-
Strona www a promocja firmy w sieci
... a klient Tworząc stronę WWW warto pamiętać, że najważniejsza z puntu widzenia klienta jest jej użyteczność. Wszystkie zamieszczone informacje należy pogrupować w najbardziej ... z klientem a strona WWW Komunikacja na linii klient - firma jest niezwykle istotna. Wpływa na zadowolenie klientów, a co za tym idzie na wyniki sprzedażowe firmy. Klient ...
-
E-turystyka: gdzie na wakacje?
... danego biura podróży. Od tego jak się spisze na miejscu wypoczynku danego klienta i jakie pozostawi po sobie wrażenie bardzo często zależy całościowa opinia o biurze. ... hotelu czy kurortu. Później, pełni nadziei jedziemy na miejsce i albo jest euforia i zadowolenie, albo… rozpacz. Opisy katalogowe muszą zatem być jak najbardziej rzetelne i ...
-
Efektywność osobista: wykorzystuj swój potencjał i kreatywność
... i skuteczniej doprowadzą do osiągnięcia celów, oraz nowych dróg, które pomogą zwiększyć zadowolenie z życia. Żyjesz przecież po to, aby cieszyć się życiem. Elastyczność Innym ważnym ... , jak ona widzi sytuację. Adwokat, który ma argumentować w sądzie w obronie swojego klienta, przygotowując się do sprawy powinien zastanowić się nad tym, jakie ...
-
Opinie w Internecie: wygrywają hejterzy czy pochlebcy?
... dokładnie piszą, co. Jeśli zaś chwalą, to po prostu wyrażają swoje zadowolenie. Sukcesywnie rośnie liczba opinii pozytywnych, a negatywne marginalizują się, co, jak można ... sprzedaży. Dziś w branży e-commerce panuje swoisty kult rywalizacji na jakość obsługi klienta. Kto tego nie rozumie, po prostu wypada z ryku. Dlatego e-sklepy na różne sposoby ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce 2015
... 300 przedsiębiorstw trudniących się poligrafią, z czego aż 43% wyraziło zadowolenie z sytuacji panującej obecnie na polskim rynku. To duży skok w porównaniu z ... internetowe, które na ogół całkowicie rezygnują ze stacjonarnego punktu obsługi klienta. Osiąganej w ten sposób redukcji kosztów towarzyszy poszerzenie zasięgu działalności – drukarnie ...
-
10 sposobów na skuteczny e-mail marketing
... informacji, których możesz faktycznie użyć do komunikacji z klientami. To zapewnia zadowolenie subskrybentów, którzy będą dostawali mailingi dopasowane do ich osobistych ... . Obecnie marketerzy powinni więc skoncentrować się na zarządzaniu podróżą klienta i umiejętnie połączyć poszczególne kanały komunikacji. Rada: Pomyśl o tym, w jakich kanałach ...
-
Pokolenie Millenium napędza dobra luksusowe
... znakomitej strategii i jej nienagannej realizacji, z naciskiem na rozwijanie lojalności i dbanie o zadowolenie klientów. Perspektywy dla Chin. Niższe różnice cenowe w Chinach zachęcają ... do 280-290 mld euro. - Marki powinny wręcz obsesyjnie dbać o klienta i przestawić się na sposób myślenia, które prezentuje pokolenie Millenium- zachęca Poświata z ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2017
... wymagają znakomitej strategii i jej nienagannej realizacji, z naciskiem na rozwijanie lojalności i dbanie o zadowolenie klientów. Perspektywy dla Chin. Niższe różnice cenowe w Chinach zachęcają ... do 280-290 mld euro. - Marki powinny wręcz obsesyjnie dbać o klienta i przestawić się na sposób myślenia millenialsów - zachęca Poświata z Bain & Company. ...
-
Czy automatyzacja pomoże uwolnić potencjał pracowników?
... wynika, że 75 proc. organizacji, które wdrożyły systemy oparte na sztucznej inteligencji, zaobserwowało, że zadowolenie ich klientów wzrosło przynajmniej o 10 proc. O tyle samo wzrosła również sprzedaż produktów i usług tych ... pełnić funkcję ich osobistego asystenta. Oczekiwanie to przekłada się także na retail i standardy obsługi klienta w erze ...
-
„Poaching” po polsku, czyli zmagania tuzów IT o ZUS
... zarzuty o nieuczciwą konkurencję. ZUS ustami prezes prof. Gertrudy Uścińskiej wyraził zadowolenie z faktu, iż koszty utrzymania KSI spadną o połowę oraz że po raz pierwszy ... to tylko zawoalowany, choć korzystny dla budżetu, dumping? Czy aby korzystny dla klienta i „żywiciela” ZUS, czyli emeryta Kowalskiego i rencisty Nowaka, a wcześniej czy później ...
-
Monitor Rynku Pracy: maleją obawy o zatrudnienie, ale szukamy go dłużej
... respondentów. W podziale na zajmowane stanowiska, najwięcej osób odczuwających zadowolenie z pracy to przedstawiciele kadry zarządzającej (90%). Na drugim miejscu znajdują się ... zamierzają podjąć w innych krajach, badani wymieniają pracę fizyczną oraz handel, gastronomię i obsługę klienta (po 11%). 36% osób, które nie rozważają migracji zarobkowej, ...
-
Najszybsze mobilne strony internetowe. Kto w czołówce?
... prezentacja zdjęć produktu, jego opisu czy też formularzy pozwala na przekonanie klienta do zakupu oraz na uniknięcie błędów przy podawaniu np. adresu dostawy. Fakt ... metrykami witryny, między innymi Core Web Vitals, których optymalizacja pozwala nam podnosić zadowolenie naszych użytkowników ‒ mówi Paweł Kowalski, dyrektor IT w Ceneo.pl. Praca nad ...
-
Rośnie deficyt specjalistów od cyberbezpieczeństwa
... tylko ustalają wspólnie zakres szkolenia, dostosowując je do wymagań klienta, ale oferują również audyt potrzeb, tzn. przyglądają się zespołom i technologiom używanym w firmie, ... pracownik ma poczucie, że firma w niego inwestuje, docenia go, zwiększa się jego zadowolenie z miejsca pracy rozwój umiejętności, które może wykorzystać podczas konkretnych ...
-
4 błędy przy tworzeniu strategii e-commerce
... handlowców. Sprzedaż online to zbiór zsynchronizowanych ze sobą połączeń i zależności. Od dodania przez klienta produktów do koszyka po wysyłkę towaru w tle zachodzi proces oparty ... się na całokształt dobrych doświadczeń konsumenckich, a co za tym idzie zadowolenie z zakupu. Tak naprawdę wystarczy oprzeć się na sprawdzonych standardach User Experience ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... przejrzystych zasad zwrotu/reklamacji (33%). Otwartość internautów na nowe formy e-handlu przynosi obustronne korzyści. Dla klienta jest to możliwość zakupu w dowolnej chwili bez konieczności przechodzenia do sklepu. Dla sprzedawcy to ... sklepu (30%) - tak, aby dotarł do szerokiego grona odbiorców (32%). Mimo to co trzeci badany wyraża zadowolenie ...
-
Na rynku pracy lepsze nastroje
... treści i grafiki (39 proc.) oraz czatboty i automatyczne systemy obsługi klienta (38 proc.). Trzecie miejsce zajmują w tym zestawieniu translatory z języków obcych (35 ... satysfakcja z pracy i mniejsza aktywność w poszukiwaniu ofert 73 proc. respondentów deklaruje zadowolenie z wykonywanej pracy. W zestawieniu pod tym względem przodują kierowcy (aż ...
-
Czy Polska jest gotowa na 4-dniowy tydzień pracy?
... Microsoftu. Stwierdzono, że eksperymenty te pozytywnie wpłynęły na produktywność i zadowolenie pracowników oraz pracowniczek. W minionym tygodniu w Niemczech uruchomiono tego typu program, w ... istotna jest po prostu obecność na stanowisku pracy, jak w obsłudze klienta. W tych wypadkach konieczne byłoby zwiększenie zatrudnienia, co podniosłoby koszty ...