-
Handel internetowy na świecie
... & Wakefield, powiedział: „Internet zmienił oblicze globalnego handlu nie do poznania i obecnie znacząco zmienia również sposób, w jaki pracujemy, wypoczywamy i robimy zakupy. ... kurierskich ułatwiają dostęp do klientów. Z pewnością sprzedaż tym kanałem jest monitorowana przez właścicieli marek i wpłynie na decyzję o otwarciu sklepu w Polsce. Polska ...
-
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
... dbamy o to, aby nasz klient był pozytywnie zaskoczony. Według badań przeprowadzonych przez SalesBee 76 proc. klientów sklepów internetowych w Polsce to klienci uśpieni – czyli tacy ... z chociaż jednego aspektu zakupu już więcej do nas nie wróci. Udane pierwsze zakupy to szansa do nawiązania długotrwałej relacji z nowym gościem naszego serwisu i okazja ...
-
10 najważniejszych dat dla e-commerce
... wyznaczają wzrost udziału e-commerce. Niemal trzech na czterech konsumentów planuje wówczas zakupy, co pozwala oszacować średni wydatek na poziomie nawet do 500 złotych. ... niemal 90% sklepów zauważa wzmożony ruch na swoich stronach. Jak widać, rynek e-commerce przez cały rok ma preteksty sprzedażowe i stwarza mnóstwo okazji do rozwoju zakupów ...
-
Czarny Piątek bez tajemnic: kim jest łowca okazji?
... Technologies stworzyła portret amatorów okazji oferowanych przez sprzedających podczas Czarnego Piątku. Charakterystykę łowców okazji stworzono, bazując na 25,5 mln anonimowych profili internautów. To właśnie w Internecie, jak wynika z danych serwisu eMarketer, blisko połowa konsumentów zrobi zakupy podczas nadchodzącego Black Friday. Black Friday ...
-
10 trendów technologicznych, które ukształtują przyszłość handlu
... pytanie dostarcza opracowany przez JLL raport pt. „Tomorrow’s Retail”. „Wszechobecne technologie zmieniają sposób, w jaki robimy zakupy oraz to, czego oczekujemy od sieci ... tajemniczo, ale już zdążyły podbić świat handlu) Zarówno rzeczywistość rozszerzona, jak i wirtualna, a także Internet Rzeczy z roku na rok wywierają coraz większy wpływ na handel. ...
-
Płatności internetowe Polaków 2006
... handel w Internecie w 2006 roku, przygotowanego przez Money.pl i eCard S.A. ... zakupy: 24,51% - w sklepach internetowych, 19,7% - na aukcjach. Utrzymuje się stale duży dystans w stosunku do Europy Zachodniej, gdzie z internetu korzysta średnio 50% ludności, a zakupów dokonuje średnio 56% internautów. Jak wynika z raportu polski internet ...
-
Uwaga na świąteczne ataki internetowe
... przez TNS OBOP wynika, że Polacy przeznaczą w tym roku na świąteczne zakupy około 20,5 miliarda złotych. Zdaniem G DATA w świetle szybko rosnącej popularności sklepów internetowych i światowego kryzysu, który powoduje, że Polacy szukając oszczędności coraz częściej wybierają tańsze zakupy ... w popularnej przeglądarce Internet Explorer. Ataki ...
-
Tajemniczy klient: sklepy online
... i odstawę towaru oraz jakość obsługi przy odstąpieniu od zakupu. Jak wyglądały zakupy w tych sklepach z perspektywy klienta, który dopytuje, prosi o pomoc przy wyborze towaru ... opinię. Badanie wykazało też znaczne niedociągnięcia po stronie jakości obsługi klientów przez firmy kurierskie. Elastyczność działania, czas dostawy oraz uprzejmość kurierów ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... DHL Express (Poland) Ilość przesyłek nadanych przez naszych klientów w DHL Express w I kwartale 2013 r. wzrosła dwucyfrowo ... z tradycyjnych metod dystrybucji, coraz częściej sięgają po Internet jako ten dodatkowy, choć wcale nie mniej ważny ... koszty, więcej osób zdecydowało się na zakupy w Internecie. Skutki tej metamorfozy odczuwamy do dziś. ...
-
Styl życia: zobacz, czy jesteś "smart"
... w takich obszarach jak zakupy, zdrowie czy aktywność fizyczna. Lubimy smart urządzenia Wśród najchętniej wykorzystywanych przez Polaków smart urządzeń należy wymienić ... Nieco mniej osób preferuje nowoczesne przejazdy pasażerskie (np. BlaBlaCar), rezerwację usług przez internet (np. wizyta u dentysty) czy pokojów hotelowych. Badani oczekują również ...
-
5 zasad bezpieczeństwa zakupów w Internecie
... przez Norton by Symantec wynika, że phishing był najczęściej pojawiającym się zagrożeniem w 2017 roku. W ubiegłym roku infrastruktura Trend Micro, światowego lidera w dziedzinie zabezpieczeń cybernetycznych, zablokowała ponad 66 mld zagrożeń, z czego 85% stanowiły wiadomości e-mail zawierające szkodliwą zawartość. Coraz częstsze i łatwiejsze zakupy ...
-
Black Friday, czego oczekują klienci?
... Consumer Banku, wydawcy karty kredytowej TurboKARTA, na braku możliwości pójścia na zakupy 7 dni w tygodniu nie zyskuje e-commerce. Tylko 6 proc. konsumentów zadeklarowała, że częściej zaczęli korzystać z możliwości robienia zakupów przez internet. W odpowiedzi na wprowadzenie zakazu handlu w niedzielę sklepy stacjonarne oraz internetowe uruchomiły ...
-
E-commerce rozkwita. W 2021 r. sprzedaż w internecie rozpoczęło 120 tys.
... podaje Izba Gospodarki Elektronicznej. Aż 8 na 10 osób robiących zakupy online dostrzega problemy w działaniu sklepów internetowych i nie jest do końca usatysfakcjonowanych zakupami*. Jak wynika z raportu Advox Studio, szczególnie istotne jest bezpieczeństwa płatności przez Internet - na ten aspekt zwraca uwagę już 91 proc. kupujących ...
-
Parki wypierają centra handlowe?
... wzrost średniej odwiedzalności w centrach handlowych, którą bada Polska Izba Centrów Handlowych. W październiku wyniósł on 2 proc. r/r. Zakupy tradycyjne w handlu detalicznym przeplatają się z zakupami online. Udział sprzedaży przez Internet w grudniu 2023 roku wyniósł 9,4% – jest to poziom obserwowany przed pandemią Covid-19. Co prawda prognozy na ...
-
Rynek e-commerce: w 2009 r. stagnacja?
... produktu lub usługi za pośrednictwem sieci – wynika z raportu „E-commerce w Polsce”, przygotowanego przez Gemius SA we współpracy ze Skąpiec.pl. Mimo to, polski ... takich, którzy lubią bądź uwielbiają robić zakupy. Aukcje to fun!” – wyjaśnia Gabriel Matwiejczyk, Senior Internet Business Development Manager w Gemius. Nieufni sklepowi czy aukcyjni heavy ...
-
Responsive Web Design: innowacja czy konieczność?
... , by zorientować się, o co chodzi. Oczywiście nic się nie stało, zakupy można sfinalizować później. Albo i nie. RWD, jako jedno z nielicznych narzędzi, pozwala ... RWD, a szybka i wygodna procedura przeprowadzania transakcji w Nextbike jest możliwa dzięki nagrodzonemu przez Wydział Nauk Technicznych Polskiej Akademii Nauk w 2012 roku Systemowi Zasileń ...
-
Rosną wydatki w e-commerce
... 25% respondentów badania zrealizowanego przez Gemius. Częściej są to mężczyźni i osoby w wieku 35–49 lat. Jak wynika z najświeższego raportu przygotowanego dla Izby Gospodarki Elektronicznej przez Gemius, w nadchodzącym roku ponad 1/4 internautów zamierza powiększyć budżety przeznaczone na zakupy w sklepach internetowych. Redukcję wydatków ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... wielkości sklepy samoobsługowe, oferujące niektóre produkty w dużo niższych cenach. Mniejsze zakupy możemy zrobić w sklepach typu convenience, czyli podmiotach o ok. 100 m2, ... zł wolumenu przechodzi przez nie. Stosunkowo duży udział ma w tym segmencie e-commerce – blisko 25 proc. gadżetów kupowanych jest przez internet. Inne kanały sprzedaży ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2018
... zniknie konieczność składania jakiegokolwiek wniosku przez podatnika, co znacznie uprości to ... konto bankowe i zarządzanie nią online. Zakupy nie tylko w osiedlowym sklepie Produkty spożywcze, książki, kosmetyki, ubrania ... stania w kolejkach. Miejsce na naukę i rozrywkę Internet to również doskonałe narzędzie rozrywki i rozwijania zainteresowań. ...
-
CBRE Retail 2030: co czeka centra handlowe?
... CBRE „Zakupy przyszłości. Retail 2030”. Nadchodzący czas to przede wszystkim sięganie po nowe technologie, konieczność odpowiadania na potrzeby formułowane przez konsumentów ... z ofertą sklepu, zakupy na tabletach, czy wirtualne przymierzalnie to elementy, które będą wprowadzać firmy by przyciągnąć klienta. Przyszłość ma także Internet Rzeczy, ...
-
Na wyprzedaże czekamy z utęsknieniem
... w Polsce. 51% Polaków kupuje na polskich platformach zakupowych Ponad połowa Polaków najczęściej robi zakupy online za pośrednictwem polskich platform zakupowych. Co piąty konsument (22% wskazań) kupuje przez internet korzystając z polskiej porównywarki cenowej. Z popularnych zagranicznych sklepów internetowych i platform zakupowych spoza Polski ...
-
Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie
... , dostawca rozwiązań w zakresie Expierience Design, przyjrzał się wpływowi wywieranemu przez marketing sensoryczny na konsumentów w stacjonarnych punktach sprzedaży. Badanie dowiodło ... że przyciągające uwagę treści wizualne mają pozytywny wpływ na ich zakupy. Znaczenie interakcji i personalizacji: Możliwość dotknięcia, poczucia i spróbowania różnych ...
-
Drogerie czy supermarkety? Gdzie Polacy kupują kosmetyki?
... zakupy produktów kosmetycznych najwięcej, bo aż 74% respondentów, udaje się do drogerii. Na dalszych miejscach znajdują się super- i hipermarkety (28%) oraz Internet (20%). Drogerie to dla nas pierwszy wybór, aby zrobić bieżące zakupy ... udaje się natomiast co trzeci respondent. 36% robi zakupy tego typu produktów raz w miesiącu, a 35% kilka razy ...
-
Inwestycje w e-commerce to konieczność. Co warto zrobić?
... internet, jaki pamiętamy sprzed 10 lat. Kiedyś e-commerce mógł sobie pozwolić na nieprzejrzyste strony sklepów wymagające żmudnego klikania. Trafiali tam głównie użytkownicy, dla których liczyło się, że kupują tanio. Teraz nowi klienci napływają milionami. Chcą, by zakupy ... - jeszcze kilka lat temu akceptowalny przez klientów - dziś oceniany jest ...
-
Dzień Ojca: profil polskiego taty
... Do oczywistych wniosków można zaliczyć wielkość gospodarstw domowych reprezentowanych przez naszych tatusiów. Nie dziwi fakt, ... czują się w świecie online? Prawie 90% ojców wykorzystuje Internet do sprawdzanie swoich maili. Co piąty tata aktywnie zagląda na ... pociech. Warto zaznaczyć, że prawie 65% ojców robi zakupy w super- lub hipermarkecie. Tam ...
-
Szerokopasmowy dostęp do Internetu a wzrost PKB
... do 7,7 proc. w 2015 r. i 10,2 proc. w 2020 r., w wyrażeniu nominalnym przez dekadę wartość dodana ogółem wzrośnie nieco ponad 1,8-razy ... on-line szerszą ofertę produktów i w rezultacie tańsze zakupy. Na rozwoju szerokopasmowego Internetu w istotny ... konkretnych firm, na których rozwój w sposób znaczący wpłynął Internet. Są wśród nich giganci tacy jak ...
-
Banki a urządzenia mobilne i serwisy społecznościowe
... nasze środki na koncie. Można powiedzieć, że Internet zrewolucjonizował branżę bankową. Większość z banków ... i firm (interaktywna komunikacja marketingowa), kupujemy (zakupy społecznościowe) a już niedługo będziemy korzystać ... nowatorskie rozwiązania jak możliwość sprawdzenia stanu oszczędności przez "potrząśnięcie" telefonem oraz szybki przelew na ...
-
Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online
... SA, dostawcy płatności online m.in. na Allegro. Znane marki w sieci – gdzie i za ile zrobimy zakupy online? Do internetowego kanału sprzedaży przekonuje się coraz więcej znanych ... towar – wyjaśnia Wojciech Czajkowski. Warto dodać, że odzież i obuwie kupowane przez Internet, co do zasady, można zwrócić sprzedającemu w ustawowym terminie 10 dni od daty ...
-
Dziecko w sieci: rodzice tracą dane i pieniądze
... mimo że internet to cenne źródło wiedzy i rozrywki, jest to również źródło poważnych zagrożeń. Z badania przeprowadzonego niedawno przez Kaspersky ... przez przypadek usunęły istotne dane z ich komputerów, a 3% dzieci nieumyślnie udostępniło takie dane innym. Podobny odsetek europejskich rodziców przyznał, że otrzymał niespodziewany rachunek za zakupy ...
-
Jak sklepy internetowe zachęcają kupujących?
... , Włoszech, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. Jej autorzy wzięli pod lupę oferowane przez sprzedawców usługi, takie jak możliwość złożenia zamówienia bez konieczności rejestracji, warunki dostawy towarów oraz możliwości w zakresie zwrotu zakupionych już towarów. Zakupy bez rejestracji – czy zawsze trzeba założyć konto? Dość uciążliwa konieczność ...
-
Czy promocje i wyprzedaże faktycznie działają?
... , które oferowali sprzedawcy pod koniec minionego roku - wynika ze zrealizowanego przez KPMG raportu "Promocje oczami klienta – czy faktycznie działają?". Pomimo nieograniczonego wręcz dostępu do internetu aż 70% kupujących zdecydowało się na zakupy w sklepach stacjonarnych. Istotnym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych była cena ...
-
Pomysły na prezenty świąteczne znajdziesz w mediach
... pochodzącymi z raportu Deloitte. Przeciętny Kowalski wyda w tym roku na święta średnio 882 zł (wzrost o 2 proc. r/r) - wynika z badania Zakupy świąteczne 2017 zrealizowanego przez firmę Deloitte. 451 zł z tej kwoty przeznaczymy na zakup prezentów dla najbliższych. Kogo najchętniej obdarowujemy? Wyniki monitoringu Internetu i mediów ...
-
W e-sklepie na prezenty świąteczne wydajemy 190 zł
... Zakupy Świąteczne 2017”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, wynika, że pod tym względem wyprzedzają nas jedynie Holendrzy, Brytyjczycy i Niemcy. W zakupach internetowych cenimy najbardziej dowolność pory dnia, w której możemy je robić. Z kolei za handlem stacjonarnym przemawia możliwość konsultacji ze sprzedawcą. Zrealizowane przez ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 51/2018
... czy otrzymaniu faktury za zakupy. Na co powinniśmy uważać, aby nie paść ofiarą cyberprzestępców? ŚWIĄTECZNE ZAKUPY ONLINE RAJEM DLA HAKERÓW – UWAGA NA FAŁSZYWE MAILE Według badań F-Secure, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu przez cyberprzestępców. W 69% przypadków wiadomości ...
-
Fikcyjne sklepy internetowe - jak je rozpoznać?
... znaki jakości, wyróżnienia, certyfikaty czy nagrody przyznane im przez portale zajmujące się tematyką e-commerce. Możesz szybko zweryfikować te informacje. Wystarczy, że sprawdzisz, czy organizator rzeczywiście istnieje i nagrodził sklep, w którym zamierzasz zrobić zakupy. – Twoje podejrzenia powinien wzbudzić zwłaszcza nadmiar takich odznaczeń ...