-
Zakupy odzieży przez Internet
... KILKA RAZY W ROKU Jak wynika z badań, prawie 70 % spośród osób, które zadeklarowały kupno odzieży, obuwia, galanterii i dodatków oraz bielizny de-klaruje zakup tego typu produktów kilka razy w roku. Najmniejszą grupę – 2%, stanowią prawdziwi zakupoholicy – osoby kupujące kilka razy w tygodniu. I znowu mogłoby się wydawać ...
-
Internauci i Dzień Dziecka
... się do 100. Respondenci mieli możliwość wskazania kilku odpowiedzi Respondenci planujący zakup upominku w mniejszym stopniu zwracają uwagę na takie kwestie jak: bieżące potrzeby dziecka ... , który obchodzący Dzień Dziecka planują przeznaczyć na zakup prezentu. Ponad połowa respondentów zamierza wydać na zakup nie więcej niż 100 zł. Jednocześnie, aż ...
-
Dzieci a decyzje zakupowe Polaków
... świadkiem złośliwych komentarzy i spojrzeń w ostatnich 12 miesiącach). To tłumaczy, dlaczego rodzicom tak bardzo zależy na jak najszybszym uspokojeniu dziecka poprzez zakup tego, czego w danej chwili się domaga. „Jeśli dziecko zachowuje się niegrzecznie, to często utrudnia podjęcie decyzji. Często też sprawia, że ...
-
Po artykuły szkolne idziemy z przyjemnością
... szkolnych - sprzęt komputerowy nie jest tym, co pojawia się w domach przed każdym rokiem szkolnym. Wiele tu zależy od miejsca zamieszkania - zakup laptopa lub komputera planuje obecnie 27 proc. mieszkańców największych miast i tylko 11 proc. osób zamieszkujących tereny wiejskie. Analogiczną zależność widzimy ...
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
... dane demograficzne i te dotyczące zainteresowań odbiorców, wyświetlaliby reklamę tylko wyselekcjonowanej grupie, np. 5 proc. widzów, którzy faktycznie mogliby sobie pozwolić na zakup takiego pojazdu. Czas antenowy dla danego urządzenia TV byłby kupowany w czasie rzeczywistym. Jak podkreślają eksperci z Sociomantic Labs, spersonalizowana reklama TV ...
-
Na co wydają najbogatsi Polacy?
... detalicznej pozycja ta zajmuje ostatnie miejsce, stanowiąc niewiele ponad 1%. 9% wydatków milionerów dokonywanych kartami płatniczymi stanowią koszty związane z podróżami - zakup biletów lotniczych, wynajem samochodów czy korzystanie z usług agencji turystycznych. Klienci bankowości detalicznej wydają na podróżowanie znacznie mniej – w ich ...
-
Dzieci podejmują decyzje zakupowe
76 proc. młodych deklaruje, że doradza bliskim w zakupach ubrań i butów, 80 proc. telefonu i komputera, 66 proc. jedzenia i picia. Oznacza to, że to ludzie młodzi – nasze dzieci, stają się głównymi decydentami w gospodarstwach, i że w wielu przypadkach komunikacja być powinna kierowana do nich, a nie do starszych. Pozycja dzieci w rodzinach rośnie ...
-
Polowanie na prezenty pod choinkę rozpoczęte. Jak to robią Polacy?
... miejscu plasuje się przyzwyczajenie. Prawie co piąty kupujący zwraca uwagę na aktualne promocje. Najczęściej na czasowe wyprzedaże (32%), obniżki na zakup drugiego i kolejnych produktów (29%), a także oferowane przez sprzedawców gratisy (28%). Czytaj także: - Praca sezonowa na święta - ratunek dla budżetu - 5 pytań ...
-
Boże Narodzenie. Czas rodziny czy czas na zakupy?
... ponad 18% rezerwacji dokonywanych przez Polaków w tym okresie. Coraz chętniej rezygnujemy też z własnoręcznego przygotowania wieczerzy wigilijnej, zamawiając gotowe potrawy. I chociaż zakup produktów dla najbliższych raczej kojarzy nam się z pozytywnymi emocjami, to co trzeci badany przez serwis Prezentmarzeń, przyznał, że bardzo często ...
-
7 produktów, które wolimy kupić stacjonarnie zamiast online
... 10 kategorii produktów, o które zapytano konsumentów w raporcie CBRE „Global Live Work Shop Report”, aż w 7 wolą zaopatrywać się w sklepach stacjonarnych. Chodzi o zakup codziennych, podstawowych produktów oraz luksusowych, w tym biżuterii. Stacjonarną formę takich zakupów preferuje 74 proc. respondentów. Na kolejnych miejscach są tzw ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów
Tylko pozornie robienie codziennych zakupów to sprawa, którą trudno ubrać w jakąś ideologię. Nawet zakupy spożywcze mogą okazać się kontrowersyjne. Które sklepy cenami i asortymentem kuszą Polaków w dobie powszechnego zaciskania pasa? Które miejsca skupiają największą uwagę internautów, jakiego rodzaju zakupy są pod stałym obstrzałem konsumentów? ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków i Brytyjczyków
Jak wskazują zamówione przez organizację Visa Europe badania, środa jest dla Polaków najlepszym dniem tygodnia na dokonywanie zakupów. Respondenci z całego kraju odpowiadają zgodnie, że w tym dniu najrzadziej kupują artykuły spożywcze i ubrania w centrach handlowych, supermarketach i sklepach - a to właśnie kolejki są najbardziej powszechnym ...
-
H&M bije Reserved. Gdzie kupujemy ubrania?
Polacy często i chętnie kupują ubrania. Ze zrealizowanego przez PMR badania "Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2016" wynika, że w minionym roku zakupu odzieży dokonało 9 spośród 10 respondentów (91%). Okazuje się również, że modowych zakupów najczęściej dokonujemy w markowych sklepach na terenie galerii handlowych. Najczęściej ...
Tematy: odzież, obuwie, marki odzieżowe, H&M, Reserved, moda, handel detaliczny, odzież damska, moda męska -
Internetowe zakupy za granicą to już standard?
O tym, że zakupy przez internet cieszą się coraz to większą popularnością ze strony kupujących, nie trzeba już przekonywać chyba nikogo. Okazuje się też, że równocześnie rośnie też zaufanie do zagranicznych e-sprzedawców. Zagraniczne zakupy przez internet nie budzą już tak dużych obaw jak jeszcze kilka lat temu - już połowa internautów ufa sklepom ...
-
Polacy pokochali centra handlowe
Ku radości sprzedawców polscy konsumenci pokochali centra handlowe. Rekordziści spędzają w sklepach nawet 10 godzin. Zakupy przestały być domeną kobiet, także panowie coraz częściej przyznają się do "męskich" wypadów shoppingowych. Polacy wydają więcej na obuwie i odzież, niż na edukację. Średnio na ubrania wydajemy 5,1 procent domowego budżetu, ...
-
Zakupy w sieci: najczęściej kupujemy ubrania
Coraz częściej zaglądamy do sklepów internetowych. Najczęściej poszukujemy ubrań. W polowaniu na zakupy w sieci przodują Polki – wynika z danych firmy badawczej Gemius. Jak pokazują dane z lipcowej fali wyników badania Megapanel PBI/Gemius, niemal 12 mln polskich internautów wchodzi na strony sklepów internetowych. To o jedną piątą więcej niż rok ...
-
Ubezpieczenie turystyczne: przezorność pomaga
Decydując się na wakacyjny wypoczynek, szczególnie w standardzie all inclusive, wydajemy częstokroć dość znaczne kwoty. Całkiem pokaźne sumy przeznaczamy też na zakup wakacyjnych ubrań czy innych akcesoriów - kamer, aparatów fotograficznych. Niestety w wydatkach wakacyjnych po macoszemu traktujemy ubezpieczenie turystyczne. Warto jednak mieć na ...
-
Urządzenia mobilne dziecka - przyjaciel czy wróg?
... im nowe ubrania i buty na cały rok szkolny. Ale czasy się zmieniły. Obecnie rodzice dużo więcej uwagi i pieniędzy przeznaczają na zakup swoim pociechom nowego sprzętu IT – laptopów, smartfonów i tabletów. Jednakże mimo wielu nowych możliwości, jakie stawiają przed najmłodszymi zaawansowane technologie XXI ...
-
E-commerce w Polsce: w Lublinie kupuje się sukienki, w Bydgoszczy garnitury
Rynek e-commerce w Polsce systematycznie rośnie – według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2016” blisko połowa internautów robi zakupy w sieci. Wśród najchętniej kupowanych w ten sposób produktów królują ubrania i akcesoria. Popularny sklep internetowy Zalando.pl przyjrzał się, jakie są wybory e-konsumentów w poszczególnych miastach. Zgodnie z ...
-
Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista
Japonia, Korea Południowa i Wielka Brytania to kraje, w których ponad połowa wszystkich modowych e-zakupów dokonywana jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych. To jeden z wniosków, jakie niesie za sobą Fashion Flash Report 2016 firmy Criteo - opracowanie poświęcone zachowaniom klientów branży modowej. W raporcie nie zabrakło również danych z ...
Tematy: branża modowa, moda, zakupy, zakupy przez internet, odzież, m-commerce, badania konsumenckie -
Jak Polacy radzą sobie z podwyżkami cen? 2/3 z nas zaciska pasa
Inflacja drenuje portfele Polaków. Większość z nas ogląda każdą złotówkę. Z badania Krajowego Rejestru Długów wynika, że najczęściej rezygnujemy z wyjść do restauracji i zakupu nowych ubrań, ale także mniej wydajemy na kulturę i rozrywkę, podróże i wyposażenie domu. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie wydatki ograniczyli Polacy z powodu ...
-
Pokolenie Z - generacja kryptowalut i NFT?
"Egoistyczni, narcystyczni, roszczeniowi, nieodpowiedzialni, z głową w smartfonach" - pokolenie Z nie może pochwalić się najlepszym PR. Na rynku pracy rozgaszcza się nowa generacja młodych i - bynajmniej - nie robi tego po cichu. Etos pracy ich nie dotyczy, bo przecież "nie żyje się po to, by pracować, ale pracuje, by żyć". Chęć zakupu drogiego ...
-
Dlaczego kupujemy odzież używaną?
Sklepy z odzieżą używaną nie znikają z polskich ulic. Kolejki, które ustawiają się przed nimi w dzień nowej dostawy, wyraźnie pokazują, że ubrania z drugiej ręki ciągle cieszą się wśród Polaków popularnością. Jak dużą i co popycha nas do zakupów w second-handach? Odpowiedzi na te i inne pytania dostarcza najnowsze badanie przeprowadzone na ...