-
SLA i co jeszcze? O czym pamiętać wdrażając systemy ICT?
... czas reakcji na zgłoszenie awarii – jest to czas niezbędny do weryfikacji i stwierdzenia faktu zaistnienia zgłaszanej awarii; czas usunięcia awarii – im krótszy tym lepszy. W przypadku usterki mechanicznej istotne są informacje, w jakim czasie dostarczony zostanie zamiennik na czas niezbędnych napraw; sposób zgłaszania awarii – klient powinien mieć ...
-
Po assistance domowy dzwonimy z pracy
... . Takie postępowanie nie jest to końca słuszne, ponieważ naprawa uciążliwych awarii jest możliwa również w soboty i niedziele. Jednak w te dni o pomoc prosiło ... np. pęknie rura i woda zalewa nam mieszkanie w sobotę o 1 w nocy to też takie zgłoszenie zarejestrujemy i niezwłocznie wyślemy na miejsce fachowca – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... . Dzięki nim możliwa jest obsługa tych obszarów sprzedaży, do których nie trzeba zatrudniać ludzi. Może być to choćby rezerwacja noclegu, zgłoszenie awarii czy zamówienie pizzy. 2019 rok w mediach społecznościowych Praktycznie co miesiąc social mediowi giganci prześcigają się w prezentowaniu najnowszych aktualizacji, zmian w szacie ...
-
Ransomware Qlocker. Jak wygląda atak? Jak się chronić?
... złotych. Ransomware Qlocker wciąż jest niebezpieczny – eksperci ESET otrzymali kolejne zgłoszenie o takim ataku, tym razem od mieszkańca Poznania. Ofiara ataku chciała ... lub brakuje im kluczowych danych. Przywrócenie utraconych plików w razie awarii może być w takich przypadkach niemożliwe. Dlatego powinniśmy traktować kopie zapasowe danych jako ...
-
3 technologie, które zmieniają rynek ubezpieczeń
... polisy. Sztuczna inteligencja pomoże przyjąć i przeanalizować zgłoszenie szkody Na automatyzację procesu odszkodowawczego i uruchomienia świadczeń gwarantowanych ... różnych urządzeń, oczywiście po wcześniejszym zalogowaniu. Dzięki temu, przykładowo, w przypadku awarii komputera agent może kontynuować pracę za pośrednictwem smartfona, bądź tabletu ...
-
Nowa usługa serwisowa Plextor Exlusive Service
... terminie zostaną objęte programem "Plextor Exlusive Service". Obecnie, w razie awarii nagrywarki Plextor, każdy odbiorca końcowy będzie mógł zwracać się z reklamacją bezpośrednio do dystrybutora. Procedura postępowania jest następująca: klient wysyła do serwisu Alstor zgłoszenie RMA, które można pobrać na stronie dystrybutora. Następnie dedykowany ...
-
LOG Global Edition do zarządzania firmą
... . Oprogramowanie to posiada także rozbudowany helpdesk, który ułatwi pracę działu IT. Przykładowo, w przypadku awarii danego urządzenia w firmie jedna osoba zgłasza problem, a kolejni zainteresowani już wiedzą, że zgłoszenie zostało dokonane. Po usunięciu usterki helpdesk poinformuje o tym pracowników. Kolejną ciekawą usługą jest monitoring ...