-
Polacy i nowoczesne technologie. Dobrodziejstwo czy udręka?
... taka możliwość? Które formy płatności cieszą się największą popularnością? Czy śledzimy nowinki technologiczne? Jakie emocje wywołuje w nas zakup nowego urządzenia mobilnego? Polacy na tropie nowoczesnych technologii Odpowiedzi udzielone przez respondentów badania wyraźnie potwierdzają, że nowoczesne technologie nie tylko ułatwiają nam życie, ale ...
-
Polscy konsumenci na zakupach
... Partner Polska. „Polskie społeczeństwo można podzielić na dwa segmenty: konsumentów nowoczesnych i konserwatywnych. A w każdym z nich zarysowały się po 3 grupy. Dynamiczni z kasą, eleganccy z klasą, życiowi optymiści to grupa nowoczesnych konsumentów. W segmencie konserwatywnym znaleźli się praktyczni konformiści, oszczędni z aspiracjami oraz ...
-
Jak kupować innowacje?
... produktów i usług za istotny wyróżnik na tle konkurencji. Istotną rolę w pozyskiwaniu nowoczesnych rozwiązań mogą odegrać nowoczesne działy zakupów, a także opracowanie wspólnych rozwiązań wraz ... innowacji poprzez współpracę z obecnymi dostawcami (blisko 60% wskazań). Zakup innowacji szczególnie na wczesnym etapie rozwoju wiąże się z większym ...
-
Sprzedaż telewizorów napędza rynek RTV-AGD
... zakup nowoczesnych telewizorów czy dekoderów. W roku bieżącym nastąpi nasilenie tego trendu, ponieważ według planów całkowita rezygnacja z nadawania antenowego sygnału analogowego ma nastąpić do 31 lipca 2013 roku, a już w tym roku ma to mieć miejsce w kilku województwach. Dodatkowo, na zakup ... trend zakupu nowoczesnych odbiorników telewizyjnych i ...
-
Aż 37 proc. budżetu na prezenty świąteczne popłynie przez sieć
... bardziej wnikliwej opinii, sięgamy także po nie. To może tłumaczyć dużą popularność blogów i forów, gdy potrzebujemy informacji na temat nowoczesnych technologii, których zakup wiąże się przeważnie z większym wydatkiem i bardziej przemyślaną decyzją. Osiemnaście procent Polaków pytanych, co zrobią, jeśli prezentu nie znajdą w sklepie ...
-
Strategia telekomunikacyjna rządu 2006-2007
... , obniżyć koszty usług dla Polaków i zwiększyć dostępność nowoczesnych rozwiązań", przedłożoną przez ministra transportu. Podstawowe zadania Strategii to ... Komunikacji Elektronicznej usługi hurtowego dostępu do sieci (umożliwi to różnym operatorom zakup po cenie hurtowej usługi abonamentu od Telekomunikacji Polskiej SA); • dalsze stymulowanie ...
-
Rośnie chiński rynek detaliczny
... artykuły sprzedawane w większych, często sieciowych sklepach, są uważane za produkty o wyższej jakości, na jaką Chińczyków coraz częściej stać. Do rozwoju nowoczesnych kanałów dystrybucji, sklepów sieciowych, walnie przyczyniły się zmiany prawne wprowadzone przez Chiny, otwarcie się na zagraniczne inwestycje, umożliwienie samodzielnej działalności ...
-
Europejscy konsumenci a zakupy
... internetowych i podmiejskich centrów handlowych, zakupy w centrach miast i przy głównych ulicach handlowych pozostają preferowanym wyborem dla konsumentów europejskich. W dobie nowoczesnych kanałów dystrybucji fizycznie istniejący sklep nadal odgrywa kluczową rolę. Kupując ubrania, 78% europejskich konsumentów najczęściej wybiera się do sklepów ...
-
10 szokujących prognoz Saxo Banku na 2019 rok
... w 2020 r. Zapowiada otwarcie linii kredytowej o wartości 5 bln USD na zakup nowych zerokuponowych obligacji wieczystych Sekretarza Skarbu Mnuchina, aby sfinansować ... od dziesiątków lat na pozycji światowego lidera, mają problemy z optymalnym wykorzystywaniem nowoczesnych technologii. Klejnotem w koronie niemieckiej gospodarki, odpowiadającym za 14% ...
-
Omni zakupy. W sieci i stacjonarnie
... metody płatności, w tym oparte o ideę jednego kliknięcia. Polscy konsumenci są otwarci na nowości technologiczne w obszarze e-commerce, więc wdrożenie nowoczesnych usług automatyzujących i usprawniających realizację transakcji to must-have każdego serwisu internetowego. Rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie i wymagania klientów - także ...
-
E-klienci. Wydają, ale wymagają
... a obecnie przyznaje się do nich aż 9%. Dodatkowo, ostatni zapamiętany przez konsumentów zakup w 2/3 przypadków został sfinalizowany w sieci, a wyłącznie offline - zgodnie z informacją od konsumentów ... , będzie wyznaczał trendy i ustalał standardy zakupów. Z różnych nowoczesnych rozwiązań e-zakupowych, jak np. prezentacja produktów w formie wideo, ...
-
Tydzień 51/2006 (18-24.12.2006)
... na lata 2007-2013, który ma przyczynić się do zwiększenia efektywności transferu nowoczesnych technologii do gospodarki. Ma też pomóc ośrodkom n-b i b-r tworzyć ... Ukraińska spółka ZPD STEEL, kontrolowana przez Związek Przemysłowy Donbasu, złożyła ofertę na zakup większości akcji Stoczni Gdynia. W stoczni głównym udziałowcem jest skarb państwa (33 ...
-
Sektor TMT - prognozy 2013
... przed atakami hakerów. Na te właśnie trendy kształtujące rynek nowoczesnych technologii, mediów i telekomunikacji wskazuje firma doradcza Deloitte w tegorocznej, 12. ... odbiorników TV. Okazuje się bowiem, że konsumenci decydujący się na zakup telewizora umożliwiającego dwukierunkową łączność z Internetem rzadko korzystają z tej funkcjonalności. W ...
-
Polska wieś i nowe technologie
... ile postępująca cyfryzacja polskiej wsi oczywiście cieszy, to współcześnie nie bardzo już zaskakuje. Skala i rozmach projektów bazujących na wykorzystaniu nowoczesnych technologii, które zostały stworzone i są doskonalone z myślą o sprawniejszym zarządzaniu gospodarstwem rolnym i wydajniejszej produkcji sięga o wiele dalej i naprawdę robi wrażenie ...
-
Co czeka rynek magazynowy w kolejnych latach?
... dla dużych, krajowych centrów dystrybucyjnych czy hubów przeładunkowych. Wolumen nowoczesnych magazynów w innych, głównych klastrach magazynowych, np. na Górnym Śląsku, we ... aktywem, co umożliwia dostarczanie kapitału na rynek na przykład z Azji. Zakup wysokiej klasy nieruchomości przemysłowe z długoterminowymi umowami najmu coraz częściej stanowi ...
-
Skąd mamy telefony
... jako „na kartę”. Większość aktywacji w tym systemie dokonano poprzez zakup zestawu startowego bez aparatu telefonicznego, składającego się jedynie z karty ... mało zaawansowane technicznie modele, podczas gdy oczekiwania klientów rozbudzane są reklamami nowoczesnych aparatów oferowanych w taryfach abonamentowych. Ponadto użytkownicy telefonów na ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... działań, określanych jako „content marketing” (działania, które polegają na dostarczaniu ciekawych treści i rozrywki przez marki konsumentom). Udział marki w nowoczesnych formach kontaktu z odbiorcą - konkursach, testach produktów czy opiniach konsumenckich - jest zdecydowanie rzadziej dostrzegany przez konsumentów internautów, jednak z drugiej ...
-
Na co musi stawiać współczesny dział zakupów?
... (58 proc.), uzyskaniu efektywności procesów (57 proc.), analizie rynku (44 proc.) oraz w optymalizacji portfela dostawców (40 proc.). Główne przeszkody w implementacji nowoczesnych technologii w obszarze zakupów to jakość danych (49 proc.), brak ich zintegrowania (42 proc.) oraz brak odpowiednich kompetencji analitycznych (29 proc ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... urosną w 2018 r. o 5,4 proc rdr i wyniosą 460,3 mln dolarów, podczas gdy środki przeznaczone na zakup powierzchni reklamowej w modelu programmatic sięgną 193 mln dolarów, co oznacza wzrost o 91,2 proc. rdr — ... korzystanie z wielu źródeł danych i integracja 1st, 2nd i 3rd party data będą coraz bardziej popularne w nowoczesnych metodach prowadzenia ...
-
Zakupy online nie wyparły tradycyjnego handlu
... znaczeniu. Natomiast technologie takie jak showroomy – oglądanie produktów na żywo i zakup online (9 proc), rzeczywistość rozszerzona (AR) (7 proc.) czy personalizacja dzięki AI ... to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekują prostoty, szybkości i nowoczesnych rozwiązań w codziennej obsłudze finansowej. Naszym priorytetem jest wspieranie klientów ...
-
Gorączka świątecznych zakupów
... ich młodsi koledzy będą składać życzenia wysyłając kartki pocztowe lub dzwoniąc do bliskich. Natomiast im internauta młodszy, tym chętniej korzysta z nowoczesnych możliwości – wysyła życzenia mailem czy smsem (z telefonu bądź Internetu). Równocześnie młodsi badani chętniej niż starsi będą składać życzenia osobiście. Przygotowania ...
-
Galeria Metropolia - ewolucja Centrum Hevelius
... . Powierzchnia obiektu zostanie podzielona na pięć tematycznych części, z których każda spełniać będzie inną funkcję dostarczając odmiennych atrakcji. Natomiast instalacja nowoczesnych ekranów multimedialnych sprawi, że będzie to najnowocześniejsze centrum Polski Północnej. Całkowita powierzchnia wynajmu Galerii wynosić będzie 33 tys. m2. W części ...
-
Najpopularniejsze telewizory 2013
... roku 2012 duża część Polaków z powodu cyfryzacji telewizji naziemnej decydowała się na zakup nowego telewizora. Zaważyło to na ogromnej popularności tej kategorii w tamtym ... w sprzęt oznaczać może początek nowego trendu zakupowego – poszukiwania wyjątkowych, nowoczesnych telewizorów. Pozwala to przypuszczać, że kupowanie najtańszych modeli, w ...
-
Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów
... . Według danych PWC dla 45 proc. użytkowników social media na zakup towaru online najbardziej wpływają recenzje, komentarze i dyskusje dotyczące danego towaru w ... i dostawy. Na tym etapie możemy również zadbać o wizerunek e-sklepu i skorzystać z nowoczesnych płatności online. Przykładem ciekawego rozwiązania są płatności Link4Pay. Oprócz tego, że to ...
-
Boże Narodzenie 2017: wydamy średnio 882 zł
... tym roku kupią przede wszystkim w tradycyjnych lokalnych sklepach. Gdy jednak rozważamy zakup multimediów, to stawiamy na sklepy internetowe. Z roku na rok udział ... odsetek ten wynosił 13 proc. W sklepach internetowych szukać będziemy przede wszystkim nowoczesnych technologii i multimediów. Z kolei w sklepach stacjonarnych, na które zdecyduje się 62 ...
-
Zakupy online: 3 nowe zachowania konsumenckie
... Europie i są to: Dynamiczna aktywność w sieci i mediach społecznościowych. Zakupy online to tylko jeden z aspektów internetowej aktywności dzisiejszych e-konsumentów — miłośników nowoczesnych technologii. Są oni użytkownikami urządzeń mobilnych i chętnie udzielają się w mediach społecznościowych. Odbiór w punkcie coraz częstszą metodą dostawy. Choć ...
-
Shoper: płatności online wyprzedzają konkurencję
... , a rok temu już za połowę. Dziś statystyki pokazują, że za ich pośrednictwem opłacamy 62 proc. zamówień składanych online. Rosnąca popularność nowoczesnych płatności online nie powinna być w zasadzie żadnym zaskoczeniem. Dane, które zebrano od kilkunastu tysięcy e-sprzedawców funkcjonujących w ramach platformy Shoper, wyraźnie ...
-
W Krakowskim Parku Technologicznym powstaną nowe zakłady produkcyjne
... ukierunkowani na ciągły wzrost konkurencyjności zakładu na arenie polskiej i międzynarodowej. Nasza najnowsza inwestycja to rozbudowa powierzchni produkcyjnej oraz zakup nowoczesnych maszyn. Prace działu badawczo-rozwojowego firmy TLC w połączeniu z wdrożeniem innowacyjnej technologii wpłyną na zwiększenie zdolności produkcyjnej zakładu. Rozbudowa ...
-
Zakupy internetowe - jak zmienia się e-klient?
... , czy też Rossmann i Hebe. Sytuacja wygląda zupełnie inaczej, gdy chodzi o zakup usług. W tym wypadku dokonujemy zakupów przede wszystkim przez wyspecjalizowane ... stają się szybsze i wygodniejsze. Oznacza to olbrzymi potencjał dla rozwoju nowoczesnych technologii w obszarze dostaw, magazynowania czy płatności cyfrowych. – mówi Agnieszka Górnicka, ...
-
Zakupy online: Polacy doceniają zalety i narzekają na wady
... Nasze dane pokazują, że Polska jest jednym z najbardziej dynamicznych rynków zakupów online w Europie, zarówno pod względem aktywności, jak i wykorzystania nowoczesnych technologii. Mimo wyzwań, takich jak potrzeba zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i uproszczenia procesów zakupowych, polscy konsumenci wykazują się innowacyjnością i otwartością na ...
-
Kieszonkowe naszych dzieci 2004
... udział w podejmowaniu decyzji. Im starsze dziecko, tym jego udział w wyborze marek/ produktów wzrasta. Szczególnie widoczne jest to w zakresie zakupów sprzętu nowoczesnych technologii, jak telefony komórkowe, komputery i oprogramowanie czy gry komputerowe. Starsze dzieci (powyżej 15 lat) w znacznej mierze pełnią już rolę decydentów/ ...
-
Kieszonkowe naszych dzieci
... dwóch trzecich badanych. Generalnie im starsze dziecko, tym jego udział w wyborze marek/produktów wzrasta. Szczególnie widoczne jest to w zakresie zakupów sprzętu nowoczesnych technologii jak telefony komórkowe, komputery i oprogramowanie czy gry komputerowe. Starsze dzieci (11-18 lat) w znacznej mierze pełnią już rolę głównych doradców ...
-
Karty kredytowe a bezpieczeństwo płatności
... też wyłudzenie danych poprzez fałszywą witrynę banku, sklepu internetowego czy instytucji finansowej. Dane kart kredytowych to bardzo łakomy kąsek dla nowoczesnych przestępców a także przestępczości zorganizowanej. W celu pozyskania takich danych uciekają się do chwytów typowo gangsterskich (wymuszenie danych od sterroryzowanych lub przekupionych ...
-
85% internautów robi zakupy przez Internet
... zajmują Wlk. Brytania, Niemcy oraz Japonia – 97%. „Internet nie jest już niszą, jest to medium masowe, będące integralnym aspektem życia nowoczesnych społeczeństw”, komentuje wyniki badań Jonathan Carson, prezes Nielsen Online. „Trudno wręcz wskazać dziedzinę, która by w żaden sposób nie została zmieniona ...
-
Uzależnienie od Internetu coraz powszechniejsze
... oprogramowaniem typu malware to dziś codzienność. Gorzką prawdę ujawnił ostatni raport sporządzony przez ekspertów z laboratorium G Data zajmujących się tworzeniem nowoczesnych systemów antywirusowych, którzy odnotowali znaczny wzrost zagrożonych plików dostępnych w programach Peer to Peer. Od początku zeszłego tygodnia część zainfekowanych plików ...