porównaniu z ostatnimi miesiącami 2013 roku uszczupliła wydatki na reklamę o ok. 5 mln ... wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce 2014
... i usług poligraficznych wzrósł kolejny rok z rzędu W 2013 r. eksport towarów i usług poligraficznych z Polski wyniósł 5,34 mld zł ... czy banery, po bardziej specjalistyczne rozwiązania, jak np. reklamy gadżetowe czy naklejki 3D – tłumaczy Jacek Bajger, ... istotne innowacje, a prawie 40% poniosło wydatki na działalność badawczo-rozwojową. Nie tylko średnie ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... są skuteczną formą reklamy, ponieważ ... 2013 and Beyond") prognozują migrację firm do zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych od jednego dostawcy oraz rozwój technologii wirtualizacji, które sprawiają, że cała infrastruktura informatyczna staje się coraz prostsza, bardziej wydajna i zautomatyzowana. Wszystko po to, aby ograniczyć niepotrzebne wydatki ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... wydatki Stanów Zjednoczonych na obronność, wzrastające zagrożenie międzynarodowe i walka z terroryzmem. Globalne wydatki na obronność ... ujęciu rocznym indeks spada od lipca 2013 r. I według definicji indeks cen żywności (Food Price ... , kiedy za spot trzeba było zapłacić 4,5 mln dol. Reklamy będą też sprzedawane razem do transmisji telewizyjnej i relacji ...
-
Gospodarka polska w 2005 roku
... nadzorczych, wieczystego użytkowania, sprzedaży przedsiębiorstwa i reklamy. Zagranica inwestuje W 2005 roku ... wreszcie uzgodnić propozycję unijnego budżetu na lata 2007 - 2013. Według tych propozycji, roczna polska składka ... z drugiej jednak strony, podejmuje lub popiera inicjatywy zwiększające wydatki budżetu - co sugeruje, że nie są przewidywane ...
-
Google a trendy internetowe
... Według eMarketera „czasy względnego niedoceniania mobilnej reklamy w wyszukiwarkach właśnie się kończą (…). Już w przyszłym roku wydatki na mobilną reklamę w wyszukiwarkach znacznie wyprzedzą reklamę smsową, i – ex aequo z reklamą display – wyjdą na pierwsze miejsce z kwotą blisko 600 milionów USD. Rok 2013 będzie według eMarketera pierwszym rokiem ...
-
Rynek farmaceutyczny w Polsce a ustawa refundacyjna
... mogą być refundowane. Zakaz reklamy aptek. Zakaz rabatowania i promocji leków ... rynku farmaceutycznego PMR i koordynator raportu. Warto podkreślić, że w 2013 r. i 2014 r. tempo wzrostu rynku będzie wyższe niż w 2012 ... Prace badawczo-rozwojowe prowadzą również Bioton, Adamed i Polpharma. W sumie wydatki firm polskich na badania i rozwój przekroczą 460 ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... zastosowanie w kolejnych branżach. IDC prognozuje, że w 2020 r. wydatki firm związane z wdrożeniem machine learning i sztucznej inteligencji ... technologii przetwarzającej tekst na mowę, który w 2013 roku kupił Amazon. Sparkbit też może być ... ich zachowań w wyniku czego otrzymujemy precyzyjne targetowane reklamy i propozycje produktów, które mogą nas ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2018
... 2013 r. wprowadzić cła antydumpingowe. Co to oznacza dla użytkowników sieci internetowych? Według Bloomberga okazało się, ze część reklamodawców korzystających z usług Google'a może sprawdzić, czy reklamy ... odjęły niecały 1 pkt. W II kw. dynamicznie rosły także wydatki rządowe (2,3 proc.). To w największym stopniu zasługa zwyżkujących najszybciej od ...
1 2