-
Najczęściej cytowane media X 2008
... najczęściej w kontekście polityki polskiej, popularnych rankingów i sondaży oraz informacji ze świata ekonomii, rynku i finansów, co dało jej przewagę nad kolejnym w zestawieniu Radiem ZET (285, 7. miejsce). ... do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 8142 razy, (5290 razy w prasie, 1754 - w telewizji i 1098 - w radiu). Analiza obejmuje tylko ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2008
... w Agencji Rynku Rolnego, korzyści majątkowe posłanki PO z przeforsowanej ustawy. Informacje o badaniu Od 1 do 30 września na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 7578 przekazów mediowych (z prasy, radia, telewizji). Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 7732 razy. Analiza obejmuje tylko ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2009
... miejsce zawdzięcza bardzo popularnym rankingom i sondażom, licznie cytowanym artykułom z zakresu ekonomii, rynku i finansów oraz analizom i informacjom dotyczącym sceny politycznej w Polsce. W kwietniu, lider sprzed ... wiadomości podawanych na łamach innych mediów 8280 razy (5503 razy w prasie, 1724 w telewizji i 1053 w radiu). Analiza obejmuje ...
-
Najczęściej cytowane media I 2010
... "Ranking szkół ponadgimnazjalnych". W dalszej kolejności zainteresowanie innych mediów wzbudziły artykuły z zakresu ekonomii, rynku i finansów między innymi o planowanych zwolnieniach w Grupie PZU oraz polityki polskiej, ... do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 8079 razy (5567 razy w prasie, 1586 w telewizji i 926 w radiu). Analiza obejmuje ...
-
Wydarzenia sportowe a rejestracja domen
... domeny sportowe" to łakomy kąsek nie tylko dla inwestorów. Analiza przeprowadzona przez nazwa.pl objęła łącznie 100 domen, ... na temat sportu, podczas gdy jedynie 17% robi to w telewizji, a 5% w prasie. Nie dziwi więc fakt, iż rejestracja domen ... . Oprócz wysokich kwot, jakie można za nie uzyskać na rynku wtórnym, są one również innym źródłem dochodów. ...
-
Strategia w firmie
... osiągamy zyskowność powyżej 10% znajdujemy się w pierwszej trójce na rynku pod względem wolumenu sprzedaży mamy ... akcja związana z gratisową usługą dodaną (np. analiza kolorystyczna gratis). Uzupełnienie – nowy produkt (do tej pory ... działania związane z promowaniem firmy w radiu czy telewizji. Strategia odnosi się do każdego, niezależnie od miejsca ...
-
Niepłacenie alimentów. Postawy wobec niesolidnych rodziców
... liczby ludności do miast, w których budowano olbrzymie zakłady przemysłowe. Ta analiza pokazuje, jak ważna jest presja otoczenia, żeby zmniejszyć długi alimentacyjne ... Gospodarczej przez firmy pożyczkowe, banki, operatorów telefonii komórkowej, dostawców telewizji i Internetu, itp. Obecnie firmy te mogą, ale nie muszą, ... aktywizujących dłużników na rynku ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... je aż 9 na 10 przebadanych osób. Nic zatem dziwnego, że wartość tego rynku dość intensywnie rośnie i - jak wskazują prognozy - rosnąć będzie również w przyszłości. W ślad za ... Zakłady Farmaceutyczne wyraźnie preferują telewizję jako medium reklamowe, gdzie wydają odpowiednio 89% i 83% swoich środków. Analiza została przygotowana przez dom mediowy ...
-
Nowe prawo autorskie osłabia ruch z mediów społecznościowych
... i fakt.pl, a 100-150 tys. użytkowników - se.pl i radiozet.pl. Analiza pokazuje, że decyzja Facebooka o zmianie prezentacji treści wydawców ... , obejmujące pasywny poziom konsumpcji internetu, telewizji i radia, realizowane dzięki współpracy ... Rozwiązanie dedykowane jest wszystkim podmiotom na rynku mediów: marketerom, wydawcom, agencjom reklamowym oraz ...