-
Warszawski rynek powierzchni biurowych w I-III kw. 2019
... euro to zakup Warsaw Spire. Rośnie podaż i aktywność inwestorów Warszawskiemu rynkowi biurowemu nie można odmówić dynamiki. U schyłku września br. podaż powierzchni biurowej w stoicy osiągnęła poziom 5,6 mln mkw. Od początku roku oddano do użytkowania przeszło 142 tys. mkw. biur, zlokalizowanych w 15 nowych obiektach ...
-
1/3 Polaków zakupy przez Internet robi min. raz w miesiącu
... Statystycznego, zaledwie kilkanaście procent przedsiębiorców z segmentu MŚP wykorzystuje zdobycze technologii internetowych do handlu. W zaistniałej sytuacji to konsumenci przy pomocy nowych platform i metod komunikacji, w tym mediów społecznościowych takich jak Instagram, mogą stanowić siłę napędową zmian w rodzimym krajobrazie biznesu e-commerce ...
-
Masz sklep odzieżowy online? Uważaj na Black Friday!
... firma Kaspersky śledzi aktywność różnych sieci tego rodzaju i jest w stanie stwierdzić, kiedy określony botnet zostaje zmieniony celem dodania nowych możliwości. Niedawno badacze z firmy zauważyli botnety złożone z komputerów zainfekowanych szkodliwym oprogramowaniem, które przechwytywało dane uwierzytelniające użytkowników w celu uzyskania ...
-
Galerie handlowe w Warszawie mają silną konkurencję
... skupiona pod jednym dachem, bogata oferta handlowo-usługowa. Jednak rodzimy rynek handlowy jest już jednak tak nasycony, że potrzeba mu jest nowych rozwiązań. Efektem tego jest chociażby ponowny rozkwit deptaków i ulic handlowych. Widać również rosnące zainteresowanie kompleksów komercyjnych, które lokują się na ...
-
Jak zmieni się handel? 5 kluczowych trendów na 2020 rok
... rok ma być wprawdzie kolejnym, który upłynie pod znakiem e-commerce i nowych technologii, ale pojawią się również świeższe trendy. Eksperci DNB Bank ... swojego „starego” iPhone’a. Byłoby to rozszerzenie obecnej usługi pozwalającej na zakup najnowszego modelu i zostawienie w rozliczeniu jego poprzedniej wersji. Gospodarka o obiegu zamkniętym Jak ...
-
Które miasta najlepsze dla seniorów?
... i już jego ¼ stanowią seniorzy. Dlatego wiele ośrodków miejskich inwestuje w infrastrukturę i dostosowuje ją do potrzeb osób starszych. Oznacza to nie tylko zakup nowych pojazdów komunikacji miejskiej czy budowę podjazdów dla wózków, obniżenie krawężników przy przejściach, odpowiednie oznakowanie ich, ale także zwiększenie liczby terenów ...
-
Pandemia a rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce
... i rynek nieruchomości. Są to między innymi: całkowity lockdown, czyli zakaz wychodzenia z domu poza sytuacjami koniecznymi, takimi jak wyjście do pracy, zakup niezbędnych produktów, wizyta u lekarza czy spacer z psem; zawieszenie ruchu lotniczego oraz zamknięcie granic dla obcokrajowców co najmniej do 3 maja; ograniczenia ...
-
Zakładasz sklep internetowy? O te podstawy musisz zadbać!
... przemieszczania się, zainteresowanie tego typu branżami spadło praktycznie do zera. – Największym wyzwaniem jest dostosowanie biznesu do obecnej sytuacji. Trzeba szukać nowych ścieżek dla swojego przedsiębiorstwa, aby utrzymać się na rynku i nie stracić źródła dochodu – zaznacza Joanna Śledziejowska z Grupy TENSE. – Nie bez ...
-
Życie w kwarantannie: pora na e-commerce i usługi online
... %) badanych przekazała w ostatnim miesiącu darowiznę online, a 18% zrobiło to po raz pierwszy. Więcej czasu spędzanego w domu to okazja do nabywania nowych umiejętności, a podłączony do internetu komputer pomaga w tym nie tylko uczniom. 41% Polaków ankietowanych w badaniu Mastercard sygnalizuje, że szuka w sieci materiałów ...
-
Sklepy internetowe: 5 trendów, które pozostawi pandemia
... . W najbliższych miesiącach zmienią się nasze oczekiwania. Sklepy internetowe, szczególnie te z ofertą trafiającą w górne obszary piramidy potrzeb, powinny dostosować ją do nowych oczekiwań klientów w sieci. Niektórzy już to robią - zauważa Artur Halik. 5 trendów w polskim handlu internetowym na drugą połowę 2020 r. 1. Nieustająca promocja ...
-
Sektor MŚP: inwestycje planuje tylko 15% firm
... firm, które chcą to zrobić. Obecnie 15,3% przedsiębiorstw myśli o rozwoju. Miesiąc temu było to 13,8%. Niezmiennie największą popularnością cieszy się zakup nowych maszyn i sprzętów – ponad 45,7% wskazań. Niemal co czwarty przedsiębiorca będzie rozwijał systemy IT, tworzył aplikacje i strony internetowe oraz sklepy online ...
-
Handlowe ulice w Warszawie: stracą czy zyskają na pandemii?
... taki stan rzeczy utrzyma się po drugiej fali pandemii? Możliwe że nie. Branża musi mierzyć się z utrudnionymi warunkami funkcjonowania i szuka nowych rozwiązań, takich jak: powiększenie ogródków, aktywność on-line, abonamenty i vouchery czy wprowadzenie dodatkowej oferty garmażeryjnej. W wielu przypadkach to nie wystarcza – w III ...
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
... lub wideo. Zadbaj o pasażerów z wykupioną miejscówką Jeżeli zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży w Black Friday, być może skupiasz się na pozyskaniu nowych klientów. Pamiętaj też jednak o tych konsumentach, którzy już skorzystali kiedyś z Twojej oferty albo robią to regularnie. Mogą to być pojedyncze ...
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... stawiać doświadczenia pracowników, następnie klientów, a dopiero później – udziałowców? Rozmawiajmy z pracownikami w sposób otwarty i przejrzysty, bądźmy empatyczni Nie koncentrujmy się na pozyskiwaniu nowych klientów, nie dbając przy tym o tych dotychczasowych – budujmy ich lojalność Czy w ogóle słuchamy naszych klientów? A może słuchamy, ale nie ...
-
Sprzedawcy gotowi na nowe zachowania konsumentów. Co zrobili?
... domyślić, że jest to efekt wywoływany przez obecną sytuację epidemiczną. Sprzedawcy wskazują tu głównie na zagrożenie związane z możliwością pojawienia się nowych obostrzeń lub lockdownu (54 proc.). 30 proc. przedstawiciel handlu twierdzi z kolei, że dane, na których opierają swoje planowanie, są niedokładne ...
-
Shoper: jaki okazał się Black Friday w czasach pandemii?
... wyniosła 43 proc. wszystkich transakcji dokonanych w naszych sklepach w Black Friday Za część notowanych w piątek wzrostów w skali roku odpowiada pojawienie się nowych sklepów na platformie jak i obserwowana przez nas coraz większa skłonność sprzedawców do prowadzenia działań reklamowych: w październiku aż połowa z nich deklarowała ...
-
Shoper: listopad ucieszył e-commerce?
... w sklepach Shoper w porównaniu do 2019 roku spadł o kilka punktów procentowych. Za część notowanych w piątek wzrostów w skali roku odpowiada pojawienie się nowych sklepów na platformie jak i obserwowana przez nas coraz większa skłonność sprzedawców do prowadzenia działań reklamowych. W październiku aż połowa z nich deklarowała ...
-
Amazon uruchomi Amazon.pl
... produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe Alexa. W 2021 r. uruchomione zostanie 10. centrum w Świebodzinie, gdzie powstanie ponad 1 000 nowych etatów. Partnerzy sprzedaży, którzy chcą oferować swoje produkty na Amazon.pl, mogą teraz zarejestrować swoje konta sprzedażowe w języku polskim na ...
-
Zakupy online: co kupujemy częściej niż przed pandemią?
... , które znacząco ograniczały mobilności jak i możliwość uprawiania turystyki i sportu. Warto zauważyć, że nawet branże, które nie pozyskały w ubiegłym roku wielu nowych klientów, wciąż dobrze sobie radzą w internecie. Dotychczasowi klienci nie mając często stacjonarnej alternatywy, są bardziej skłonni, by kupować online. Na ...
-
Amazon.pl startuje w Polsce
... i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe Alexa. W 2021 roku uruchomione zostanie 10. centrum w Świebodzinie, gdzie powstanie ponad 1 000 nowych etatów.
-
Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży
... klienta cyfrowego w 2021 roku. Perspektywy na przyszłość W ubiegłym roku sprzedawcy detaliczni musieli wykazać się nie lada odwagą, reagując na napływ nowych, cyfrowych klientów i stosując nowe rozwiązania, takie jak odbiór towarów w sklepach przy zapewnieniu konsumentom bezpieczeństwa — powiedział Rob Garf, wiceprezes i dyrektor generalny ...
-
Podróbki problemem co dziesiątego Polaka
... produktów medycznych, takich jak środki ochrony indywidualnej i maski ochronne, uwypuklił to zjawisko, ponieważ sprawcy naruszeń wykorzystują niepewność ludzi co do nowych metod leczenia i szczepionek. Oprócz zagrożeń dla zdrowia i bezpieczeństwa podróbki często prowadzą do naruszeń bezpieczeństwa i strat finansowych. Piractwo cyfrowe jest również ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... ). Jest jeszcze dużo przestrzeni biznesowej w e-commerce B2B do zagospodarowania przez firmy logistyczne. Wymaga to jednak przedefiniowania ich działalności i podejścia do nowych oczekiwań klientów. Nadal można odnieść wrażenie, że propozycja wielu firm transportowych nie wyróżnia się jeszcze w wystarczający sposób i nie dostrzega specyfiki ...
-
Praca w obsłudze klienta: dominuje stres czy satysfakcja?
... trzeci chętnie zmieni pracodawcę Nie od dziś wiadomo, że okres świąteczny to dobry czas dla specjalistów obsługi klienta na podejmowanie nowych wyzwań zawodowych i negocjacje warunków pracy. Pracodawcom zależy na zatrudnieniu najlepszych i na obsłudze klienta satysfakcjonującej dla wszystkich stron. Głównym powodem poszukiwania ...
-
Świąteczne zakupy online na ostatnią chwilę. Na co uważać?
... – radzi Kamil Sadkowski. Nietrafione prezenty – po świętach bądź czujny Każdego roku po świętach na łamach portali ogłoszeniowych można znaleźć wiele nowych ogłoszeń oferujących nieużywane sprzęty elektroniczne, perfumy, zabawki czy też inne produkty, które okazały się nietrafionym prezentem pod choinkę. Głośne w tym ...
-
Koszyk Roku 2022: znamy najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... czynników wprowadzania BNPL w e-commerce, ankietowani wskazywali m.in. że jest to wygodna dla klientów forma płatności i że dzięki niej chcą pozyskać nowych klientów. Oprócz tego, wśród najważniejszych powodów wdrożenia BNPL, wskazywano, że była to opcja oferowana wraz z bramką płatniczą zaimplementowaną w sklepie.
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... zrobić zakupy za minimum 65 zł. To skok aż o 62,5%. O 20% wrósł także sam pakiet Smart, którego roczna subskrypcja dla nowych abonentów to teraz 59,90 zł. Obciążenie dostawami i zwrotami rośnie, ale nie wszyscy decydują się na zmiany Statystyki zwrotów różnią ...
-
Dane ponad 2,6 mln polskich użytkowników WhatsAppa wystawione na sprzedaż
... jednak, że opublikowane próbki są identyczne z wyciekiem Facebooka z 2019 roku. Niewykluczone, że hakerzy chcieli oszukać innych cyberprzestępców, którzy liczyli na zakup nowych i unikatowych danych. Incydent pokazuje jak ważne jest ograniczone zaufanie do wiadomości, które otrzymujemy na nasze skrzynki pocztowe, komunikatory oraz SMS ...
-
Plus: 5G dla wszystkich i nowa oferta dla rodzin i firm
... oferty na abonament głosowy, internet 5G/LTE oraz światłowód. W nowych ofertach klienci otrzymają więcej GB i Disney+ bez opłat przez rok. Nowe abonamenty z 5G Od 8 ... paczkę GB w ofercie internetu domowego z umową na rok. Osoby, które zdecydują się na zakup tej usługi wraz telewizją w abonamencie od 30 zł/mies. lub z ofertą głosową od 59 zł/mies ...
-
Downsizing i skimpflacja, czyli jak marki walczą z inflacją
... opakowaniu o zmianie gramatury lub składu, dlatego ostatecznie konsumentom pozostaje weryfikacja etykiet i opisów produktów lub usług. Konsumenci są coraz bardziej świadomi nowych zjawisk. Jeżeli czują się oszukani przez producenta, często informują o tym głośno w mediach społecznościowych. Wpływa to zdecydowanie negatywnie na wizerunek marki ...
-
Korzystanie z internetu 60+. Jak seniorzy surfują w sieci?
... zachowania w świecie cyfrowym, do którego w tej grupie społecznej dłużej budowaliśmy zaufanie. Skłonność do korzystania z aplikacji mobilnych otwiera kolejne możliwości tworzenia nowych odpowiadających na potrzeby seniorów tematycznych aplikacji a może i superapps - mówi Anna Heimberger, Prezeska Fundacji Kobiety e-biznesu. To, że seniorzy coraz ...
-
Q-commerce oceniane pozytywnie przez blisko połowę Polaków
... transakcji. Ponadto, zamówienia dostarczane są rowerem lub skuterem, co poniekąd ogranicza dostępne kategorie do zakupów spożywczych i jedzenia na wynos. Potencjał w nowych kategoriach Sektor szybkich dostaw, jednak jako „młody” kanał sprzedaży ma w sobie potencjał i wiele możliwości do odkrycia. Wyniki badania Mindshare pokazują ...
-
12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w e-commerce
... połączeń w jednym momencie. Dzięki temu, e-sklep nie tylko zrealizuje cele w postaci udzielenia szybkiej odpowiedzi, dzięki czemu zwiększają szansę na pozyskanie nowych klientów, ale także odciążają działy sprzedaży i marketingu od tzw. czarnej roboty, pozwalając pracownikom na realizację zadań bardziej skomplikowanych i wymagających. – mówi ...
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
... , tworząc nowe oczekiwania dotyczące wygody, dostępności, dostaw itp. Firmy działające w obszarze e-commerce oraz tradycyjne sklepy, które dostosują się do tych nowych preferencji zakupowych, mają możliwość zyskania przewagi konkurencyjnej. Omnichannel to konieczność Aż 57% ankietowanych w Polsce preferuje sklepy, które oferują zarówno zakupy ...
-
Od miedzianych monet po sztuczną inteligencję. Jak zmieniały się programy lojalnościowe?
... sprzedaży krzyżowej i dodatkowej. Nauka z przeszłości, przygotowanie na przyszłość Współczesne firmy rozumieją, że utrzymanie klientów jest znacznie bardziej opłacalne niż pozyskiwanie nowych. Dlatego rola programów lojalnościowych rośnie. Ich historia pokazuje, które strategie są skuteczne i w jaki sposób relacje z klientami wpływają na biznes ...