-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
Publicis Groupe opublikowała najnowszy raport dotyczący sytuacji na polskim rynku reklamy. Opracowanie tradycyjnie już rzuca światło na dynamikę zmian w poszczególnych klasach mediów, ich udział w rynku reklamowym oraz budżety reklamowe branż. Ostatnie doniesienia dowodzą, że w I połowie br. wartość rynku reklamowego podskoczyła o 6,7 proc. ...
-
Orange zwróci konsumentom opłaty za kontakt z infolinią i wizytę technika
... której nałożył na Orange Polska obowiązek wykonania zobowiązania. Dzięki zobowiązaniu do zmiany praktyk Orange zwróci konsumentom zakwestionowane opłaty. Możliwość łatwego odzyskania pieniędzy ... nową umowę lub zmienili jej warunki po 25 grudnia 2014 r. W czasie kontaktu z infolinią posiadali pakiet z nielimitowanymi rozmowami na telefony komórkowe. ...
-
Sztuczna inteligencja tajną bronią firm. Co o korzyściach z GenAI mówią CEO?
... zdania, że generatywna sztuczna inteligencja stawia przed nimi wyzwania dotyczące zmiany modelu biznesowego w celu utrzymania przewagi konkurencyjnej. Aby efektywnie wykorzystać GenAI, ... ważne, apetyt na fuzje i przejęcia spadł do najniższego poziomu od 2014 r., spowolnił także wzrost liczby przejęć w obszarze AI, ponieważ dyrektorzy generalni mają ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
Jest już najnowszy "Raport o Rynku Reklamy w Polsce" autorstwa Publicis Groupe, a w nim porządna porcja informacji na temat m.in. wydatków reklamowych, najpopularniejszych kanałów komunikacji oraz udziału poszczególnych kategorii reklamy. Opracowanie wskazuje m.in., że estymowana wartość rynku netto przewyższyła w I połowie bieżącego roku 6,1 mld ...
-
Branża elektro, czyli atrakcyjna praca nie tylko dla elektronika
... i RTV. Branża przeżywała trudny okres – po rekordowych zamówieniach w 2021 roku, zmniejszając wolumen produkcji do poziomu z 2014 roku. Jednak – pomimo tego – zatrudnienie w sektorze stabilizuje się, bo zmiany, którym podlega sektor elektroniki, nie wpływają znacząco na redukcje kadrowe. Obecnie na chętnych czeka wiele różnorodnych ...
-
Embarga i sankcje w osiąganiu celów politycznych
... domu. Arabskie embargo skończyło się w marcu 1974 r., ale wywołało duże zmiany w Stanach Zjednoczonych i Europie. Zaczęto rozwijać alternatywne źródła energii, wzrosło ... , są sankcje wprowadzane na Federację Rosyjską w związku z konfliktem ukraińskim. Od 2014 r, czyli od momentu aneksji Krymu w życie weszło kilkanaście pakietów sankcji nałożonych ...
-
Nie(bezpieczna) sztuczna inteligencja
... . Brian Dye, ówczesny wiceprezydent firmy Symantec już w 2014 roku wyznał na łamach dziennika The Wall Street Journal, że antywirusy wykrywają tylko 45 procent ataków. Artykuł odbił się szerokim echem w branży cyberbezpieczeństwa, a także zapoczątkował zmiany mające na celu zwiększenie efektywności oprogramowania antywirusowego. Od ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
Publicis Groupe dokonała podsumowania sytuacji panującej w minionym roku na rynku reklamy w Polsce. Najnowsze doniesienia wskazują m.in., że w ciągu 12 minionych miesięcy udało mu się zanotować wzrost na poziomie 9,1%, w efekcie czego jego wartość netto osiągnęła blisko 13 mld zł. Największą dynamiką wzrostu może pochwalić się reklama kinowa. ...