-
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... , jaką zyskały wśród Polaków aplikacje zakupowe, pozwala nam poznać analiza agencji Spicy Mobile, która realizuje pasywny pomiar mobilnej aktywności użytkowników smartfonów i ... danych o samych konsumentach, co pozwala na realizację spersonalizowanych kampanii reklamowych”. W 2017 r. potencjał m-commerce dostrzegła zwłaszcza sieć drogerii Rossmann. To ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... . — Dla reklamodawców programmatic jest podstawowym sposobem na wzmocnienie kampanii reklamowych danymi 2nd party i 3rd party — zauważył Fisher. W tym roku ... najwyższych współczynnikach konwersji – zauważa Grzegorz Kosiński, Prezes Zarządu Audience Network, agencji specjalizującej się w data consultingu. Podobnego zdania jest Maciej Sawa, Chief ...
-
Analityka Big Data czyli dyskretna, ale udana kariera
... W 2018 r. analityka wielkich, nieustrukturyzowanych zbiorów ma być priorytetem dla 59 proc. agencji i 55 proc. dużych przedsiębiorstw. Zdaniem Grzegorza Kosińskiego, prezesa Audience Network ... par powstało 300 unikalnych filmów, które marketerzy wykorzystali w działaniach reklamowych. “Built to take your activities further” – brzmiało główne hasło ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2019
... systematycznie rośnie, jeszcze w 2012 roku stanowiły one 19 proc. wszystkich wydatków reklamowych, natomiast obecnie udział ten wynosi około 35 proc. Rynek polskich aptek. ... to rzeczywiście bardzo silny trend, który na pewno będzie postępował – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Marian Bruliński, dyrektor marketingu Obido.pl. Jak podkreśla, ...
-
Odroczony termin płatności? Tak, jeśli to my mamy zapłacić
... uwagę Dariusz Szkaradek. Pieniądze na poczet przyszłego projektu i bieżące wydatki Weźmy przykład małej agencji kreatywnej: klient zleca zaprojektowanie i wykonanie dużej partii folderów, ulotek, gadżetów lub innych materiałów reklamowych, ale płaci za nie dopiero po ich otrzymaniu. Przy dużym zamówieniu agencja musi wpłacić ...
-
Jakie będą media 2021? Są prognozy Kantar
... wszystkich aspektach marketingu i zarządzania kampaniami – od optymalizacji kreacji reklamowych i miksu mediów aż po elementy ogólniejsze, jak np. ... firmy Kantar, dodała: „Chodzi przede wszystkim o znajomość szczegółów. Reklamodawcy, właściciele mediów i agencji będą musieli bardzo dokładnie poznać i zrozumieć zachowania oraz postawy odbiorców ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... zaczęła koncentrować swoje działania komunikacyjne i kierować swój przekaz również do odbiorców w digitalu. Według agencji mediowej Zenith, globalnie marki telekomunikacyjne przeznaczają na media digital mniej niż wynosi średnia wydatków reklamowych lokowanych w tym kanale (49% ich budżetów w 2020 roku przypadło na reklamę digital, w porównaniu ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... roczny wzrost wydatków na digital w latach 2019-2023 na poziomie 9,2%, kiedy to reklama cyfrowa będzie stanowić 30% budżetów reklamowych całej branży alkoholowej. Zgodnie z prognozą agencji mediowej Zenith, marki alkoholowe zmniejszą swoje wydatki na telewizję o 2,4% rocznie do 2023 r., w porównaniu z poziomem odnotowanym w 2019 r., ponieważ ...
-
Szczepienia przeciwko COVID-19: jak przekonać sceptyków?
... wydaje się logistycznie prostszy. Po trzecie, w miastach jest więcej nośników reklamowych, które przypominają o trwającym procesie rejestracji, czyli mieszkańcy miast ... chętnych – mówi Agnieszka Jędrasik, Business Science & Strategy Manager w agencji mediowej Starcom. Decyzja o szczepieniu jest motywowana w pierwszej kolejności własnym zdrowiem i ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... i potencjalnie ryzykowne. Według badań StatCounter z roku 2020 aż 91,75 proc. działań optymalizacyjnych i reklamowych odbywa się w ramach wyszukiwarki Google. Ta z kolei opracowała bardzo szczegółowe wytyczne, które odrzucają praktyki Black ... i reklamowe – w tym świecie wygrywają wyłącznie doświadczeni eksperci. Anna Rynkiewicz – CEO agencji ...
-
Uwaga na greenwashing. Jak nie nabrać się na "zielone kłamstwa"?
... w małych, jak i dużych firmach. Badania Komisji Europejskiej z 2020 r., w których zweryfikowano 150 "ekologicznych" haseł reklamowych wykazało, że 53 proc. z nich zawierało nieprecyzyjne, wprowadzające w błąd lub niepoparte dowodami ... w celu promowania jego raportu. Autor: Adam Białas - ekspert rynku, dziennikarz biznesowy i dyrektor w agencji ...