-
Polska szkoła w dobie cyfryzacji, czyli jak dużo zostało do zrobienia
... szkół tzw. mobilnych pracowni - nauczyciele powinni mieć możliwość pracy w swojej pracowni lub tylko w jednej sali (przenoszenie pomocy, sprzętu, aranżowanie pomieszczenia do własnych potrzeb np. ustawianie stolików do pracy zespołowej jest kłopotliwe i zajmuje mnóstwo czasu). Wskazane byłoby wyposażenie pracowni w bardziej specjalistyczny sprzęt ...
-
Telepraca: korzyści i problemy
... niechęć do zmian, okazuje się, że decyzja o wprowadzeniu telepracy może być trudna. Samo wdrożenie rozwiązania jest związane z określonymi kosztami: inwestycja w wyposażenie stanowiska pracy telepracownika, czas potrzebny na koordynację wszystkich aspektów nowej formy zatrudnienia. Jednocześnie korzyści są niepewne i zależne od wielu czynników ...
-
Rekrutację pracowników planuje co czwarta firma
... szanse na zatrudnienie. Dlatego w Polsce uruchomiliśmy nasz autorski program rozwojowy MyPath dla osób z Ukrainy, który obejmuje naukę języka polskiego oraz wyposażenie w kompetencje potrzebne dziś na rynku pracy. Chcemy pomagać uchodźcom w ukończeniu niezbędnych szkoleń oraz pozyskaniu specyficznej wiedzy z konkretnych branż. Każdy pracodawca ...
-
Bezpieczeństwo krytycznych danych
... danych – konstatuje Lapierre CEO i założyciel firmy SoftProject - dostawcy aplikacji do usług Infrastructure as a service. Dodatkowym buforem bezpieczeństwa jest wyposażenie podstawowego serwera oprogramowania w jego aktywną postać zapasową, znajdującą się w odmiennej lokalizacji. Zdublowany serwer jest kalką tego głównego i rejestruje wszystkie ...
-
HoReCa, czyli zwolnienia i przebranżowienie
... wielu przedsiębiorców pozbawiają szansy na jej otrzymanie. Co więcej, wsparcia nie udzielono także firmom ściśle związanym z sektorem HoReCa jak np. wyposażenie, hurtownie gastronomiczne itp. – podkreśla Rafał Krzycki, Wydawca Horeca Business Club oraz Wiceprzewodniczący i Sekretarz Rady w Izbie Gospodarczej Gastronomii Polskiej. – Skutki obostrzeń ...
-
Praca hybrydowa? Bez kultury organizacyjnej będzie ciężko
... Kania z Cisco. Tylko 43 proc. pracowników z Polski uważa, że jest przygotowana pod względem technologicznym do pracy z domu. Kluczowe jest wyposażenie zespołu w odpowiednie narzędzia umożliwiające współpracę i dostęp do firmowych zasobów. Platformy do współpracy działające w oparciu o technologię chmurową, wykorzystujące sztuczną inteligencję ...
-
Satysfakcja z pracy u 56% Polaków
... samochodu określonej marki lub dodatkowego ubezpieczenia będą inaczej odbierane przez kierownika dużego działu, a inaczej przez handlowca, który potraktuje to jako „wyposażenie dodatkowe" będące wymogiem i pewnym standardem w wykonywanej przez niego pracy. Jak pracować to tylko w lubuskim Najbardziej zadowoleni ze swojej pracy są ...
-
ASTER BIZNES: wideokonferencje dla firm
... w miejscu eksploatacji na terenie Polski) oraz 2 godzinne szkolenie z obsługi systemu. Pakiet aktywacyjny Wideokonferencje Max obejmuje: dostawę i instalację akcesoriów (wyposażenie sali konferencyjnej potrzebne do odbywania wideokonferencji High Definition: wideoterminal, kamera ptz, system mikrofonów, dwa monitory 50”), całość zamontowana na ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2010
... z kradzieżami przeznaczono na zatrudnienie nowego personelu: pracowników stałych (21%) i tymczasowych (35,3%). Drugim w kolejności wydatkiem były inwestycje w antykradzieżowe wyposażenie sklepów (31,1%). Kto kradnie? Zgodnie z wynikami badania, w skali globalnej najwięcej strat powodują kradzieże sklepowych złodziei. Wartość skradzionych przez nich ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 23/2011
... 5,7 tys. ton, zatrudniając ok. 1,3 tys. osób (w chwili przejęcia kopalni przyjęto do pracy 731 pracowników, w maju było ich już ponad 920). Wyposażenie technologiczne dostarcza polski przemysł (36-miesięczny leasing). Ministerstwo Ochrony Środowiska wyraziło zgodę na zmianę klasyfikacji części kopalnianych złóż. Oznacza to ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2011
... w ujęciu globalnym (0,99%), natomiast w Europie był on prawie 11 krotnie większy. „Z powodu zeszłorocznego spowolnienia gospodarczego detaliści nie zwiększyli wydatków na wyposażenie antykradzieżowe w takim samym stopniu jak na inne działania zapobiegające stratom” uważa Farrokh Abadi, Dyrektor Naczelny oddziału Rozwiązań do Zarządzania Startami ...
-
Galeria Trzy Korony w Nowym Sączu
... , Marilyn Biżuteria: Apart, Bijou Brigitte, Swiss Usługi: Alior Bank, Etiuda Travel, Foto7, Formix, Kantor, Play, Plus, Pralnia, Poczta Polska, T-Mobile, Wyposażenie wnętrz: Eurofirany, H&M home, Home&You Zdrowie i Uroda: Hebe, Super Pharm Galeria Trzy Korony powstawała przez 2,5 roku. W dniu 8 października 2010 roku ...
-
Lubella i Protektor inwestują w Lubelskiej SSE
... . Drugi z inwestorów - spółka Protektor - ma w planach wynajem hali produkcyjno – magazynowej wraz z zapleczem biurowo – socjalnym budowanej dla firmy przez spółkę Strefa 1 i wyposażenie jej w linię technologiczną do produkcji obuwia. 6 826 000 zł tyle spółka Protektor zainwestuje w nowy projekt, a zakończenie inwestycji planuje do końca ...
-
Banki muszą zrozumieć pokolenie Y
... poprawy produktywności. W przypadku takich transakcji, jak np. zakup produktów inwestycyjnych, bezpośredni kontakt z przedstawicielem instytucji finansowej nadal jest istotny. Wyposażenie doradcy w tablety pozwala na skrócenie procesu sprzedaży i ograniczenie liczby papierowych dokumentów. Automatyzacja zaczyna przenikać obszary do tej pory ...
-
5 nowych inwestycji - KSSE realizuje założenia
... projektu, obejmują ponad 85 mln złotych wydatków inwestycyjnych oraz stworzenie 50 nowych miejsc pracy. Inwestycja reprezentanta branży motoryzacyjnej obejmie wyposażenie fabryki w nowe maszyny i linie technologiczne, niezbędne do zwiększenia zakresu produkcji podzespołów silników samochodowych, skrzyń biegów oraz układów przeniesienia napędu ...
-
Czego oczekujemy od miejsca pracy?
... publicznego. Na czwartej pozycji uplasowała się kuchnia - ważny element dla 83% respondentów. Polski pracownik ceni sobie prywatność Jeżeli chodzi o samo wyposażenie biura, to Polacy najczęściej życzyliby sobie pokojów spotkań (90%), budek telefonicznych (85%) oraz miejsc relaksu (68%). Coraz popularniejsze powierzchnie coworkingowe ...
-
Co powinna wiedzieć branża handlowa? 8 trendów na 2020 rok
... nie przynoszą odpowiedzi na pytania, które coraz głośniej będą wybrzmiewać na zarządach wielu firm. I co dalej? Umiejętność reorganizacji zespołów, wyposażenie ich w nowoczesne narzędzia analityczne, wyciąganie wniosków z dostępnych na rynku publikacji, raportów i analiz, praca koncepcyjna i projektowa zarówno w zakresie nowoczesnych produktów ...
-
Cyberbezpieczeństwo: kopia zapasowa to tylko początek, poznaj 4 kolejne kroki
... pierwsze zadanie dla działów informatycznych, tym bardziej że praca zdalna będzie zapewne odgrywać w przyszłości jeszcze większą rolę. Dobrym początkiem jest wyposażenie korporacyjnych sieci w technologię VPN, aby w ten sposób chronić poufne dane. Równie ważne są jednak kolejne kroki. Zaawansowane narzędzia do zarządzania ...
-
Najlepsze Miejsca Pracy na świecie: jak osiągają przewagę?
... Pracy na świecie) wdrożyła politykę „Pledge to Flex” – w 100% elastyczne i oparte na zaufaniu miejsce pracy. W ten sposób kierownictwo zadeklarowało odpowiednie wyposażenie pracowników, tj. dopasowane do potrzeb każdego stanowiska, stylu pracy i lokalizacji. W nowej rzeczywistości nowe zasady wprowadziła także firma rekrutacyjna Addeco (#19 ...
-
Praca w finansach, marketingu i sprzedaży: co ją wyróżnia?
... rekrutacji. By ułatwić firmom dostosowanie się do nadchodzących zmian, No Fluff Jobs rozpoczął akcję edukacyjną „Widełki wszędzie”. Jej celem jest wyposażenie pracodawców i pracodawczyń w wiedzę o tym, jak projektować poziomy wynagrodzeń w firmie i jak je komunikować wewnętrznie oraz w ogłoszeniach. Aby ułatwić pracodawcom wejście w świat ...
-
Złośliwe oprogramowanie atakuje polskie firmy 5 razy częściej niż rok temu
... zainteresowanie cyberprzestępców prowadzących swoje działania po prostu dla zysku. Najważniejsze zasady, których trzeba przestrzegać, to regularne aktualizowanie systemów i wyposażenie się w renomowaną ochronę antywirusową. Kluczowa pozostaje edukacja pracowników - człowiek jest zwykle najsłabszym ogniwem nawet najlepiej chronionej firmy. Regularne ...
-
3 filary cyberbezpieczeństwa firm
... jest o wiele bardziej skuteczna – mówi Michał Michał Bukontt, Dyrektor Działu ICT w Sprint S.A. Endpoint Security – pierwszy filar ochrony Kluczowym krokiem jest wyposażenie stacji końcowych użytkowników w zaawansowane oprogramowanie ochronne. Najbardziej efektywne okazują się systemy typu EDR (Endpoint Detection and Response). Te systemy mają ...
-
Zaangażowanie pracowników w rękach menedżerów
Firmy powinny aktywniej włączać menedżerów w proces budowania zaangażowania pracowników. Wyposażenie menedżerów w odpowiednią wiedzę i narzędzia, a także stawianie jasnych celów z nim związanych pozwala organizacjom efektywniej zwiększać zaangażowanie pracowników na każdym szczeblu organizacji - ...
-
Outsourcing kadr i płac: rozwiązanie na czas kryzysu?
Coraz częściej słyszy się lub czyta o outsourcingu. Pojęcie nie jest już nowe, ale nadal wielu z nas nie wie czym tak naprawdę jest outsourcing i z czym się wiąże. Słowo outsourcing powstało z połączenia dwóch słów: outside (zewnętrzny) oraz resources (zasoby, dostępne środki). Jedna z najpopularniejszych definicji została wprowadzona przez ...