-
Trendy w polskiej bankowości
... rynków i na końcu zwiększanie wartości akcji. Warto zauważyć, że bankom bardziej zależy na pozyskiwaniu nowych klientów niż na utrzymaniu czy zwiększeniu współpracy z obecnymi. Zwiększenie wartości akcji najwyraźniej nie jest celem samym w sobie, ale wynika z pozostałych celów marketingowych. Jakie środki zwiększają zyskowność działalności bankowej ...
-
Finansowy cykl życia firmy: jak się przygotować?
... przedsiębiorstw, które są obrazem podejmowanych działań strategicznych, organizacyjnych marketingowych czy kadrowych jak również sytuacji w branży czy gospodarce. Wiadomo ... działania powinno się podejmować? pozyskiwanie nowych udziałowców (np. nowa emisja akcji), spłata kredytu inwestycyjnego, wzrost udziału krótkoterminowych źródeł kapitału obcego ( ...
-
Agencje PR w Polsce
... większą rolę odgrywa komunikacja zintegrowana, czyli połączenie i koordynacja działań PR i marketingowych - kwituje Grzegorz Miller, CEO agencji Monday PR. Wielkość to ... Byliśmy świadkami dużych akcji z wykorzystaniem np. celebrytów czy blogerów, które odbywały się całkowicie w świecie social media. Nad przygotowaniem tych akcji pracowały zwykle także ...
-
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
... ). Jeżeli głównym celem naszych działań email marketingowych jest sprzedaż, a nie działania wizerunkowe i zwiększające rozpoznawalność naszej firmy oraz produktów, to warto zwrócić również uwagę na ROI, czyli wskaźnik opłacalności. Jest on używany, aby zmierzyć efektywność przeprowadzonej akcji marketingowej. Aby obliczyć ROI ze swoich ...
-
Monitorowanie jakiego nie było
... danego odnośnika jednak nie pozwala na unikalne badania (np. pojedynczej akcji mailingowej). Innym więc przydatnym narzędziem jest odmiana skryptu redir, która ... musielibyśmy zapłacić znaczne kwoty. Oczywiście nigdy nie zastąpią one tradycyjnych marketingowych badań ankietowych jednak w wielu przypadkach mogą stanowić źródło bardzo przydatnych ...
Tematy: -
Krótki kurs rozwoju
... (bez względu na koniunkturę) polega na zwiększaniu przychodów, zysków i wartości akcji poprzez skupianie się na rozwiązywaniu problemów związanych z produktami zamiast ... stopniowych zmian wywodzących się z przemyślanej kreatywności i operacyjnej dyscypliny 6. rozszerzanie horyzontów marketingowych na tereny pięć lub nawet dziesięć razy większe od ...
Tematy: -
Siła nabywcza Polaków - gdzie sprzedawać?
... w bezpośredni sposób przekłada się na decyzje dotyczące działań sprzedażowych lub marketingowych. Posiadając wiedzę na temat tego, gdzie koncentruje się ludność o ... pomaga wskazywać trade marketing managerom punkty sprzedaży, gdzie przeprowadzanie akcji handlowych jest najbardziej obiecujące, zaś osobom odpowiedzialnym za dystrybucję podejmować ...
-
Portfel spółek: jak zbudować architekturę?
... nowej strategii grupy jako architektura portfela jest informacją skutkującą wzrostem wartości akcji. Dobrze wykonany projekt architektury portfela pokazuje bowiem inwestorom organizację jako całość ... nieuzasadniona konkurencja a w efekcie kanibalizm. Pośredni skutek to złe alokowania środków marketingowych, które nie są tam ulokowane, gdzie są ...
-
Administracja publiczna a skuteczny PR
... mieszkańcami i inwestorami. Dlatego ważna jest promocja najlepszych praktyk marketingowych i unikanie typowych niedociągnięć funkcjonalnych urzędów. Zdzisław Knecht w swojej książce „Public ... wymiany wiadomości i analizy potrzeb to sondaże lokalnej opinii publicznej, organizowanie akcji „czekamy na wasze listy”, kampania na rzecz wysokiej frekwencji ...
-
Dotacje inwestycyjne dla przedsiębiorstw w 2010 roku
... szkolenia niezbędne do realizacji projektu, audyt finansowy, nabycie części udziałów lub akcji w nowo powstałej spółce. Chociaż źródło to, jak już było wspomniane, ... ulepszenie nowej technologii czy produktu, zastosowanie nowych rozwiązań organizacyjnych lub marketingowych, które znane są na świecie nie dłużej niż 3 lata, lub rozpowszechnione w ...
-
Reklama i zmysły
... również producenci piwa, wykorzystując dźwięk zdejmowania kapsla w swoich przekazach marketingowych. W tych przypadkach mamy do czynienia z bardzo silną asocjacją dźwiękową. ... To nie tylko cała filozofia doboru melodii w punkcie sprzedaży, podczas akcji promocyjnej, eventu, digitalizacji motywu muzycznego jako dzwonka telefonu czy sygnał w „ ...
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... Harry Beckwith w książce „Co lubią klienci? Przewodnik po strategiach marketingowych” przedstawia złotą regułę handlową: przeciętni sprzedawcy na pierwszym miejscu sprzedają cenę i ... z klientami dialog i umacniać relacje. Poprzez organizowanie na portalach społecznościowych akcji promocyjnych czy konkursów z nagrodami można zachęcić klientów do ...
-
Google Plus goni Facebooka
... przez FB coraz większych restrykcji odnośnie prowadzenia wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Facebook – sztywne reguły działania na portalu zniechęcają firmy i ... obecnej łatwiej to osiągnąć – marketingowcy mają większą wiedzę i świadomość dotyczącą celów marketingowych możliwych do osiągnięcia za pomocą portalu społecznościowego. Po prostu wiadomo, ...
-
Rynek nieruchomości mieszkaniowych III kw. 2011
... finansowania i rosnących kosztach depozytów, co może ograniczać próbę zwiększenia akcji kredytowej w przyszłości, udział zysków w cenie mieszkania oraz szacowana ... mikro- i makroekonomicznej oraz sposobu zarządzania oraz prowadzenia działań marketingowych. Ponadto wpływ mają nieprzewidywalne wydarzenia. Wśród najsilniejszych szoków z ostatniej ...
-
Komercjalizacja Google i Facebooka
... sobie sprawę, że praktycznie pierwsza strona wyników wyszukiwania, to efekt sztucznych działań marketingowych. Działań, które zależą nie tylko od kreatywności agencji SEO, ale także ... , przy pomocy których będzie czerpał zyski (po niezbyt udanym debiucie akcji Facebooka na giełdzie widać, że inwestorzy oczekują konkretnych pomysłów Facebooka na ...
-
Kim są użytkownicy smartfonów?
... „wyzwalania” kolejnych komunikatów, w zależności od akcji podjętej przez konsumenta po otrzymaniu oferty, jest ciekawym rozwiązaniem dla marketerów, którzy znają korzyści płynące z „trigger marketingu”. Możliwości jest wiele, marketerzy prześcigają się w innowacyjnych koncepcjach marketingowych kierowanych do tak atrakcyjnej grupy konsumentów.
-
Skuteczność reklamy
... atrybutów: dziecko, pies, zabawna abstrakcyjna maskotka/postać, znana muzyka, piękne zdjęcia natury lub akcji (poprzez akcję rozumiem nie zmywanie naczyń, lecz np. wspinanie się ... reklamy. Wiem, że czasem trudno to zaakceptować, ale ludzie spoza środowisk marketingowych naprawdę nie żyją tym, że pojawiła się nowa reklama w bloku reklamowym. Nie ...
-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... zdywersyfikować źródła ruchu i pozyskać równie wartościowych użytkowników np. z kampani e-mail marketingowych czy mediów społecznościowych. To z wyszukiwarek są najwyższe konwersje, ... że jedną z firm, które zainwestowały w RetailMeNot w Stanach jest Google (posiada pakiet 5% akcji), więc trudno aby firmie groziło wykluczenie. Rozwój zależny od ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... digitalu, który to z kolei stanowi jedno z szeroko pojmowanych narzędzi marketingowych. Dlatego swoje nadzieje na 2014 pokładam w postępującym rozwoju i edukacji rynku ... potwierdza Hubert Tworkowski z firmy SoTrender. – Spodziewam się także więcej akcji aktywacyjnych wykorzystujących monitoring i czekam na pierwszego porządnego kejsa z komercyjnych ...
-
Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
... rodzaj urządzenia mobilnego? W ostatecznym rozrachunku, ścieżka informacyjna powinna doprowadzić potencjalnych odbiorców do podjęcia akcji. Od publikacji wpisu na Facebooku, poprzez zapisanie się na newsletter, aż do ... social media, e-mail marketing, automatyzacja marketingu, monitorowanie korzyści uzyskiwanych z poszczególnych kanałów marketingowych ...
-
Reklama na Twitterze: jak wybrać grupę docelową?
... wyeliminować wszystkie nazwy użytkownika o zaangażowaniu niższym niż 2,5 %. Przeprowadzenie tej prostej akcji spowoduje, że zaczniesz koncentrować się wyłącznie na użytkownikach, którzy ... zainteresowań będzie można zaobserwować dopiero po przeprowadzeniu kilku kampanii marketingowych. Znajdź zainteresowania które osiągają wyższy od średniego poziom ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... muszą być również gotowe na całkowitą transformację wizji, celów, przekazów marketingowych oraz kultury panującej w firmie. Jak więc nabrać pewności, że zmiana wizerunku ... zgromadzone informacje przy projektowaniu wizerunku nowej marki. Krok #2: Podczas kreowania planu akcji, zachęć klienta do zastanowienia się nad tym, jaka jest wizja ...
-
Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?
... zewnętrzny, z którego zbieramy dane. Najczęściej zależy nam na użytkownikach, którzy nie wykonali pożądanej akcji na stronie, czyli porzucili koszyk zakupowy, formularz rejestracyjny itp. Statystyki pokazują, że nawet ... Warto więc zadać sobie trud, aby dobrać wariant najbardziej odpowiedni z punktu widzenia celów biznesowych i marketingowych naszej ...
-
E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej
... liczbę firm, co stwarza obiecujące możliwości ich wykorzystania w działaniach marketingowych. 1. Czas Kampania powitalna powinna zostać uruchomiona automatycznie, natychmiast ... parametrami wysyłki (takimi jak np. dopasowanie treści i formy do konkretnych akcji subskrybentów, odstęp czasowy pomiędzy poszczególnymi e-mailami, dokładny termin wysyłki ...
-
Employer branding – moda czy konieczność?
... , najlepiej zgodnie z regułą SMART. Tu warto czerpać wzorce z działań marketingowych, w których aspekt skuteczności i efektywności jest szczególnie ważny. Narzędzi pomiarowych ... odbiorcy (pracownicy i kandydaci) można przystąpić do wyboru charakteru akcji employer brandingowej i w konsekwencji do wyboru narzędzi komunikacyjnych. Rozpoczynanie ...
-
Wellman gotuje, Facebook wrze, a Lidl zyskuje 1 mln zł
... milion złotych - szacuje „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Oficjalna informacja o zakończeniu akcji „Pascal kontra Okrasa” pojawiła się na stronie Kuchnialidla.pl 8 sierpnia ... pojawiło się aż 35 materiałów. Większość z nich pochodziła ze źródeł branżowych – marketingowych, branży spożywczej oraz plotkarskich. W sumie o współpracy Lidla z Wellman w ...
-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
... przykład odpowiednio skonstruowany przekaz wysłany SMS-em może skłonić do podjęcia konkretnej akcji i jest kolejnym etapem budowania doświadczenia klienta, który wcześniej miał zbudowaną ... przeciwnie – jego rola wciąż się zwiększa. – Dzięki automatyzacji działań marketingowych możemy kierować do klienta spójny przekaz, w zależności od jego doświadczeń ...
-
5 sposobów na sprzedaż przez content marketing
... tym, że ten pierwszy powinien zachęcać czytelnika do podjęcia natychmiastowej akcji. Jak pokazują badania Demand Metric, 86 proc. internautów przewija reklamy ... wyłącznie na konwersji Wysoki współczynnik konwersji świadczy o skuteczności prowadzonych działań marketingowych. Konwersja to jednak nie wszystko. Rosnąca lista subskrybentów sklepowego ...
-
Rynek pracy, czyli wszechobecna automatyzacja
... na podstawowe pytania zostają powierzone botom, a człowiek z krwi i kości wkracza do akcji dopiero w razie pojawienia się skomplikowanych i niecodziennych spraw. Nie są więc ... się również role w obszarze marketingu, związane z automatyzacją działań marketingowych, marketingiem efektywnościowym, analizą zachowań klientów oraz zarządzaniem relacjami. ...
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
... i analogicznie ustaw kampanie Google Ads. Dzięki Google Analytics oszacujesz też spodziewany wzrost ruchu podczas tegorocznej akcji promocyjnej. Twarde dane to bezcenna wiedza przy wszelkich działaniach marketingowych. Udostępnij podróżnym aktualny rozkład jazdy Jeżeli prowadzisz sklep online, warto zaplanować kampanię produktową w Google Ads ...
-
Gazetki promocyjne bez promocji
... gazetkach promocyjnych? Czy w nadchodzącym czasie można się spodziewać większych akcji promocyjnych? Eksperci z UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy BLIX przeanalizowali blisko ... Po drugie, widać, że sieci handlowe dokonują poważnych zmian w strategiach marketingowych. Coraz mocniej stawiają na cyfrowe kanały reklamowe, które są bardziej efektywne ...