-
Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce
Biznes internetowy zmierza w kierunku coraz większej personalizacji. Jednak nie oznacza ona wyłącznie imiennego e-mailingu. Polskie firmy mają już do dyspozycji innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach m.in. Web Push-e, segmentację predykcyjną, inteligentne rekomendacje czy testy A/B dla planowanych personalizacji. Które z nich ...
-
Trendy w e-commerce na 2025 rok
... , cross-border, automatyzacja procesów i personalizacja to tylko niektóre z trendów, które zmienią sposób, w jaki kupujemy online. Jakie trendy zdominują rynek i jak się do nich przygotować, aby umacniać pozycję sklepu internetowego w nadchodzącym roku? Trendy w e-commerce na 2025 rok: Granice przestają istnieć w świadomości konsumentów Handel ...
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... klienta, rozwój marketplace'ów oraz ekspansja zagraniczna wyznaczą główne kierunki rozwoju polskiego e-commerce w 2025 roku. Czego jeszcze możemy spodziewać się w 2025 roku? Eksperci Grupy Shoper prezentują 10 kluczowych trendów, które zmienią oblicze handlu internetowego. Nadchodzący rok zapowiada istotne trendy w handlu online, które ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
E-commerce. Trendy 2018
... , którą można także wykorzystać w e-commerce. Wdrożenie w sklepie takiej metody płatności wymaga zastosowania specjalnych aplikacji. Na platformie Shoper z tego nowatorskiego rozwiązania skorzystało już ponad 100 sklepów. Przyszły rok pokaże, czy Polacy pokochają Bitcoina. Co zmienią Google i Facebook? Budżety w e-commerce zależą obecnie od dwóch ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... stworzyły relacje z kupującymi i sprawiły, że obsługa klienta stała się szybsza i wygodniejsza. Co czeka nas w 2022 roku? 1) Rozwój aplikacji mobilnych Rynek e-commerce od kilku dobrych lat odnotowuje dynamiczne wzrosty. Ciągłe zainteresowanie zakupami online - nawet w czasie ponownego otwarcia sklepów stacjonarnych - sugeruje, że firmy ...
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
... zakupowe konsumentów, dając początek nowej gałęzi handlu. W skali globalnej rynek e-commerce rozpowszechnił się w 2000 roku, gdy większość europejskich i amerykańskich firm zaczęło proponować ... za pięć lat? Eksperci z Sociomantic Labs przedstawiają pięć prognoz rozwoju e-commerce. Programmatic TV szansą dla małych e-biznesów Obecnie reklama TV ...
-
Jakie trendy w polskim e-commerce?
... Business Insider bacznie przyglądali się sytuacji na polskim rynku e-commerce. Oto kluczowe wnioski płynące z tej analizy. Wydatki na reklamę w internecie w ... dyrektor marketingu i sprzedaży Dreamcommerce, nie ma wątpliwości, że media społecznościowe zmienią sposób, w jaki w najbliższych latach będziemy robić zakupy w internecie. Aplikacja Messenger ...
-
DSA i DMA, czyli przepisy, które zmienią internet
... dla platform oferujących zawieranie umów na odległość, czyli przede wszystkim platform e-commerce. Ma to na celu ujednolicenie przepisów rynku wewnętrznego. DMA ... celu ujednolicenie przepisów rynku wewnętrznego i jest modernizacją i rozszerzeniem unijnej Dyrektywy e-commerce z 2000 r. Reguluje m.in. rynek reklamy internetowej oparty o profilowanie ...
-
Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?
... co jakiś czas sklepy kuszą kolejnymi promocjami i jak nie ta, to kolejna. Czytaj także: - 5 grzechów głównych w e-marketingu - Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce Warto zatem przyjrzeć mu się z bliska, zadać pytanie, czego naprawdę może w tej chwili potrzebować i pod tym kątem planować kolejne działania ...
-
Sklepy internetowe: 5 trendów, które pozostawi pandemia
... na dzień odeszli od beztroskich zakupów. Jakich trendów należy spodziewać się w postpandemicznym e-commerce? Oto 5 tendencji, które mają szanse zostać z nami na dłużej. ... okazać, że większość naszych konsumenckich nawyków była zbędna. W najbliższych miesiącach zmienią się nasze oczekiwania. Sklepy internetowe, szczególnie te z ofertą trafiającą w ...
-
Nowe technologie a powierzchnie handlowe i magazyny
... Cushman & Wakefield. W przypadku sektora logistycznego i magazynowego, nowe technologie zmienią sposób, jakość i efektywność zarządzania. To również istotny bodziec na ... będzie postępująca migracja do miast oraz rozwój sektora e-commerce. Będzie to oznaczało przekształcenia tradycyjnej sieci dostaw (magazyn-sklep/firma) na bardziej różnorodną ...
-
Rynek nieruchomości komercyjnych w I kw. 2020: są wygrani i przegrani
... klientom bezpieczeństwa, gdy restrykcje zostaną zmniejszone. Zmiany, które na pewno będą widoczne na rynku, to wzrost udziału sektora e-commerce w handlu i rozwój nowych technologii, które zmienią sposób, w jaki będziemy robić zakupy. „COVID-19 niewątpliwie zmieni globalny rynek powierzchni handlowych. Zmiany będą widoczne przede wszystkim ...
-
Generatywna sztuczna inteligencja zmienia handel i usługi
... , sprzedawcy mogą wykorzystywać tę technologię do optymalizacji opisów produktów i platform e-commerce oraz zaoferować swoim konsumentom hiper-spersonalizowaną witrynę sklepową. Dzięki sztucznej inteligencji zakupy w e-commerce zmienią się z czasochłonnego przeszukiwania zasobów internetu w inteligentne, przyjemne i spersonalizowane doświadczenie ...
Tematy: handel, usługi, branża handlowa, chatboty, e-commerce, ChatGPT, nowe technologie, sztuczna inteligencja, AI, SI -
M-commerce przyszłością handlu detalicznego
... (35%) poniesie nakłady na inwestycje w nowe technologie, by rozwinąć i wzmocnić e-commerce i m-commerce (handel elektroniczny i handel przy użyciu urządzeń mobilnych). Dzięki ... ”): panuje powszechne przekonanie, że konsumenci pierwszej generacji na rynkach wschodzących zmienią kształt branży. Jedynie 20% badanych postrzega to jako czynnik stojący za ...
-
Aż 37 proc. budżetu na prezenty świąteczne popłynie przez sieć
... najwyższy wskaźnik w Europie, co jest dobitnym dowodem na to, że znaczenie polskiego e-commerce, którego wartość na przestrzeni kolejnych 5 lat ma się podwoić, ciągle rośnie. ... z nich odpowiedziało, że w sytuacji, gdy nie znajdą produktu, którego szukają, nie zmienią kanału sprzedaży na ten offline. Jak jednak zaznaczają eksperci Deloitte ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... Przyznaje się do nich już 55 proc. internautów, przez co rodzima branża e-commerce jest już warta przeszło 34 mld zł. Okazuje się jednak, że do ... , który pozwala im uzyskać przewagę konkurencyjną. – Firmy, które w najbliższym czasie nie zmienią swojego modelu biznesowego i nie wdrożą rozwiązań, które pozwolą na monitorowanie i analizowanie odczuć ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2017
... oddziału w Polsce i będzie to jeden z trzech, czterech głównych siedzib w świecie. E-commerce w Polsce. Rośnie sprzedaż artykułów spożywczych przez internet. Jeden z liderów rynku ... żywieniową wprowadzono jako obowiązkowy element programu nauczania – mówi Ewa Kaczmarek. Jak zmienią się programy edukacyjne po reformie? Z pewnością dostosują się ...
-
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
... z wizytą w gabinecie lekarza lub aptece. Jak nowe kanały komunikacji i technologie zmienią go w najbliższych latach? Transformacja cyfrowa całkowicie zmieni model działań służby ... czas upałów. Innym przykładem inteligentnego wykorzystania obecnych technologii może być e-commerce. Robiąc zakupy w internecie znajdujemy odpowiadające nam ubranie. Dzięki ...
-
Deloitte: dlaczego sprzęt sportowy kupujemy stacjonarnie?
... Polaków i jest to jeden z wyższych wyników w badanych krajach. Obserwując to, jak bardzo rozwija się e-commerce na skutek epidemii COVID-19, nie można wykluczyć, że wkrótce te proporcje zmienią się na korzyść sklepów online – mówi Michał Pieprzny, Partner Deloitte, Lider branży dóbr konsumenckich w Polsce ...
-
Coface: w I połowie 2021 roku niewypłacalności w górę o 160 proc. r/r
... niedługo, zapewne w przyszłym roku, sytuacja ulegnie zmianie i jeżeli regulacje prawne nie zmienią się, możemy spodziewać się dalszego wzrostu niewypłacalności. Tym razem jednak ... stanęło na krawędzi bankructwa. Ucierpiał oczywiście przede wszystkim kanał tradycyjny, e-commerce rozwijał się w tym okresie bardzo burzliwie. Faktem jednak jest, iż ...