-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... jeszcze większego znaczenia? Ponieważ tak naprawdę, w czasie pandemii kontakt marek z konsumentami stał się jeszcze ważniejszy. Możliwości nawiązania fizycznej interakcji z pracownikami firmy zostały bowiem mocno ograniczone, a kontakt przeniósł się do innych kanałów, z których klienci korzystają według własnych preferencji. Aby utrzymać się na ...
-
Dobra luksusowe: spadki sprzedaży i zwrot ku e-commerce
... krajów europejskich, ze względu na tę spóźnioną reakcję, będzie bojkotować sprzedawców dóbr luksusowych. Pytaniem pozostaje również, czy w tak niepewnych czasach firmy nie powinny przygotować i wdrożyć polityk związanych z szybkim i konkretnym reagowaniem na sytuacje zupełnie nieoczekiwane i związane z wartościami, które są im bliskie. Wojna ...
-
ZPL: leasing z dobrymi perspektywami
... dane obejmują 100% rynku leasingu w Polsce. Zgodnie z informacjami ZPL, w 2022 roku firmy leasingowe udzieliły firmom łącznego finansowania w wysokości 88 116 mln zł. W ... inwestycyjnych udzielanych przez banki (166,1 mld) na zakup ruchomości. Tak jak w poprzednich latach firmy członkowskie ZPL w większości obsługiwały transakcje leasingowe (76,9 mld ...
-
Spam dla inwestorów
... stanowiły jedynie 10.8 proc. ogółu. Szybki wzrost ilości spamu o tej tematyce potwierdza, że oferowane usługi cieszą się zainteresowaniem wśród odbiorców. Firmy rozsyłające spam z propozycjami inwestycji finansowych sugerują jego odbiorcom, że zostali wyróżnieni otrzymując taką poufną informację. Wykorzystując łatwowierność odbiorców namawiają np ...
-
Jak zostać mistrzem marketingu
... swoich nowych klientów. Procedura zajmowała trzy, cztery dni, uniemożliwiając szybki zakup. Problem wykryto wówczas, gdy doszło do opóźnienia dużej transakcji z jednym z ... Visa prezentuje sklepy, kurorty wakacyjne, restauracje i inne miejsca, w których dokonuje się zakupów. Firmy pokazywane w tych reklamach szczycą się tym, że honorują karty Visa, ...
-
Rolnik przejął Aardo
... obu podmiotów portfolio produktów oferowanych konsumentom opiewać będzie na ponad 300 produktów" - podał do wiadomości Prezes firmy Rolnik Krzysztof Gołębniak. Zakład produkcyjny w Orzeszu stanowi obecnie oddział firmy Rolnik sp. z o.o.; wytwórnia skupi się na dotychczasowej działalności - produkcji dań gotowych w puszkach, dań gotowych w słoikach ...
-
Tydzień 35/2006 (28.08-03.09.2006)
... długoziarnistym są ślady modyfikacji genetycznych, Japonia podjęła decyzję o wstrzymaniu importu. Dotąd firmy amerykańskie nie przedstawiły atestów. Unia Europejska (w ubiegłym roku sprowadziła ... wiązana transakcja, bo niemiecko-francuski koncern kupił już 10% akcji firmy Irkut, która produkuje wojskowe samoloty wielozadaniowe Suchoj. EADS chce ...
-
Zarządzanie ryzykiem kredytowym: bank a firma
... finansowej firmy, nie mają większego wpływu na podstawową działalność zarobkową firmy (oprócz sytuacji, w których kredyt nie zostaje udzielony, a jest potrzebny np. na zakup ... ogólnego wzrostu gospodarczego i lepszego zaspokojenia popytu na produkty wytwarzane przez te firmy. Asymetria informacji może zaistnieć także już po przyznaniu kredytu przez ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... tego samego producenta. Oprócz powtórnych zakupów, nawet ze stuprocentowym poparciem dla produktów firmy, wierność wobec firmy wiąże się też z innymi zachowaniami lojalnościowymi, świadczącymi o pozytywnym nastawieniu klienta względem firmy. Będą to następujące zachowania: przekazywanie pozytywnych opinii o organizacji, niska podatność na działania ...
-
Dyrektor finansowy zyskał na znaczeniu
... przedsiębiorcy są umiarkowanymi optymistami. Jak wynika z badań firmy audytorsko doradczej Grant Thornton Frąckowiak wskaźnik optymizmu wśród rodzimych ... zakup nowych spółek, fuzje czy debiuty na giełdzie. Podobnie wypowiadała się także Małgorzata Starczewska-Krzysztofek, Główny Ekonomista PKPP Lewiatan. - W kryzysowym 2009 r. średnie i duże firmy ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce II kw. 2010
... spółek: Masterlease, LeasePlan oraz Arval Service Lease Polska. Te trzy firmy łącznie mają w obsłudze 44,6 tys. samochodów, czyli jedną trzecią całego krajowego ... 55,9 proc. udział w krajowym rynku. W poszczególnych typach usług, najwyższy udział zrzeszone firmy mają w FSL. Obsługują 59293 pojazdy co daje 60,6 proc. udziału w rynku. W zarządzaniu 48,3 ...
-
Audyt finansowy: niedoceniane Listy do Zarządu
... ryzyka, na które często narażają się największe polskie firmy. Badanie pokazało, że w 72 % przedsiębiorstw wydatki na zakup usług niematerialnych, które są zaliczane do kosztów uzyskania przychodu nie zawsze są prawidłowo dokumentowane. „W praktyce firmy nie zawsze dysponują dokumentami jednoznacznie potwierdzającymi faktyczne wykonanie na ...
-
Polska liderem handlu detalicznego
... 2009 r. koniunktura w handlu prezentowała się lepiej. "Polski rynek wyróżnia się na naszym kontynencie swoim dużym potencjałem – tłumaczy Łukasz Gajewski, Prezes firmy Target BPO, będącej liderem outsourcingu sprzedaży w Polsce. – Z 38 milionami mieszkańców jesteśmy największym rynkiem wśród nowych krajów Unii Europejskiej i jednym z największych ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy I 2011
... Internet Security 2011 za darmo. Użytkownicy dostawali dodatkowy bonus – wraz z produktem firmy Kaspersky Lab mieli za darmo na swoich komputerach szkodnika o nazwie ... w systemie operacyjnym Windows, inicjował fikcyjny proces skanowania i sugerował użytkownikowi zakup licencji w celu usunięcia “wykrytego” szkodnika. Adware Nadal obserwujemy szybkie ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna Polski kusi Indie
... Services, HCL Technologies, Infosys, Wipro, Genpact, Zensar. Indyjskie firmy coraz chętniej sprzedają na rynku polskim swoje produkty. Przedsiębiorstwa z Indii są również zainteresowane przemysłem wydobywczym w Polsce. W 2010 roku ogłoszono, że indyjski koncern Emami rozważa zakup kopalni, z której wydobycie mogłoby sięgać kilku milionów ton ...
-
Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?
... oferentów są przede wszystkim kupujący, a nie korzystające z tego rozwiązania firmy. A to rodzi szczególnie wiele nieporozumień na linii firma (usługodawca) – klient (zleceniodawca) ... jak faktycznie należy zaplanować i wkomponować tę formę w strategię marketingową swojej firmy. Na podstawie obserwacji własnych mogę przypuszczać, że większość firm ...
-
Grzechy polskich stron www
... to reguła. Usability to wartość produktu decydująca o jego jakości użytkowej. W wypadku biznesowych witryn internetowych bardzo ważnym aspektem jest płynna komunikacja firmy i użytkownika, której efektem jest np. decyzja zakupowa. Kluczową rolę w jej podjęciu odgrywa funkcjonalność ułatwiająca przekonanie klienta o dokonaniu dobrego wyboru – dodaje ...
-
Smartfon Nexus 5
... świecie smartfon z systemem Android 4.4 KitKat®, co umożliwia swobodne korzystanie z najnowszych rozwiązań firmy Google. Wyposażono go w szybki procesor SnapdragonTM 800 oraz technologię ... Brytanii, Australii, Korei i Japonii. Oferowane będą wersje czarna oraz biała, a zakup nie będzie wymagać zawarcia umowy z operatorem. Do sprzedaży tradycyjnej w ...
-
Bezpieczeństwo informatyczne mikrofirm w 5 krokach
... wspierają proces zarządzania hasłami, a korzystanie z takich systemów nie jest trudne. Warto rozważyć zakup narzędzi do zarządzania hasłami, takich jak np. LastPass (którego ... . 3. Przemyślany projekt infrastruktury sieciowej Projektując firmową sieć należy pamiętać, że małe firmy z czasem ulegają rozrostowi. Już na samym początku warto zadbać o ...
-
Sprzedaż wierzytelności hipotecznych I-VI 2014 r.
... w Europie w pierwszej połowie 2014 r. Frank Nickel, prezes wykonawczy grupy ds. finansowania korporacyjnego firmy Cushman & Wakefield w regionie EMEA, powiedział: Inwestorzy amerykańscy pozyskali olbrzymi kapitał na zakup nieruchomości o charakterze oportunistycznym. Bardzo duże transakcje cieszą się popularnością wśród kupujących, ponieważ oferują ...
-
Wirtualizacja: tak czy nie?
... wirtualne wymaga nakładów finansowych na infrastrukturę sprzętową, oprogramowanie, zakup odpowiednich licencji oraz niezbędne wsparcie techniczne producenta oprogramowania. ... vSphere. Rozwiązanie tej firmy wybrało ponad 500 tyś. użytkowników, w tym wszystkie firmy z listy Fortune Global 100. Analitycy światowej firmy analityczno-doradcza Gartner ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... przykładów. Firmy ubezpieczeniowe – oferują seniorom polisy na życie, które – zgodnie z przekazem reklamowym – zagwarantują spokój i bezpieczeństwo najbliższym im osobom z rodziny i otoczenia. Poprzez wykupienie polisy senior osłania najbliższych przed ciężarem problemów, którymi obarczyłby ich, odchodząc z tego świata – ten zakup równocześnie ...
-
Polskie sklepy internetowe a logistyka
... możliwością odbioru osobistego zamówienia (54% polskich sklepów i 41% sprzedawców w Niemczech) oraz korzystania z różnego rodzaju paczkomatów (60% w Polsce i 36% w niemieckich sklepach). Firmy logistyczne wciąż jednak mają w swojej ofercie nowe produkty i rozwiązania, które mają na celu usprawnienie dostarczenia przesyłki klientom. Każdy ze sklepów ...
-
Dotacje unijne: jakich szukają Polacy?
... dotacji do 100 000 złotych. Celem dotacji jest najczęściej powstanie i rozwój firmy, miejscem realizacji inwestycji jest obszar miejski, a uzyskaną dotację ankietowani planują przeznaczyć na zakup maszyn lub urządzeń niezbędnych do prowadzenia firmy. Badanie było prowadzone w oparciu o analizę 5 700 zapytań ofertowych zamieszczonych w serwisie ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... się stron www (22 proc.). Z powodu braku finalizacji zamówień przez e-klientów, firmy mogą tracić nawet 4 biliony dolarów rocznie. – Jak podaje firma SeeWhy, ... doświadczenie klientów za czynnik, który pozwala im uzyskać przewagę konkurencyjną. – Firmy, które w najbliższym czasie nie zmienią swojego modelu biznesowego i nie wdrożą rozwiązań, ...
-
Naruszenia cyberbezpieczeństwa: przeciwdziałaj i reaguj
... między typowymi działaniami cyberprzestępców a złożonymi atakami. Problem ten zaczynają dostrzegać firmy: powoli dociera do nich, że incydent naruszenia bezpieczeństwa może stać się ... ją czasem do problemu technicznego, który należy rozwiązać poprzez zakup i wdrożenie bardziej zaawansowanych rozwiązań cyberbezpieczeństwa. Jednak bardziej zrównoważone ...
-
Internet 3.0 zacznie się od Polski?
... 1 gr i jest to nadal ekonomicznie uzasadnione – mówi nam Robert Kałuża, założyciel firmy Billon.pl, oferującej rozliczenia płatnicze oparte na technologii blockchain. ... smartfony rozpoczął się wtedy, kiedy Apple, a potem i Google umożliwiły zakup aplikacji, tworzonych przez niezależnych programistów, na specjalnie dedykowanych platformach ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 28/2019
... Polska na czele rankingu jest też w innej niechlubnej dziedzinie - czasu, jaki najmniejsze firmy muszą czekać na przelew. Narzędzi finansowania dla small biznesu jest niewiele, ... gotówki na dowolny cel – płatności dla podwykonawców, zakup towarów czy regulowanie zobowiązań wobec fiskusa i ZUS. Małe firmy, rzadko mogą sobie pozwolić na to, ...
-
Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?
... będą korzystać z tzw. inteligentnego asystenta (Google Home, Amazon Alexa, itp.) przy dokonywaniu zakupόw on-line czy zarządzaniu tzw. inteligentnym domem. 78% oczekuje, że będą ... zwiększania zaangażowania klienta. Jednak aby sprostać rosnącym oczekiwaniom z obu stron, firmy będą musiały pozyskać nowe zdolności, ktόre pozwolą na zamknięcie ...
-
Jak e-commerce zmienia powierzchnie magazynowe?
... już prawie 400 tys. mkw. w ramach trzech centrów logistycznych zlokalizowanych w Głuchowie k. Łodzi, Ameryce k. Olsztynka oraz Gardnie k. Szczecina. Aktywne pozostają także firmy działające w kanale detalicznym, które rozwijają strategię omnichannel (np.: Smyk, Vistula Retail Group, KRM, LPP, Leroy Merlin, Decathlon, MediaMarkt Saturn) jak ...
-
MŚP otwiera się na pracę zdalną
... home office zależy od wielkości firmy i od branży, w której działa. Najwięcej problemów mają z tym firmy budowlane (64,3 proc.) oraz produkcyjne (60 proc ... jako rozwiązanie przyszłości. Co trzecie przedsiębiorstwo przeznaczyło bowiem dodatkowe środki na zakup nowego sprzętu w postaci komputerów przenośnych i telefonów dla pracowników – mówi Adam ...
-
Które produkty spożywcze są polskie?
... spożywczych i ich pochodzenie, weryfikując je na podstawie struktury własności firmy. Nabiał W przypadku tej kategorii skupiliśmy się na dwóch typach produktów, których używa ... rękach. Należy do amerykańskiej Smithfield Foods, która jest częścią globalnej firmy WH Group (Chiny). Do firmy należą takie marki jak Krakus, Morliny czy Berlinki. Podobna ...
-
4 sposoby na organizację dostaw w e-commerce
... zajmuje się zarówno magazynowaniem, jak i organizuje dostawy do klientów – mówi Daniel Korbus z firmy XBS Group. – Zalet takiej współpracy jest wiele, a najważniejsze z nich to ... się bowiem na niższy ślad węglowy. Cross-docking, czyli mniej magazynowania Firmy handlowe nieustannie dążą do obniżenia kosztów i skrócenia czasu dostawy. W związku ...
-
Jak dostosować e-commerce do wymogów B2B?
... czasie zaczęło upatrywać swoją szansę na zaistnienie online, pracując nad przeniesieniem biznesów do sieci. Ten trend zauważa Krzysztof Rusin, prezes firmy MAZOP Group, specjalizującej się w wytwórstwie opakowań tekturowych oraz sklepu Boxmarket z opakowaniami dostosowanymi do rynku e-commerce. Pandemia pozwoliła rynkowi e-commerce rozwinąć ...
-
Od miedzianych monet po sztuczną inteligencję. Jak zmieniały się programy lojalnościowe?
... cyfrowa i lojalność w branży detalicznej Lata 90. XX wieku były przełomową dekadą dla programów lojalnościowych. W okresie trudności gospodarczych i nadejścia ery cyfrowej firmy zwróciły się ku programom lojalnościowym jako strategicznemu narzędziu do utrzymania zaangażowania klientów i generowania przychodów. W latach 90. wiele krajów mierzyło się ...