-
Jakość życia Polaków 2010
... Najlepszym sposobem na relaks dla nich jest oglądanie telewizji. „To właśnie takie spędzanie wolnego czasu, ... zawodowe Ciekawie przedstawiają się wyniki dotyczące życia zawodowego. Analiza pokazuje, że jedynie co dziesiąty z nas jest z ... dzieci. Nowe technologie Nasycenie naszego rynku nowinkami technologicznymi i obecność w życiu codziennym technologii ...
-
Sen, seks i smartfony, czyli nocne zwyczaje Polaków
... pomiaru rynku reklamowego, AdReal. Analiza powstała w oparciu o dane pochodzące z panelu badawczego Gemius reprezentatywnego dla populacji Polaków 7-75 lat. W badanym okresie obejmował on 2,5 tys. użytkowników smartfonów (hardware panel). Szczegółowe dane z niego przetwarzane są zbiorczo w celu pomiaru konsumpcji internetu, telewizji i radia ...
-
UKE: ceny dostępu do Internetu IV-VI 2008
... telewizji kablowej Vectra S.A. i Aster Sp. z o.o., gdzie ten pierwszy oferuje umowę na 27 miesięcy, a drugi posiada w swojej ofercie inne przepustowości oraz UPC, która oferuje umowy na czas nieokreślony. Analiza ... wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. Dlatego też na rynku znajdziemy oferty od 128 kbit/s (Vectra S.A.) dla osób, które dopiero ...
-
Oszczędzanie na emeryturę według Polaków
... Internecie (64,5 proc.) oraz mediach (w prasie, radiu, telewizji – 61,5 proc.). Oficjalne źródła, jak urzędy ... rolę może też odgrywać czynnik socjologiczny. Historia wolnego rynku jest w naszym kraju stosunkowo krótka; ... Ten punkt widzenia wydają się potwierdzać oba cytowane wcześniej badania. Analiza zawarta w raporcie AXA świadczy o tym, że Niemcy ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... 33% budżetów, notując jednak spadek względem analogicznego kwartału w roku 2014. Udział w rynku wyróżnia również konta osobiste, na których promocję wydawane jest ... na poziomie -18% w porównaniu do czwartego kwartału 2014 roku. Analiza wydatków całorocznych potwierdza dominację telewizji, która w 2015 roku uzyskała 60,2% budżetów reklamowych z kwotą ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... . Kategorie Analiza Codemedia pokazuje, że w okresie styczeń-wrzesień br. największe wydatki na reklamę poniosły banki, których udział w rynku sięgnął ... - 4%, gazety - 3% i radio 1%. Reklamodawcy z kategorii ubezpieczenia także wydali najwięcej na promocję w telewizji - 51%. Za nią uplasował się: internet - 13%, magazyny - 13%, kina - 11%, radio ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... oraz wejść na stronę z wyszukiwarek w czasie emisji reklamy np. w telewizji lub bezpośrednie wyszukiwanie nazwy produktu. Warto analizować także dalsze zachowania ... właśnie w mediach tradycyjnych. Analiza zachowań klientów zarówno w sieci, jak i świecie rzeczywistym, to wyzwanie dla coraz większej ilości firm działających na rynku B2C. W ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... przedsięwzięcia, będą musiały skutecznie funkcjonować i konkurować na wolnym rynku. Zdarza się, że powstają innowacyjne ... się dla nas użyteczne. Pomaga w tym właśnie analiza SWOT, która zasadniczo sprowadza się do zdefiniowania ... w prasie i Internecie oraz wzmiankami w radiu i telewizji. Tematyka i efekty projektów, zwłaszcza tych innowacyjnych, ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... Unilevera media mix praktycznie ograniczony był do 2 mediów: telewizji z 84% udziałem jako medium wiodącego i magazynów ... reklamowych marek obecnych na rynku. O dynamice tego rynku świadczą plany dystrybutorów – Coffeheaven chce ... Magazyny – 6%. Pozostałe media pełnią marginalną rolę. Informacje o badaniu Analiza reklamy sektora napojów w okresie I ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... nowej marki na rynku bankowym. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu oraz Internecie. ... rynku... Informacje o badaniu Dane oszacowane na podstawie informacji z Instytutu Badawczego Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak natomiast danych na temat video, wyszukiwarek i mailingów). Analiza ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... umożliwiają umieszcza-nie przekazu reklamowego w swoich produktach. Na rynku pojawiają się brokerzy, którzy oferują ... się product placement w grach? Jako odpowiedź powinna wystarczyć analiza statystyk. W 2004 r. w samych Stanach Zjednoczonych sprzedano ... reklamowy może zostać zablokowany, a podczas reklamy w telewizji możemy zawsze przełączyć się na ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... zegarki i biżuteria jest jednym z najprężniej rozwijających się segmentów rynku dóbr luksusowych i premium w naszym kraju. Wzrost ... wyrobów skórzanych i skóropodobnych – 3% i tkanin i półproduktów – 1%. Jak pokazuje analiza przygotowana przez dom ... lokowanych tam budżetów reklamowych medium – telewizji. Nie jest to duży spadek, choć porównując 18% ...
-
Streaming i VOD. Kto walczy o popularność z Netflixem?
... rynku streamingowym? Jaki hasztag często używany jest w kontekście VOD TVP? Oglądalność tradycyjnej telewizji w Polsce powoli spada. W 2021 r. Polacy spędzili na oglądaniu telewizji średnio ... z wykorzystaniem zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji, postanowiła to sprawdzić. Analiza obejmuje cały rok 2021 i dotyczy platform streamingowych, ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... agencji mediowej Starcom, na których bazuje porównawcza analiza mediów W wyniku zaobserwowanych zmian udział wydatków na internet w całkowitym torcie reklamowym przekroczył 43%, w porównaniu do telewizji, która pozyskała 40% rynku. „Pierwszy kwartał 2019 przyniósł historyczną zmianę na rynku reklamowym w Polsce, zmianę na pozycji lidera. Analizy ...
-
Jakość obsługi klienta w branży finansowej
... o poprawę jakości obsługi klienta, jeśli chcą pozostać konkurencyjnymi na rynku. 62% polskich klientów przyznaje, że wpada w złość, jeśli usługodawca popełnia błędy ... (1000). Celem badania była analiza opinii klientów na temat jakości obsługi oferowanej przez przedsiębiorstwa z pięciu branż (usługi telekomunikacyjne, finansowe, operatorzy telewizji ...
-
Nowa era innowacji
... . Czy dotyczy to kupna opon, wynajmu filmów, zakupu polis ubezpieczeniowych, oglądania telewizji i przyswajania nowości, odprawiania bagażu na lotnisku, ... do zaangażowania się w działania na rynku o cechach określonych przez N = 1. Ruch ten ... krajobrazu konkurencji wymaga ciągłego analizowania danych. Analiza nie będzie wystarczająca, jeśli będzie ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
... sukces „Kuchennych rewolucji” Michał Bakalarczyk, ekspert rynku TV w MullenLowe MediaHub. Jednak wspomniane ... . Trzecie i czwarte miejsce należą do propozycji telewizji Polsat: „Nasz nowy dom” z prowadzącą Katarzyną Dowbor i popularnego ... taniec z gwiazdami”. Rosną zyski stacji telewizyjnych Analiza przeprowadzona przez dom mediowy MullenLowe MediaHub ...
-
UOKiK: 558 mln zł kary dla firm w 2009
... niedopuszczenia do sytuacji, w której w wyniku transakcji powstanie podmiot dominujący na rynku. Urząd prowadził w ubiegłym roku 144 sprawy dotyczące łączeń i przejęć ... się wśród nich planowanie, koordynowanie, monitorowanie oraz analiza wyników kontroli prowadzonych przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji ... emisję spotu reklamowego „Żart” w telewizji ...
-
Najczęściej cytowane media III 2008
... (158), który zawdzięcza swoją pozycję odniesieniom do ciekawostek, życia towarzyskiego oraz ekonomii, rynku i finansów; dwa dzienniki biznesowo-ekonomiczne: Gazeta Prawna (155) i Puls Biznesu (126) oraz jeden ... sie do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 6746 razy, (4690 razy w prasie, 1061 - w telewizji i 995 - w radiu). Analiza obejmuje ...
-
Komunikacja mobilna: szybki rozwój w Europie Wsch.
... możliwości wzrostu - poinformowała firma Frost & Sullivan. Nowa analiza globalnej firmy doradczej Frost & Sullivan, zatytułowana " ... Komunikacji Elektronicznej otworzył rynek na usługi telewizji mobilnej oraz WiMAX. Frost & Sullivan zaznacza, ... oraz treści multimedialne będą napędzać wzrost rynku w ciągu najbliższych czterech lat. W opinii ekspertów, ...
-
Logistyka a gospodarka
... w normalny sposób wymagałyby ogromnych środków na reklamę w prasie lub w telewizji. Jeśli chcesz podkreślić rozbudowanie produktu o nowe cechy, możesz zmienić: formę ... to ANALIZA PRODUKCJI USŁUGI. W trakcie tego etapu ścierają się wymagania rynku z możliwościami firmy. Możliwe jest, że firma jest w stanie w całości spełnić oczekiwania rynku. ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... Pierwsza pozycja przypada tradycyjnie telewizji z 2/3 udziałów. Na drugim miejscu znajdują się magazyny posiadające 1/5 część udziałów w rynku. Reszta środków przekazu, czyli radio ... w obszarze display, brak natomiast danych na temat video, wyszukiwarek i mailingów). Analiza wydatków reklamowych w miesiącach od stycznia do maja w latach 2012 ...
-
Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny
... skalę swojego działania dzięki nawiązaniu współpracy z Walmartem. Sukcesy gigantów rynku e commerce sprawiły, że handel detaliczny stał się najszybciej rosnącym ... – od zakupów online do oglądania telewizji – dzięki jednej marce, za to w ... Następnie przeprowadzana jest rygorystyczna metodologicznie analiza wyników finansowych i biznesowych każdej z firm ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2019
... przyjął ponad 750 tys. wniosków o emeryturę. Szczegółowa analiza wniosków wykazała, że "znacząco wzrosła liczba ... historii więcej wydamy na promocję w sieci niż w telewizji. Warto zwrócić uwagę na drogę, jaką ... do analogicznego okresu rok wcześniej (o 6,3 proc. na rynku pierwotnym i o 8,7 proc. na rynku wtórnym). W ujęciu kwartalnym wzrost wyniósł ...
-
Stare budynki biurowe - burzyć czy przekształcać?
... do nowych funkcji albo wyburzyć. Na rynku nasila się trend związany z konwersjami nieruchomości ... skomunikowanych, z bogatą ofertą gastronomiczną i usługową w okolicy. Analiza rentowności inwestycji wskazuje kierunek dalszych ... jest rozbudowa instalacji teletechnicznych, umożliwiających odbiór telewizji, dostęp do Internetu, sprawną kontrolę ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2008
... najczęściej w kontekście polityki polskiej, popularnych rankingów i sondaży oraz informacji ze świata ekonomii, rynku i finansów, co dało jej przewagę nad kolejnym w zestawieniu Radiem ZET (277, 6. miejsce ... się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 6995 razy, (4572 razy w prasie, 1432 - w telewizji i 991 - w radiu). Analiza obejmuje tylko ...
-
Najczęściej cytowane media 2008
... 2008 roku media najbardziej zainteresowane były informacjami na temat polityki polskiej, ekonomii, rynku, finansów oraz rankingów i sondaży. Spośród spraw bieżących najwyżej w klasyfikacji tematów powołań znalazły się ... wiadomości podawanych na łamach innych mediów 85621 razy, (56044 razy w prasie, 16088 w telewizji i 13489 w radiu). Analiza obejmuje ...
-
Najczęściej cytowane media II 2009
... rozgłośni radiowych. Dobry wynik zawdzięcza licznie cytowanym informacjom dotyczącym polityki polskiej, ekonomii, rynku i finansów oraz możliwości wejścia Polski do strefy euro. Stacja zaledwie o jedną pozycję wyprzedziła ... wiadomości podawanych na łamach innych mediów 8436 razy (5505 razy w prasie, 1772 w telewizji i 1159 w radiu). Analiza obejmuje ...
-
Polska Ekstraklasa - przychody 2016/2017
... triumfy w następujących kategoriach: najwyższa frekwencja na stadionie, najwyższa oglądalność meczów w telewizji oraz największa liczba sprzedanych koszulek. Jedynie pod ... S.A. To również jedyna na polskim rynku pełna, z uwzględnieniem wpływów transferowych, analiza finansów najwyższej klasy rozgrywkowej piłki nożnej i dokładne zestawienie ...
-
Call center walczy o dobre imię
... publikacje z prasy, internetu, radia i telewizji, jakie ukazały się w 2016 ... rynku. W poszukiwaniu metod na zmianę sposobu postrzegania branży przez konsumentów należy jednak szukać narzędzi alternatywnych i uzupełniających ten kanał dotarcia – wyjaśnia Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Analiza ...
-
Aplikacja mobilna banku: narzędzia finansowe to za mało
... funkcji – dostarczenie bezpiecznych i wiarygodnych produktów finansowych. Inteligentny to analiza i przewidywanie potrzeb klienta oraz błyskawiczne dopasowanie do nich oferty ... klientom m.in. w zmianie dostawcy prądu, telewizji kablowej czy usług komórkowych na najtańszego na rynku, pełniąc rolę pośrednika, bez konieczności przedłożenia dodatkowych ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... Papierów Wartościowych zapowiada wprowadzenie działań programmatic w telewizji. To rewolucja, która zmieni sposób działania wszystkich uczestników rynku telewizyjnego, od nadawców, po agencje i domy ... na takie obszary jak targetowanie behawioralne, remarketing, capping czy analiza atrybucji. Ostatnie lata, jak zauważają eksperci Spicy Mobile, to ...
-
Najczęściej cytowane media V 2008
... , dzięki szeroko cytowanym rankingom i sondażom, publikacjom dotyczącym ekonomii, rynku i finansów oraz ustawodawstwa i prawa. Natomiast na Dziennik ... raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 6775 przekazów mediowych (z prasy, radia, telewizji). Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 6966 razy. Analiza ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2008
... w czerwcu. Na Dziennik media powoływały się najczęściej w kontekście ekonomii, rynku i finansów, polityki polskiej oraz rankingów i sondaży. Warto zwrócić uwagę ... Monitorowania Mediów przeanalizował 6005 przekazów mediowych (z prasy, radia, telewizji). Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 6152 razy. Analiza ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2008
... cytowanym publikacjom z zakresu polityki polskiej oraz ekonomii, rynku i finansów Dziennik tymczasem był najczęściej cytowany w kontekście negocjacji w sprawie ... Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 6143 przekazy mediowe (z prasy, radia, telewizji). Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 6354 razy. Analiza ...