-
Zakupy online: maleje zaufanie klientów
... na kupującym. Konsumenci robiący zakupy w Internecie są chronieni przez przepisy Unii Europejskiej bardziej niż klienci tradycyjnych sklepów. Oprócz prawa do reklamacji towaru na podstawie niezgodności z umową mogą także, bez żadnych konsekwencji, odstąpić od umowy ...
-
Prawa konsumenta: działania rzeczników 2013
... na odległość rzecznicy udzielili ogółem 52 733 porady i występowali do przedsiębiorców 6 911 razy. Skargi konsumentów dotyczyły zwykle reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową lub na podstawie ...
-
Prawa konsumenta: działania rzeczników 2012
... 4 407 pozwów i powództw w sprawach indywidualnych (w 2011 r. – 4 078, a w 2010 r. – 3 683). Umowy sprzedaży – najczęstsze problemy Najczęściej zgłaszaliśmy się do rzeczników w sprawach ... ). Skargi konsumentów dotyczyły zwykle reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową lub na podstawie gwarancji. Wśród problemów zgłaszanych przez konsumentów ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... na stronie. Zamówionego towaru ... na wzrost sprzedaży. Zaufanie do sklepu można budować na różne sposoby. Na pewno jednym z dobrych pomysłów jest projekt Zaufane Opinie Ceneo.pl, dzięki któremu sklep zbiera opinie od konkretnych klientów sklepu, osób, które faktycznie dokonały transakcji i mogą ją ocenić pod różnym kątem. Na tej podstawie ...
-
Jak rozmawiać z klientem
... na końcu każdej wypowiedzi dodawać pytanie w rodzaju „Czy zgodzi się pan ze mną?” itp. Umacnia to, w warstwie podświadomości, zobowiązanie się klienta do dalszej zgody na zakup towaru i prowadzi do podpisania umowy. Obsługi na odpowiednim poziomie nie powinien kończyć etap całkowitego zobowiązania – wyrażenie zgody klienta na zakup ...