-
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
00:22 04.04.2016
Od chwili powstania cyfrowej reklamy, marketerzy stoją przed wyzwaniem – jak znaleźć skuteczną strategię marketingową pozwalającą zmaksymalizować efekty przy określonych kosztach? Z pomocą przychodzą im dopasowane modele atrybucji. Pozwalają one efektywnie wydatkować budżety ...
-
5 rad dla przyszłych blogerów
11:01 01.04.2016
Ponad 140 mln zł przychodów, liczne cytowania w mediach tradycyjnych oraz ogromny wpływ na użytkowników sieci to tylko wybrane cechy charakteryzujące polską blogosferę. Dowiedz się, jak możesz dołączyć do tej grupy i współtworzyć polski Internet.
-
Społeczeństwo informacyjne, globalizacja i innowacje a inteligentny rozwój
13:11 29.03.2016
Terminem „społeczeństwo informacyjne” określa się społeczeństwo, w którym informacja stała się wartością i dobrem. Termin ten nie powstał w Europie. Po raz pierwszy wprowadził go w 1963 r. japoński ekonomista Tadao Umesao w artykule o teorii ewolucji społeczeństwa opartego na ...
-
Plan Mateusza Morawieckiego, czyli ucieczka z pułapki na myszy
00:20 27.03.2016
Plan Morawieckiego może nas wypchnąć z pułapki średniego dochodu przed uderzeniem gilotyny. Zdążymy?
-
E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości
12:24 25.03.2016
Aż 90 proc. klientów odwiedzających placówki bankowe deklaruje, że mogłoby skorzystać z kanałów zdalnych do załatwienia swojej sprawy. Dodatkowo 2/3 z nich wolałoby kupić interesującą ich usługę przez internet – wynika z raportu Deloitte „Jakich oddziałów bankowych oczekują ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
11:01 23.03.2016
Eksperci szacują, że przed Wielkanocą sklepy internetowe mogą osiągnąć nawet do 50 proc. wzrostu sprzedaży. W jaki sposób e-przedsiębiorcy mogą wykorzystać potencjał sprzedażowy nadchodzących świąt, aby niezależnie od branży, zwiększyć zyski?
-
Unia Europejska - geneza powstania
12:00 21.03.2016
W czasach, gdy wiele osób zadaje sobie pytanie czy Unia Europejska przetrwa, a jeżeli tak, to w jakim stanie polityczno-ekonomicznym, warto nakreślić kilka słów o powstaniu Unii Europejskiej oraz założeniach jej twórców.
-
Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?
00:40 19.03.2016
Dziennie ludzkość wysyła 40 miliardów e-maili. Część z nich to nieistotny i irytujący spam, którego chcemy uniknąć. Taką możliwość dają nam filtry antyspamowe, jednak te narzędzia nie są doskonałe i często blokują istotne wiadomości. Wg SalesBee ponad 80 proc. klientów ...
-
Norweski Wariant 3.0. Wywiad z Piotrem Woźniakiem, prezesem PGNiG
00:16 15.03.2016
Rozważamy połączenie z Norwegią szelfem północnym przez system duński od zachodu, a dalej przez Baltic Pipe do Polski. Sondażowe rozmowy wskazują, że powinno się udać – mówi Piotr Woźniak, prezes PGNiG, i kreśli nową architekturę dla Polski i Europy.
-
Zarządzanie ryzykiem jako nieodłączny element realizacji projektu
00:41 11.03.2016
Zarządzanie ryzykiem stanowi podstawę utworzenia właściwego ładu organizacyjnego (governance), tj. kombinacji procesów oraz struktur wprowadzonych przez kierownika dla uzyskania przepływu informacji, zarządzania, nadzorowania oraz monitorowania działań w projekcie. Proces zarządzania ...
-
Istota studium wykonalności
00:45 09.03.2016
Studium wykonalności (feasibility study) jest szczegółową analizą zaplanowanego projektu. Obejmuje ona zarówno analizę finansowo-ekonomiczną, techniczną jak i prawną oraz instytucjonalną, której celem jest zbadanie zasadności przedsięwzięcia. Jej istotą jest krytyczna analiza ...
-
Sklep internetowy: dobra strona www to podstawa
11:25 04.03.2016
Walka o jak najlepszą konwersję to podstawa pracy e-sklepu. Nawet najmniejszy szczegół przekłada się na to czy klient odwiedzający stronę sklepu dokona zakupu czy opuści go, nie dokonując zakupu. Według SalesBee liczba porzuconych koszyków sięga nawet 70 proc.
-
Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie
15:51 29.02.2016
Każda firma, niezależnie od wielkości, powinna być przygotowana na trudne sytuacje, ponieważ nie wszystkie zdarzenia będzie w stanie przewidzieć z wyprzedzeniem. Jeśli jednak przedsiębiorstwo posiada strategię marketingową, to krok po kroku pokaże ona, jak postępować, gdy pojawi się ...
-
O czym marzy Roman Kluska?
11:47 23.02.2016
Marzę o tym, żeby w Polsce był znów wolny rynek. Dziś go nie mamy. Jego przywrócenie to jedyna szansa na kolejny skok gospodarczy naszego kraju. Biznes jest u nas tak uciemiężony przez coraz bardziej rozrastającą się biurokrację, a polska gospodarka tak przeregulowana, że to je ...
-
Dzika reprywatyzacja. Tracą prawowici spadkobiercy i państwo
00:19 18.02.2016
Po 70 latach od nacjonalizacji nieruchomości i przedsiębiorstw prywatnych, spadkobiercy dawnych właścicieli wciąż czekają na jasne reguły zwrotu zagrabionego przez PRL mienia. Za to „inwestorzy” skupujący roszczenia i przedwojenne akcje nie narzekają.
-
Marzenia z datą realizacji – osiąganie celów
00:20 12.02.2016
Cel to marzenie, które nabiera cech realności, dopiero poprzez osadzenie w rzeczywistości osoby, która go sobie wyznaczyła. Dzięki poznaniu odpowiednich narzędzi realizacji celów jest szansa na podjęcie konkretnych, namacalnych działań, które przybliżają nas do szczytu.
-
Call to Action, czyli jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce
10:28 11.02.2016
Jak zachęcić użytkownika aby się zarejestrował, dołączył do bazy subskrybentów albo kupił to co mu oferujemy? Wciąż wiele e-sklepów nie jest świadomych jak ważnym elementem jest przycisk Call to Action. Ten krótki 2-3 wyrazowy zwrot może się wydawać mało znaczącym szczegółem, ...
-
Dama cyfrowa. Wywiad z minister Anną Streżyńską
00:20 10.02.2016
Teoretycznie państwo się zinformatyzowało. Wydajemy kupę forsy na urzędników i informatyzację chorych procedur, ale jak się popatrzy na efekty, to zysk jest zerowy – o swoim wejściu do resortu cyfryzacji, o rozgardiaszu w planach informatycznych państwa i o tym, dlaczego upadały ...
-
5 sposobów na skuteczny e-marketing
10:53 09.02.2016
Zainteresuj, nie reklamuj. Podpowiadamy, co zrobić, by przyciągnąć nowych klientów do twojego sklepu. Przyda się zwłaszcza początkującym e-przedsiębiorcom. Dlaczego? Na przykład dobry email marketing może generować nawet kilkadziesiąt procent sprzedaży.
-
ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz
00:23 02.02.2016
W Polsce już niemal połowa reklamodawców uważa programmatic za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Kluczowe pojęcia dotyczące reklamy osobistej takie jak RTB, SSP i DSP zna dziś niemal każdy marketer. Branża reklamowa jednak stale się zmienia i pojawiają się ...
-
Wyszukiwarka w sklepie internetowym: must have?
10:09 28.01.2016
To, że klient trafił na naszą stronę internetową to tylko część drogi do sukcesu jakim jest udana transakcja. Według SalesBee tylko 3 na 100 klientów gości e-sklepów dokonuje zakupu. Zanim do niego dojdzie konsument musi znaleźć to czego szuka.
-
Rekomendacja kręci sprzedażą w e-commerce?
11:30 26.01.2016
Większość ludzi lubi, gdy przy wyborze ktoś im doradzi lub utwierdzi w tym, że podejmują właściwą decyzję. Rekomendacja w tradycyjnym handlu zawsze była ważnym kanałem „marketingowym”. Teraz odgrywa coraz większą rolę w e-handlu. Część z nas nie lubi podejmować decyzji i ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
12:19 25.01.2016
Rozwój sprzedaży w omnichannel, wzrost znaczenia kanału mobile oraz konieczność zrozumienia i dostosowania się do potrzeb nowoczesnego konsumenta to główne trendy dla branży e-commerce w 2016 r. Jak polski e-commerce będzie się rozwijał w bieżącym roku? Na to pytanie odpowiadają ...
-
Polska na bank. Wywiad z Wojciechem Sobierajem, prezesem Alior Banku
10:56 20.01.2016
Mając wybór między ekspansją zagraniczną, a konsolidacją rynku w Polsce, powinniśmy postawić najpierw na Polskę. Im szybciej się tutaj uporamy z polonizacją banków, tym łatwiej będzie nam wyjść na zagraniczne rynki kapitałowe – mówi Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku.
-
E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?
13:36 14.01.2016
E-mail marketing wyróżnia się bardzo konkurencyjnym stosunkiem ceny do efektów, więc wykorzystywany jest przez praktycznie wszystkie, nastawione na sukces firmy na świecie. Decyzja o dołączeniu do tego grona nie powinna budzić wątpliwości, jednak przed dokonaniem wyboru konkretnego ...