-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... , TVP, Vivaki. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... oraz IHS. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy ...
-
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
... nawet z różnych agencji reklamowych), prowadząc kampanie reklamowe programmatic (spersonalizowane bannery) czy działania e-mailingowe. Każdy z nich powinien mieć swój udział w sukcesie. Uniwersalna strategia sukcesu nie istnieje W marketingu nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania sprawdzającego się w każdej kampanii reklamowej. Kluczową kwestią ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... oraz IHS. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy ...
-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
... ”, dzieci i znaną muzykę. Istnieje bardzo niewiele innych konkretnych elementów kreacji reklamowej, które gwarantują sukces wśród widzów danej płci. Każdy lubi humor – elementy ... Badanie AdReaction zawiera kilka kluczowych rekomendacji dla twórców reklam, agencji mediowych i ich klientów – pozwolą one skuteczniej osiągnąć zaangażowanie widzów różnej ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy ...
-
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
... oraz Gemius. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy ...
-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
... jego potrzeby za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... wyników badania polskich agencji interaktywnych przeprowadzonego przez redakcję Internet Standard pod koniec ubiegłego roku. Przedstawiciele agencji odpowiedzieli na ... średnia ważona, w której wagami są łączne liczby odsłon serwisów danej sieci reklamowej bądź wydawcy w analizowanej kategorii tematycznej. Co można powiedzieć o cenach emisji reklam w ...
-
Internet - wymagające medium
... reklamowej. Maciej Musioł jest dyrektorem sprzedaży w IDMnet Sp. z o.o. Zajmuje się kompleksowym prowadzeniem kampanii promocyjnych w internecie. Jest autorem wielu publikacji z dziedziny e-marketingu. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu marketingu interaktywnego. e-mail:mmusiol@idmnet.pl Anna Gołębicka jest dyrektorem strategicznym w agencji ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... większą uwagę. W listopadzie 2003 roku miała miejsce premiera kolejnej nowej formy reklamowej, na którą warto zwrócić większą uwagę. Chodzi o spot telewizyjny kampanii ... przetasowania w budżetach reklamowych wielkich reklamodawców, dużo zależeć będzie od reakcji agencji reklamowych, które doradzają klientom, gdzie się reklamować. Na rynku portali ...
Tematy: -
Pozycjonowanie - fałszywe obietnice
... wyników. Nie ma to nic wspólnego z pozycjonowaniem, a jest jedynie formą kampanii reklamowej, a miejsce w rankingu jest uzależnione od czasu, na jaki ... przedsięwzięciem, mimo zapewnień niektórych "specjalistów" w tej dziedzinie. Maciej Gałecki pracuje w agencji interaktywnej digital One jako Project Manager & SEO Specialist. Kieruje projektami ...
-
Obligacje skarbowe w sieci
... publikacji linków na serwisach PKO Banku Polskiego. "Rezygnując z szeroko zakrojonej kampanii reklamowej na rzecz rocznego utrzymania inkludu (Onet.pl / WP.pl / Money.pl ... Państwa przeprowadzonej w roku 2004." – mówi Anna Kaczmarek, media planner w agencji HYPERmedia. Na podstawie badań wyników zeszłorocznej kampanii, w której oferta Ministerstwa ...
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... ? Przede wszystkim warto zwrócić na to uwagę właścicielowi przestrzeni reklamowej, czyli wyszukiwarce. Po pierwsze dlatego, żeby problem w ogóle został dostrzeżony, po ... przypadku, kiedy chcemy zlecić realizację kampanii linków sponsorowanych na przykład agencji interaktywnej czy innej specjalistycznej firmie, która zajmuje się promocją online ...
-
Rebranding
... , w szczególności jeżeli jego kształt już jest kojarzony z marką. Odświeżenie marki dużo częściej odbywa się na płaszczyźnie jej komunikacji reklamowej i często jest powiązane ze zmianą agencji kreatywnej, od której wymaga się stworzenia nowej platformy kreatywnej. Nawet silne marki, które mają dobrze zdefiniowaną i wyróżnialną ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... procent więcej ogłoszeń dla specjalistów z tych dziedzin niż w lipcu. Czyżby wracał dobry czas dla branży reklamowej? Na przeciwnym biegunie – maksymalnych spadków względnych – znalazły się w sierpniu między innymi takie branże jak „Badania ... powstały wyłącznie w oparciu o płatne ogłoszenia, głównie ze średnich i dużych przedsiębiorstw oraz agencji ...
-
Platinium Business Park V
... podpisali już umowę z GTC, jest firma K2 Internet – jedna z czołowych agencji e-marketingu w Polsce, świadcząca usługi w zakresie marketingu interaktywnego oraz wykorzystania nowych ... stał się on prestiżową lokalizacją dla największych firm z branży mediowej i reklamowej. Poza wymienionymi powyżej, swoje biura mają tu również agencje: Saatchi & ...
-
Rynek pracy: zawody z przyszłością
... ile psychologowie lub lingwiści znajdują zatrudnienie w branży HR lub reklamowej, o tyle historykom, filozofom czy polonistom pozostaje do dyspozycji szeroko ... , dlatego powinien mieć ku temu kompetencje. Zdaniem Moniki Styczyńskiej, eksperta agencji zatrudnienia Manpower, dużym zainteresowaniem cieszyć się będą przede wszystkim kandydaci z ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... na które wyrazili zgodę? Nic więc dziwnego, że według badania agencji Econsultancy z 12 kwietnia 2013 roku e-mail marketing pod kątem zwrotu z inwestycji ... na swoich subskrybentów. A propocja powinna być odwrotna. Jeśli chcesz zwiększyć zasięg swojej wysyłki reklamowej i wynająć bazę od brokera, spróbuj mojego podejścia: Nie fokusuj mailingu na ...
-
Banki w sieci XI-XII 2013
... na banki karze. Pozytywnym przykładem są dyskusje o zaangażowaniu Kevina Spacey do kampanii reklamowej BZ WBK - chociaż i tu pojawiały się głosy niezadowolenia. Raport tradycyjnie ... jednak bezradność marek w ich obliczu - mówi Kamil Sokołowski, dyrektor zarządzający agencji Re:buzz, będącej inicjatorem raportu. Informacje o badaniu Żeby dowiedzieć się ...
-
Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?
... na stronie www. Zalety: Wysoka efektywność w e-commerce, dzięki dynamicznemu tworzeniu spersonalizowanej kreacji reklamowej Kategoryzacja stawek Skuteczne wykorzystanie przy strategiach cross i up-sell Zastosowanie: Znajduje praktyczne zastosowanie przede ... z punktu widzenia celów biznesowych i marketingowych naszej marki. Mateusz Sobieraj, z agencji ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... konkretnego posiadacza smartfona, dzięki czemu nie otrzymuje on masowej papki reklamowej, ale oferty produktów, które faktycznie mogą go zainteresować. A jeśli połączy ... roznosicieli chorób trapiących ludzkość. 8) Tajny funkcjonariusz CIA Na stronie głównej Centralnej Agencji Wywiadowczej USA (www.CIA.gov) widnieje ogłoszenie o pracę o treści: ...
-
6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga
... odsyłające do bloga. Korzystaj też z kampanii w sieci wyszukiwania Google AdWords oraz sieci reklamowej Facebook, dzięki którym wyświetlisz swój artykuł szerokiej publice. Jeżeli nie potrafisz prowadzić takich kampanii, zleć działania agencji zewnętrznej. Koszty nie muszą być wysokie, za to efekty w postaci większej widoczności ...
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... , którzy zabarykadowali się za takimi wtyczkami. Zdaniem Grzegorza Kosińskiego z Audience Network, agencji specjalizującej się w kompleksowej obsłudze reklamodawców w zakresie data consultingu, użytkownicy ... proc. mniejszy współczynnik bounce rate. Takie dane są drogowskazem dla branży wydawniczej i reklamowej, w jakim kierunku powinny iść zmiany ...
-
Jakie będą media 2021? Są prognozy Kantar
... , które mogą zapewnić mediom i branży reklamowej rolę siły napędowej ożywienia gospodarczego, a także zapewnić rozrywkę widzom na całym świecie”. Jane Ostler, Dyrektor ds. Mediów w dziale Insights firmy Kantar, dodała: „Chodzi przede wszystkim o znajomość szczegółów. Reklamodawcy, właściciele mediów i agencji będą musieli bardzo dokładnie poznać ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... 2023 roku. Najwyżej oceniane kanały medialne Stosowany przez Kantar wskaźnik wartości reklamowej Ad Equity to unikatowe źródło informacji o tym, gdzie konsumenci najbardziej ... zmieniającego się krajobrazu mediów, a jego celem jest wsparcie dla reklamodawców, agencji mediowych i właścicieli mediów w podejmowaniu decyzji dotyczących mediów. W 2022 roku ...