-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... agencji mediowej Zenith, przewiduje, że marki dóbr szybkozbywalnych (FMCG) zwiększą swoje wydatki na reklamę w kanałach cyfrowych o 7% rocznie do 2023 roku. To wynik wyższy niż prognozowany 4% wzrost ogólnych wydatków reklamowych ... tym momencie nastąpi pełne odreagowanie spadku wydatków reklamowych spowodowanego pandemią, przekraczając wynik z 2019 ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze ... uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy ...
-
Nowy serwis o PR
... www, zabawa testowa oraz unikalna baza ponad 3.200 sloganów reklamowych. Oprócz tego uruchomiony został dział "Kto pyta, nie błądzi", pozwalający studentom bezpłatnie zadawać pytania konsultantom z Goodrelations. Z serwisem www.wizerunek.com zintegrowane zostały strony agencji goodrelations i firmy net4biz. "Uruchamiamy również forum dyskusyjne ...
Tematy: pr, wizerunek.com -
Wynagrodzenia w branży PR
... o pozycji specjalistów PR w firmach, pozwalają domniemywać, jaka jest aktualna kondycja agencji. Informacja o średniej wysokości zarobków pozwala nam też łatwiej ... zestawiając wyniki badania z wiedzą o płacach w agencjach reklamowych Witold Szram, Client Service Director w agencji reklamowej McCann Erickson, powiedział, „że średnia zarobków w ...
-
Sytuacja materialna Polaków 2010
... – mówi Cezary Kaźmierczak z agencji MMT Management. – „Dlatego brak zainteresowania instytucji finansowych pozostałymi segmentami jest kuriozalny. Komunikacja banków kierowana jest wyłącznie do „spełnionej elity”, pozostałe grupy są pomijane. Ne ma dla nich produktów, w ogóle nie rozumieją obecnych komunikatów reklamowych. Większość osób utożsamia ...
-
KasperskyLab: ataki hakerskie na firmy 2013
... strona korporacyjna, która przekierowuje odwiedzających do szkodliwych zasobów, szkodliwych banerów reklamowych lub banerów wyświetlających manifesty polityczne może wyrządzić znaczące ... , które wydają się pochodzić od organów sądowych, policji lub innych agencji rządowych. Socjotechnika Treść wiadomości ma na celu wzbudzenie ciekawości pracownika ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... Ideo 8. Adtaily.pl – system reklamy internetowej AdTaily dostarcza wartościowy ruch na stronach internetowych przy maksymalnej optymalizacji wydatków reklamowych. Firma współpracuje z większością domów mediowych oraz agencji na rynku polskim, ale również z klientami bezpośrednimi. System pozwala na nieskomplikowane umieszczanie reklam np. na blogu ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy ... 2 p.p. Ogłoszenia w roku ekspansji COVID-19 stały się największym przegranym wśród głównych formatów reklamowych. Segment ten skurczył się o 8%. Zaskoczeniem może być jednocześnie fakt, ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... energooszczędności czy agencji, które chcą przyjrzeć się skutkom klimatycznym swoich strategii planowania, zakupu i produkcji. Warto rozważyć przykład agencji Media ... o funkcjonowaniu w świecie bez plików cookie, czy o doskonaleniu planowania kampanii reklamowych, naszym „paliwem” pozostają dane. Zmieniają się natomiast sposoby korzystania z danych. ...
-
Adcon- nowa własna strona
... uruchomiła swoją stronę internetową pod adresem adcon.com.pl. Można tam znaleźć nie tylko informacje o agencji i jej ofertę, ale również poznać wybrane case study najbardziej efektywnych kampanii reklamowych zrealizowanych przez agencję oraz dowiedzieć się o jej aktualnych działaniach. Stronę charakteryzuje przejrzystość i łatwość w komunikacji ...
Tematy: adcon -
Kreatywna kampania LUKAS Bank
... na wybranej linii kreacyjnej oraz kilkudziesięciu formatach i jest jedną z największych kampanii reklamowych zrealizowanych dotychczas w polskim Internecie. Wszystkie elementy tworzą spójną całość, a koncepcje ... dla stworzenia bogatej kolekcji zabawnych filmów." - mówią Michał Wronecki i Jakub Kamiński z agencji Brain. Zasięg kampanii obejmuje ...
-
Promocja w segmencie B2B
... znajduje. Równie istotny jest dobór odpowiednich miejsc reklamowych, gdyż – jak w żadnym innym segmencie – miejsce, w którym pokazuje się reklama, przenosi się na wizerunek firmy, jej stabilność oraz jakość świadczonych usług. Anna Gołębicka jest dyrektorem strategicznym w agencji Martis S.A. Stworzyła narzędzia analizy strategicznej marki BI ...
-
Kosmetyki w mediach
... z półki sklepowej czy aptecznej” – mówi Kinga Niżewska, dyrektor zarządzający agencji Kamodus. L’Oreal, Nivea, Dr Irena Eris/Lirene, Avon, Vichy – to ... Dr Irena Eris (433 – m.in. Eris, Lirene, Pharmaceris). Pod względem liczby wykupionych powierzchni reklamowych ponad 2/5 „tortu” zabierają koncerny L’Oreal, Unilever, Procter&Gamble i Beiersdorf. ...
-
Tydzień 24/2009 (08-14.06.2009)
... produkcja przemysłowa w kwietniu spadła o 12,4% r/r. Według danych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości wynika, że aż 40% polskiej kadry naukowej chciałoby ... świadomości społecznej to palikotowskie „małpki”, pisowskie żółte kartki i aktorka ze spotów reklamowych w tv, która w swoich zeznaniach nieco pogubiła się... 4. Niedawno brałem udział ...
-
Strony internetowe - technologia flash
... się na śmierć”. Mieszanka promocji i zabawy to wreszcie idealne podłoże dla akcji reklamowych, a przy tym naturalne wprost pole do popisu dla tworzących we ... marek, przedsięwzięciom kulturalnym, strony typu portfolio osób prywatnych oraz firm, zwłaszcza agencji kreatywnych itp.). Choć trzeba przyznać, że w tworzeniu atrakcyjnych wizualnie stron ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 47/2011
... dla amerykańskiej gospodarki, a tym samym zwiększyć jego szanse na reelekcję. Według agencji Standard & Poor's Japonia Yoshihiko Nody robi zbyt małe postępy w walce z długiem ... wyszukiwarce Yahoo. Uzgodniono wówczas, że w zamian Microsoft otrzyma 12 proc. przychodów reklamowych. Teraz mówi się o fuzji obu firm. Komentarz do wydarzeń gospodarczych ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... newslettery, na które wyrazili zgodę? Nic więc dziwnego, że według badania agencji Econsultancy z 12 kwietnia 2013 roku e-mail marketing pod kątem zwrotu z inwestycji (return ... Naturalnie to bezkosztowe szkolenie online czy też formatka do planowania kampanii reklamowych powinny być dostępne wyłącznie dla tych użytkowników, którzy zapłacą za nie ...
-
Spam 2013
... pokój hotelowy, dzisiejsze niechciane wiadomości zamiast reklamy agencji turystycznej zaoferują odbiorcy raczej szkodliwe oprogramowanie. Temat podróżowania przyciąga teraz ... zadanie filtrom spamowym. Wiadomości te zawierają zwykle odsyłacze do stron reklamowych. Typowym przykładem super krótkiej wiadomości spamowej jest reklama specyfików takich ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... kraju na przedostatnim miejscu w porównaniu z pozostałymi sieciami. Ponieważ wspomniany raport agencji We Are Social wyraźnie pokazuje, że aktywność Polaków w sieci ... znaleźć w 40% sklepów. Platforma ta służy wtedy często do prezentacji spotów reklamowych, filmów o produktach, lecz również recenzji i instrukcji obsługi sprzętu. Sklepy z asortymentem ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... w ramach raportu AdEx Benchmark - silne, trwałe, dwucyfrowe wzrosty mobilnych wydatków reklamowych. - Nadejście ery marketingu mobilnego, tak przez wielu wyczekiwane, przesuwane jest z roku ... lub specjaliści ds. komunikacji online), domów mediowych (planerzy online), agencji interaktywnych, wydawców oraz brokerów reklamy online. Badanie miało postać ...
-
5 trendów w e-commerce na 2015 rok
... w Sociomantic Labs. Dlatego sklepy internetowe nie powinny prowadzić kampanii reklamowych skierowanych do właścicieli komputerów i osobno do użytkowników urządzeń mobilnych. – ... Szansą na zwiększenie sprzedaży i przychodów jest również kolejny trend. Według agencji badawczej Nielsen, wartość sprzedaży transgranicznej w 2018 r. może wynieść na ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... i wymaga nieco więcej umiejętności, dlatego najczęściej lepiej jest powierzyć działania agencji niż wykonywać je samodzielnie – mówi Artur Pajkert, ekspert z Blink.pl ... fraz kluczowych dla danego przedsiębiorstwa jest bardzo ważne dla prowadzenia skutecznych działań reklamowych w internecie. Dzięki takiej wiedzy reklamodawca ma gwarancję, że jego ...
-
Reklama wielką czy małą literą?
... interpunkcji. Oczywiście w tekstach dłuższych należy stosować wszelkie zasady ortograficzne i dbać o interpunkcję. Jednak w tytułach, nagłówkach i hasłach reklamowych warto usunąć przecinki czy kropkę na końcu, gdyż często wpływa to na zwiększenie prędkości ... najczęściej czytany jest pierwszy i ostatni akapit tekstu. Michał Hryniszyn, prezes agencji ...
-
Landing page: mała litera przyciąga uwagę
... człowiek potrzebuje także więcej czasu na przeczytanie treści napisanej wielkimi literami. Dlatego w materiałach reklamowych i na stronach internetowych należy zamieszczać teksty napisane małymi literami lub, tak jak w typowym ... docelowa może zwiększyć konwersję i przełożyć się na lepszy wynik finansowy. Michał Hryniszyn, prezes agencji Migomedia.pl ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2015
... platformach i jak prowadzić cross-selling dzięki sprzedaży optymalnych rozwiązań reklamowych skierowanych do konkretnych grup docelowych. Sukces marek technologicznych w ... subskrybentów o 600 tys. i wzmocnił swoją pozycję wśród tych nielicznych agencji, które oferują kompleksowe rozwiązania marketingowe i są w stanie zarówno stworzyć kampanię ...
-
Jakie trendy w polskim e-commerce?
... docierają do potencjalnych klientów w sieci. Tomasz Mazurek, strategy manager agencji Imagine, przewiduje, że najgorętszym trendem będzie w najbliższych latach ... ., a w Czechach – 11 proc. W najbliższych pięciu latach przewidywany jest wzrost liczby blokerów reklamowych o co najmniej połowę. Reklama wideo on-line: personalizacja, 360 stopni i ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 24/2016
... nie spowodowało w ostatnich kilkudziesięciu latach skutków, jakich oczekiwano. Z raportu Międzynarodowej Agencji Energii Odnawialnej (IRENA) wynika, że średni światowy koszt za energię z ogniw ... rynek paliw powrócą producenci ropy z łupków. Na światowych rynkach reklamowych umacnia się pozycja internetu oraz mediów cyfrowych. W tym i przyszłym roku ...
-
10 najważniejszych trendów w e-commerce. Co przyniesie rok 2017?
... koniecznością, aby mu w ogóle coś sprzedać – twierdzi John Komarek, założyciel agencji marketingu efektywnościowego Pixelter. Trend nr 2: Dostawa i zwrot Dostawa (najlepiej ... odpowiednich wniosków przydaje się zarówno w budowaniu ofert i przekazów reklamowych, jak i w komunikacji z klientami. Lepsze odczytywanie zachowań i zwyczajów konsumentów ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2017
... Norwegia i Wielka Brytania, które schodzą poniżej 40 proc. – mówi agencji Newseria Biznes Maciej Sawa, chief commercial officer w Cloud Technologies, firmie specjalizującej ... w ciągu miesiąca statystycznemu internaucie wyświetla się ponad 1,7 tys. masowych banerów reklamowych w przeglądarce. Taka sytuacja nie jest korzystna ani dla internautów, ani ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 7/2017
... z informacjami dot. działań innych europejskich krajów. Indie w Kosmosie. Według indyjskiej agencji kosmicznej ISRO Indie umieściły na orbicie okołoziemskiej rekordową liczbę ... został podrażniony rynkowymi sukcesami VW. Japończycy są widoczni w działaniach reklamowych w mediach i w akcjach promocyjnych. Toyota poinformowała, że do końca stycznia ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... dopiero powoli się rozkręca, ale w Stanach Zjednoczonych możemy podziwiać prawdziwy wysyp kreacji reklamowych, które swoim przekazem docierają do kobiet, odnosząc się do ich ... które z powodzeniem skupiły się na płci pięknej – komentuje Aneta Głowala z agencji interaktywnej KERRIS. Wystarczy popatrzeć na wyniki finansowe trzech marek: Przychody Nike ...
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... zabarykadowali się za takimi wtyczkami. Zdaniem Grzegorza Kosińskiego z Audience Network, agencji specjalizującej się w kompleksowej obsłudze reklamodawców w zakresie data consultingu, ... . Nie zapominamy o pracy nad UXem, przy jednoczesnym rozwoju produktów reklamowych spełniających oczekiwania klientów. Blokujemy treści wideo. I choć widzimy już ...
-
Wideo marketing. Trendy 2018
... warto postawić w nadchodzącym roku, planując działania marketingowe? Wideo jest jednym z najbardziej rozwijających się formatów reklamowych. Obecnie aż 35% wszystkich wydatków na reklamę w Internecie, stanowią wydatki na wideo marketing. Generuje ... , które z pewnością pomogą firmom w osiągnięciu zamierzonego celu. Mariusz Maksymiuk – CEO agencji ...
-
Marketing etniczny: jakie korzyści płyną z segmentacji klientów?
... kultury, pochodzenia etnicznego i języka na szczycie listy segmentacji – zauważa Matylda Setlak, właścicielka agencji All 4 Comms. – Może to prowadzić do ogromnych strat w zyskach i szansach, ponieważ osoby ... celem powinno więc być utrzymanie tego samego głosu, tonu i wiadomości w całym szeregu segmentów reklamowych, aby klienci mogli nas ...