-
Świat: wydarzenia tygodnia 12/2019
... otworem przed małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Jak pokazują dane, wykorzystywanie narzędzi online i możliwości dawanych przez e-commerce bezpośrednio przekłada się na dobre wyniki ... . Raport PayPal Rozwój sektora MŚP w Europie 2019, powstał na podstawie analizy wewnętrznych danych PayPal z 157 636 małych firm akceptujących płatności PayPal w ...
-
Wyprawka szkolna bez ofert specjalnych
... sklepów online rzeczywiście były one tak atrakcyjne, jak w przekazach reklamowych – mówi Agnieszka Szapiel, Menedżer w dziale konsultingu Deloitte. Raport „Wyprawka szkolna 2019” pozwolił poznać produkty, które najczęściej pojawiały się w koszyku zakupów dla polskiego ucznia. I to właśnie te artykuły wybrane zostały do analizy. Znalazły ...
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
... do preferencji klienta, żeby ten podjął decyzję o zakupie. Jak wynika z analizy, w czasie pandemii wzrosło również znaczenie tematyki związanej z personalizacją wiadomości. Porównując ... lojalnościowego danej marki lub sklepu. W związku z tym, zniżki i bony online cieszyły się większym zainteresowaniem Internautów. Porównując popularność tych fraz w ...
-
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
... analizy AdColony dla agencji Mobiem, nawet 6 na 10 badanych polskich użytkowników korzysta z telefonu do robienia zakupów. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Dlaczego Polacy preferują sklepy online ... świąteczne będzie wspominane już wcześniej umożliwienie konsumentom robienia zakupów online oraz ich maksymalne usprawnienie. Od ostatniego lockdownu ...
-
Polski e-commerce 2004 vs 2024
... online na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat. Jakie są wnioski z tej analizy ...
-
Księgarnie internetowe 2006-2010
... ujęciu towarowym. E-sprzedaż samych tylko książek wyniesie 590 mln zł - wynika z analizy przeprowadzonej przez Olafa Kostarczyka z wydawnictwa Media Lazar. Z racji moich obowiązków ... chce wyprzedzić Merlina”, ) Zasugerował, że zostanie uznane za sukces, gdy sprzedaż online osiągnie poziom 10-15 % całkowitej sprzedaży jego firmy (jak rozumiem, chodziło ...
-
Wyprawka szkolna tańsza w Internecie
... . - wynika z analizy przeprowadzonej przez ekspertów z porównywarki ofert Nokaut.pl. Najwięcej, bo aż 30 proc. zaoszczędzić można na plecakach oraz piórnikach, niewiele mniej, bo 25 proc. na podręcznikach. Kupując w supermarkecie i księgarni najwięcej przepłacą rodzice gimnazjalistów - zapłacą prawie 200 złotych więcej. Zakupy online, nawet ...
-
Nowy szkodliwy program Gauss
... wykryty w czerwcu 2012 na podstawie informacji uzyskanych w wyniku dogłębnej analizy i badań przeprowadzonych na szkodniku Flame. Odkrycie to było możliwe dzięki ... Potrafi również kraść dane uwierzytelniające dostęp do różnych systemów bankowości online oraz metod płatności. Z analizy Gaussa wynika, że szkodnik ten został stworzony w celu kradzieży ...
-
Trojan bankowy Shylock zatrzymany
... ataku użytkownik jest nakłaniany do kliknięcia szkodliwego odnośnika, po czym trafia do zasobu online, z którego ukradkowo pobierany jest trojan. Po instalacji w systemie, Shylock ... . Siergiej Golowanow, główny badacz bezpieczeństwa z Kaspersky Lab, który dokonał analizy szkodliwego programu i śledził jego aktywność na całym świecie, powiedział: ...
-
Pomysły na prezenty świąteczne znajdziesz w mediach
... online? Gdzie w sieci szukamy prezentów? Jakie są najpopularniejsze hashtagi? Które posty marek i digital influenerów angażują najbardziej? Które marki wydają najwięcej na reklamę w okresie świątecznym? Jakie kategorie produktowe są najintensywniej reklamowane? Dane dotyczące zakupowych zwyczajów Polaków pochodzące z opracowanej przez IMM analizy ...
-
Gazetki promocyjne bez promocji
... końcem, te kilkaset złotych znaczy naprawdę bardzo dużo – podkreśla Julita Pryzmont, współautorka analizy z Hiper-Com Poland. Z kolei dr Łuczak dodaje, że spadek liczby promocji jest ... charakter biznesowy. Ich klienci w dużej mierze przestawili się na zakupy online. Do tego zaczęli traktować placówki z takim sprzętem jako wystawę z towarem. ...
-
Pakiet zabezpieczeń Panda Security 2009
... je, a następnie gromadzi na dostępnych online serwerach. Kolektywna Inteligencja działa na zasadzie aktualizowanej na bieżąco bazy danych online - gdy zostaje wykryty podejrzany ... mechanizm TruPrevent 2.0, który umożliwia wykrywanie złośliwego oprogramowania na podstawie analizy jego zachowania testowanego w tworzonym przez program środowisku (typu ...
-
Reklama kontekstowa 2010
... oznaczałoby to, że udział rynku reklamy kontekstowej w całkowitych wydatkach na reklamę online kształtuje się na poziomie 8,5% tj. około 135 mln zł. W ujęciu wartościowym ... Dodatkowym argumentem przy tego typu kampaniach jest cały czas mechanizm analizy kontekstowej gwarantujący dobre powiązanie reklamy z treścią artykułu. Kampanie nastawione na ...
-
Dropbox zyskuje zwolenników
... ono imponujące - trzykrotnie częściej korzystają z niej np. Duńczycy - wynika z analizy przeprowadzonej przez Gemius. Dropbox to usługa pozwalająca internautom na dostęp ... elektronicznych wydań pism, korzystanie z bankowości internetowej czy prowadzenie transakcji kupna-sprzedaży online. O ile w 2013 roku Duńczycy uplasowali się pod tym względem na ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... oraz SpicyMobile. Jego twórcy przyjrzeli się m.in. zwyczajom klientów aptek internetowych. Z ich analizy wynika np., że kupującymi znacznie częściej są kobiety. Jak już ... zamknięcia aptek stacjonarnych - okazuje się, że zaledwie 6% użytkowników korzysta wyłącznie z online'owych sposobów sprzedaży. Apteki są więc skazane na integrację digitalowych i ...
-
Złap mnie, jeśli potrafisz – Polacy żyją szybko i wirtualnie
... ciągle są w ruchu. Jesteśmy też przekonani, że świat robi się coraz bardziej „online”, a wielu z nas czuje się niepewnie bez stałego dostępu do internetu. Rozdarci ... , a wewnętrzną tęsknotą za wolniejszym tempem życia i możliwością cieszenia się chwilą. Według analizy rozdarci jeszcze nie do końca poradzili sobie z tym, w jakim kierunku podąża świat. ...
-
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
... , zwiększając naszą widoczność w sieci za sprawą pozycjonowania i kampanii reklamowych online (Performance Marketing). Regularnie publikując treści na blogu w interesujących dla nich ... m.in. w Social Media, mailingu, lead generation etc. Korzystamy z narzędzi do analizy zachowania klientów (wewnątrz firmy może to być Google Analytics), żeby zwiększyć ...
-
Polska zaściankiem e-commerce?
... można powiedzieć, że oba kanały się skutecznie przenikają – online czerpie z offline, i na odwrót – offline z online. Jednak i ta równowaga nie potrwa długo. W dobie ... polskim przedsiębiorcom nie można zarzucić raczej złej oceny sytuacji i błędnej analizy rynku, nie mam niestety dobrych wieści dotyczących ich przygotowania do cyfrowej transformacji. ...
-
Czarny Piątek bez tajemnic: kim jest łowca okazji?
... Z danych McKinsey wynika, że połowa kupujących spróbuje uniknąć tłumów, kupując online. A kim jest internetowy łowca okazji? W poszukiwaniu odpowiedzi na to pytanie ... w kultywowanie nowej tradycji i to oni statystycznie wydają podczas Black Friday najwięcej. Z analizy Cloud Technologies wynika, że łowcy okazji szukają wyprzedaży głównie w godzinach ...
-
Kaspersky: gigantyczny wzrost ataków DDoS wymierzonych w zasoby edukacyjne
... % rdr. Za taki obrót spraw w znacznej mierze odpowiadały ataki na zasoby edukacyjne. Z analizy przeprowadzonej przez ekspertów Kaspersky wynika, że w każdym z sześciu ... tryb praktycznie bez żadnego przygotowania. Wzrost popularności zasobów edukacyjnych online w połączeniu z brakiem przygotowania sprawił, że sektor edukacyjny stał się idealnym celem ...
-
E-administracja nabrała rozpędu. Jakie bariery rozwoju?
... , które przeniosły się do sieci, jak np. telemedycyna, praca zdalna, czy nauka online. Zapewnienie infrastruktury światłowodowej w gospodarstwach domowych jest również kluczowe, aby móc rozwijać kompetencje cyfrowe ... technikę wywiadu telefonicznego CATI. W raporcie #RegionyNEXERY2020 wykorzystano ponadto dane ze źródeł ogólnodostępnych oraz analizy ...
-
Big Data nie tylko dla dużych
... ). Rozwój nowych narzędzi i metod analitycznych wiąże się przede wszystkim z potrzebą analizy rosnącej w bardzo szybkim tempie ilości produkowanych na świecie danych. Przykładowo ... usługi bankowości internetowej, wtedy gdy zaczyna korzystać z zakupów online. Kopalnią informacji o konsumentach: ich zwyczajach zakupowych, potrzebach, pasjach, kontaktach ...
-
Zagrożenia w Internecie I-VI 2007
... prognozy z półrocznego raportu CA o zagrożeniach internetowych: Kradzieże kont użytkowników w grach online staną się tak opłacalne, jak kradzieże z kont bankowych. Gracze są ... łatwo zaatakowane, dostarczając informacji potencjalnym prześladowcom i innym przestępcom. Wyniki analizy są ponure, jednak zespół ds. bezpieczeństwa CA oferuje następujące ...
-
Rośnie rola Internetu przy kupnie auta
... mogą mieć te zmiany w nadchodzących latach". Informacje o badaniu: Na potrzeby badań „Cars Online 10/11” firma Capgemini przeprowadziła ankietę wraz z firmą sondażową SmartRevenue z siedzibą w Ridgefield, w stanie Connecticut (USA). Wszystkie analizy oraz interpretację danych przeprowadziła firma Capgemini przy współpracy z wydziałem Car Internet ...
-
Apetyt na nowe technologie rośnie
... że konsumenci nadal nie chcą płacić za dostęp do treści online, a barierą dla jeszcze większej akceptacji rozwiązań, oferowanych przez możliwości technologii cyfrowych, w ... z budowaniem specjalnych profili marek, produktów czy usług na portalach społecznościowych. Analizy KPMG wskazują, że konsumenci, w celu zebrania informacji, ułatwiających im ...
-
Spam w V 2012 r.
... maju 2012 r. Z analizy wynika, że w ostatnim miesiącu wiosny miał miejsce dalszy spadek ilości niechcianych e-maili wykrywanych w ruchu pocztowym ... jednym z głównych celów phisherów. W maju odsetek ataków na gry online pozostał niezmieniony. Jednocześnie sklepy internetowe i aukcje elektroniczne odnotowały wzrost odsetka ataków phishingowych o ...
-
Pokolenie Y zdobywa świat: jacy są millennialsi?
... Next – Millennials Primer” przedstawia wyniki analizy poświęconej pokoleniu Y, a w szczególności – jego podejściu do nowych technologii oraz innych ... lat wszystko będzie wykonywane mobilnie. Młodzi Polacy są pozytywnie nastawieni do zakupów online, również w sektorze produktów spożywczych i innych „szybkozbywalnych”: chętnie korzystałoby z nich 40% ...
-
Transgraniczny e-commerce szansą na rozwój sektora MŚP
... możliwość korzystania z płatności online. Przed nami wyniki zrealizowanego przez PayPal raportu „Rozwój sektora MŚP w Europie”. Jest on efektem analizy korzystających z usług tej firmy ... w internecie – od generatorów witryn internetowych po zaufane systemy płatności online – dają firmom taką samą szansę na rozwój międzynarodowy, niezależnie od ...
-
Jak zmienił się rynek pracy w pandemii?
... wyłuskując m.in. zjawiska, które mogą z nami pozostać na dłużej. Oto wyniki tej analizy. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak silnie zaznacza się w naszym ... się również do większej otwartości na elastyczne formy zatrudnienia. Możliwość pracy online ułatwia korzystanie z usług specjalistów z różnych miejsc w Polsce oraz spoza granic kraju. Świat ...
-
Centra handlowe: mały format, innowacje i zrównoważony rozwój
... poprzednie analizy JLL, spadek znaczenia tradycyjnych centrów handlowych na korzyść mniejszych formatów. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które z sektorów handlowych zanotowały w minionym roku wyraźne odbicie? Jak sieci handlowe poszukują sposobów na zdobycie uwagi klientów? Jaki udział w całkowitym wolumenie sprzedaży mają zakupy online ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... zrozumienie, jak Twoja firma jest postrzegana wśród klientów i społeczności. W środowisku online, gdzie informacje krążą błyskawicznie, świadomość opinii o marce staje się ... ich cele na danym etapie interakcji z marką. Skorzystaj z ankiet, badań opinii i analizy feedbacku klientów, aby uzyskać wgląd w ich doświadczenia na różnych etapach interakcji ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... rozejrzeć się za innymi narzędziami. Pomocna w konwersji odwiedzających na kupujących online może być w szczególności sztuczna inteligencja. Jakie narzędzia służą zwiększaniu sprzedaży w e-handlu? ... sieć retailowa, wykorzystała predykcyjny model sztucznej inteligencji do analizy zachowań odwiedzających witrynę i identyfikacji potencjalnych wskaźników ...
-
Czy platformy marketplace zdominują europejską logistykę e-commerce?
... platformach e-commerce typu marketplace dokonywanych jest ok. 35% globalnych zakupów online. Daleko za nimi znajdują się m.in. strony internetowe supermarketów (17 ... marketplace na lotniskach Szanghaju w 2023 r. wzrosły dziesięciokrotnie w porównaniu z 2022 r. Analizy przeprowadzone przez Cargo Facts Consulting, wskazują, że tylko platforma Temu ...
-
Polski internet w IV kwartale 2024 r.
... IV kwartale 2024 r." przygotowanego przez PBI. Jakie jeszcze wnioski płyną z tej analizy? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z jakich urządzeń najczęściej ... w internecie spędzali najmłodsi internauci, a szczególnie osoby z pokolenia Z, które poświęcały na aktywności online aż 4 godziny i 12 minut. Kobiety poświęcały więcej czasu na korzystanie ...
-
Cognos Web Services - Business Intelligence przez Internet
... usług WWW do integracji funkcji OLAP (przetwarzanie analityczne w trybie online), tworzenia sprawozdań i kart wyników z aplikacjami nie tylko w granicach przedsiębiorstwa, będzie jednym z najważniejszych czynników decydujących o sukcesie na rynku inteligentnej analizy danych" - powiedział Tomasz Lewicki, prezes Mineral Midrange, partnera firmy ...