-
Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?
... w PRL. Na początku lat 90. przez giełdę sprywatyzowano Vistulę. 10 lat trwała zmiana profilu. Całą produkcję wydzielono do spółek zależnych. W 2006 r. powstało nowe ... jakości obsługi. Zatem, pomimo bycia marką należącą do Skarbu Państwa, negatywnego wizerunku i absolutnego upolitycznienia ekip zarządzających, udało się zrobić coś dobrego. Ostatnie ...
-
Finansowanie typu private equity
... ten wpływa na polepszenie wizerunku spółki w oczach kontrahentów, co skutkuje wzrostem zaufania po stronie dostawców. Ma to swoje odzwierciedlenie zarówno w polepszeniu warunków kontraktacyjnych, jak również w możliwości nawiązania współpracy z dotychczas niedostępnymi podmiotami. Z drugiej strony następuje zmiana odbioru spółki po stronie jej ...
-
Polscy pracownicy a zadowolenie z pracodawcy
... w swojej firmie są pracownicy umysłowi oraz kadra zarządzająca. - Zmiana negatywnego postrzegania pracodawcy nie jest możliwa bez budowy zaangażowania wśród obecnych pracowników, którzy w ogromnej mierze kształtują obraz organizacji. Dlatego też budowa pożądanego wizerunku pracodawcy powinna odbywać się równolegle na dwóch poziomach – zewnętrznym ...
-
Compliance przyszłością biznesu
... (co skutkuje poprawą wizerunku firmy oraz zaufaniem kontrahentów), jest właśnie compliance. Coraz bardziej wyraźne są także nowe perspektywy rozwoju compliance. Usługi kierowane obecnie głównie do dyrektorów zarządzających, w niedalekiej przyszłości służyć będą także właścicielom/ udziałowcom organizacji. Taka zmiana jest naturalnym kierunkiem ...
-
Monitor Rynku Pracy II 2011
... pracy i dużego stopnia niedopasowania pomiędzy potrzebami pracodawców i umiejętnościami potencjalnych pracowników, zmiana pracy postrzegana jest wciąż jako okazja do poprawy warunków ... 1/3 firm wprowadziła wytyczne dotyczące prezentacji pracowników w społecznościach w kontekście wizerunku pracodawcy. Komentując wyniki badania, dr Jacek Męcina, ekspert ...
-
4 lata przygotowań do Euro 2012
... jakości kibicowania w Polsce prowadzony jest również projekt Kibice Razem. Jego celem jest zmiana postaw środowisk kibicowskich w Polsce, edukacja oraz profesjonalizacja ich działań. ... r. związany z Euro 2012 wyniesie 850 mln zł. Jednakże, na skutek poprawy wizerunku Polski jako docelowego miejsca turystyki wypoczynkowej, roczny napływ turystów ...
-
Czy istnieje język przywództwa politycznego?
... Ponieważ pierwsze wrażenie decyduje o tym, jak postrzegamy daną osobę, zmiana zaś tej wykształconej naprędce postawy okazuje się w późniejszych kontaktach niełatwa ... , domagając się zaprzestania rozpowszechniania sugestii (wyrażanej przez konsultantkę ds. wizerunku politycznego, Sabine Schwind von Egelstein), jakoby farbował na inny kolor ...
-
Filantropia w Polsce
... jest, aby beneficjent umiał dobrze tę pomoc wykorzystać i stanął na własnych nogach, zmiana percepcji i postaw społecznych. Darczyńcy za bardzo istotne uważają też potrzebę zmiany ... , ktoś również im pomoże. Mają także nadzieję, że na wypracowanym, dobrym wizerunku skorzystają także ich firmy, co może być szczególnie cenne w czasie dekoniunktury. ...
-
Jak rozwiązywać konflikty w pracy i w domu?
... np. miejsce wakacyjnego wyjazdu). Czasem jednak chodzi o cel związany z relacjami (cel relacyjny np. zmiana statusu – młodsze dzieci często korzystają z tego celu w konfliktach z rodzicami), cel wizerunkowy (np. podtrzymanie wizerunku pełnoprawnego członka pewnej grupy społecznej lub zawodowej), cel dotyczący procedur postępowania, komunikacji ...
-
Polskie firmy: portfel należności X 2012
... był wyższy od tych, u których się ona pogorszyła. W III kwartale nastąpiła zmiana – na poprawę sytuacji finansowej wskazywało 19% firm, a na pogorszenie 25,4%. To z ... konkurencyjności. Tyle samo nie może regulować własnych zobowiązań, co skutkuje pogorszeniem wizerunku firmy i gorszymi warunkami finansowymi dostaw od kontrahentów. Dla co dziesiątego ...
-
Bank jak urząd
... niedawno postrzeganego jako jeden z najnowocześniejszych banków w Polsce, powinno zależeć na wizerunku organizacji przyjaznej klientowi. Tymczasem słaba jakość i duża liczba zmian w przepisach ... bronią nas jako klientów jest aktywny brak zgody na takie traktowanie i zmiana banku, gdy zostaniemy niewłaściwie potraktowani. Tylko konkurencja i groźba ...
-
Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję
... miała miejsce przed zmianą cen. Wyjściem z tej sytuacji może być naturalnie zmiana swojego produktu, tak aby nadać mu unikalną wartość dodaną i tym samym ... na efektywizację działalności i niższe koszty pracownicze. Firmom tym nie zależy na osiągnięciu wizerunku drogiej i ekskluzywnej marki. Najczęściej skupiają się one na jednym jedynym czynniku – ...
-
Cyberataki - kluczowe zagrożenie w biznesie
... , należy zwrócić uwagę na niewymierne straty w postaci utraty wizerunku i reputacji. W efekcie incydenty, nawet nieduże w bezpośrednich skutkach finansowych, w zależności od ... odpowiednio zarządzać. W tej sytuacji należy uznać za dobry znak, że niezbędna zmiana w myśleniu chyba już się dokonuje, a 72% prezesów postrzega technologie cyfrowe jako ...
-
PKO BP: jak Jagiełło na wojnę z recesją się szykuje
... pod zarządem Zbigniewa Jagiełły to okres intensywnego rozwoju biznesowego, modernizacji wizerunku oraz dostosowywania struktury wewnętrznej i procesów do nowych wyzwań rynkowych. ... bardziej uporządkowany, gdzie oferujemy klientom kredyt hipoteczny o stałej stopie. Jeśli zmiana ustawy o listach zastawnych przejdzie przez polski parlament i zyska jego ...
-
Trendy HR 2015: po pierwsze kultura organizacyjna
... mediów społecznościowych, a tym samym odgrywa istotną rolę w budowaniu wizerunku pracodawcy, mają szansę na sukces w pozyskiwaniu talentów i pozostawienie w tyle ... będą na tyle usatysfakcjonowani z pracy, że nie będzie ich interesowała jej zmiana” – podsumowuje Magdalena Jończak. Dziesięć trendów (wraz z rankingiem ważności), które znalazły się w ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
... wyświetlenie reklamy AdWords, Możliwość modyfikacji kampanii linków sponsorowanych podczas jej trwania – zmiana treści linków reklamowych, dodawanie lub usuwanie hasła czy ... może przełożyć sie na sprzedaż produktów i usług Budowanie i umocnienie pozytywnego wizerunku firmy w sieci Facebook Nie powinniśmy lekceważyć promocji w mediach społecznościowych ...
-
Praca po znajomości: chętnie rekomendujemy znajomych
... okresy zarobkowania za granicą. Duży wpływ na poziom emigracji ma również zmiana pokoleniowa – aktualna i kolejne generacje wchodzące na rynek pracy są bardziej mobilne ... nie są już postrzegane jako chwilowy, modny trend, lecz długofalowe budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru. Rok 2016 na rynku pracy zapowiada się ciekawie. Z perspektywy ...
-
Wakacje 2016: Turcja ciągle traci, zyskuje Egipt
... efektywnego przetwarzania informacji i wyprowadzania z tego stosownych wniosków. 3. Nieśmiała poprawa wizerunku Egiptu Niejako w nawiązaniu do treści przedstawionych wyżej ... już znany wniosek z niego wynikający, to taki, że nastąpiła zdecydowanie radykalna zmiana w proporcjach popytu pomiędzy kierunkami uważanymi teraz za bezpieczne (bardzo duży ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
... , jego identyfikacji wizualnej i wizerunku. Bardzo istotne jest również, zadbanie o to, by przechodzenie między kanałami było proste i intuicyjne. Wg raportu PWC „Klient w cyfrowym świecie” aż 47 proc. badanych wskazywało na to, że w zakupach przeszkadzała im zbyt długa i skomplikowana zmiana kanału. Dużą zaletą wielokanałowości ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... rosnąca rola personalizacji kontaktów z klientami segmentu B2B i udział marketingu w budowaniu wizerunku firmy, jako odpowiedzialnej społecznie. Sztuczna inteligencja w służbie marketingu Sztuczna inteligencja (AI ... tylko na zyskach, ale wywierać wpływ na społeczeństwo. Ta zmiana wynika z faktu, że coraz więcej mówi się o marketingu opartym na celu ...
-
Łódź, czyli rynek biurowy w rozkwicie
... wyniku nie zanotowano jeszcze nigdy wcześniej. Doradcy podkreślają, że poprawa wizerunku miasta, dzięki przebudowie infrastrukturalnej i duży potencjał ludzki jakim dysponuje, a także ... EXPO 2022 Wykorzystanie zabytkowej zabudowy z przełomu XIX i XX wieku oraz zmiana funkcji terenów poprzemysłowych i kolejowych ma doprowadzić do wykreowania w ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2017
... się Radio ZET i Fakt. W grudniu największą uwagę dziennikarzy w Polsce przykuła zmiana premiera na Mateusza Morawieckiego. W tym miesiącu kontynuowano także temat afery reprywatyzacyjnej ... się „Pani” dzięki wywiadowi z Michałem Szpakiem na temat jego wizerunku, a na trzecim – „Playboy”. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w grudniu nowym liderem ...
-
Bankowość i ubezpieczenia na rynku kandydata
... zwrócić uwagę na jeszcze jeden fenomen, który urósł na sile w ostatnim czasie: kontroferty. Zmiana pracy oznacza nowe stanowisko, firmę o większym prestiżu i co najważniejsze – dużo większe wynagrodzenie. Jednocześnie, ... wszystkim skupić się na inwestycji w rozwój merytoryczny kadr, nowe narzędzia pracy i ogólną poprawę wizerunku pracodawcy. Dagmara ...
-
Trendy w e-commerce na 2019 rok
... wysokiej jakości odpowiedzi, które nie będą bez znaczenia dla budowania pozytywnego wizerunku marki. Co więcej, nic nie stoi na przeszkodzie, aby obsługiwały ... wyszukiwania głosowego, zada pełne pytanie: „Gdzie w Warszawie znajdują się restauracje tajskie?”. Taka zmiana wydaje się niewielka, ale może wpłynąć na ranking witryny. Asystenci głosowi ...
-
Outsourcing w sprzedaży coraz szerzej znany
... naszego autorstwa, wizerunek branży zmienił się. Nie jest to zmiana rewolucyjna, ale takiej się nie spodziewaliśmy. (…) Coraz większa liczba przedsiębiorców w ... żadnej roli. Wzrost liczby publikacji o 332% Więcej danych dotyczących medialnego wizerunku outsourcingu sił sprzedaży (w branży medycznej, farmaceutycznej i FMCG) przynosi część raportu, ...
-
BrandZ: najcenniejsze marki odzieżowe 2019
... pełniący funkcję Global Strategy Director dla rankingu BrandZ w firmie Kantar, zauważył: „Zmiana wartości cenionych przez konsumentów i coraz częstsze zwracanie ... zrównoważonego wzrostu – Właściciele marek doceniają, jak ważna jest poprawa i wzmocnienie wizerunku marek „odpowiedzialnych” w oczach konsumentów – czynią to poprzez inicjatywy społeczne, ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... do wchodzenia w partnerstwa z retailerami. Zmiana formuły sprzedaży wymaga jednak od marek decyzji, którą z tych dróg będą podążać, aby nie kanibalizować sprzedaży swojej oferty w kanałach D2S i platformach retailerów. Decyzja ta z reguły wcale nie jest łatwa. Skoncentrowanie na budowaniu wizerunku marki w internecie i reklamy w e-commerce ...
-
Czy pandemia COVID-19 trwale zmieni zwyczaje zakupowe Polaków?
... na złożoność modeli działania w nowej rzeczywistości, nadal uniwersalne pozostają kluczowe wymiary aktywnego dbania o relacje z klientami – od budowania wizerunku zaufanego sprzedawcy działającego w interesie klienta, przez sprawne rozwiązywanie problemów i upraszczanie wszelkich interakcji, po stosowanie zindywidualizowanego podejścia – mówi ...
-
Zrównoważony rozwój priorytetem branży technologicznej
... z czego jedna trzecia zdecydowanie się z taką oceną zgadza. Zielona zmiana w sektorze technologicznym Eksperci Deloitte wskazują, że głównymi siłami napędowymi ... korzyści działań z zakresu ESG. Pewną skazą na tym bardzo pozytywnym wizerunku zaangażowania polskiej branży technologicznej w osiągnięcie celów zrównoważonego rozwoju może jednak być ...
-
Ochrona środowiska: firmy coraz bardziej świadome?
... . Postawa proekologiczna znajduje rosnące odzwierciedlenie w priorytetach firm. Budowa eco-friendly i nowoczesnego wizerunku również staje się coraz częściej celem małych firm w Polsce. Taki kierunek ... badania „Leasing Index” także w zakresie konkretnych działań nastąpiła znacząca zmiana. Zdecydowanie więcej firm deklaruje, że namawia pracowników do ...
-
10 trendów w marketingu na 2024 rok
... innowacyjne osiągają trzykrotnie większy wzrost niż te, które nie mają takiego wizerunku. W czasach po COVID-19 obserwujemy jednak bardzo niski poziom innowacyjności. Innowacje, ... Stosowanie generatywnej sztucznej inteligencji to nie przejściowa moda, lecz głęboka zmiana, która już teraz wywiera niesłychany wpływ na naszą branżę. Technologia nic ...
-
5 kluczowych trendów w e-commerce. Bez nich zginiesz na rynku
... . To nie tylko obowiązek, ale również szansa na zwiększenie sprzedaży i poprawę wizerunku firmy. Zwłaszcza w branży modowej i odzieżowej młodsi kupujący preferują marki, które ... , akcesoriów lub obuwia – wzrost o 10 pp. względem badania z 2022 roku. Ta zmiana w decyzjach zakupowych odzwierciedla rosnący trend, w którym konsumenci coraz częściej biorą ...
-
Szybka strona internetowa - dlaczego ma znaczenie?
... zasobów od nowa. W przypadku WordPressa popularne wtyczki do cache to W3 Total Cache i WP Rocket. 5. Zmiana hostingu na bardziej wydajny Wybór hostingu ma ogromny wpływ na szybkość strony. Tani hosting współdzielony może ... wymaga czasu, ale inwestycja ta zwraca się wielokrotnie – w postaci większego ruchu, wyższej konwersji i lepszego wizerunku ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... . Restauratorzy natomiast podkreślają, że wyróżnienia, rankingi i certyfikaty mają znaczenie zarówno dla wizerunku restauracji, jak i dla motywacji pracowników. – To jest na pewno bardzo ... w restauracjach to fakt. Technologie na dobre zagościły w restauracjach – jest to nieunikniona zmiana, którą wymusiła codzienność. Aż 58 proc. gości uważa ...