-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2015
... rozwijać, jednak producenci muszą zwrócić większą uwagę na wykorzystywanie nowych technologii, co doprowadzi do zyskania przewagi konkurencyjnej i zdobycia serc konsumentów reprezentujących pokolenie ... osiągnęły wartość wyższą niż 100 mln dolarów. Największą z nich był zakup za 235 mln dolarów przez Essilor International firmy Costa (producent ...
-
Hello Barbie - niewinna zabawka czy narzędzie cyberprzestępcy?
... Konsumentami nowoczesnych technologii są również dzieci, które surfują w sieci i korzystają z aplikacji mobilnych coraz częściej doganiając dorosłych. ... i ukraść dane (osobowe, finansowe, poświadczenia). Jeśli jednak rodzice zdecydują się na zakup interaktywnej zabawki, powinni dokładnie zapoznać się z zasadami zachowania poufności przed aktywacją ...
-
500 zł na dziecko, PIT i inne. Co w Polsce załatwisz przez Internet?
... Zastrzeżone, prowadzony przez Związek Banków Polskich, do wszystkich banków w Polsce. Zastrzeżony dowód uniemożliwi wykorzystanie naszych danych przez przestępcę. Świadomość w świecie technologii Tym, czym prąd był w wieku XX, tym Internet jest w obecnym stuleciu – zbliżył do siebie ludzi, miejsca, cały świat… I choć otwiera ...
-
Internetowe zakupy za granicą: cena nie jest jest najważniejsza
... konsumentów, a co za tym idzie – zwiększają zapotrzebowanie na usługi finansowe, które bezpiecznie, łatwo i szybko pomogą zarządzać finansami online. “Rozwój technologii pomaga dostarczyć konsumentom odpowiednie narzędzia, które rozszerzają możliwości e-handlu ponad granicami, niezależnie od miejsca, czasu czy urządzenia” – mówi Matt Komorowski ...
-
Cyfrowe jest życie staruszka? Starsze pokolenie i nowe technologie
... z nowych technologii. Prawda czy fałsz? W świetle wyników badania L’Observatoire Cetelem 2016 "Czy srebrną gospodarkę czeka złoty wiek?" ... . Mimo rosnącego zainteresowania nowymi technologiami, rzadko kupują w sieci. Odsetek osób, które decydują się na zakup ubrań online wynosi 13 proc., podczas gdy średnia europejska wynosi 23 proc. Główny powód ...
-
Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista
... . Analiza zachowań zakupowych użytkowników na wszystkich urządzeniach, z których korzystają, jest kluczem do zaplanowania odpowiedniej kampanii reklamowej. Przy użyciu właściwej technologii marketerzy mogą umiejętnie dotrzeć do użytkownika, niezależnie od etapu ścieżki zakupowej, na jakim się znajduje i urządzenia, z którego korzysta. "Zmienni ...
Tematy: branża modowa, moda, zakupy, zakupy przez internet, odzież, m-commerce, badania konsumenckie -
Świat: wydarzenia tygodnia 42/2016
... się jego głównym akcjonariuszem. Równocześnie poinformowano, że alians Renault Nissan tworzy start-up, który będzie się zajmował pracami nad rozwojem oprogramowania, technologii chmurowych i analityką tych procesów w zastosowaniu do samochodów autonomicznych. Do 2020 zamierza wypuścić na rynek ponad 10 modeli wyposażonych w technologie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 51/2016
... 135 tys. doznaje poważnych obrażeń. Dlatego już wkrótce wszystkie nowe samochody osobowe i lekkie dostawcze będą musiały być wyposażone w dziewiętnaście nowych technologii. Na liście znalazły się między innymi ogranicznik prędkości oraz asystent utrzymania pasa ruchu. – Bardzo duże wzrosty sprzedaży na rynku samochodów ...
-
Interaktywne zabawki zjadają dane
... są o każdej porze roku. Wachlarz możliwości jest szeroki. Decydując się na zakup warto jednak zachować pewną ostrożność. Tak bardzo popularne dzisiaj interaktywne ... są przetwarzane przez firmę Genesys Toys. Funkcja rozpoznawania głosu bazuje na technologii zewnętrznej firmy Nuance Technology. Informacje przesyłane są na serwery do Stanów ...
-
Czy e-commerce zastąpi handel tradycyjny?
... organizacji eventów na powierzchniach wspólnych właściciele galerii handlowych decydują się coraz częściej na wprowadzanie własnych aplikacji mobilnych i wykorzystanie technologii beaconów. Dostarczają one cennych danych statystycznych, które pomagają usprawnić sprzedaż, stanowią platformę dla programów lojalnościowych, ale również zwiększają ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... zarządzają ogromnym katalogiem produktów. W takiej sytuacji to, czy ktoś kupi ten, a nie inny produkt zależy od niezliczonych czynników. Dlatego użycie technologii, która poradzi sobie z taką ogromną ilością danych i zmiennych pozwoli zaoszczędzić pieniądze i czas. Oto jak wygląda retargeting dynamiczny w praktyce. Klient wchodzi ...
-
Redukcja kosztów. Tym zajmuje się dział zakupów
... zakupów. Ich rola w tym procesie jest podwójna. Z jednej strony aż 75 proc. badanych CPO wierzy, że rola zakupów w dostarczaniu innowacyjnych technologii dla ich firm będzie rosła, z drugiej strony wewnętrznie również wykorzystują je, by usprawnić proces zakupowy. Najwięcej badanych udzieliło takiej odpowiedzi ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... Polski ten odsetek jest wyższy i wynosi 56 proc., podczas gdy z urządzeń typu desktop korzysta 42 proc. . – W efekcie bardzo dynamicznego rozwoju technologii, na których oparte jest działanie smartfonów, pojawiania się na rynku coraz to nowszych rozwiązań z obszaru mobile design & development oraz dzięki ...
-
6 kwestii istotnych dla e-commerce
... wzrostową w 2018 roku polscy e-sprzedawcy powinni obserwować rozwój najnowszych technologii, przygotować się na zmiany regulacyjne oraz dostosować swoją ofertę do coraz bardziej ... e-konsumentów było w sytuacji, gdy brak wystarczających środków na koncie uniemożliwił im pilny zakup. Dane te wskazują na dużą potrzebę stworzenia rozwiązania dedykowanego ...
-
Aplikacje zakupowe, czyli jak wygrać w handlu
... aplikację, i może być powiązane z informacjami, kiedy dany produkt będzie na wyprzedaży, uzupełniających produktach i interesującej zawartości. Kolejne rozwiązane leży w technologii. Na przykład ASOS ostatnio dodał do swojej aplikacji funkcję wyszukiwana za pomocą zdjęcia, pozwalającą użytkownikom na ładowanie zdjęć przedstawiających ubrania, ...
-
Analityka Big Data czyli dyskretna, ale udana kariera
... technologii przywykli już do tego, że największym rozgłosem cieszą się one we wczesnym okresie ... , co stanowi 67 proc. wszystkich głosów oddanych w konkursie. Zespół Audience Network, który odpowiadał za kompleksowy zakup mediów i targetowanie reklam, przeprowadził dokładną analizę profili osób odwiedzających serwisy wroclaw.pl oraz visitwroclaw.eu. ...
-
CBRE Retail 2030: co czeka centra handlowe?
... szanse wzmocnić swoją pozycję względem dynamicznie rozwijających się sektorów m-commerce i e-commerce. Te innowacje mogą przybierać najróżniejsze formy: od stosowania najnowszych technologii przy oglądaniu i kupowaniu produktów po wprowadzeniu druku 3D, które może zapewniać ciągłą dostępność produktów. - Interaktywne ekrany z ofertą sklepu, zakupy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 45/2018
... do przyjęcia. Postawa naszych negocjatorów postawiła pod znakiem zapytania całe przedsięwzięcie, bo pojawiły się też trudności z uzyskaniem dostępu do amerykańskich technologii, na które liczy polska strona, negocjując całościowy kontrakt... Zobaczymy na jakim poziomie kosztowym zagończą się te wydatki. Będziemy z uwagą obserwować ...
-
Dobra luksusowe muszą zawalczyć o młode pokolenia
... . Tradycyjny sklep, cyfrowe możliwości Przyszłością rynku produktów luksusowych jest idea connected store. – To miejsce łączące zalety tradycyjnego sklepu z możliwościami współczesnych technologii i handlu online. Choć stacjonarne sklepy nie znikną, to można się jednak spodziewać, że przejdą rewolucję. Niemal wszyscy kluczowi producenci próbują ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... , lecz koncentrują się jedynie na swoim doświadczeniu z marką jako całością. Połowa z nas chce odwiedzić tradycyjny sklep, a jedna trzecia chętnie korzysta z technologii AR i VR. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, detaliści powinni wprowadzać rozwiązania typu end-to-end, które łączą i integrują wszystkie punkty kontaktu z klientem - od ...
-
Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe
... 59%. Za tak pokaźnym wzrostem kryje się zarówno szybki rozwój i upowszechnienie technologii cyfrowych, jak i rozbudowa infrastruktury sprzedawców, którzy dostrzegli potencjał drzemiący w ... w kanale cyfrowym, sprawdzają produkt w rzeczywistym sklepie, ale ostatecznie finalizują zakup w sieci, a towar zostaje dostarczony im do domu). Obecnie w Polsce ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Co działa, a co nie?
... Jeszcze kilkanaście lat temu sprzedaż detaliczna odbywała się za pośrednictwem jednego, tradycyjnego kanału sprzedaży, czyli sklepów stacjonarnych. Wraz z rozwojem nowych technologii, zwłaszcza tych wykorzystujących Internet, sytuacja zmieniła się diametralnie. Dostęp do sieci sporo zmienił w naszym życiu, ale zasadnicze reguły prowadzenia biznesu ...
-
Jak się miewa food court?
... oczekują klienci. W przyszłości gastronomię zmieniać będą także zjawiska, takie jak robotyzacja branży, czy sztuczna produkcja żywności. Zaś w opozycji do nowych technologii, rośnie w siłę idea zero waste, slow food i private cooking. Jest to styl życia zakładający brak marnowania jedzenia, wytwarzanie go na ...
-
5 przewidywań na najbliższe 5 lat e-handlu
... nikt nie pomyślałby, że sklepy online będą mogły kiedykolwiek w pełni zastąpić tradycyjne. Jednak dzięki sztucznej inteligencji, wirtualnej rzeczywistości i najnowszym osiągnięciom technologii coraz bardziej zbliżamy się do przełomowego momentu. A nie czeka nas spowolnienie rozwoju rynku – wręcz przeciwnie, firmy będą tylko prześcigać się ...
-
Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel
... jest dokładnie to samo co dla konsumentów offline. Zakupy online są tylko sposobem zaspokojenia tej samej potrzeby przy użyciu nowych technologii. Tak samo działalność online powinna być dla sieci handlowych tylko kolejnym sposobem dotarcia i zaspokojenia potrzeb ich klientów. Oczywiście, wymaga ona ...
-
Masz sklep odzieżowy online? Uważaj na Black Friday!
... oprogramowaniem. Według uznania właściciela botnetu taki szkodnik może pobierać dodatkowe moduły, które będą wykorzystywane do innych celów. Przy użyciu najnowocześniejszej technologii firma Kaspersky śledzi aktywność różnych sieci tego rodzaju i jest w stanie stwierdzić, kiedy określony botnet zostaje zmieniony celem dodania nowych możliwości ...
-
Jak e-commerce zmienia powierzchnie magazynowe?
... handel internetowy odmienia polski rynek magazynowy. Czynniki takie jak zmiana przyzwyczajeń zakupowych konsumentów, rozwój handlu transgranicznego i coraz łatwiejszy dostęp do technologii pozostają jednym z głównych motorów napędowych handlu elektronicznego na całym świecie. W 2018 r. liczba klientów w sieci na całym świecie wyniosła blisko ...
-
Ekologia w polskich szafach. Jak kupujemy odzież?
... . Model, który jest nadal w fazie dyskusji i ustaleń w branży. Główny zakres zmian obejmie: redukcję zużycia surowców do produkcji, wprowadzanie nowych technologii produkcji materiałów i odzieży dostosowanych do przedłużenia cyklu życia produktów, zapewnienie zamkniętego obiegu produktów, precyzyjne planowanie ilości ograniczające nadprodukcję ...
-
Czego o zachowaniach konsumentów dowiemy się z paragonów?
... , wiele marek musi na nowo powalczyć o motywację zakupową swoich klientów, szczególnie w borykających się ze spadkami odwiedzalności w galeriach handlowych, wykorzystanie najnowszych technologii i wdrażanie innowacyjny rozwiązań customer engagement wydaje się być słusznym posunięciem.
-
Co w Orange na święta?
... swoją umowę, mogą otrzymać smartfon OPPO A15. Ci, którzy zdecydują się na zakup lub przedłużenie umowy na wybrany Plan Mobilny albo pakiet Orange Love ze ... lepsza jakość transmisji danych, grania w gry online i oglądania filmów bez zacinania. Z najnowszej technologii mogą korzystać Klienci Planu Mobilnego 75 oraz Orange Love Extra i Premium. Obydwie ...
-
Zrównoważony rozwój a zachowania konsumentów
... wynika, że 46 proc. badanych w rozwiązaniach technologicznych upatruje szansy na podołanie wyzwaniom środowiskowym. Opracowania wskazują, że m.in. dzięki zastosowaniu takich technologii jak Internet Rzeczy, sieć 5G, czy też uczenie maszynowe w budynkach można zmniejszyć zużycie energii nawet o 15 proc. Według danych GUS ...
-
Amazon uruchomi Amazon.pl
... obiektach w Bielanach Wrocławskich, Pawlikowicach (koło Łodzi), Łodzi, Okmianach (koło Bolesławca) i Gliwicach oraz w biurze Amazon Web Services i w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarczają innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe Alexa. W 2021 r. uruchomione ...
-
Amazon.pl startuje w Polsce
... ), dwóch obiektach w Bielanach Wrocławskich, Pawlikowicach (koło Łodzi), Łodzi, Okmianach (koło Bolesławca) i Gliwicach oraz w biurze Amazon Web Services i w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarczają innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe Alexa. W 2021 roku ...
-
Jak dostosować e-commerce do wymogów B2B?
... witryn B2B pokazuje, że sprzedawcy powinni położyć nacisk na optymalizację wrażeń z użytkowania, co jednocześnie przyniesie im znaczne korzyści biznesowe. W przypadku technologii, które dobrze zdają egzamin w handlu B2C, badani są przekonani, że handel B2B powinien skorzystać z Rozszerzonej Rzeczywistości (AR). Jedna piąta respondentów ...
-
E-commerce powoli hamuje
... obszar będzie rósł, ale będzie trudniej a wymagania w stosunku do rozwiązań będą większe – nie tylko co do świetnego contentu, ale też technologii, personalizacji etc. Krzysztof Bartnik, IMKER: Choć z jednej strony cementuje się pozycja wielkich marketplace’ów, a do online’u wchodzą duże podmioty, jak ...