-
Cebra 2010: znane osobistości + marki
... na ile dana osoba jest lubiana oraz pomiar „szumu medialnego” (Buzz), tzn. jak dużo się o danej osobie mówi, zarówno w Internecie, jak i poza nim. Te trzy czynniki (tzw. FAB) składają się na ... na przykład wykorzystanie potencjału znanych osób dla podniesienia znajomości marki lub zmiany jej profilu. Łowcy talentów, a także firmy producenckie mogą na ...
-
Prawo do odstąpienia od umowy: ile tracą sklepy?
... internecie towaru. Tymczasem branża e-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce i konieczne jest wypracowanie jednolitych standardów, nie tylko w kontekście polityki zwrotów. Dlatego popieram wszystkie inicjatywy, mające na ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - finanse
... zmiany banku, niezbędne jest odnalezienie „znaczącej różnicy”, która odróżni banki od konkurencji i na ... na świecie wycena wartości marek, w której uwzględnia się nie tylko rygorystyczną analizę danych finansowych, wyceny rynkowe, raporty analityczne i profile ryzyka, ale również opinie o poszczególnych markach. Raport badawczy (dostępny w Internecie ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... Przed Doręczeniem, powiadomienie odbiorcy o nieudanej próbie doręczenia, jak eAwizo, możliwość zmiany terminu doręczenia, czy też doręczenie w godzinach wieczornych pomiędzy 18-ą a 22-ą, ... ich więcej, ponieważ zmniejszając koszty, więcej osób zdecydowało się na zakupy w Internecie. Skutki tej metamorfozy odczuwamy do dziś. Z racji dynamicznego ...
-
Kaspersky Internet Security multi-device i Kaspersky Anti-Virus 2015
... „porwanych” plików, dlatego Kaspersky Lab opracował sposób na odzyskanie zablokowanych informacji bez konieczności płacenia okupu ... dokonał zmian w pliku, był szkodliwy, wtedy zmiany zostaną cofnięte. Powiadomienie dotyczące bezpieczeństwa ... pozwala również rodzicom monitorować aktywność dzieci w internecie. OS X – przy pomocy rozwiązania Kaspersky ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2015
... przez politykę, a w szczególności przez zmiany personalne w rządzie Ewy Kopacz, do ... na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie ...
-
O czym marzy Roman Kluska?
... czyli słoneczną. Ostatnio dowiedziałem się, że muszę ją wyłączyć, bo na skutek zmiany przepisów stała się ona nielegalna. Przepisy zmieniono bowiem tak, ... stworzyć przedsiębiorstwo, które było drugą spółką na rynku podstawowym warszawskiej giełdy, liderem polskiego rynku w trzech branżach: w internecie, produkcji komputerów i kas fiskalnych, miało ...
-
Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej zdominowały media
... Francją nie spowodowało wzrostu medialności ME w Polsce. Tego dnia pojawiło się jednak więcej materiałów w mediach o większym zasięgu, co przełożyło się na najwyższy wskaźnik dotarcia w badanym okresie. Sportowo w social media W analizowanym okresie w źródłach społecznościowych odnotowano ponad 62,7 tys. wpisów i komentarzy dotyczących wydarzenia ...
-
Upadłości firm II 2016
... częste jeszcze w ub. roku Nadal upadają firmy prowadzące sprzedaż bezpośrednią za pośrednictwem swoich agentów – efekt konkurencji handlu w internecie (nawet żywnością). Produkcja przemysłowa i usługi – na tle całej gospodarki wypadają gorzej niż inne sektory W lutowej statystyce upadłości brak jest firm z przeżywającego trudne chwile sektora ...
-
Politycy i partie w mediach IV 2016
... . O przywódcy Prawa i Sprawiedliwości najczęściej informowały TVN24, Polsat News, Superstacja i TVP Info. Kaczyński pojawił się w 165 materiałach na pierwszych stronach gazet oraz w 1813 tytułach publikacji w prasie i internecie. Więcej o Kukiz’15, mniej o Kukizie Dziennikarze w kwietniu więcej pisali o stowarzyszeniu Kukiz’15 – wzrost o 55 proc ...
-
Czy pandemia COVID-19 trwale zmieni zwyczaje zakupowe Polaków?
... promocje dostępne online. Nowym kryterium decydującym o skorzystaniu z zakupów w internecie, które osiągnęło ważność równą aspektom cenowym, jest bezpieczeństwo, na które większą uwagę zaczęli zwracać konsumenci podczas pandemii COVID-19. Pandemia COVID-19 spowodowała zmiany zachowań zakupowych w wyniku których ponad 1/3 konsumentów zaczęła kupować ...
-
Handel 2030: czy centra handlowe usuną się w cień?
... co było dotychczas możliwe głównie w internecie. Rozwój technologiczny w 2030 roku pozwoli również na dokonywanie tradycyjnych zakupów z wykorzystaniem możliwości rzeczywistości ... przyrost nastąpił na początku lat dwutysięcznych oraz w latach 2007-2009. Aktualnie rynek w naszym kraju jest dojrzały i w wielu miejscach nasycony, dlatego zmiany, które ...
-
Prywatność w sieci: strony www wiedzą o nas za dużo
... się na nich każda usługa, z której korzystamy. Ustawienia cookies często są prezentowane tak, by skłonić użytkownika do zgody na przekazanie wszystkich danych. Istotne zmiany ... na samą liczbę różnych punktów danych, wyraźnie widać, że obawy respondentów co do wścibskich stron internetowych są uzasadnione. Ilość danych osobowych krążących po internecie ...
-
Czy streaming zupełnie wypiera kino?
... o unikalną ofertę filmów i premier. Jest to tym istotniejsze, że wywołane pandemią Covid-19 zmiany w branży filmowej wiążą się z tym, że pandemia przyczyniła się do rozwoju produkcji filmów przeznaczonych do eksploatacji w Internecie jako na pierwszym polu eksploatacji. – podsumowuje dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW. Informacja ...
-
Nastroje konsumenckie w Polsce bardzo dobre
... do wydatków na dobre trwałe oraz z większym optymizmem spoglądamy na stan naszych portfeli w przyszłości. Wciąż bardzo wyraźne zmiany obserwujemy w perspektywie długofalowej. Przed ... (wspomaganych komputerowo wywiadów z respondentami z wykorzystaniem ankiety umieszczonej w internecie) na kwotowej, reprezentatywnej przedmiotowo, ogólnopolskiej próbie ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... jednak zapominać, że sami restauratorzy też mają na polu SM wiele do zrobienia. Jeśli lokalu nie ma w Internecie, to dla wielu prawdopodobnie nie istnieje i ... warunków rynkowych. Przedsiębiorcy, którzy rozumieją potrzeby gości, potrafią szybko reagować na zmiany, wprowadzać innowacje i skutecznie zarządzać swoimi zasobami, mają szansę odnieść sukces ...
-
Internet i Mobile 2003
... zmiany na rynku - szczególnie na rynku reklamy. Jak czytamy w raporcie, w tej właśnie kwestii Internet i technologie mobilne zyskują na znaczeniu. Dowodem jest 45% wzrost w 2003 roku wydatków na reklamę internetową w Polsce w porównaniu z rokiem poprzednim. Prezentowany materiał rozpoczyna wnikliwa analiza wydarzeń na ...
-
Internauci planują kupno samochodu
... na ten cel ponad 70 000 PLN. Pierwsza połowa roku 2006 przyniosła duże zmiany na rynku motoryzacyjnym. Polacy częściej niż w latach ubiegłych decydują się na zakup używanego samochodu. Presja rynku wywołana postępującym zmniejszaniem się popytu na ... salonach dealerów (69 proc.) lub w internecie (56,3 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się takie ...
-
Przeglądarka Browzar to adware?
... Internecie zostało skrytykowane przez ekspertów i społeczność blogów internetowych. Aplikacja o nazwie Browzar została przez ... niż twierdzą jego autorzy.” – pisze. „Zapytaliśmy go o szczegółowe informacje na temat swojego odkrycia, abyśmy mogli poczynić konieczne zmiany.” – wyjaśnia Ahmed. „Przeprowadziliśmy obszerne testy, ale przyczyną kłopotów ...
-
Jakie są polskie kobiety biznesu?
... strony w Internecie, dla porównania – tylko 23% panów. Z portali społecznościowych, jako kanału komunikacji korzysta aktywnie 23% pań i 16% panów. Kobiety stawiają na nowoczesną ... do potencjalnych klientów. To świadczy o otwartości na zmiany i dużej elastyczności kobiet, która decyduje o być albo nie być firmy na konkurencyjnym rynku”, dodaje Patrycja ...
-
Pośrednicy a wtórny rynek nieruchomości 2010
... na promocję swoich ofert w Internecie, zarówno poprzez własną stronę (17%) jak i portale nieruchomości (48%). Jest to najszybsza i jedna z najtańszych form marketingu nieruchomości. Jest również szansa na ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce IX 2011
... WIBOR 3M jest na podobnym poziomie już od kwartału, a Rada Polityki Pieniężnej na razie wstrzymała się od dalszych podwyżek stóp procentowych. Zmiany cen ofertowych ... wzrosła o 22 PLN i wyniosła w sierpniu 5779 PLN. Ogłoszenia coraz dokładniejsze Zamieszczenie w Internecie ogłoszenia o oferowanym do sprzedaży mieszkaniu czy domu jest najtańszym i ...
-
Rynek spożywczy w Polsce 2012-2014
... do bardziej rozwiniętych rynków europejskich, wyzwala i umożliwia dalsze zmiany w sektorze. Największe grupy handlowe na polskim rynku kontynuują proces przejęć. Niedawno ... , nowe sieci, zwłaszcza partnerskie. Detaliści coraz szerzej udostępniają swoją ofertę w internecie. W 2011 roku do grona handlujących online dołączył Auchan, a niedługo startuje ...
-
Pokolenie Y: Internet to wiarygodne źródło informacji
... stają bardziej tradycyjne środki przekazu. - Zmiany w postrzeganiu mediów, ściśle związane są ze wzrostem popularności Internetu, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Ludzie starsi często poprzestają na standardowej ofercie programowej, młodsze pokolenie chce połączenia telewizji z ofertą w internecie, czyli informacji o programach i filmach, dostępu ...
-
Click & collect przyszłością e-commerce?
Zmiany zachowań i oczekiwań współczesnych konsumentów, w połączeniu z popularyzacją zakupów online, mają dziś znaczący wpływ na rozwój polskiej branży e-commerce. Coraz więcej sklepów i sieci detalicznych, w tym z branży FMCG, decyduje się na rozszerzenie dystrybucji w internecie. Z kolei zapracowani i zabiegani klienci coraz częściej doceniają ...
Tematy: Click & collect, handel detaliczny, handel, e-commerce, zakupy online, sklepy online, sklepy -
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2015
... prawie sześciu na dziesięciu reprezentantów tej generacji informacji o towarach luksusowych poszukuje w Internecie, a jedna trzecia zbiera informacje o ... na produkty tego projektanta – wyjaśnia Magdalena Jończak. Eksperci Deloitte zwracają także uwagę na stałą ewolucję kanałów sprzedaży dóbr luksusowych, co oznacza, że firmy muszą analizować zmiany ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015
... podatku od hipermarketów. Według analizy IMM na temat poszczególnych sieci handlowych w IV kwartale 2015 roku, w prasie, internecie, social media oraz radiu i telewizji ukazało ... w tym kontekście pojawiały się dyskusje na temat Biedronki (26% wszystkich publikacji o sieciach handlowych) i Lidla (20%). Jednak ani zmiany podatkowe, ani wybory, ani ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Martyna Wojciechowska - wzór dla internautów, ale nie wszystkich
... na postaciach z online’u. Są dla nich bardziej wiarygodne, niezależne, mają ciekawsze treści do przekazania niż znane gwiazdy. Może to wynikać z faktu, że młodzież z mniejszą uwagą i zainteresowaniem śledzi programy czy seriale telewizyjne, a częściej wyszukuje odpowiadający jej rodzaj rozrywki i najczęściej znajduje go w Internecie ...
-
Online czy offline? Czy telekomunikacja może uciec przed cyfryzacją?
... większą rolę na polskim rynku – ich ... internecie. Wynikiem tych złych doświadczeń jest spadek zaufania do obsługi online – mówi Jerzy Kalinowski partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Klient cyfrowy oczekuje zachowania ciągłości obsługi podczas zmiany ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2017
... zmiany kursu dolara USA, są one o ponad 50 proc. wyższe niż w Europie. Największą średnią różnicę obserwuje się w odniesieniu do zegarków i biżuterii, najniższa dotyczy torebek. Milenialsi kupują towary luksusowe w Internecie ... new luxury consumer” Raport skupia się na czterech szeroko pojmowanych kategoriach dóbr luksusowych: ekskluzywnej odzieży, ...
-
Zagrożenia w sieci. Co przyniesie 2018 rok?
... na wzrost poziomu cyberbezpieczeństwa. Może w niedalekiej przyszłości doprowadzić do większej ilości aresztowań przestępców odpowiadających za naruszanie bezpieczeństwa w sieci oraz zwiększyć świadomość użytkowników o braku anonimowości w Internecie ...
-
Nowa era prywatności. Co zmieniło RODO?
... z Unii bądź z monitorowaniem zachowania tych osób (np. obserwowaniem ich aktywności w Internecie), a nie to gdzie znajdują się urządzenia do przetwarzania danych. Powyższe ... wpływa pozytywnie na chęć dzielenia się nimi przez osoby, których dane dotyczą. Są one także mniej skłonne do wystąpienia z roszczeniem lub do zmiany dostawcy produktów ...
-
5 prognoz dla rynku data center w 2019 roku
... sieci prywatnych w Internecie ... na świecie zamknie swoje własne centra danych na rzecz migracji zasobów IT do chmur lub dzierżawionych serwerów dedykowanych zlokalizowanych w profesjonalnych centrach danych. To jest proces długotrwały, ale nieunikniony, i z pewnością w kolejnych latach będzie przyśpieszał. – Biznes będzie dojrzewał do tej zmiany ...
-
Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce. Jak to ugryźć?
... internecie mogą z niemal fotograficzną dokładnością ... zmiany, np. wyposażenia wnętrz, ponieważ boją się podjęcia złych decyzji, które negatywnie wpłyną na finalny efekt. Naprzeciw tym obawom powstała IKEA Place, aplikacja na smartfony z zaimplementowaną technologią AR. Szwedzki gigant meblowy pozwala swoim użytkownikom na kontynuowanie zakupów na ...
-
Automatyzacja nas nie przeraża. 82% Polaków pewnych zatrudnienia
... profesji, z drugiej - wykreuje ona również zupełnie nowe zawody. Jak reagują na te zmiany sami pracownicy? Czy obawiają się, że roboty wygryzą ich z pracy? Automatyzacja ... się zmniejsza. Dziś cała oferta jest dostępna w internecie, sami wybieramy odpowiednie produkty, co przekłada się na brak potrzeby czy wizyty u doradcy. Nawet aplikacje ...