-
Mobilne SEO i pozycjonowanie "long tail"
... mają na celu podwyższenie pozycji firmowej strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Można przypuszczać, że część właścicieli małych i średnich firm będzie poszukiwało agencji reklamowej, posługując się w tym celu takimi zwrotami, jak "umieszczenie strony w wyszukiwarce", „podwyższenie pozycji strony w Google”, itp. Oczywiście wraz z rozwojem ...
-
Dyskryminacja ze względu na wiek ciągle obecna
... wieku pracownika/pracownicy. Są one sformułowane bezpośrednio: „barmanka – sympatyczna, do lat 25”, „energiczną panią w wieku 30-35”, „osobę do 30 lat do agencji reklamowej” lub pośrednio: „oferujemy pracę w młodym dynamicznym zespole”. Podczas rozmów kwalifikacyjnych również pojawiają się przykre komentarze na temat „nieodpowiedniego” wieku ...
-
Utrata danych w 2013r. - TOP10
... od niejednej rowerowej trasy, udało im się odzyskać większość zdjęć. 9. Film grozy (Polska): Podczas produkcji filmu będącego historią pracownicy agencji reklamowej, która niespodziewanie wpada w surrealistyczny wir wydarzeń, niespodziewane wydarzenie stało się także udziałem ekipy filmowej. Kiedy jej członkowie kopiowali dane z laptopa ...
-
Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?
... opowiedzieć o tym, musimy dodać do naszej analizy kolejny poziom. Na osi szacunku i miłości względem produktów i usług Kevin Roberts, prezes globalnej agencji reklamowej Saatchi & Saatchi, w książce „Lovemarks” opisuje koncept marketingowy, który wykracza poza tradycyjne pojmowanie dobrej i złej marki. Roberts dzieli rynek wzdłuż dwóch ...
-
W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?
... ,,zwykłą” reklamą? Odpowiedź na to pytanie znajduje się w publikacji agencji Bluerank - ,,Programmatic, czyli…?”. Korzyści biznesowe, jakie daje programmatic Programmatic ... z przekazem, którego potrzebuje. Programmatic to także szansa rozwoju dla specjalistów z branży reklamowej. Trend ten wymusi na nich zmianę sposobu myślenia i nauczenia się ...
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?
... wysyła spersonalizowane oferty handlowe, włosy stają mi dęba. Przecież porządnie dopasowana oferta napędza cały krwiobieg firmy! – uważa Paweł Tkaczyk, prezes agencji reklamowej Midea. – Stawiam wniosek, że wśród sklepów internetowych jest bardzo dużo amatorów, którzy zaniżają statystyki. Za brak skutecznej komunikacji zapłacą… zamknięciem ...
-
Millenialsi ciągle online?
... przyznaje, że to właśnie stały dostęp do internetu gwarantuje mu możliwość sprawnego łączenia obowiązków zawodowych i uczelnianych. – Studiuję dziennie i równocześnie pracuję w agencji reklamowej w dziennym wymiarze godzin, dlatego nie wyobrażam sobie mojej pracy bez internetu! Już dawno pogubiłbym się w natłoku codziennych spraw, gdybym nie ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
... reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Tylko odpowiednia metoda, dokładny pomiar oraz optymalizacja pozwolą stworzyć skuteczną strategię ... Internecie wśród wydawców wkracza w nowy etap świetności. W badaniu wzięło udział 385 agencji, które na reklamę cyfrową wydają rocznie ponad miliard dolarów. Jak ...
-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
... rynku mediów, nie pozostając obojętnymi na działalność właścicieli marek, agencji mediowych oraz platform mediów. W raporcie przedstawiono 12 najważniejszych trendów, ... ” w świecie reklamy, a jego duopol stanie się triopolem. Wiodącym czynnikiem twórczości reklamowej stanie się tzw. pionowe wideo (vertical video). Nastąpi powrót „dużych ekranów” ...
-
DMP, czyli zrób użytek z danych
... dowiedzieć się, że poszukują np. nowego samochodu (czytając fora motoryzacyjne i ogłoszenia). Z kolei 2nd party data to dane, które możemy zdobyć w agencji reklamowej, domu mediowym, czy u wydawcy stron www. Dzięki temu źródłu zwiększymy zasięg reklamy o nowych odbiorców. DMP pozwala łączyć dane offline z online ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... agencji mediowej Starcom. Raport przygląda się kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się rodzimy rynek ... kwartale 2019. Trudno oczekiwać, żeby hamowanie polskiej gospodarki nie pociągnęło za sobą osłabienia tempa wzrostu branży reklamowej. Koniunktura na rynku reklamy sprzyjała wszystkim mediom poza prasą, ale szybciej niż ogół rynku rosły ...
-
Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce. Jak to ugryźć?
... z produktami i ich oceną chociażby pod względem realnych kształtów, kolorów, rozmiaru czy tekstury – mówi Izabela Kaczmarska, Strategic Planner w agencji reklamowej PA. Naturalną konsekwencją globalnych trendów związanych z wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością jest zdecydowana poprawa jakości w zakresie user experience. Połączenie cyfrowych ...
-
Na czym polegają skuteczne media relations?
... współpraca z wyspecjalizowanym zespołem. Wyłącznie z perspektywy 23-letniej obecności na rynku mogę stwierdzić, że drugi scenariusz procentuje o wiele korzystniej. Anna Rynkiewicz – CEO agencji reklamowej i PR-owej
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... . Jak przebić się przez wirtualny tłum? Właśnie stosując strategie optymalizacyjne i reklamowe – w tym świecie wygrywają wyłącznie doświadczeni eksperci. Anna Rynkiewicz – CEO agencji reklamowej i PR
-
Google: nowy model rzeczywistości?
... nikogo w branży reklamowej nie zwalnia się za kupowanie czasu w TV. Zamierzona ignorancja agencji w zakresie nowego funkcjonowania branży reklamowej jest wynikiem ich ... To śmiertelna pułapka. Absurdalne, skoncentrowane wokół mass mediów funkcjonowanie branży reklamowej przeniosło się również na internet. Aż krzyknąłem ze zdziwienia, kiedy ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... oraz Gemius. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... Sielskiej z agencji Spicy Mobile rynek reklamy internetowej zmierza w stronę wyrafinowanej segmentacji i to mimo likwidacji 3rd party cookies: W nowej rzeczywistości wygrają ci, którzy będą w stanie zintegrować dane własne z AI. Technologia oparta na sztucznej inteligencji otwiera nowe perspektywy dla całej branży reklamowej. Algorytmy mogą ...
-
Agencje PR w Polsce
... biznesy z branży reklamowej, a wiele dużych polskich agencji PR już się głowi jak pójść tą samą drogą - komentuje Paweł Usakowski, dyrektor operacyjny agencji ŁubuDubu PR. ... wysyła 39 procent firm; Profil w serwisie społecznościowym posiada 76 procent firm i agencji. To właśnie media społecznościowe święcą w ostatnim czasie największe tryumfy, jeśli ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... social media. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy ...
-
Spam III 2014
... prowadziły do strony reklamowej oferującej rabat na zestaw płyt DVD do nauki języka obcego z wykorzystaniem unikatowej metody. Podczas składania zamówień odbiorca mógł zapłacić z wykorzystaniem dogodnego systemu płatności. Temat lingwistyczny wykorzystywała również inna masowa wysyłka, tym razem wysłana w imieniu agencji tłumaczeń. E-maile zostały ...
-
IAB reklamuje Internet
... : portali, sieci reklamowych, brokerów, domów mediowych, agencji interaktywnych oraz firm badawczych. Za kreacje serwisu i hosting jest odpowiedzialna agencja K2 Internet, Internet Designers wyprodukowała stronę i dostarczyła CMS, agencja IMP wykonała kreacje do kampanii reklamowej. Powierzchnię reklamową na potrzeby kampanii użyczyły portale Onet ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2005
... reklamowej w Polsce są uczciwe, oraz jaki jest główny powód braku uczciwości takich przetargów w Polsce. BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie deklaracji respondentów (dyrektorów marketingu firm reprezentujących różne branże oraz prezesów agencji reklamowych ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... w określonej grze. Gra nie została stworzona z myślą o konkretnym produkcie czy kampanii reklamowej, ale w samej grze pojawia się branding, np. logo produktu na bandach w ... reklamy telewizyjne). W końcu czasami reklamę można polubić… Ewelina Chlebińska, jest project managerem w Agencji Interaktywnej HYPERmedia. kontakt: e.chlebinska@hypermedia. ...
-
Rośnie rynek reklamy online
... Agencji Nowych Mediów, warto tutaj zadać pytanie, kiedy reklama online stanie się konkurencją dla reklamy telewizyjnej. – Dopiero ten pojedynek pomiędzy dwoma obszarami reklamy, który nastąpi za 4, może za 7 lat, może zupełnie przeorganizować strukturę całej branży reklamowej ... Jednakże na formę kreacji reklamowej zwraca uwagę jedynie jeden na pięciu ...
-
Spam a gospodarka globalna
... spamu w rosyjskim Internecie jest zwykle nieznaczna, ponieważ większość agencji nieruchomości to duże firmy, które nie korzystają z usług spamerów. Jednak w badanym okresie powierzchnia biurowa była wynajmowana głównie przez małe firmy, co spowodowało zwiększenie aktywności reklamowej podczas kryzysu. Jest to dość logiczne. Wiele firm ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... dla uczestników badania. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... dla uczestników badania. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w Internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... PwC Polska. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy ...
-
Ewolucja spamu IV-VI 2012
... % wszystkich ofert rosyjskich serwisów kuponowych to oferty firm turystycznych oraz agencji podróży. Im częściej pojawiają się tego rodzaju projekty, tym ... trendu polegającego na tym, że reklamodawcy przechodzą na wykorzystywanie legalnej platformy reklamowej. Jest to również jeden z niepokojących symptomów globalnej sytuacji gospodarczej. Problem ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy ...
-
Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj
... , za wygenerowaną sprzedaż, a z drugiej strony pomogą nam określić potencjał retargetingu oraz stawki za kupno powierzchni reklamowej, jakie jesteśmy w stanie zaakceptować. Jak bardzo nasza oferta jest zdywersyfikowana, różnorodna? Jeżeli nasza oferta ... mechanizmy personalizacji kreacji, czy budowania profili zachowań itd. Mateusz Sobieraj, z agencji ...