-
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
... reklamy telewizyjnej, który przyspieszył w trzecim kwartale, osiągając w nim dynamikę na poziomie 7,5%. W czerwcu i lipcu istotną rolę odegrały wpływy ze sponsoringu i lokowania. Analiza oglądalności W trzecim kwartale br. widzowie w wieku 16-59 lat przeznaczyli na oglądanie tradycyjnej telewizji 3 godziny 14 minut, o 11 minut więcej niż ...
-
Rzetelne opinie vs fałszywe recenzje w internecie. Czy umiemy je odróżnić?
... deklarują świadomy kontakt z fałszywymi recenzjami, podczas gdy kobiety częściej wykazują niepewność w ocenie ich autentyczności. Zmanipulowane recenzje, a zamożność Polaków Analiza najnowszych wyników badań TRUSTMATE.io dotyczących opinii respondentów w zależności od deklarowanych miesięcznych zarobków netto ujawnia pewne zależności. W grupie ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2014
... monitorowaliśmy domeny leja (sinkholing) i analizowaliśmy połączenia ofiar. Nasza ciągła analiza ujawniła istnienie nowej generacji backdoorów Icefog – tym razem była to wersja ... numer jeden stanowił Adware, którego jedyną funkcją jest nieustanne wyświetlanie reklam. Ten rodzaj szkodliwego oprogramowania jest szczególnie powszechny w Chinach. ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... kosmetykach. Analiza ujawnia absolutną dominację koncernu kosmetycznego L’Oreal na polskim rynku medialnym (po zsumowaniu liczby publikacji i reklam wszystkich marek koncernu, w tym: Cacharel, Garnier, Helena Rubinstein, Lancome, Kerastase, La Roche-Posay, Maybelline, Vichy, Viktor&Rolf). Łącznie w zakresie publikacji PR i reklam L’Oreal osiągnęło ...
-
Monitorowanie jakiego nie było
... zainteresowanie poszczególnymi produktami, usługami. Wskazać klientów wykazujących największe zainteresowanie naszymi produktami a nawet kontrolować skuteczność reklam w prasie. Jak to robić? Narzędzia do badania naszego serwisu Internetowego Analiza logów Logi serwera (pliki z informacjami o każdym pobranym pliku jak np.: jego nazwa, dokładny czas ...
Tematy: -
Ligi europejskie - przychody 2010/2011
... najwyższą średnią frekwencją w Europie (42 100 osób/mecz), co w połączeniu ze wzrostem przychodów z reklam na największym rynku europejskim, pozwoliło jej zachować drugie miejsce w ... oparto o wielkości pochodzące z najnowszych dostępnych sprawozdań finansowych. Analiza wyników finansowych pozostałych lig europejskich oraz ich porównanie oparto ...
-
10 trendów marketingowych na 2025 rok
... mediów oraz zapewni realne możliwości zwiększania wartości marek. W drodze do reklam w formule „total video”: Granica między telewizją nadającą w czasie rzeczywistym a ... będą musiały postrzegać zrównoważony rozwój zarówno jako szansę, jak i ryzyko. Analiza Kantar wskazuje, że dzięki zrównoważonemu rozwojowi wartość 100 największych światowych ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... na analizie, nie mielibyśmy brawurowych kampanii, które przesądzały losy bitew. Analiza jest bowiem w stanie dostarczyć nam liczbowej, twardej wiedzy, która dotyczy przeszłości. ... i efektowna, atrakcyjna dla konsumentów egzekucja. W polskich mediach mnóstwo jest reklam – pomiar tego dylematu. Takich, których jedynym celem jest stworzenie czegoś ...
-
Facebook a prywatność w sieci
... reklam. Dodatkowo, w przeglądarce powstało aż 10 nowych ciasteczek. Drugi eksperyment polegał na otwarciu 250 najpopularniejszych stron w Hiszpanii (według serwisu Alexa.com). Analiza ... ) przy użyciu dwóch przeglądarek - Chrome oraz Safari - z ustawieniami domyślnymi. Analiza ruchu wykazała, że nie ma istotnej różnicy pod względem liczby żądań, jak ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... do precyzyjnego targetowania odbiorców z wąskiej grupy docelowej. Odbiorcy tak wyświetlanych reklam wybierani są przez głęboką analizę ich aktywności, możliwą dzięki informacjom ... Interakcja klienta z marką odbywa się dziś za pośrednictwem wielu kanałów. Dopiero analiza wszystkich strumieni danych za pośrednictwem systemów DMP (Data Managing Platform ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... jak ROI, mają dość wąski zakres i wzmacniają negatywne trendy. Obecnie dokładna analiza danych na etapie ewaluacji kampanii pozwala zadbać o to, aby specjaliści ... sztuczna inteligencja Specjaliści ds. marketingu nie mają fizycznej możliwości ręcznej personalizacji reklam na dużą skalę, oceny posiadanych zbiorów danych ani implementowania uzyskanych ...
-
Reklama online - trendy 2015
... znakiem reklamy internetowej, wewnątrz której coraz większe znaczenie będzie zyskiwała reklama osobista (ang. programmatic). Trendem na przyszły rok jest również analiza dużej ilości danych oraz automatyzacja działań w zakresie marketingu. Spodziewany wzrost wydatków na personalizację treści może sięgnąć nawet 120 procent. Przeobrażeniom ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
... jakie branże reklamują się najchętniej na danych platformach, czy jakie typy reklam są na nich najpopularniejsze. Kobiety aktywniejsze w social mediach Jak wynika z danych ... %) i Snapchat (44,5% zasięgu w grupie 7-14 oraz 47% w grupie 15-24). Najwięcej reklam na Facebooku Analiza rynku reklamowego platform społecznościowych dowodzi, że pod względem ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
Są już najnowsze dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego. Tym razem analiza objęła przekaz reklamowy emitowany w internecie, telewizji i radio w listopadzie bieżącego roku. Przyjrzyjmy się, którzy reklamodawcy byli najaktywniejsi na kilka tygodni przed ...
-
McAfee: zagrożenia internetowe 2012
... zagrożeń, co pozwala w pewnym stopniu przygotować i uodpornić się na nie. Analiza pokazuje, że poziom ryzyka związany z rozwojem już znanych zagrożeń będzie rosnąć przez ... odbiorców spamem wysyłanym przez botnety, McAfee Labs spodziewa się zwiększenia ilości reklam rozsyłanych mailem czego skutkiem może być ponowny wzrost ilości spamu. 4. Atakowanie ...
-
Polskie sklepy internetowe zamknięte na obcokrajowców?
... siłą nabywczą. Ekspansja na rynki zagraniczne w praktyce Pierwszym krokiem jest gruntowna analiza – kim są klienci, do kogo sklep internetowy chce dotrzeć i ... większą skuteczność spersonalizowanych przekazów w stosunku do standardowych reklam. Personalizacja reklam to większa satysfakcja klientów, a przez to zwiększenie ich lojalności i przemiana ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
Przed nami najnowsze opracowanie agencji mediowej Starcom. Raport przygląda się kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się rodzimy rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość sięgnęła 8,8 mld zł, co oznacza, że mamy do czynienia ze wzrostem na poziomie +2,3%. To dobry wynik, ...
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
... autorzy wzięli pod lupę kreacje reklamowe emitowane online, w telewizji oraz w radiu, a także przyjrzeli się ruchowi na stronach z kategorii "Podróże i turystyka". Analiza objęła okres od kwietnia do końca sierpnia 2023. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Którym z kanałów reklamowych najczęściej posiłkuje się branża ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2007
... stronach internetowych RBN (Russian Business Network) umieszczono szkodliwe oprogramowanie. Dogłębna analiza wykazała, że RBN setki razy była wykorzystywana jako platforma do rozprzestrzeniania ... w systemie. AdWare AdWare obejmuje oprogramowanie przeznaczone do wyświetlania reklam (najczęściej banerów), przekierowywania żądań wyszukiwania na strony ...
-
Europejska gospodarka zarabia na Facebooku
... wykorzystują Facebooka do promocji swoich usług i produktów, m.in. poprzez tworzenie reklam i aplikacji, które za pośrednictwem portalu trafiają do docelowego konsumenta. ... mln euro rocznie.” – mówi Dariusz Nachyła z Deloitte. Informacje o badaniu Analiza została przygotowana przez firmę doradczą Deloitte i dotyczy całkowitego wkładu Facebooka ...
-
Zagrożenia internetowe I kw. 2013
... różne agencje rządowe, organizacje dyplomatyczne i firmy na całym świecie. Analiza plików i odtworzenie struktury ataku trwały kilka miesięcy. Jednak w wyniku ... przez twórców darmowego oprogramowania w celu zarabiania na produktach poprzez wyświetlanie reklam. Trzecie i czwarte miejsca zajęły trojany SMS z rodziny Opfake: Trojan-SMS.AndroidOS. ...
-
Mobilna strona internetowa kluczem do sukcesu
... z myślą o internautach mobilnych. Ostatnio wprowadzono także możliwość wyświetlania reklam AdWords w ramach jednej kampanii reklamowej, specjalnie stargetowanych pod ... dojazdu bądź dokładne godziny otwarcia. Analiza ruchu na stronie mobilnej Eksperci wskazują, że w przypadku mobilnego Internetu dużą wagę ma analiza ruchu na naszej mobilnej stronie. ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2005
... list" szkodliwi użytkownicy utrudniają firmom i organizacjom antywirusowym śledzenie aktywności w sieci. Etap 2: Analiza złośliwego kodu. W tej dziedzinie nie wydarzyło się ostatnio nic ... antywirusowym. • Doniesienia o wykryciu ptasiej grypy wywołały masowe wysyłki reklam fałszywego leku, który był oczywiście bezwartościowy. • Po huraganie Katrina ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... z obowiązującym prawem i dlatego e-mail marketing utożsamiany jest niejednokrotnie z wysyłką reklam czyli spamu [RL07]. Podstawę e-mail marketingu stanowi własna baza adresowa, ... wyrazów od razu kwalifikuje wiadomość jako spam. Dopiero jak temat oraz analiza danych nadawcy skłoni czytelnika do przeczytania reszty wiadomości pojawia się treść. ...
-
Badanie GO96 od Gemius i IIBR
... rozbudowane pytania otwarte. W ramach wywiadu istnieje także możliwość prezentowania respondentom materiałów multimedialnych (reklam wideo, zdjęć, itp.) oraz zawartości innych stron internetowych. Emitowany w Internecie kwestionariusz zawiera ... badania witryn internetowych czy takie produkty, jak geolokalizacja adresów IP lub jakościowa analiza ...
-
Szkodliwe programy w Polsce - IV kw.2009
... które najczęściej infekowało komputery polskich użytkowników pojawiło się wiele nowości. Analiza dokonana została w oparciu o informacje dostarczone przez system Kaspersky Security Network ... , takie jak Win32.PopMenu.i, który odpowiada za wyświetlanie reklam w przeglądarce i bezpośrednio w systemie użytkownika, czy Win32.Agent.avyh otwierający ...
-
Szkodliwe programy w Polsce I 2010
... po raz pierwszy od kiedy ukazują się raporty dla Polski. Analiza dokonana została przez Macieja Ziarka, analityka z Kaspersky Lab Polska, w oparciu o ... instalacji w systemie i uruchomieniu przeglądarki Firefox, wykorzystuje plik explorer.exe do wyświetlania reklam typu pop-up. Modyfikuje on także wpisy w menu Dodaj/usuń programy w taki sposób, ...
-
Kluby piłkarskie w Europie notują wzrost przychodów
... w Europie (42 700). Ten czynnik w połączeniu ze wzrostem w przychodach z reklam wzmocnił jej drugie miejsce w rankingu. Hiszpańska La Liga osiągnęła największy wzrost przychodów ... porównanie oparto o wielkości pochodzące z najnowszych dostępnych sprawozdań finansowych. Analiza wyników finansowych pozostałych lig europejskich oraz ich porównanie oparto ...
-
Popularność Facebooka a Google Plus
... social mediowej Think Kong „Myślę, że przyszły rok, pojawienie się aplikacji i reklam w G+ sprawią, że własna strona na Plusie stanie się obowiązkowym elementem ... , Główny Analityk StudentsWatch.pl. Informacje o badaniu Badanie, którego część stanowi analiza postrzegania cech Facebooka zrealizowano na przełomie września i października b.r., na losowo ...
-
Ramówka TV na święta wg Polaków
... przed ekranami telewizorów średnio 3,6 mln widzów (w latach 2008-2011). Wpływy z reklam emitowanych w trakcie filmu tylko w ostatnich czterech latach przekroczyły 22 mln ... wyparły polskie superprodukcje z lat 90. i początku roku 2000. Informacja o badaniu: Analiza najchętniej oglądanych i emitowanych filmów została opracowana przez dom mediowy ...
-
Bezpieczeństwo komputera: jak zwalczyć infekcję?
... być bardzo różne zachowania – na przykład pojawianie się dziwnych okien i reklam, wyłączenie się programu antywirusowego albo zapory, nagłe spowolnienie pracy komputera, otrzymywanie ... infekcji i jej charakteru. Idealnie, gdyby tego rodzaju analiza została przeprowadzona przez specjalistę zajmującego się bezpieczeństwem informatycznym przy pomocy ...
-
Big Data w firmie
... 'a w tym zakresie). Pozwalają one za pomocą technologii cookie na dopasowanie reklam wyświetlanych w sieciach do osób, które np. odwiedziły twoją stronę. Co więcej ... (osobiście uważam, że jedną z najbardziej skutecznych form przetworzenia danych jest analiza RFM). Mając tak posegmentowanych odbiorców, dużo łatwiej będzie ci tworzyć wysoce ...
-
Orbit Downloader narzędziem cyberprzestępców
... dzięki umowom z firmami trzecimi. Zyski czerpane są m.in. ze sprzedaży reklam, jakie wyświetlane są podczas instalacji i działania programu. Firma ESET ... firma ESET zaklasyfikowała program właśnie do grupy potencjalnie niebezpiecznych aplikacji. Ostatnia analiza programu Orbit Downloader, wykonana przez ekspertów z laboratorium antywirusowego firmy ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... na rok. Tymczasem spożycie „złotego trunku” nieco spada - o 2% - ale i tak na każdego Polaka przypadają 94 litry piwa rocznie – ujawnia najnowsza analiza domu mediowego Equinox Polska. Dane za pierwsze 3 kw. 2013 roku, wyraźnie wskazują na zwiększenie dynamiki wydatków reklamowych przez producentów piwa ...
-
5 trendów w e-commerce na 2015 rok
... i pomoże budować lojalność W nadchodzącym roku na znaczeniu zyska też personalizacja. Analiza posiadanych już danych o klientach pozwoli właścicielom sklepów internetowych tworzyć ... się nawet 2-krotnie większą skutecznością niż standardowe reklamy. Personalizacja reklam to przede wszystkim większa satysfakcja klientów oraz zwiększenie ich lojalność – ...