-
Rosną wydatki w e-commerce
... pieniędzy. Zamiar zwiększenia wydatków w e-sklepach formułuje 25% respondentów badania zrealizowanego przez Gemius. Częściej są to mężczyźni i osoby w wieku 35–49 ... . Jak wynika z najświeższego raportu przygotowanego dla Izby Gospodarki Elektronicznej przez Gemius, w nadchodzącym roku ponad 1/4 internautów zamierza powiększyć budżety przeznaczone na ...
-
5 sposobów na większe zarobki w e-commerce
... Ty sam wybierasz produkty w sieci. Porównujesz, przeglądasz kilka witryn, konsultujesz zakup z rodziną, znajomymi lub zwlekasz z zakupem do czasu, kiedy masz więcej ... pasujące do jego zakupu, którymi może być zainteresowany lub wybierane przez innych użytkowników, przy zakupie tego samego towaru. Tego rodzaju „dosprzedaż” zwiększa zadowolenie ...
-
Zakupy w Internecie: tylko 1/3 klientów nie narzeka na jakość obsługi
... którym zapytano e-kupujących o doświadczenia zakupowe i wagę wiarygodności e-przedsiębiorców. Sondaż przeprowadzony przez IMAS International na zlecenie „Rzetelnej Firmy” dowodzi, że wiarygodność sklepu ... nie tylko straty finansowe, na które skarży się 1/3 rozczarowanych klientów. Przez połowę z nas takie zakupy uważane są za stratę czasu. Jednak aż ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... przez PwC. Tak dynamiczne wzrosty na rynku reklamy internetowej stanowią dobitny dowód na to, że reklamodawcy w pełni zdają sobie sprawę z jej efektywności i potencjału. „Jest to naturalne, przecież internet ... IHS. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno ...
-
Franczyza w Polsce 2016
... gdzie zamówienie internetowe realizuje lokalna pizzeria, czy Intermarche, gdzie zamówienie dokonane przez internet klient może odebrać w wybranym punkcie typu „drive” przy dowolnym, ... Jedni biorą na siebie koszty zatowarowania (Komfort), bądź współfinansują zakup wyposażenia lokalu (Alior Bank, Stopiątka) inni optymalizują powierzchnię sklepów (DDD ...
-
E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?
... w tym względzie będą dane pochodzące z: Bazy CRM, zawierającej wszelkie dane pozostawione przez użytkowników w serwisie począwszy od rejestracji w sklepie czy zapisania się do newslettera, ... oraz dane transakcyjne np. kiedy i co klient kupił w e-sklepie, ile kosztowały nabyte przez niego produkty oraz czy były zwracane. Strony internetowej sklepu. ...
-
Lubię to i kupuję to? Czy social media sprzedają?
... . To przede wszystkim internet oraz kanał mobile. Nie można zapominać również o znaczeniu mediów społecznościowych. Czy one ... jest YouTube, a dalej Instagram, Nasza Klasa, Snapchat i Google+. Korzystanie z tych serwisów jest deklarowane przez więcej niż 20% badanych Polaków. Popularność serwisów społecznościowych według zestawienia Gemius Megapanel z ...
-
Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce
... . Które z nich wybrać, aby najskuteczniej pomogły zrealizować wybrane cele biznesowe? Ścieżka zakupowa jest długa i wyboista – przeprowadzenie przez nią klienta do momentu aż sfinalizuje zakup, kosztuje firmy sporo czasu i nakładów finansowych. Tymczasem średni współczynnik porzuceń koszyków zakupowych w e-sklepach wynosi niemal 69 proc ...
-
Poznaj 5 mitów na temat e-commerce
... przy okazji z najpowszechniejszymi mitami na temat handlu internetowego. Badanie zrealizowane przez firmę badawczą Ovum na zlecenie Criteo - firmy technologicznej zajmującej się ... , spójne doświadczenie marki. Wzrost odnotują sprzedawcy, którzy umożliwią klientowi zakup w dowolny sposób, w każdym miejscu i czasie. Realizacja tej wizji będzie ...
-
Domeny internetowe. Koniec z .com?
... Uważana za najbardziej intuicyjną domenę w efekcie obecnie prawie niemożliwa do rejestracji przez znaczne ograniczenie dostępnych nazw. Początek nowej ery Rozszerzenie .com ... dają nowe możliwości zarówno małym jak i średnim przedsiębiorcom. Firma decydując się na zakup takiej końcówki wcale nie musi rezygnować z dotychczasowego adresu. Rozszerzenia ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... internet jest nieodzownym składnikiem każdej kampanii reklamowej, i to nie jako medium dodatkowe, ale coraz częściej wiodące w strategii komunikacji. Temu trendowi nie szkodzi nawet zjawisko blokowania reklam. Dynamika wydatków pokazuje wyraźnie, że zdecydowane działania, podejmowane między innymi przez ... na zakup powierzchni reklamowej w internecie. ...
-
Najpopularniejsze produkty Apple. Zobacz, kto odchodzi na emeryturę
... przypadku iPhone’a 7 warianty z 32 GB i 128 GB pamięci wybierane były przez zaledwie odpowiednio 1% i 12% konsumentów: Ostatecznie posunięcie to się wybroniło i obecnie aż 51 ... 7 Plus wyposażony jest w ekran dotykowy o przekątnej 5,5 cala, zaś iPad mini 4 – 7,9 cala, zakup tego ostatniego może również wydawać się coraz mniej sensownym. Dlatego ...
-
Spam w odwrocie?
... tego, co w ostatnim czasie okazało się dość zastanawiające. Z obserwacji prowadzonych przez firmę Sophos wynika bowiem, że tuż przed Bożym Narodzeniem 2016 ... . Aby wykluczyć, niepoprawność danych dostarczonych przez SophosLabs zostały one porównane z ogólnodostępnymi danymi z Composite Blocking List, wykorzystywanymi przez m.in. Spamhaus. Poniższy ...
-
Wykluczenie cyfrowe dotyczy aż 2 mln Polek. Jak aktywizować polskie kobiety?
... do społeczeństwa online. Oprócz chęci polepszenia kontaktów z rodziną i bliskimi (wskazywanej przez 28 proc. respondentek), silnym motywatorem do korzystania z Internetu, okazała się ... działań w Polsce. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone w maju 2017 roku przez Kantar Public na zlecenie Aasa Polska, metodą CATI (wywiady telefoniczne ...
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... od pierwszego kontaktu z produktem, aż po jego zakup. Współpraca z siecią afiliacyjną pozwala poszerzyć zasięg działań, ... na taki stan rzeczy jest realizowany przez rząd Program Operacyjny Cyfrowa Polska. Inicjatywa uruchomiona w ... swoje opinie przedstawili: Katarzyna Leboch, Internet Marketing Specialist z Answear.com oraz Elżbieta Czakon ...
-
Zimowe wyprzedaże, czyli dużo krzyku o 7%
... najnowszego „Świątecznego Barometru Cenowego” wynika, że w połowie stycznia br. ceny w e-sklepach były o zaledwie 7-8% niższe aniżeli w połowie listopada. Zrealizowany przez Deloitte i Dealavo „Świąteczny Barometr Cenowy” zawiera analizę 800 podmiotów reprezentujących branżę e-commerce i niestety nie prowadzi do wniosków, które mogłyby szczególnie ...
-
Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji
... handlu z potencjałem drzemiącym w kanałach cyfrowych. Opracowany przez Deloitte Digital raport „Retail 360 / ... informacji o sprzedawcy, spełnienie celu, czyli zakup, uczucie satysfakcji oraz podzielenie się wrażeniami z innymi ... znaczenie dla handlu: biometria, sztuczna inteligencja, internet rzeczy oraz computer vision (komputerowe rozpoznawanie ...
-
Atakuje fałszywa MEGA do przeglądarki Chrome
... Store i przesłał złośliwy plik z wersją 3.39.4. W trakcie instalacji lub automatycznej aktualizacji, złośliwe oprogramowanie prosiło o dostęp do wszystkich danych wprowadzanych przez użytkownika na stronach WWW, w tym loginów i haseł. Jeśli użytkownik wyraził zgodę na dodatkowe uprawnienia rozszerzenia, cyberprzestępcy uzyskiwali dane wystarczające ...
-
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
... znaczenie dla budowania i wzmacniania CX odgrywać będą technologie RFID, NFC, AI czy Internet Rzeczy. Wiele marek i sklepów zadaje sobie obecnie pytanie, w co zainwestować, ... służyć, na jakie potrzeby odpowiadać, jak integrować się z wartościami reprezentowanymi przez markę. Punktem wyjścia do inwestycji w nowe technologie w sklepie jest więc klient ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
... sprzedawcy, a sklep wygląda na wiarygodny. Opinie w Internecie działają tak samo, jak polecenia znajomych w życiu codziennym. Wolimy kupować rzeczy sprawdzone i wypróbowane przez innych. Najlepszym i bezpłatnym narzędziem do zbierania opinii jest nowy program konsumencki Google. Po każdym zrealizowanym zakupie użytkownik otrzymuje do wypełnienia ...
-
Czarny Piątek bez tajemnic: kim jest łowca okazji?
... danych o internautach, firma Cloud Technologies stworzyła portret amatorów okazji oferowanych przez sprzedających podczas Czarnego Piątku. Charakterystykę łowców okazji stworzono, bazując na ... :00) - po pracy czy szkole, co pokrywa się z czasem spędzanym przez przeciętnych użytkowników internetu. Choć warto zwrócić uwagę, że wyraźne ożywienie ...
-
Jak kupujemy prezenty świąteczne?
... częściej kupować będziemy online - 3 na 4 badanych planuje kupić przez laptopa lub telefon tyle samo lub więcej podarków ... ? Z deklaracji respondentów wynika, że w tym roku planujemy zakup średnio 7 prezentów, które będą nas kosztować niemal ... (13%) oraz wybrania spośród różnych form dostawy (13%). Internet może być także doskonałym źródłem inspiracji, ...
-
Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe
... mody w Polsce, już 74% respondentów wskazało, iż kupowało odzież lub obuwie przez internet. Wartościowo udział sprzedaży odzieży w internecie kształtuje się na relatywnie niskim poziomie ... w kanale cyfrowym, sprawdzają produkt w rzeczywistym sklepie, ale ostatecznie finalizują zakup w sieci, a towar zostaje dostarczony im do domu). Obecnie w Polsce ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 51/2018
... DLA HAKERÓW – UWAGA NA FAŁSZYWE MAILE Według badań F-Secure, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu przez cyberprzestępców. W 69% przypadków wiadomości kierują odbiorców na strony internetowe zawierające szkodliwe treści, a pozostałe 31% zachęca do pobrania złośliwych załączników. W okresie ...
-
Fikcyjne sklepy internetowe - jak je rozpoznać?
... „https”, a nie „http”. Dla użytkowników oznacza to tyle, że wszelkie przekazywane przez nich dane są szyfrowane, zatem osoby niepożądane nie są w stanie ich ... często zamieszczają znaki jakości, wyróżnienia, certyfikaty czy nagrody przyznane im przez portale zajmujące się tematyką e-commerce. Możesz szybko zweryfikować te informacje. Wystarczy ...
-
Polacy i prezenty urodzinowe
... , z pomocą przychodzi nam Internet. Co piąty Polak inspiracji poszukuje na różnorodnych forach, natomiast 15% respondentów w mediach społecznościowych. Zakup prezentu – gdzie i ... % ankietowanych lubi otrzymywać pieniądze, które mogą następnie wydać na wybrany przez siebie cel. Na dalszym miejscu znalazła się elektronika, książki oraz biżuteria, ...
-
Jak e-commerce zmienia powierzchnie magazynowe?
... e-commerce w Polsce przemawiają także koszty najmu – nadal najniższe w Europie. Z uwagi na powyższe rosnący popyt na powierzchnie magazynowe i logistyczne zgłaszany jest przez zagraniczne firmy z sektora e-commerce. Dobrym przykładem jest duża aktywność tego typu najemców m.in. w rejonie Polski zachodniej, gdzie realizacja drogi ekspresowej ...
-
Pokolenie Z martwi się o to, co seniorzy
... pensja z powodzeniem wystarcza im na pokrycie bieżących wydatków, sfinansowanie wakacji, czy zakup sprzętu elektronicznego. Młodzi Polacy zdecydowanie rzadziej od ogółu społeczeństwa ... finansową do instytucji państwowych. O badaniu: Badanie zostało przeprowadzone przez dom badawczy Biostat na zlecenie IPF Polska spółka z o.o., marka hapipożyczki ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... pacjentom poprzez umożliwienie dostępu do specjalistycznych porad pielęgniarskich wideo on-line, informują na temat zmian, które następują w przepisach i umożliwiają pacjentom zakup sprzętu przez Internet, ale również cały czas prowadzą działania z zakresu public affairs zmierzające do wprowadzenia kolejnych ułatwień dla pacjentów. Na każdym z tych ...
-
GfK: w sklepach stacjonarnych wydajemy więcej niż Niemcy
... rosną – w minionym roku w 27 państwach UE spadły o 1 p.proc. Niewątpliwie jest to duża zasługa prężnie rozwijającego się handlu internetowego – czytamy w opublikowanym przez GfK komunikacie z corocznego raportu European Retail Study 2019. Z raportu GfK wynika, że przeciętna siła nabywcza konsumentów reprezentujących 27 państw unijnych ...
-
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
... w systemie), czy też bezpłatną dostawę towaru do domu (zamówionego przez internet lub w sklepie stacjonarnym). Nagrody dla lojalnych Właściwie wszystkie programy lojalnościowe ... przewidzieć korzyści, które będą następowały regularnie (np. co trzeci zakup dokonany w danym sklepie będzie nagradzany kilkuprocentowym rabatem). Po trzecie, niezwykle ...
-
Udział e-commerce w handlu rośnie do 8 proc. Rekord dzięki pandemii?
... z lutego br., to okaże się, że jedyną kategorią sprzedaży detalicznej wyodrębnianą przez GUS, gdzie wartość internetowej sprzedaży nie wzrosła, były farmaceutyki i kosmetyki. Oznacza to, ... Internetu znacząco przyspieszy rozwój branży i będzie stanowiło paliwo do wzrostu w kolejnych latach. Analizowane przez ekspertów Santander Bank Polska dane ...
-
Sprzedawcy gotowi na nowe zachowania konsumentów. Co zrobili?
... wzrost niepewności? Łatwo się domyślić, że jest to efekt wywoływany przez obecną sytuację epidemiczną. Sprzedawcy wskazują tu głównie na zagrożenie związane z możliwością ... – które tylko 18 proc. konsumentów planuje kupić w tym sezonie – również wybierane będą przez młodsze grupy wiekowe (27 proc.) i osoby o wyższych dochodach (34 proc.). Mniej ...
-
Orange Flex otwiera sklep w aplikacji
... powietrza Xiaomi Mi Purifier 3H EU za 499zł Intuicyjne zakupy przez aplikację Do Sklepu Flex użytkownik wchodzi z głównego ekranu aplikacji, po kliknięciu w ... jak nowe. Telefony, m.in. powystawowe modele pochodzące z salonów, są odnawiane przez profesjonalną firmę serwisową. Mają aktualne oprogramowanie, a także 12 miesięcy gwarancji z tytułu rękojmi ...
-
Shoper: listopad ucieszył e-commerce?
... spowodowały, że kupujący postawili głównie na zakupy online. Black Month w miejsce Black Friday W minionym roku sklepy internetowe korzystające z oprogramowania dostarczonego przez Shoper odnotowały pomiędzy październikiem a listopadem 15-procentowy wzrost wartości zamówień. W tym roku ten wzrost sięgał 25 proc., a wartość transakcji już w połowie ...