-
Zakupy odzieży przez Internet
... prawie 70 % spośród osób, które zadeklarowały kupno odzieży, obuwia, galanterii i dodatków oraz bielizny de-klaruje zakup tego typu produktów kilka razy w roku. Najmniejszą grupę – ... naszych badanych, którzy nie kupują odzieży w e-sklepach o przyczyny tego stanu rzeczy. 74% z badanych obawia się, że przez Internet nie dopasuje odpowiedniego rozmiaru. ...
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
... wyselekcjonowanej grupie, np. 5 proc. widzów, którzy faktycznie mogliby sobie pozwolić na zakup takiego pojazdu. Czas antenowy dla danego urządzenia TV byłby kupowany w czasie ... zakupy bez kolejki Wśród argumentów podawanych przez konsumentów, którzy nie lubią kupować odzieży przez internet, najczęściej wymienianym powodem niechęci do takiej formy ...
-
Zachowania konsumenckie zdominowane przez internet
... przez internet 63 proc. badanych, urządzeń RTV i audio oraz kosmetyków i perfum (po 61 proc.), a także odzieży ...
-
Letnie zakupy przez Internet? Co kupujemy w wakacje?
... panie - do kupowania odzieży przyznaje się aż 43% kobiet i jedynie 19% mężczyzn. W okresie wakacyjnym najczęściej kupujemy szorty (wskazało je 43% respondentów) oraz stroje kąpielowe (39%), czyli niemal niezbędne elementy letnich stylizacji. Bardzo wysoko w rankingu kategorii produktów kupowanych latem przez Internet znalazły się również ...
-
500 zł na dziecko, PIT i inne. Co w Polsce załatwisz przez Internet?
... kupujemy przez Internet? Od odzieży, obuwia, książek, płyt, filmów przez samochody bądź części do nich, biżuterię, oprogramowanie, materiały budowlane, po artkuły dla kolekcjonerów i ubezpieczenia. Sprawy urzędowe Nie sposób pominąć tematu bardzo ważnego dla każdego kto skończył 18 lat, a mianowicie możliwości załatwiania przez Internet szeregu ...
-
85% internautów robi zakupy przez Internet
... liczba osób robiących zakupy przez Internet wzrosła z 10% do 85% ogólnej liczby użytkowników globalnej sieci. Według specjalistów z Nielsen, ... zakupy w sieci, zaś w przypadku odzieży odsetek ten wyniósł 36%. Do innych popularnych zakupów online należą: bilety lotnicze oraz albumy z muzyką, dla których Internet stanowił odpowiednio 24% i 19% ogólnej ...
-
Internet a polska gospodarka
... przez internet. 56 ... zakup odzieży i obuwia w internecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Bardzo podobny odsetek użytkowników (41 proc.) deklaruje opłacanie tam rachunków. Zdecydowanie najrzadziej kupujemy w sieci alkohole i inne używki, rzadko – żywność, chemię gospodarczą oraz usługi edukacyjne. Jest to zgodne z wcześniejszą obserwacją, iż internet ...
-
Zakupy modowe online, czyli click&collect
... powinny dokładać starań do integracji kanałów off i online. Tym bardziej, że w zakupach modowych wyraźnie zaznacza się trend click&collect, a więc kupowanie odzieży przez internet i odbieranie jej stacjonarnie, a 60% klientów przy okazji odbioru decyduje się na dodatkowe zakupy. Jest to zatem grupa konsumentów, która wydaje ...
-
Co 4 internauta robi zakupy spożywcze w Internecie
... spożywczych przez Internet - wynika z badania zrealizowanego przez Gemius dla e-Commerce Polska. To prawie dwa razy więcej niż przed rokiem i ... i powinny dążyć do poziomu tych kategorii produktów, które są obecnie najczęściej kupowane, czyli odzieży, książek, płyt i filmów oraz sprzętu RTV i AGD – uważa ekspert. Celem badania było poznanie postaw, ...
-
Europejscy konsumenci a zakupy
... konsumentów deklaruje zakupy odzieży i obuwia przez Internet, a na przykład w Wielkiej Brytanii Niemczech czy Szwecji jest to 70% i więcej. Jednak aż 25% Polaków, którzy wzięli udział w badaniu stwierdziło, że w przyszłości zamierzają kupować przez Internet „więcej” lub „zdecydowanie więcej”. Kupując przez Internet, 64% europejskich konsumentów ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... przez internet. To blisko 27,9% wartości wspólnotowej branży e-commerce w modelu B2C (sprzedaż klientom indywidulanym przez ...
-
Polacy a zakupy w sieci
... ) najczęściej przez Internet kupują odzież i obuwie, starsze (24+) częściej poszukują książek, płyt, filmów, artykułów związanych z wyposażeniem wnętrz, m.in. mebli i sprzętu AGD/RTV, a także akcesoriów ogrodowych i produktów związanych z motoryzacją. Najwięcej wątpliwości wśród ankietowanych wzbudzały internetowe zakupy butów, odzieży i żywności ...
-
Zakupy online za granicą są tańsze
... przez międzynarodowy ośrodek badawczy IPSOS dla PayPal wynika, że ponad 70% Polaków kupuje towary przez Internet ... %, dla odzieży do 12 %. Jeśli towary przysyłane są spoza Unii, stawki celne regulowane są przez system Taric, ... zakupów online — jest wygodnie, bo nasz system pozwala na zakup za pomocą kilku kliknięć bez konieczności podawania długiego ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2018
... odzieży ... przez Internet, bez potrzeby wizyty u sprzedawcy. Póki co na tę formę prezentacji samochodu zdecydowało się tylko kilka firm w Polsce, ale eksperci prognozują, że zdjęcia aut w widoku 360 to przyszłość sprzedaży samochodów w sieci. Każdy, kto kiedykolwiek sprzedawał samochód przez Internet ...
-
Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje?
... przez internet? Z badania "Polski konsument w sieci" wynika, że statystyczny e-kupujący to mężczyzna w wieku 30-35 lat, który zakupy internetowe robi przeważnie w dni powszednie i w godzinach, w których najczęściej powinien być w pracy (8-17). Najczęściej używa do tego laptopa i płaci przelewem elektronicznym. Zrealizowane przez ... odzieży oraz ...
-
Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?
... zamierzają częściej kupować produkty przez internet. Podczas gdy już dzisiaj co drugi mężczyzna i co trzecia kobieta dokonuje zakupu urządzeń z zakresu elektroniki użytkowej przez internet, to w niedalekiej przyszłości liczba ta wzrośnie do 2/3 kupujących w internecie mężczyzn i ½ kobiet. Również w przypadku odzieży i obuwia, zakupy online stają ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... 11% wzrosła całkowita sprzedaż przez internet w Polsce, a udział e-handlu w całym detalu był o 0,5 pp. wyższy niż rok temu i wyniósł 8,8%. Aż 27,2% wszystkich tekstyliów, odzieży i obuwia w obrocie detalicznym w Polsce sprzedano w tym czasie przez internet. To największy udział wpośród monitorowanych przez GUS kategorii produktowych. Rok rozpoczął ...
-
Do galerii handlowej po odzież i obuwie
... , że kupuje odzież i obuwie przez internet. Wraz ze wzrostem zamożności nabywców, wzrasta znaczenie galerii handlowych i sklepów internetowych jako miejsc zakupu odzieży i obuwia. Maleje natomiast znaczenie hipermarketów, bazarów czy sklepów kanału tradycyjnego. Jeżeli głównym celem wizyty klienta centrum handlowego są zakupy odzieży lub obuwia, to ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... byłby rządowy program ułatwiający zakup komputera przez osoby prywatne. Taka inwestycja ... tytoniowych, produkcja wyrobów włókienniczych i odzieży, itd. (84 proc.). Badania przeprowadzone w 2006 roku przez GUS pokazały, że ... Popularniejszą formą sprzedaży online jest nadal sprzedaż przez Internet, z której skorzystało w 2005 roku 8 proc. firm mających ...
-
Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online
... . Z drugiej strony 45 proc. osób w pierwszej kolejności woli poszukiwać odzieży, obuwia oraz dodatków w marketach – mówi Wojciech Czajkowski, dyrektor zarządzający PayU SA. Wielu ... towar – wyjaśnia Wojciech Czajkowski. Warto dodać, że odzież i obuwie kupowane przez Internet, co do zasady, można zwrócić sprzedającemu w ustawowym terminie 10 dni od ...
-
Grzechy główne Polaków
... na portalach społecznościowych, a 14 proc. pracujących robi w biurze zakupy przez Internet. Co ciekawe, podobnie duża grupa osób przegląda już na firmowym ... i podróże. Na drugim miejscu pożądanych przyjemności znalazły się zakup markowego obuwia, odzieży i luksusowych dodatków, które w takim samym stopniu chcieliby kupować zarówno mężczyźni, ...
-
Dla kogo sprzedaż wysyłkowa?
... przez Internet posiada samochód –więcej niż w całej populacji internautów, w której jedynie co trzecia rodzina posiada auto. Jeśli spojrzymy z kolei na grupę właścicieli samochodów, to aż 70% z nich robi zakupy przez internet ... środki higieny. Warto podkreślić, że 88% dokonujących zakupów na odległość odzieży, obuwia lub dodatków to kobiety. Patrząc z ...
-
Korzystanie z internetu 60+. Jak seniorzy surfują w sieci?
... Fundacji Kobiety e-biznesu około połowa seniorów wykorzystuje internet do zakupów odzieży, dodatków i akcesoriów (50%). Do e-koszyka seniora ... przez internet w ciągu ostatniego półrocza. Znakomita większość jest zadowolona z robienia zakupów online (95%) lub poleciłaby zakupy przez internet swoim znajomym (92%). W kontekście kupowania przez internet ...
-
Polski e-konsument 2010
... artykułów sportowych i turystycznych. Dla nabywców odzieży i obuwia najważniejszym źródłem informacji są e-sklepy, ... trzeci e-konsument decydując się na zakup usług finansowych wybiera spośród kilku swoich ... trzeci e-konsument (36,4%) dokonuje ich zakupu przez Internet. Zakupy przez Internet tych usług deklarują częściej mężczyźni (40,1%) niż kobiety ...
-
Księgarnie internetowe: jak oceniamy?
... przez sklep, o czym klient nie zostaje w porę poinformowany. Zdaniem klientów, przesyłki powinny być rzetelniej pakowane, a książki lepiej zabezpieczone w transporcie. Konsumenci zwracają też uwagę na częste inwentaryzacje i problemy techniczne pojawiające się na etapie składania zamówienia czy dokonywania płatności przez Internet ... odzieży, ... zakup ...
-
Na wyprzedaże czekamy z utęsknieniem
... przez internet korzystając z polskiej porównywarki cenowej. Z popularnych zagranicznych sklepów internetowych i platform zakupowych spoza Polski korzysta zaledwie 3% ankietowanych. W okresie atrakcyjnych cenowo promocji 1/3 Polaków kierowana impulsem lub rekomendacją w sklepie decyduje się na zakup ...
-
Kanały online po pandemii: bardziej ewolucja niż rewolucja
... podczas pandemii wypróbowali ten typ pracy. Nie wszystko można załatwić przez internet W badaniu realizowanym na potrzeby raportu zapytano także respondentów, w jakich sytuacjach cenią sobie ... na pierwszym miejscu znalazło się kupowanie produktów niespożywczych np. odzieży, sprzętu sportowego, książek, kosmetyków. Stwierdziło tak 28 proc. badanych. ...
-
Zachowania konsumentów: mniej na żywność, więcej na paliwo
... zakup w sieci. 43 proc. konsumentów decyduje się na zakupy w sieci elektroniki, a 28 proc. ubrań (-2 pp.). Choć jedzenie w restauracji najchętniej spożywamy na miejscu, to ponad jedna czwarta z nas wybiera opcję zamówienia posiłku do domu przez Internet ... online, pick up in store podczas zamawiania odzieży (60 proc.), elektroniki (55 proc.) i książek ...
-
Na zakupy online najczęściej po obuwie, płacimy szybkim przelewem
... Polsce. 2021" wynika, że Polacy wydają w sieci najwięcej na zakup obuwia (201 zł miesięcznie), odzieży (199 zł) oraz artykułów spożywczych (188 zł). Podobne kwoty Polacy ... z których kiedykolwiek korzystali podczas zakupów online, badani zdecydowanie wskazali szybki przelew przez serwis płatności (70%). Na drugim miejscu znalazły się płatności mobilne ...
-
Boże Narodzenie 2021 za 2129 zł
... różne w zależności od kategorii produktów czy usług. Polacy szczególnie chętnie przez Internet kupują produkty związane z podróżami, spędzaniem wolnego czasu i realizacją pasji. W żywność ... nie są już tak znaczące. Ci, którzy decydują się na zakup kosmetyków, odzieży, dóbr luksusowych, telefonów czy artykułów sportowych równie chętnie wybierają sklepy ...
-
E-commerce w Polsce: w Lublinie kupuje się sukienki, w Bydgoszczy garnitury
... e-Commerce Polska) wskazuje odzież, akcesoria i dodatki jako te, które najczęściej kupują przez Internet. Jak wynika z analizy Zalando, poszczególne kategorie produktów są najpopularniejsze w wybranych miastach ... kategorie produktów kupowane są najczęściej. Warszawa jest liderem w kupowaniu odzieży sportowej oraz marek premium. Wrocław na tle innych ...
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... 2017, w którym aż 62% osób deklarowało, że nie robi zakupów przez internet. Centrum Badania Opinii Społecznej podaje, że w grupie wiekowej 55-64 lata odsetek ... nie odbiegają od pozostałych użytkowników sieci. Natomiast w przyszłości planują zakup mebli i artykułów do wystroju wnętrz, odzieży sportowej oraz podróży. Jak przyciągnąć starszego klienta ...
-
Świąteczne zakupy online w 2008
... w Internecie. Z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy D-Link wynika, że sklepy online obsłużą w okresie świątecznym o 65% więcej klientów niż przed rokiem. Wśród kupowanych w Internecie prezentów najwięcej jest kosmetyków, odzieży, książek i filmów oraz zabawek. Według badań D-Link ...
-
Uczniowie i ich rodzice a technologie mobilne
Polscy rodzice coraz bardziej ufają nowym technologiom, chcą mieć dostęp do informacji o ocenach i frekwencji dzieci przez Internet. Aż 35% z nich deklaruje zamiar korzystania z e-dziennika za pośrednictwem telefonu komórkowego. 85% uznało, że elektroniczny dziennik ułatwia dostęp do informacji ...
-
Najpopularniejsze skargi konsumentów I-III 2012
... okazują się sprawy związane z zakupem przedmiotów użytku domowego (10%), odzieży (8%) oraz zakwaterowaniem (usługi hotelowe, kluby wakacyjne – 7%), i komunikacją elektroniczną (usługi ... i w całym roku 2011 skargi odnosiły się przede wszystkim do umów sprzedaży zawieranych przez Internet – teraz to 57%, rok temu 58%. Rok temu jednak tuż za ...