-
Czego szukamy w wyszukiwarce Google po Świętach? GPS, sukienki i... prezenty
Czas po Świętach nie oznacza zakończenia sezonu zakupowego. Analiza trendów w wyszukiwarce z końca 2014 r. pokazuje, że właśnie wtedy konsumenci zaczynają rozglądać się za okazjami cenowymi oraz prezentami na inne okoliczności. ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... zamiast chmielowych szyszek zawierałoby ekstrakt z Big Data, ale dla przemysłu browarniczego analiza wielkich zbiorów danych to wcale nie przelewki. Big Data dla ... tylko Stanach Zjednoczonych w gry mobilne gra co drugi posiadacz smartfona, a przychody z reklam wyświetlanych graczom wyniosły w ubiegłym około 478 mln USD, stanowiąc tym samym blisko ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016
... in. marki SAP, Louis Vuitton oraz Zara. Nieustanne innowacje, wzrastające przychody z reklam oraz rozwój działalności w sektorze cloud computing. To właśnie te ... marek z segmentu business-to-business. Następnie przeprowadzana jest rygorystyczna metodologicznie analiza wyników finansowych i biznesowych każdej z firm (na podstawie danych dostarczanych ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016
... Google to najcenniejsza marka świata. Nieustanne innowacje, rosnące przychody z reklam oraz wzrost działalności w sektorze cloud computing to czynniki, dzięki którym ... marek z segmentu business-to-business. Następnie przeprowadzana jest rygorystyczna metodologicznie analiza wyników finansowych i biznesowych każdej z firm (na podstawie danych ...
-
Antywirus: lepszy płatny czy darmowy?
... pierwszy rzut oka produkty niewiele się od siebie różnią. Jednak wnikliwa analiza uwidacznia różnice występujące pomiędzy płatnym i darmowym oprogramowaniem. Rynek darmowych rozwiązań ... niepotrzebne aplikacje. Inną niedogodnością programów freeware jest wyświetlanie reklam zachęcających do pobrania płatnej wersji programu. Oczywiście można pozbyć ...
-
Zagrożenia internetowe w 2017 roku wg Kaspersky Lab
... się wraz z wykryciem kampanii ProjectSauron. Przeprowadzona przez GReAT dogłębna analiza metod stosowanych przez to ugrupowanie dowiodła istnienia stworzonej na zamówienie ... będą stosowane do monitorowania domniemanych aktywistów i dysydentów. Podobnie sieci reklam — które umożliwiają doskonałe profilowanie grup docelowych poprzez połączenie adresów ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
... o informacje cookies sprawdzić które produkty oglądali, lecz ostatecznie nie kupili. Im bardziej wnikliwa analiza, tym lepsze efekty kampanii marketingowych mogą uzyskać marketerzy. Ważnym ... stronach mobilnych czy nawet na desktopie. W aplikacjach nie znajdziemy jeszcze tylu reklam co na stronach www, dlatego tzw. „ślepota bannerowa” nie musi mocno ...
-
Która reklama wideo przykuwa uwagę?
Internetowa reklama wideo stała się popularną formą promocji. Analiza firmy Gemius pokazuje, że spoty emitowane przez sektor handlowy obejrzała ponad połowa polskich internautów. Największej ilości wyświetleń doczekały się materiały ...
-
Big Data: korzyści i zagrożenia
... m.in. z kart lojalnościowych, newsletterów, ruchów na stronie czy z dedykowanych aplikacji, a ich umiejętna analiza daje olbrzymie możliwości. Technologia Big Data prowokuje jednak również ... pojawiających się na stronach internetowych m. in. poprzez dopasowywania reklam, komunikatów lub też zapamiętywanie preferencji. Jednak ich stosowanie podlega ...
-
Wigilia i sylwester, czyli randki, zdjęcia i lans
... 18:00 a 23:59. Wyraźne różnice, których w kilku przypadkach dowiodła analiza, okazały się nader interesujące. Zdjęcia, randki i „fame” w internecie W czasie ... jest zdania, że dane mobilne znajdują zastosowania nie tylko w precyzyjnym targetowaniu reklam internetowych. — Dzięki cyfrowym informacjom z tabletów i smartfonów przed firmami otwiera się ...
-
Ile reprezentacja Polski straciła po mundialu?
... . W efekcie tuż przed rozpoczęciem mundialu jesteśmy świadkami swoistego festiwalu reklam z udziałem piłkarzy. Ale jak pokazują wydarzenia ostatnich tygodni inwestycja ta pociąga ... przypadku Roberta Lewandowskiego, wydarzenia ostatnich tygodni wpłynęły na poszczególne wartości. Analiza SW Intelligence pokazuje, że na wartość marketingową zawodnika ...
-
1 Liga Piłki Nożnej - przychody 2017
... się GKS Katowice. Przed nami premierowa edycja raportu „1 Liga finansowa”. Analiza opracowana przez Deloitte, we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, Pierwszą ... . – stanowią przychody komercyjne (czyli wpływy od miasta Katowice, z umów sponsorskich, reklam, sprzedaży koszulek, pamiątek klubowych itd.). Drugie miejsce zajął Górnik Łęczna, który ...
-
Zimowe wyprzedaże, czyli 6,6% zamiast 70%
... z cenami sprzed Black Friday. – Nie mówimy tu o pojedynczych przypadkach. Nasza analiza pokazała, że w sklepach, które promowały się naprawdę dużymi obniżkami, w górę ... cen były widoczne w sklepach komunikujących znaczące wyprzedaże, jak i tych bez podobnych reklam. Po zestawieniu cen z zimowych wyprzedaży z tymi z okresu przed Black Friday, niemal ...
-
WordPress i SQL Injection. To się daje we znaki
... ataki i wskazano na najczęściej pojawiające się typy zagrożeń. Atakują głównie z zagranicy Analiza dowiodła, że niemal połowa problematycznych żądań pochodziła z terytorium Finlandii. ... pod wpisami itp. „Najwięcej było spamu zawierającego podejrzane linki, reklam środków na potencję, odchudzanie i porost włosów, ofert finansowych, porno oraz ...
-
Ukraińcy w Polsce, czyli rosnąca siła konsumencka
... . Na potrzeby raportu “Mniejszość ukraińska i migranci z Ukrainy w Polsce. Analiza dyskursu” (2019) przebadano ponad 1,5 mln wypowiedzi internautów z polskich mediów społecznościowych ... tu telekomy i banki. Te pierwsze zdecydowały się na umieszczanie obcojęzycznych reklam na stacjach kolejowych, międzynarodowych dworcach autobusowych czy lotniskach. ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
... i sukcesywnie przynoszą zyski. Właśnie to jest istotną zaletą pozycjonowania w porównaniu do reklam – po zakończeniu kampanii reklamowej ruch spadnie do zera, a prawidłowo wypozycjonowana strona będzie ... z działaniami SEO często pojawiają się już na ich wstępie. Dogłębna analiza słów kluczowych pozwala bowiem dość precyzyjnie wskazać, w jaki sposób ...
-
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
... ) oraz wykorzystania dużych zbiorów danych do prezentowania użytkownikom reklam przez zautomatyzowane metody typu media programmatic. ... zostało 18 pogłębionych wywiadów z przedstawicielami kadr zarządzających czołowych globalnych firm. Analiza uwzględnia szeroki zakres środowiska danych oraz perspektywę ludzi i doświadczenia, aby wychwycić ...
-
TikTok rośnie w siłę. TOP5 polskich kont
... itd. - ale również zobaczyć kontekst, przejrzeć wzmianki o marce lub produkcie, sprawdzić dane demograficzne o odbiorcach, wyłapać najpopularniejsze hasztagi, zmierzyć sentyment dotyczący reklam, wychwycić anomalie i potencjalne kryzysy.
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
... z profilowaniem. Niestety, nie jest to podział ostry, jednoznaczny i w pewnych sytuacjach wskazana byłaby analiza prawna, aby ustalić, czy mamy do czynienia „tylko” z segmentacją czy „aż” ... z których jedne są skierowane do rodziców, inne do singli, ale odbiorcami obydwu reklam mogą być dowolne osoby – profilowanie nie zachodzi. Jeśli jednak reklama ...
-
Żywiec i Kompania Piwowarska, czyli zmasowany atak przed majówką
... , to wielu Polaków nie wyobraża sobie go bez szklanki piwa. Branża piwowarska świetnie zdaje sobie z tego sprawę, o czym wyraźnie świadczy analiza jej działalności reklamowej w okresie przypadającym na kilka tygodni przed rozpoczęciem weekendu majowego. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które koncerny piwowarskie ...
-
Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów
... by zdefiniować przestrzeń swoich placówek na nowo, by wejść w erę wrażeń. Nasza analiza może w tym pomóc, prezentuje ona bowiem jak współcześni konsumenci postrzegają, a sklepy wykorzystują ... zakupu - 49% vs 39% Odsetek nabywców z USA, którzy w reakcji na obejrzenie reklam wideo na ekranie cyfrowym udadzą się do sklepu w celu dokonania zakupu 86 ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... korzystających z międzynarodowych produktów lub półproduktów to ogromne wyzwanie. Pozostaje analiza trendów zachowań klientów oraz skrupulatne planowanie zapasów przed ... Commerce media zmienia reguły gry w cyfrowej reklamie. Za pomocą spersonalizowanych reklam skierowanych do precyzyjnie dopasowanych preferencji klientów, marki mogą promować swoje ...