-
Czy e-payment to już norma?
... . Rozwiązanie to cieszy się największą popularnością wśród polskich konsumentów – wybierane jest przez 59% z nich, co ponad dwukrotnie przewyższa odsetek zwolenników tradycyjnego przelewu. Jednak czy idzie to w parze z możliwościami oferowanymi przez polskie sklepy internetowe? Porównywarka cen idealo.pl sprawdziła, ilu sprzedawców z Polski* ...
-
E-zakupy: co najchętniej kupujemy przed świętami?
... jako czegoś koniecznego. Dostęp do gry w internecie lub możliwość dokupienia gadżetów do wirtualnego bohatera są traktowane na równi z otrzymaniem prezentu tradycyjnego, a często nawet jako coś bardziej atrakcyjnego ─ wyjaśnia prof. Grzegorz Mazurek, kierownik studiów podyplomowych marketing w internecie w Akademii Leona Koźmińskiego. Grudniowe ...
-
Jakie będą sklepy stacjonarne w 2025 roku?
... % wskazań) lub też skorzystać z oferowanych na miejscu rabatów i promocji (34%). I to właśnie te dwie korzyści będą w przyszłości przesądzać o sile i wartości tradycyjnego handlu. Tak jak standardem stają się hybrydowe napędy w samochodach, tak też normą staną się zakupy hybrydowe. Sklepy stacjonarne będą zmuszone ...
-
Jak młode Polki nakręcają sprzedaż kosmetyków
... . W pierwszym przypadku dysproporcja wynosi 27 do 40 proc., w drugim 16 do 22 proc. Jedynie w przypadku perfumerii (np. Sephora, Douglas) i handlu tradycyjnego nie występuje analogiczne zróżnicowanie wiekowe konsumentek, z obserwowanym wyższym odsetkiem deklaracji zakupowych młodych kobiet w stosunku do całej populacji. Łukasz Bielewicz, Strategic ...
-
Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji
... zyskuje natomiast idea tzw. connected stores, a więc połączenia zalet tradycyjnego handlu z potencjałem drzemiącym w kanałach cyfrowych. Opracowany przez Deloitte Digital raport ... produktu lub usługi, poszukiwanie informacji o sprzedawcy, spełnienie celu, czyli zakup, uczucie satysfakcji oraz podzielenie się wrażeniami z innymi. Aż 56 centów z ...
-
Dobra luksusowe muszą zawalczyć o młode pokolenia
... , poczty e-mail oraz telefonu. Tradycyjny sklep, cyfrowe możliwości Przyszłością rynku produktów luksusowych jest idea connected store. – To miejsce łączące zalety tradycyjnego sklepu z możliwościami współczesnych technologii i handlu online. Choć stacjonarne sklepy nie znikną, to można się jednak spodziewać, że przejdą rewolucję. Niemal ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Co działa, a co nie?
... przyciągnięcie klientów jest wiele. Oto subiektywny wybór najlepszych z nich. Jeszcze kilkanaście lat temu sprzedaż detaliczna odbywała się za pośrednictwem jednego, tradycyjnego kanału sprzedaży, czyli sklepów stacjonarnych. Wraz z rozwojem nowych technologii, zwłaszcza tych wykorzystujących Internet, sytuacja zmieniła się diametralnie. Dostęp do ...
-
Warszawski rynek powierzchni biurowych w I-III kw. 2019
... transakcji osiągnęła 662 mln euro, z czego 386 mln euro to zakup Warsaw Spire. Rośnie podaż i aktywność inwestorów Warszawskiemu rynkowi biurowemu nie można ... że na rynku zostaje coraz mniej dostępnych powierzchni biurowych. Alternatywą dla tradycyjnego najmu mogą być biura elastyczne, które obejmują 3,9% przestrzeni biurowej w centrum Warszawy. ...
-
Kanały online po pandemii: bardziej ewolucja niż rewolucja
... . Ogromną przyszłość ma koncepcja hybryd. Ten trend rysował się już przed pandemią – tłumaczy Katarzyna Szerling. – Rozwiązania łączące w sobie zalety kanałów tradycyjnego i cyfrowego, będą zyskiwać coraz większe uznanie konsumentów – dodaje Katarzyna Szerling.
-
Zakupy online: pandemia zmienia zachowania konsumentów
... , dla których nie dokonują zakupów przez internet wiążą się głównie z chęcią obejrzenia produktu przed dokonaniem transakcji oraz z przyzwyczajeniem do handlu tradycyjnego. Pytani o kwestie, które mogłyby zachęcić ich do e-zakupów w przyszłości, niekupujący wskazywali najczęściej na niższe koszty dostawy i produktów oraz kody rabatowe ...
-
4 sposoby na organizację dostaw w e-commerce
... finansowe i dopóki produkty zalegające w magazynie nie zostaną sprzedane, nie będzie za co kupić kolejnych, być może modniejszych i atrakcyjniejszych. Z punktu widzenia tradycyjnego sprzedawcy może się wydawać, że aby do sprzedaży stacjonarnej dodać kanał sprzedaży online, wystarczy zamówić stronę internetową w formie e-sklepu. Ale ...
-
Koszyk Roku 2022: znamy najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... pay-by-linka, w przypadku karty jest to 64% e-commerców. Co ciekawe, nadal 1/3 ankietowanych sklepów (37 proc.) umożliwia płatność za pomocą przelewu tradycyjnego. W zakupach w internecie kluczowa jest wygoda i bezpieczeństwo. Powinniśmy łatwo i bez problemów móc skorzystać z funkcjonalnych i intuicyjnych form płatności. Dlatego przejrzysta ścieżka ...
-
Handel online stanowi już 15 proc. wszystkich zakupów w regionie CEE
... do sklepów stacjonarnych czy do wysyłek produktów zamówionych online przez klientów indywidualnych. Obecnie na sprzedaż należy patrzeć szeroko. Rozdział e-commerce i tradycyjnego handlu bywa sztuczny. Klienci oczekują, że oba kanały będą się przenikały i wzajemnie uzupełniały, warto tę zmianę zaakceptować – podsumowuje Joanna Sinkiewicz ...
-
Boże Narodzenie 2022 skromniejsze dla prawie połowy Polaków
... , że pod choinką znajdziemy zdecydowanie mniej paczek niż w latach ubiegłych. Problematyczna można stać się również kwestia, gdzie umieścić podarunki. Z zakupu tradycyjnego drzewka i tworzących klimat ozdób chce zrezygnować już blisko co piąty (19 proc.) biorący udział w badaniu. Wysoka, nie widziana od dwóch ...
-
Boże Narodzenie i ekologia, czyli co zrobić ze świątecznym odpadami
Zakup choinki, pakowanie prezentów, wysyłanie kartek świątecznych i kupowanie jedzenia - powoli domykamy ... recyklingu. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, sprawdź lokalne wytyczne w zakresie recyklingu. Dobrym pomysłem jest też użycie tradycyjnego papieru do pakowania – jest to w pełni nadająca się do recyklingu, bardziej zrównoważona opcja, która ...
-
Jaką rolę odegrają metody płatności w dalszej transformacji handlu?
... jednym kliknięciem. Wyniki tegorocznego badania Adyen Retail Report dowodzą, że aż 30 proc. polskich konsumentów nigdy nie nosi przy sobie tradycyjnego portfela, ponieważ korzysta z tego cyfrowego. Z kolei już 73 proc. konsumentów, zgodnie z najnowszym badaniem Adyen Digital Report, potwierdza, że jeśli preferowana ...
-
Cło na import chińskiego e-commerce wyśle logistykę na morze i do magazynów
... lotniczych dla pojedynczych zamówień internetowych jest przeniesienie wolumenów na oceny. Oznaczałoby to zauważalny odwrót od ekspresowych dostaw lotniczych i powrót do tradycyjnego modelu importowego, w którym towar jest kumulowany i wysyłany zbiorczo do centrów dystrybucji znajdujących się możliwie blisko rynków zbytu. Znacząco wydłużyłby się ...
-
Polacy a zakupy spożywcze przez Internet
... punktów procentowych więcej niż przed rokiem. Najczęściej decydują się na zakup artykułów, które posiadają długi termin przydatności do spożycia, a więc: ... tradycyjnego sklepu (8 proc.) oraz niskie ceny produktów (8 proc.). – Aby ograniczyć postrzegane ryzyko, e-konsumenci chętnie wybierają sklepy online sieci handlowych znanych z rynku tradycyjnego ...
-
3 podstawowe zasady przenoszenia danych do chmury
... obsługi zaawansowanego oprogramowania. Teraz nie muszą już wydawać olbrzymich pieniędzy na zakup infrastruktury. Wystarczy stworzyć ją w chmurze, a kursantom wystarczy zwykły laptop i ... wiążą się z dodatkowymi kosztami. A to tylko część kosztów związanych z utrzymaniem tradycyjnego serwera. Pochłania on bowiem jeszcze prąd, miejsce oraz wymaga ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... szczędzą więc pieniędzy na zakup drogich urządzeń tylko po to, aby mieć możliwość natychmiastowego odczytu wiadomości i odpowiedzi na nie, znajomym na np.: Facebook’u. Tę charakterystyczną zmianę zachowań, próbują wykorzystać handlowcy uruchamiając swoją sprzedaż, już nie tylko w postaci tradycyjnego sklepu internetowego, ale także ...
-
Inwestorzy nie tracą zainteresowania nieruchomościami komercyjnymi
... mln euro. Inne znaczące transakcje obejmują m.in. zakup całkowicie odnowionego budynku Ethos przez Credit Suisse Asset Management, zakup przez GLL RE otwartego w ... zamożność konsumentów, jednak inwestorzy zadają sobie wiele pytań o przyszłość obiektów tradycyjnego handlu, zwłaszcza w kontekście wzrostu wartości e-commerce i obejmowania zakazem handlu ...
-
Biznes IT rośnie, jak zarabiać i gdzie kupować? A może eksport...?
... , smaczne potrawy, buty i wiele innych. Są to produkty, których sam zakup jest przyjemnością. Do tego dochodzi potrzeba dotknięcia i sprawdzenia. Z konieczności kupujemy środki ... sklepu internetowego często wcale nie jest on tańszy w utrzymaniu niż utrzymanie sklepu tradycyjnego. Ten ostatni nie wymaga aż tak zaawansowanej technologii, nie musi ...
Tematy: -
Handel elektroniczny w 2005 roku
... nie i dostawy. Zmieniają się także same e-sklepy - bogatsza oferta i ciekawszy sposób jej przedstawiania czyni z zakupów online rosnącą konkurencję dla handlu tradycyjnego. Świat W Wielkiej Brytanii ustanowiono rekord sprzedaży online. W 2005 roku Brytyjczycy robiąc zakupy przez Internet wydali łącznie 8,2 miliardów funtów. Statystki mówią ...
-
Firmy budowlane: leasing wspiera rozwój
... MSP. Dla nich zakup gotówkowy jest bardzo często niemożliwy, może bowiem doprowadzić do nieodwracalnego w skutkach nadwyrężenia firmowych funduszy. Wówczas najbardziej optymalną alternatywą – bo zwykle tańszą niż kredyt bankowy – jest leasing. Leasing bowiem charakteryzuje się uproszczoną procedurą oceny ryzyka w stosunku do tradycyjnego kredytu ...
-
Rynek farmaceutyczny: nowe trendy w dystrybucji
... CF Cefarm. W połowie stycznia Farmacol, Eko-Berry i Polfarmex, po przeprowadzeniu due dilligence złożyły wiążącą ofertę na zakup 85% akcji spółki. Wzrost znaczenia dystrybucji bezpośredniej PMR podaje, iż w ostatnich latach na ... bezpośrednio do aptek (przy pomocy własnych zasobów ale także np. operatora logistycznego), jako uzupełnienie tradycyjnego ...
-
Hotele w Polsce a zimne lato
... szale” skorzystać? Rozwiązania są dwa. Jednym jest zakup nieruchomości i wynajmowanie jej turystom, drugim zakup pokoju w hotelu. W pierwszym przypadku inwestorzy zazwyczaj ... rzecz zarządcy. Rentowność takiej inwestycji jest przeważnie wyższa niż w przypadku tradycyjnego zakupu mieszkania na wynajem, ale wiąże się z ponoszeniem dodatkowego ryzyka ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... Sęk jednak w tym, że reklamodawca nie wie ile procent kobiet planuje zakup suszarki. Być może większość z nich zagląda na portal z innego powodu – ... emisji, grupę docelową i ustalają stawkę za wyświetlenie reklamy konkretnemu użytkownikowi. W odróżnieniu od tradycyjnego modelu zakupu reklam online, w którym płaci się za pakiety wyświetleń lub ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 7/2018
... . -chiński gigant w branży e-commerce coraz bardziej umacnia swoją pozycję również na rynku tradycyjnego handlu ( głównie na chińskim rynku). Ostatnio Alibaba przejęła (za 866 mln ... czy chorób przenoszonych drogą płciową. Najważniejsza dobra polisa Decydując się na zakup ubezpieczenia turystycznego warto zwrócić uwagę na kilka kwestii. Najważniejszą ...
-
Showrooming i webrooming - rewolucja w handlu
... w sieci sklepu internetowego Amazon, przeniesienie technologii ze świata e-commerce do tradycyjnego handlu i analizowanie dużych zbiorów danych może pomóc wygenerować znacznie ... oraz na tych, którzy robią odwrotnie, tzn. porównują produkty w internecie, ale zakup wolą sfinalizować stacjonarnie (webrooming). Showrooming czy webrooming? Z danych ...
-
Analiza spółek IT-100
... roku odeszła już dawno w zapomnienie. Inwestorzy już nie są skłonni beztrosko wydawać środków na zakup akcji spółek internetowych. Szumne zapowiedzi dotyczące szybkiego rozwoju handlu w sieci i upadku tradycyjnego modelu gospodarki okazały się tylko nazbyt optymistycznymi wizjami ich twórców. Dzisiaj można stwierdzić, iż na ...
Tematy: -
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... zakupów. Utrzymanie klienta Korzyści, jakie niesie ze sobą robienie zakupów w Internecie przemawiają za odstąpieniem od tradycyjnego kupowania na rzecz sklepów internetowych. Darmowy towar za pierwszy zakup, zniżki, bogata i niepowtarzalna oferta, szybka i często darmowa dostawa, a także podarunki i kupony rabatowe - te argumenty niewątpliwie ...
-
e-Faktury (jeszcze) mało popularne
... Wydrukowanie i wysyłka pocztą tradycyjnego dokumentu kosztuje ok. 2 - 4,5 zł (papier, koperta, znaczek). W przypadku faktur elektronicznych te wydatki nie istnieją. Dodatkowo maksymalnie skraca się okres między wysłaniem a dostarczeniem przesyłki. Głównymi kosztami korzystania z faktur elektronicznych jest zakup bezpiecznego kwalifikowanego podpisu ...
-
Rynek kredytów hipotecznych 2005
... brytyjski bank HSBC oferuje obecnie swoim klientom kredyt na zakup nieruchomości ze stałym oprocentowaniem wynoszącym 4,99 proc. do 2010 roku (stawka referencyjna ... , nawet co czwarty mieszkaniec Wielkiej Brytanii nie ma możliwości skorzystania z tradycyjnego kredytu hipotecznego. Zatem taki produkt z pewnością znajdzie nabywców wśród mieszkańców ...
-
Product placement w grach wideo
... 10 tysięcy osób tak zadowolonych z gry, że zdecydowały się one na zakup promowanej marki auta. „To otworzyło nam oczy” – stwierdził J. Bell, wicedyrektor działu ... , billboardy itd. w wirtualnym świecie gry – system ich funkcjonowania jest zbliżony do tradycyjnego ze świata rzeczywistego. Łatwiej jest natomiast badać ich efektywność działania z ...
-
Ceny wynajmu nieruchomości I-III 2007
... wygodnie i estetycznie wykończone. Ogranicza to ilość dużych mieszkań dostępnych dla tradycyjnego wynajmu. Wśród wynajmujących nadal największą popularnością cieszą się lokale 1 i 2 ... stopa zwrotu wynosi tylko 7,74 proc. Potencjalnie najwyższą rentowność uzyskamy finansując zakup kredytem we frankach szwajcarskich – w tym przypadku byłoby to 13, ...