-
Manipulacje i socjotechniki to najpopularniejsze metody wyłudzania danych w 2024 roku
... na proceder, który może narazić setki nieświadomych osób na utratę danych i pieniędzy. Chodzi o metodę kradzieży danych za pomocą fałszywych akcji marketingowych na portalach internetowych. Oszuści bezkarnie wykupują powierzchnie u legalnie działających wydawców, publikując treści reklamowe, które nakłaniają do fałszywych inwestycji. Zagrożenie ...
-
Kiedy marketing mobilny jest efektywny?
... akcji realizowanych za pomocą narzędzi mobilnych bardzo ważne jest prawidłowe zaplanowanie kampanii, oparte na wnikliwej analizie nie tylko celów, ale także postaw potencjalnych odbiorców akcji. Bezbłędna mechanika promocji Kanał komunikacji z konsumentem przy wykorzystaniu telefonu komórkowego pozwala na zastosowanie dwóch narzędzi marketingowych ...
-
Bazy danych wzajemnie udostępniane
... ). Na rozwijającym się rynku usług direct marketingowych pojawił się, w drodze ewolucji, nowy model pozyskiwania danych ... akcji, - bazy wynikowe: bazy powstałe na skutek deduplikacji baz wyjściowych, pozbawione tzw. części wspólnej, zawierającej dane klientów obu instytucji, - bazy respondentów: bazy osób, które na skutek działań direct marketingowych ...
Tematy: -
Marketing behawioralny w social media
... na naładowane emocjonalnie treści i wywołuje podjęcie pożądanej akcji (np. kliknięcia, polubienia wpisu, podzielenie się treścią oraz dokonywanie zakupów). Poniżej znajduje się kilka sposobów na to jak wykorzystać to naturalne zaprogramowanie mózgu do stworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Uzyskaj efekt dzięki wykorzystaniu zdjęć ludzi ...
-
Markowe wydarzenia
... , odkrywanie, wprowadzanie i utrzymywanie efektywnych marek leży u podstaw większości strategii marketingowych. Oczywiście wykreowanie nawet najdoskonalszej marki to tylko podstawa sukcesu. Aby ... kampanii PR pod kątem konkretnego wydarzenia (np. finału akcji charytatywnej). Przy sprawnej realizacji taką kampanią da się pokierować równie precyzyjnie ...
Tematy: -
Największe błędy w marketingu
... marketingowych do klientów przez Internet wystarczy kilka godzin, a pierwsze informacje zwrotne mogą już nadejść po kilku godzinach od rozpoczęcia całej akcji. ... . To samo przesłanie powinno rzucać się w oczy w przypadku wszelkich przedsięwzięć marketingowych w Internecie. Dlatego też wygląd, zawartość, wygląd i wszystkie elementy znajdujące ...
Tematy: -
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... do rozdawania wśród znajomych. W czasie akcji powstaje bardzo wartościowa ze względów marketingowych baza liderów opinii, którzy brali udział w ... marketingowych. Wybrane mechanizmy działań na liderach opinii Kampanie z użyciem liderów opinii mogą bazować na przeróżnych mechanizmach - wymienię dwa, które relatywnie często są bazą większych akcji ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... że obecność ich przedsiębiorstwa w sieci ma już znaczenie dla strategicznych celów marketingowych przedsiębiorstwa oraz to, że przeważają deklaracje pozytywnego wpływu tych działań na ... % badanych przedsiębiorstw uruchomiło swoją pierwszą witrynę firmową przed zaoferowaniem swoich akcji w ofercie publicznej. • 51% polskich spółek giełdowych, nie ...
-
Wskaźniki marketingowe na które warto zwrócić uwagę
... stronie internetowej powinny znajdować się elementy, które zachęcą potencjalnego klienta do podjęcia akcji. CTR dostarcza informacji na temat tego, jaki odsetek osób ... marketingowych osiągają najwyższy zwrot z inwestycji. Raport powinien zawierać informacje na temat najważniejszych źródeł ruchu pochodzących z wykorzystywanych kanałów marketingowych ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... ) - mówi ile kosztowało nakłonienie użytkownika do wykonania pożądanej akcji oraz CR (Conversion Rate) określa jaki procent osób które udało się przyciągnąć na stronę internetową wykonało pożądaną akcję [RL07]. Podsumowanie Ilość e-maili wysyłanych w celach marketingowych wzrasta rocznie o 30% wynika z raportu Direct Marketing Association ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... określonego, najlepiej natychmiastowego działania, pomiarowi podlega liczba konwersji, czyli akcji wykonanych przez użytkownika, które zgodne są z celem działań reklamowych ... okazuje się bowiem znakomitym medium pozwalającym na realizację różnorodnych celów marketingowych przedsiębiorstw, zarówno wizerunkowych, jak i sprzedażowych. Nie tylko otwiera ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w IV kw. 2018 r.
... akcji Euro Banku od francuskiej grupy Societe Generale. Zamknięcie transakcji o wartości ok. 1,8 mld PLN planowane jest na drugi kwartał 2019 roku. Wartość synergii wynikających w głównej mierze z optymalizacji sieci oddziałów oraz konsolidacji funkcji back o_ce, systemów IT oraz działań marketingowych ... w działaniach marketingowych. Dzięki transakcji ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... Faktem jest, że realizowanie takiego przekazu powoduje wzrost efektywności działań marketingowych. Owocuje to wzrostem świadomości marki, produktu czy usługi, jednak w żaden ... wiadomości tekstowe i zdjęcia, które były wskazówkami do kolejnych etapów akcji lub zapowiedziami tajemniczych prezentów. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu fanów w zabawę, o ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... i IAB Polska badania Social Media Brand Index 2010 wynika, że o ile na przyjazność Facebooka dla działań marketingowych wskazują niemal wszyscy - za sprawą prostoty prowadzenia atrakcyjnych akcji, to grono zwolenników Naszej Klasy jest prawie pięciokrotnie mniejsze. Jak czytamy w raporcie, wiara w skuteczność już samego ...
-
Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana
... osiąganie celów marketingowych i w konsekwencji biznesowych. Poza tym wiemy zdecydowanie więcej o tym, w jaki sposób rzetelnie oceniać efekty działań marketingowych. A nawet jeżeli ... w planowaniu zabrakło połączenia z biznesem, zabrakło mechanizmów łączących udział w akcji z samą sprzedażą napojów. Jak więc działać? Prawie każde podejście procesowe ...
-
10 sposobów na skuteczny e-mail marketing
... wykorzystane poprzez odpowiednio przygotowaną komunikację e-mail marketingową. Właściwy przebieg szybkiej akcji marketingowej wiąże się z powitaniem wszystkich nowych użytkowników mailem ... ciągle rosnąca lista odbiorców stanowi kryterium jakości działań e-mail marketingowych? Decydującym pytaniem powinno być raczej: „Jak dużo spośród posiadanych ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... wcale nie potrzebuje platformy do prowadzenia profesjonalnych kampanii e-mail marketingowych, gdyż wystarczającym będzie zastosowanie prostego programu do mass mailingu. Najgorszym ... ofertę, które zdecydowały się na wykonanie pożądanej przez oferującego akcji (kliknięcie na odnośnik w newsletterze), służący następnie wyliczeniu wskaźnika zwrotu z ...
-
Reklamy internetowe pop-up na oku UOKiK
... w sieci. Reklama internetowa jest jednym z narzędzi służących przesyłaniu informacji marketingowych i pozyskiwaniu klientów – wzrost wydatków na ten cel cechuje ... ubiegłorocznych przychodów. Współpraca Urzędu i Ministerstwa Infrastruktury jest elementem akcji realizowanej w ramach Międzynarodowych Dni Przeszukiwania Internetu (Internet Sweep Day). ...
-
Flash mob jako narzędzie marketingowe
... działań marketingowych, zwłaszcza gdy uczestnicy wydarzenia nie wiedzą, jaki będzie jego prawdziwy cel. Mało kto chce pomagać dużym firmom w prowadzeniu ich akcji promocyjnych, ... odebrane zarówno przez media, jak i uczestników. W Polsce jedną z ciekawszych akcji okazała się promocja płyty z musicalu „Nędznicy”. Jednym z jej elementów był flash ...
-
E-mail marketing wg SARE
... opłacalność prowadzenia akcji e-mail marketingowych. Prawie 90% badanych uznało, że firmy osiągają dzięki nim wymierne korzyści. Działania te cieszą się coraz większym zaufaniem ze względu na ich skuteczność i niskie koszty, czego dowodem jest, deklarowane przez 43% ankietowanych, zwiększenie intensywności działań marketingowych związanych z pocztą ...
-
Harry Potter a kreowanie marki
... nacisnąć przycisk. Od gier opartych na licencjach filmowych nie oczekuje się wartkiej akcji, zaskakującej fabuły ani oszałamiającej grafiki. Jest to typowe uzupełnienie ... ego Pottera. Więcej ciekawych informacji o marce Harry Potter oraz o najnowszych marketingowych sztuczkach, znajdziesz w książce „Magia Harry’ego Pottera. Kreowanie globalnej marki” ...
-
Marketerzy a reklama online
... mylnych wniosków marketingowych – powiedział Paweł Kolenda, manager ds. badań w IAB Polska. Czy wyniki badań przyczynią się do przeniesienia wydatków marketingowych w kierunku ... OCENIE INTERNAUTÓW Kreacja Rich Media z wideo, w porównaniu z pozostałymi, najwięcej komunikowała o akcji (‘nowe smaki kanapek – 30%; ‘zachęca do udziału w promocji’ – 27%) ...
-
Nowy zakład Mabion w Konstantynowie Łódzkim
... . Dotychczas Mabion pozyskał na swoją innowacyjną działalność środki z emisji prywatnej akcji (22,8 mln zł) oraz dotacji unijnych (64 mln zł). Zgodę na ... leku MabionCD20 w listopadzie 2012 roku. Potwierdziło to możliwość rozpoczęcia przygotowywania planów regulacyjnych i marketingowych na rynku USA. Na rynkach, gdzie wymogi dotyczące rejestracji leków ...
-
Komunikat w e-mail marketingu
... temat przekazać odbiorcy wszystko, co chcesz powiedzieć i czy zdołasz namówić go do akcji, na której ci zależy. Na uzyskanie odpowiedniej reakcji nie mamy w mailingu za ... ) w kampaniach o około 0,7 punktu procentowego. Przy średnim CTR w polskich kampaniach e-mail marketingowych na poziomie 6 proc. jest to znaczący wzrost efektywności. Niezależnie od ...
-
Crowdmarketing nadchodzi
... stanowi rozwiązanie jakiegoś realnego problemu. Sądzę, że to samo dotyczy wszelkich działań marketingowych na rzecz masowej mobilizacji konsumentów i użytkowników. Ludzie muszą mieć jakąś dobrą ideę ... . Zadanie bądź deal są całkiem realne. Właściciel marki czy ogólniej sponsor danej akcji liczy na to, że tłum zrobi coś lepszego i coś więcej, niż ...
-
E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki
... z podjętych działań. Czy wysyłane wiadomości na pewno przybliżają Cię do osiągnięcia marketingowych celów? Zanim wyślesz kolejną wiadomość, poświęć kilka minut i zastanów się ... spamer. #4 - Współczynnik wzrostu listy Oprócz wskaźników związanych z zachęceniem do podjęcia akcji (CTR i współczynnik konwersji), warto również mieć na oku ogólny wzrost ( ...
-
Skuteczny marketing SMS. 5 porad dla biznesu
... widzieć w tym korzyść. Najlepiej wprost przedstaw mu korzyść: rabat, udział w akcji promocyjnej itp. W tym celu należy użyć wyraźnego elementu call to ... zainteresowani w danym okresie. Podsumowanie Komunikacja mobilna jest coraz ważniejszym elementem kampanii marketingowych. Według badania Ipsos aż 78% sklepów e-commerce i 70% sklepów stacjonarnych ...
-
Sklep internetowy w epoce Amazona. Jak to zrobić?
... przetwarzać. Natomiast, do zebrania bardzo dokładnych danych na temat zachowań klientów i automatycznego skierowania do nich działań marketingowych służą narzędzia marketing automation. Pozwalają one na wykonanie akcji na podstawie wcześniej ustalonych reguł, takich jak na przykład wysyłka maila oferującego pomoc po niedokończonym procesie ...
-
Kim są polscy użytkownicy TikTok?
... treści w aplikacji, a z drugiej tworzy idealne warunki do prowadzenia działań marketingowych. Użytkownicy nie tylko oglądają, ale też sami tworzą. To daje niespotykane w innych aplikacjach wykorzystujących wideo możliwości kreowania viralowych akcji i angażowania użytkowników do działań. Większość kampanii prowadzonych na TikTok wykorzystuje ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2013
... silna marka. Ludzie nadal uwielbiają tę markę bez względu na ceny jej akcji”. To już ósma edycja corocznego badania stanowiącego podstawę rankingu BrandZ™ ... badaniem marek, dodała: „Wycena marki oraz inne wskaźniki odzwierciedlające zwrot z inwestycji marketingowych dają marketerom silniejszy głos na zebraniach zarządu – dzięki temu rola marketingu ...
-
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
... handel, gdzie walutą są wszelkiego rodzaju alternatywne, niepieniężne środki użyte w transakcji. W działaniach marketingowych wymiana ta dokonuje się na dwóch płaszczyznach. Z jednej ... ich koszyków. To również próba stworzenia interesujących doświadczeń, którymi uczestnicy akcji podzielą się dalej (w świecie rzeczywistym lub wirtualnym, na różnych ...
-
HYPERmedia dla Oracle
... oraz strategii e-komunikacji Oracle w Polsce została powierzona Agencji HYPERmedia. Firma odpowiedzialna jest za przeprowadzanie akcji promocyjnych w Internecie: promocji produktów, wydarzeń marketingowych, zakup mediów. Współpraca pomiędzy firmami przewiduje również udostępnienie know how agencji interaktywnej polskiemu oddziałowi korporacji ...
Tematy: hypermedia, oracle -
Integracja działań BTL online i offline
... promocji sprzedaży, ma za zadanie motywować konsumenta do wykonania oczekiwanej przez nadawcę akcji. Pożądane działania to zarówno zakup produktu, jak ułatwiająca zapamiętanie marki "zabawa" z jej użyciem, zebranie informacji marketingowych o postrzeganiu produktu, konstrukcja bazy danych czy inicjowanie marketingu relacji. Atawistyczny model łowcy ...
Tematy: -
Jak promować firmę na social media?
... nie zawsze jest właściwą odpowiedzią na pytanie o najlepsze miejsce do działań marketingowych w social media. Oczywiście nie zawsze wielkość grupy ma znaczenie, ale wiele ... ogromny wzrost liczby fanów), jest rozdawanie produktów. Poniżej kilka przykładów udanych akcji tego typu. Outback Steakhouse – kawiarnia rozdała pierwszym 500 000 osobom, które ...
-
Gry mobilne: zaskakujące dane o graczach
... przygodowych. Jednak pamiętajmy, że przygoda przygodzie nie równa. Fabuła gry akcji zazwyczaj bywa inna w mobile gamingu selekcjonowanym przez panie i panów. ... w przyszłości mogą porzucić faworyzowanie płci męskiej nad kobietami i uwzględniać w strategiach marketingowych grupę docelową złożoną z pań. Świadome marki będą potrafiły elastycznie ...