-
Miasta wojewódzkie w mediach w I kw. 2015 r.
10:16 16.04.2015
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów opublikował wyniki cyklicznego badania, dotyczącego popularności miast wojewódzkich w mediach. W I kwartale 2015 r. łączna wartość materiałów odnośnie stolic poszczególnych województw wyniosła 5,7 mld złotych, a średnio każdego dnia pojawiało się ...
-
Wybory prezydenckie 2015: kandydaci w mediach
09:39 02.04.2015
Wygrywający w sondażach wyborczych Bronisław Komorowski króluje również w przekazach medialnych. Jak wynika z analizy zrealizowanej przez Instytut Monitorowania Mediów, to właśnie jemu poświęca się najwięcej czasu w Internecie i mediach społecznościowych. Na drugim miejscu Andrzej ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
12:50 01.04.2015
Sektor turystyczny nie powinien narzekać na złą koniunkturę. Dane zgromadzone przez serwis Travelplanet.pl pokazują, że w minionym roku mieliśmy do czynienia z ponad 30-procentowym wzrostem liczby turystów, którzy zdecydowali się na wakacje z touroperatorem. Rośnie również grono tych ...
-
"Program tv" najczęściej wyszukiwanym hasłem telewizyjnym
11:46 31.03.2015
Jakich haseł związanych z telewizją szukają Polacy w wyszukiwarce Google? Najbardziej interesuje nas program telewizyjny. Dużą popularnością cieszą się również kanały takie jak TVN24, TVN Meteo i Cyfrowy Polsat. Co ciekawe, filmy i seriale wzbudzają znacznie mniejsze zainteresowanie ...
-
Najczęściej cytowane media II 2015
14:32 30.03.2015
W lutym na pozycję lidera przesunęła się Gazeta Wyborcza. Drugie miejsca zajęła Rzeczpospolita, a na trzecim uplasował się RMF FM. Wśród tygodników zwycięża Wprost, z kolei najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną ponownie został TVN24 – wynika z najnowszego raportu ...
-
Wybory prezydenckie 2015: Bronisław Komorowski najbardziej medialny
13:22 26.03.2015
Kampania wyborcza trwa w najlepsze. Dla osób ubiegających się o najwyższy urząd w naszym państwie miarą popularności jest m.in. ilość informacji, jaka pojawia się o nich w mediach. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” postanowił przyjrzeć się medialnym doniesieniom o kandydatach ...
-
Twitter, Facebook i YouTube II 2015
14:59 18.03.2015
Co działo się w lutym w mediach społecznościowych? Dawid Kwiatkowski ze swoim nowym singlem podbijał Twittera, podczas gdy miłość zdominowała Facebooka. Między nimi pojawia się „Ida”, kandydaci na prezydenta, szczypiorniści i hiphopowcy.
-
Reklamy telewizyjne już nie ryczą
23:48 17.03.2015
Głośność bloków reklamowych w większości stacji telewizyjnych mieści się w normach - wynika z monitoringu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. KRRiT sprawdziła poziom głośności audycji, reklam i telesprzedaży 50 nadawców telewizyjnych.
-
Monitoring mediów: cytowania II 2015
14:37 17.03.2015
Ukazał się lutowy Ranking Cytowań i Informacji NEWTON Media. W grupie dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje Gazeta Wyborcza z liczbą cytowań równą 189. Wśród dzienników regionalnych tym razem triumfowały Głos Pomorza i Nowości, z kolei najczęściej przywoływanym tygodnikiem ...
-
TVN zmienia właściciela. Zwolnień pracowników ma nie być
16:11 16.03.2015
Amerykańska grupa Scripps Networks Interactive przejmie większość udziałów w telewizji TVN. Telewizja zostanie przejęta przez Southbank Media Ltd, zarejestrowaną w Londynie spółkę-córkę amerykańskiej grupy medialnej. Przedstawiciele TVN zapowiadają, że nie są planowane zwolnienia ...
-
TVN w rękach Scripps Networks Interactive
11:21 16.03.2015
TVN sprzedany – zgodnie z poniedziałkową informacją, Scripps Networks Interactive zawarła umowę nabycia 52.7% akcji spółki. Cena? 584 miliony Euro. W ten sposób Scripps Networks, dostarczający treści lifestylowe i rozrywkowe do ponad 220 mln odbiorców na całym świecie, stawia kolejny ...
-
Szczepienia dzieci: szczepić na odrę czy nie szczepić? Wojna w social media
14:51 09.03.2015
W ostatnim tygodniu lutego ponad 174 tysiące osób zachorowało w Polsce na grypę, lecz problematyka zdrowotna w mediach skupiona była wokół innego tematu. W tym samym czasie dotarły do nas bowiem pierwsze raporty o zwiększonej liczbie zachorowań na odrę w Niemczech. Internauci nad Wisłą ...
-
Starsze kobiety szturmują media społecznościowe
00:45 08.03.2015
Wydawałoby się, że media społecznościowe to domena głównie osób młodych. Tymczasem okazuje się, że swoją obecność w social mediach coraz wyraźniej zaznacza starsza grupa użytkowników, a właściwie użytkowniczek. Czego panie poszukują na takich serwisach jak Facebook, YouTube czy ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
12:17 06.03.2015
Czwarty kwartał 2014 r. charakteryzował się dużymi wydatkami reklamowymi jakie poniosły banki, firmy pożyczkowe oraz inne instytucje finansowe – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Koszt emisji materiałów promocyjnych w mediach wyniósł łącznie prawie 433 mln zł. W ...
-
Najbardziej dochodowe polskie seriale: zwycięża "Na Wspólnej"
12:24 04.03.2015
Przychody, jakie najpopularniejsze polskie seriale wygenerowały w ostatnich dziesięciu latach można liczyć w miliardach złotych. Okazuje się, że największy udział w ich wypracowaniu miało TVN-owskie "Na Wspólnej" oraz "Pierwsza Miłość", którą oglądać mogą widzowie Polsatu. Te ...
-
Najczęściej cytowane media I 2015
16:01 02.03.2015
Grudniowy lider - tygodnik Wprost - tym razem dopiero na dziesiątej pozycji. W rankingu zwycięża Rzeczpospolita przed Gazetą Wyborczą. RMF FM przoduje wśród rozgłośni radiowych, z kolei TVN24 wyprzedził inne stacje telewizyjne. Popularne okazały się tematy związane ze strajkami ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu w mediach
13:07 24.02.2015
W 2014 roku w Internecie oraz prasie pojawiło się łącznie 15 562 publikacji na temat społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Ich wartość wyniosła 38 934 550 zł. Wśród tytułów prasowych temat CSR najczęściej podejmowała Gazeta Finansowa, z kolei najchętniej podejmowanym ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
00:41 24.02.2015
Każdego dnia w serwisach społecznościowych polscy internauci zamieszczają tysiące pytań dotyczących każdej dziedziny życia: od sposobów na rozwiązanie pracy domowej, przez porady dotyczące zdrowia, po opinie na temat polecanych modeli smartfonów czy marek sprzętu Hi-Fi. Dla firm i ...
-
Najpopularniejsi polscy vlogerzy: Króluje Chodakowska
01:22 21.02.2015
Ewa Chodakowska jest zdecydowanie najpopularniejszą polską YouTuberką – informacje o niej stanowiły aż ¼ wzmianek, które ukazały się w mediach w 2014 r. odnośnie TOP 25 vlogerów – wynika z raportu przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Na drugim miejscu znalazł ...
-
Durczok Gate: internet wre, a reszta milczy
13:46 20.02.2015
Głos mediów społecznościowych coraz częściej decyduje o tym, co każdego ranka widzą w kioskach czytelnicy dzienników i czasopism, oraz o tym, co każdego wieczoru oglądają widzowie telewizyjnych programów rozrywkowych. Filmy wideo pranksterów z YouTube lądują w głównych wydaniach ...
-
"Zacne suchary" podbijają Internet
16:11 19.02.2015
Neologizmy i internetowy slang dominują w języku internautów, lecz Polacy nadal lubią używać słów nieoczywistych i staromodnych – wynika z badań Instytutu Monitorowania Mediów. Blogerzy kulinarni pitraszą, z serwisów randkowych korzystają epuzerzy i absztyfikanci, na Instagramie ...
-
Monitoring mediów: cytowania I 2015
15:00 18.02.2015
Ukazał się styczniowy Ranking Cytowań i Informacji NEWTON Media. W grupie dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje Gazeta Wyborcza z liczbą cytowań równą 189. Wśród dzienników regionalnych tym razem triumfował Polska Dziennik Zachodni, z kolei najczęściej przywoływanym ...
-
Ferie zimowe w mediach
10:00 17.02.2015
W 2015 roku zaskoczyła nas wyjątkowo łagodna zima, co wielu Polakom pokrzyżowało plany, związane z feriami. Niektórzy internauci zatęsknili za zeszłorocznymi śnieżycami z okresu wiosennego, a bardziej dowcipni użytkownicy serwisów społecznościowych proponowali w swoich postach ...
-
Małaszyński najpopularniejszy, Żmijewski najdroższy
16:04 13.02.2015
Paweł Małaszyński, Jakub Wesołowski oraz Artur Żmijewski to zdaniem czytelniczek portalu Polki.pl czołówka najbardziej lubianych i najprzystojniejszych polskich aktorów serialowych 2014. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” postanowi sprawdzić, jak bardzo ich obecność zaznacza się w ...
-
Jak zmieniają się polskie media społecznościowe
10:05 12.02.2015
Zjawisko hyper social traci na sile. Internauci przestają korzystać z wielu platform społecznościowych - z najnowszego badania zrealizowanego przez firmę badawczą IRCenter wynika, że w minionym roku jedynie 8 procent użytkowników korzystało z 5 serwisów społecznościowych. To ...