-
Marketing szeptany a spam-marketing
... regulaminu, inne po paru dniach są zakopywane przez aktywne działania reszty użytkowników internetowej społeczności. Jak podaje Grupa Adweb najnowsze badania agencji Universal McCann, dotyczące komunikowania się w sieci, naświetlają kolejne argumenty przeciw skuteczności takiego marketingu. Najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o produkcie ...
-
Branża PR: nastroje w II kw. 2009
... agencji PR-owskich aktualna sytuacja w firmie jest oceniania jako dobra, a blisko 70 proc. przewiduje poprawę sytuacji na rynku PR-owskim w ogóle w ciągu najbliższego roku - wynika z pierwszego na rynku badania ... wśród firm zajmujących się public relations. W badaniu uczestniczyło 25 agencji PR-owskich z terenu Polski, które są członkami Związku Firm ...
-
Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie
... ponad 13,5% spośród tych osób, odradza innym współpracę z tym przedsiębiorstwem - wynika z raportu "Wyzwania obsługi mailowej" autorstwa agencji Ideacto, przygotowanego na zlecenie marki 7point. Z badania przeprowadzonego w ramach raportu Ideacto wynika, że prawie 45% respondentów wysyła w miesiącu od jednej do pięciu wiadomości elektronicznych. 14 ...
-
Praca w Niemczech i Austrii: ważne kwalifikacje
... i pracownicy fizyczni - podaje wspólne opracowanie serwisu rekrutacyjnego Szybkopraca.pl i Agencji Zatrudnienia Trenkwalder. Już od 1 maja 2011 roku pracownicy z tzw. nowych krajów ... duże zainteresowanie pracownikami z nowych krajów Unii. Co więcej, wyniki badania pokazują, że ponad 40% badanych przedsiębiorstw już zatrudnia pracowników z tych ...
-
Za dużo reklamy na Facebooku
Dla 1/7 z prawie 6 mln użytkowników serwisu w Polsce najważniejszą wadą Facebooka jest nadmierna obecność materiałów reklamowych, promocyjnych wpisów - wynika z badania agencji interaktywnej Think Kong i portalu badawczego StudentsWatch. Badanie jest częścią większego projektu obu firm związanego z analizą postaw polskich użytkowników serwisów ...
-
Internauci a opinie o produktach
... przy podejmowaniu decyzji zakupowych - wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl. Dla większości internautów media społecznościowe to m.in. platforma rekomendacji przyjaciołom produktów i usług, z których sami korzystają. Większość (64 proc.) uczestników badania przyznaje, że często poleca je znajomym ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... przeznaczanych na Search Engine Marketing przez klientów agencyjnych. Odnosząc to do wyników badania IAB AdEx, które stwierdza, że udział wydatków na SEM stanowi ... reklamach tekstowych - grafika oraz flash, z których korzystanie deklaruje odpowiednio 95% i 85% agencji. Wymienione formy reklamy utrzymują się u szczytu popularności już od 2 lat. O ...
-
Pracownicy tymczasowi 2012
... Wachowska, manager działu marketingu i PR. Jakie korzyści mają z takiego badania pracownicy? Przede wszystkim możliwość wskazania, co utrudnia im pracę. Oceniane obszary to między innymi: przebieg rekrutacji, poziom obsługi przez pracowników agencji, warunki i organizacja pracy w zakładzie pracodawcy - użytkownika, współpraca z pracownikami stałymi ...
-
Nowoczesna Gospodarka zwiększa zatrudnienie
... 5-10 proc. Analiza powstała w oparciu o metodykę opracowaną przez ekspertów ADP i agencji ratingowej Moody’s w USA. Raport pt. „Zatrudnienie w Nowoczesnej Gospodarce. Podsumowanie ... wyższy (8,43 proc.) niż w małych i średnich firmach (4,88 proc.). – Wyniki badania ADP Polska dotyczące wzrostu zatrudnienia w branży usługowej w pełni pokrywają się ...
-
Monitor Rynku Pracy II 2013
... całego regionu subtelnie, jednak konsekwentnie wzrastał. Jak zaznacza Agnieszka Bulik, Członek Zarządu agencji zatrudnienia Randstad: „Z danych Monitora Rynku Pracy wynika, że faktycznie dokonana zmiana pracy dotyczyła zdecydowanie częściej młodszych respondentów badania – niemal co trzeciego pracownika w wieku 18-24 lat oraz co piątego w wieku ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów I kw. 2014
... ekspansji geograficznej oraz skali działania, jak i rozwoju portfolio usług” – komentuje Artur Skiba, prezes Antal International i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. O badaniu Piętnasta edycja badania Antal Global Snapshot przedstawia dane pozyskane w rozmowach z 10 065 przedsiębiorstwami z ponad 40 krajów Europy, Azji, Afryki i obu ...
-
Zaplecze kadrowe i biura. To przyciąga inwestycje
... od specyfiki danej branży oraz indywidualnych potrzeb danej firmy. Są jednak kwestie, które interesują niemal każdego przedsiębiorcę - z badania zrealizowanego wśród Centrów Obsługi Inwestora miast i agencji rozwoju regionalnego współpracujących z Fundacją Pro Progressio wynika, że dla 92% „zdecydowanie istotnym” czynnikiem przy wyborze lokalizacji ...
-
Biznes skazany na Big Data?
... dla nikogo zaskoczeniem. Z badania zrealizowanego przez WARC wynika, że jej wdrożenie i rozwój jest dziś priorytetem niemal 60% agencji reklamowych oraz 55% ... w modelu BDaaS za pośrednictwem hurtowni danych. Dużą popularnością cieszą się również badania społeczne i konsumenckie oraz konserwacja predyktywna. Ta ostatnia wykorzystywana jest na szeroką ...
-
Czy przyszłość pracy tymczasowej jest zagrożona?
... gospodarka nie będzie mogła się rozwijać – tłumaczy Tomasz Walenczak, dyrektor z agencji zatrudnienia Manpower. – Praca tymczasowa już dawno temu przestała być utożsamiana z ... koszty prowadzenia biznesu – dodaje Tomasz Walenczak. Jak potwierdzają wyniki badania przeprowadzonego przez ManpowerGroup, elastyczność w miejscu pracy to jeden z ...
-
TikTok: ile powinny trwać idealne filmiki?
... , na które trafiamy w innych mediach społecznościowych. Jak wynika z najnowszych badań agencji GetHero, twórcy internetowi dostarczający content w aplikacji TikTok zazwyczaj publikują filmiki, ... planu komunikacji, aby film utrzymywał uwagę od początku do końca. Badania potwierdzają, że największą uwagę na TikToku utrzymują filmiki trwające poniżej ...
-
Pracownicy z Ukrainy nie wracają do Polski z powodu kwarantanny
... ukraińskim pracownikom przyjazd do pracy w Polsce. Tak wskazują dane z badania przeprowadzonego przez międzynarodową agencję zatrudnienia Gremi Personal wśród migrantów zarobkowych z ... przez granicę. Badanie zostało przeprowadzone przez Centrum Analityczne międzynarodowej agencji zatrudnienia Gremi Personal w dniach 7-13 maja przy zastosowaniu ...
-
Program Kultura - dotacje unijne do wzięcia
... czemu ma bogate doświadczenie w pozyskiwaniu grantów oraz w realizacji projektów. Celem badania było znalezienie odpowiedzi na pytania: czy polskie instytucje i organizacje w ... ze wszystkich krajów biorących udział w programie aplikują bezpośrednio do Agencji Wykonawczej ds. Edukacji, Kultury i Sektora Audiowizualnego. W każdym kraju działa ...
-
Monitor Rynku Pracy X 2012
... otrzyma dodatkową premię. Jak wyjaśnia Agnieszka Bulik, członek zarządu agencji zatrudnienia Randstad: „Oceny respondentów badania nie są aż tak sprzeczne jakby się mogło ... ofertami potencjalnych nowych pracodawców jest niemal niezmienna od początku trwania badania i oscyluje w granicach 12%-13%. Jest to odsetek nieznacznie wyższy niż przeciętna ...
-
Sektor MŚP: ocena I kw. 2014 i prognoza II kw. 2014
... agencji badań B2B. – To ożywienie w nastrojach jest też znacząco lepsze porównując do analogicznych okresów lat ubiegłych. Historycznie rzecz analizując, drugi kwartał zawsze charakteryzuje się ‘skokiem’ w nastrojach, ale tym razem rozmiar tej zwyżki, jest naprawdę krzepiący. Z badania ... przedsiębiorstw wynikająca z całego badania, ma jednak źródło ...
-
Plany polskich pracodawców VIII 2014
... Polaków i ten efekt widzimy właśnie w badaniu” – tłumaczy Kajetan Słonina, dyrektor zarządzający agencji doradztwa personalnego i pracy tymczasowej Randstad. Niezależnie od oceny przyszłości ... ” – komentuje Kajetan Słonina. Informacje o badaniu: Wywiady bieżącej, 23. edycji badania, zostały zrealizowane w okresie od 8 lipca do 12 sierpnia 2014 r. ...
-
Działalność B+R potrzebuje przyspieszenia
... firm nie prowadzi działalności badawczo-rozwojowej. Co zrobić, aby B+R w naszym kraju wreszcie ruszyły? Przed nami rezultaty badania, którego przeprowadzenie firma Ayming Polska zleciła agencji badawczej Kantar Millward Brown. Jego autorzy poszukiwali informacji na temat prowadzonej przez rodzime przedsiębiorstwa działalności badawczo-rozwojowej ...
-
Branża PR: nastroje w IV kw. 2009
... agencji PR-owskich pozytywnie oceniło obecną sytuację w branży PR. W tej grupie aż 57 proc. uznało ją za zdecydowanie dobrą, a 7 proc. - za bardzo dobrą - wynika z trzeciej fali badania ... w perspektywie roku zdecydowanie się poprawi (zaledwie 4%). Wraz z kolejnymi falami badania respondenci wyrażali coraz lepsze opinie na temat zatrudnienia w firmach, ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... wyniki miesięczne są dostępne dla uczestników badania. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... wyniki miesięczne są dostępne dla uczestników badania. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w Internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... na podstawie kwartalnych wyników badania IAB AdEx dostarczonych przez PwC Polska. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw ...
-
Monitor Rynku Pracy V 2012
... własnej stabilności finansowej.” – komentuje Agnieszka Bulik, Członek Zarządu Agencji Doradztwa Personalnego i Pracy Tymczasowej Randstad Wynagrodzenie ważniejsze niż ... satysfakcja – tak, ale z czego się cieszymy? Trzech na czterech polskich respondentów badania (73%) jest bardzo zadowolonych lub zadowolonych z aktualnie wykonywanej ...
-
Plany polskich pracodawców II 2013
... całej załogi. Redukcje zatrudnienia powyżej 10% załogi miały miejsce jedynie w 8% badanych przedsiębiorstw. Jak zaznacza Agnieszka Bulik, członek zarządu agencji zatrudnienia Randstad: „Z badania Plany Pracodawców wynika, że najczęściej zmiany w poziomie zatrudnia w firmach, zarówno pod względem jego zwiększenia, jak i zmniejszania, dotyczą działów ...
-
Badanie internetu GfK zastąpi Megapanel/PBI w latach 2016-2019
... interaktywnego. W pracach Komisji brali też udział przedstawiciele organizacji nie należących do PBI - IAB Polska, Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR), domów mediowych oraz sieci reklamowych. Oferty na prowadzenia badania przedstawiło ostatecznie pięć instytutów badawczych: ComScore, Gemius, GfK Polonia, Millward Brown i Nielsen. Po ocenieniu ...
-
Plany polskich pracodawców III 2016
... to zarząd lub właściciel firmy). Publikacja wyników „Planów Pracodawców” odbywa się w kooperacji z Departamentem Informacji Gospodarczej Państwowej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Wywiady bieżącej, 29. edycji badania, zostały zrealizowane w okresie od 13 stycznia do 9 lutego 2016 r. Badanie realizowane przez ekspertów TNS metodą CATI ...
-
Plany polskich pracodawców XI 2017
... dodaje. Jak zauważa Agata Mężyńska, ekspert Departamentu Rozwoju Gospodarczego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu: do presji konkurencyjnej na rynku pracy ... tys. miejsc pracy) i motoryzacyjnego (18 projektów i ponad 4 tys. miejsc pracy). Z najnowszej edycji badania wynika, że największe zapotrzebowanie na nowych pracowników mają właśnie firmy ...
-
Rekrutacja pracowników w dobie pandemii: czego oczekują kandydaci?
... zarówno w siedzibie firmy, agencji rekrutacyjnej, w kawiarni, jak i poprzez wideokonferencję. To właśnie spotkania online są w czasie pandemii najczęściej wybierane ze względów bezpieczeństwa. Jednak mimo powszechnego stosowania tej formy spotkań, nie jest ona szczególnie preferowana przez kandydatów. Uczestnicy badania zostali zapytani, jaką formę ...
-
Wyprawka szkolna 2024: jaka, kiedy i za ile?
... a co drugi zrobi zakupy w ciągu dwóch ostatnich tygodni sierpnia. Wyniki badania pokrywają się z prognozami Empiku. Już w połowie lipca widoczny był wzrost sprzedaży ... kursy czy renomowane podręczniki zagraniczne – podkreśla Karol Czupryński. Badanie SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii na zlecenie Empiku, przeprowadzone w dniach 27.06-05.07 ...
-
Telepraca: korzyści i problemy
... forma organizacji pracy w przedsiębiorstwach". Celem projektu, wdrażanego na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, było propagowanie zdalnej formy zatrudnienia wśród właścicieli, kadry ... interesująco prezentują się wyniki badania w kwestii oszczędności finansowych. Większość respondentów badania ilościowego zakłada, że wdrożenie ...
-
Rynek pracy = bezrobocie + brak pracowników
... sukcesu w tym przypadku jest zwiększająca się rola pracy tymczasowej. Według badania Adecco praca tymczasowa jest jednym z atrakcyjnych rozwiązań z punktu widzenia pracowników, ... w jednej firmie. Według danych pochodzących z badania Adecco około 36 milionów ludzi na świecie znalazło zatrudnienie dzięki agencji pośrednictwa pracy, z czego 61% ma mniej ...
-
Plany polskich pracodawców VI 2015
... to zarząd lub właściciel firmy). Publikacja wyników „Planów Pracodawców” odbywa się w kooperacji z Departamentem Informacji Gospodarczej Państwowej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Wywiady bieżącej, 26. edycji badania, zostały zrealizowane w okresie od 8 kwietnia do 7 maja 2015 r. Badanie realizowane przez ekspertów TNS metodą CATI ...