-
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
... na rozwój FAST-ów wskazują na możliwe dalsze wzrosty w kolejnych miesiącach. Z analizy Nielsen Digital wynika, że w pierwszym półroczu 2024 roku czas ... Wprowadzone w pierwszym kwartale pojęcie 'wideo', obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online. Dotychczasowe sklasyfikowanie wideo online do kategorii Internet stało się nieaktualne w dobie smart ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... tylko telewizji wyniosła 7,2%, zaś wideo online – prawie 23,2% w okresie od stycznia do czerwca 2024 r. Z analizy wolumenowej wynika, że stabilny wzrost przychodów zapewniła ... wideo, obejmująca od poprzedniej edycji Raportu prócz telewizji także wideo online, wzrosła o 11,2%. Przychody reklamowe w internecie zwiększyły się natomiast o 8,1%. Po zmianie ...
-
Parki handlowe w Polsce - kanibalizacja czy synergia?
... ustabilizował się i w lipcu 2024 roku był na poziomie 8,8% (GUS). Sezonowe wzrosty sprzedaży online są nadal widoczne na przełomie roku, zwłaszcza podczas takich wydarzeń ... . W związku z tym potencjał demograficzny i ekonomiczny lokalizacji wynika z analizy catchment area i lokalnej oferty handlowej, z uwzględnieniem atrakcyjności poszczególnych ...
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... roku sprzedaż wielokanałowa wejdzie na nowy poziom, wykraczając poza dotychczasową integrację kanałów online. Kluczem do sukcesu stanie się płynne połączenie doświadczeń cyfrowych ... Markiewicz, Członek Zarządu SEMPIRE oraz Dyrektor Digital Ads w Shoperze. 7. Intensyfikacja analizy danych Zintegrowane narzędzia typu CRM będą w czasie rzeczywistym ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
Marketing relacji z klientem
... online, marketing relacji staje się kluczem do sukcesu. CZYM JEST MARKETING RELACJI? Marketing relacji to proces budowania bliskich relacji z obecnymi i nowymi klientami. Polega on na stałym dialogu w określonym czasie. Może też dotyczyć zbierania informacji i analizy ... śledzenia indywidualnych preferencji klientów i analizy tych zachowań. Minimum ...
-
NewsPoint: monitoring mediów od NetSprint
... z norweska firmą Opoint AS, system oferuje szereg narzędzi do badania treści publikowanych w Internecie. Użytkownik NewsPoint otrzymuje dostęp online do panelu złożonego z wyszukiwarki, modułu statystyk i analizy mediów, archiwum publikacji oraz narzędzi dostarczania informacji na adres e-mail bądź bezpośrednio na własną witrynę internetową. Cechy ...
-
Skype i bezpieczeństwo sieci
... centrum analityczne firmy InfoWatch w dniach 15-30 stycznia 2007 roku. 1 242 uczestników sondażu udzieliło odpowiedzi za pośrednictwem formularza online. Proces przetwarzania danych i analizy wyników został przeprowadzony również przez centrum analityczne InfoWatch. Liczby procentowe zostały zaokrąglone z dokładnością do jednej dziesiątej procenta ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy V 2010
... dostępu). Użycie statystyk z tej metody skanowania pozwala na dokonanie analizy najnowszych, najbardziej niebezpiecznych i najszerzej rozprzestrzenionych szkodliwych programów. W maju pojawiło ... rodzaj kradzieży poufnych danych uderzył w osoby grające w CabalOnline, Metin2, Mu Online oraz inne gry z Nexon.net. Ogólny schemat infekcji prezentuje się ...
-
Zimowy sprzęt sportowy: preferencje konsumentów
... w kwietniu będziemy cieszyć się w Polsce dobrze przygotowanymi i zaśnieżonymi stokami. Z analizy dokonanej przez specjalistów Porównywarki wynika, że wśród Internautów odwiedzających ‘Sporty zimowe’, ... 2000 zł nie wzbudzają zainteresowania wśród osób, korzystających podczas zakupów online z filtra ceny. Tak znacząca popularność nart w cenie do 1000 ...
-
Wiedza ekonomiczna głównie z Internetu
... respondentów za równie wiarygodne jak samodzielnie dokonywane przez nich analizy danych rynkowych czy funduszy inwestycyjnych. – W dzisiejszych czasach osoby ... istnienia narzędzi online do kupowania jednostek funduszy inwestycyjnych i zarządzania nimi, choć dotąd jedynie 21% z nich korzysta lub korzystało. – Platformy online pozwalające na ...
-
FinTechy nie zastąpią banków. Wywiad z prezesem Idea Banku
... bank, od zawsze, i to nie jest żadna innowacja. Jednak są i takie efekty analizy danych, jak mikrofaktoring, który jest innowacyjnym podejściem do produktów. Zauważyliśmy, że ... obsługi klientów oraz faktur. Dziś wszystko musi być oferowane poprzez system online. Chodzi o to, aby klient w ciągu pięciu minut, siedząc przed komputerem, dostał decyzję ...
-
Jak Chińczycy zmieniają globalny rynek FMCG?
... wzrost wartości zakupów w kanale e-commerce (o 52,6 proc.) Podwojenie udziału kanału online w rynku FMCG, w ciągu dwóch lat do poziomu 7 proc. Spadek wartości zakupów w hipermarketach ... zanotowały wzrost sprzedaży o 8,4 proc., zaś ich zagraniczni konkurenci o zaledwie 1,5 proc. Z analizy Bain&Company i Kantar wynika, że są trzy scenariusze, które ...
-
Nowe technologie 2021. 6 prognoz Cisco
... zatrudnionych w tym sektorze może to oznaczać zmianę profilu pracy. Praca online wymaga kompetencji administracyjnych, potrzebnych do obsługi zamówień, klientów ... IT w Polsce pragnie lepiej niż dotychczas wykorzystywać w biznesie informacje pochodzące z analizy działania aplikacji. Trend 4: Satysfakcja klienta to za mało Ogromny wzrost popularności ...
-
Rotacja pracowników: branża IT liderem?
... osób, które zadeklarowały zmianę pracy w przeciągu ostatniego roku. Na podstawie analizy przebiegu ich kariery zawodowej, oszacowaliśmy nie tylko najbardziej i ... manager, który zmobilizował do szybszego unowocześnienia biznesów, rozwoju kanału sprzedaży online i przeniesienia jeszcze większej części budżetów do internetu. Pracownicy udowodnili też ...
-
Sztuczna inteligencja w rekrutacji i poszukiwaniu pracy. Co na to Polacy?
... pytanie o kontrolę wyników pracy przez sztuczną inteligencję, na podstawie analizy danych z komputera służbowego. Pytanie jako jedyne nie odnosiło się do ... wyższy niż w innych grupach. A jak wygląda sytuacja w przypadku narzędzi dostępnych online? Według odpowiedzi respondentów szukających nowego miejsca zatrudnienia najpopularniejsze pozostają ...
-
Logistyka e-commerce w 2023 r. Rynek urośnie, a z nim oczekiwania klientów
... 2023 r. wśród ponad 70 profesjonalistów branży logistycznej obsługującej rynek e-commerce. Wyniki analizy wskazują, że aż 56,6% z nich jest przekonanych, że w ciągu ... znacznie ważniejsza niż kwestia ochrony środowiskowa jest darmowa dostawa towaru zamówionego online. To najistotniejsze kryterium dla 69% robiących zakupy w sieci. Dla 54% znaczenie ...
-
Logistyka kontraktowa przebiła oczekiwania na 2023 r.
... 2022 r. wzrost wyniósł 2,9%, a rynek osiągnął wartość blisko 273,940 mld euro. Bieżące analizy, zaprezentowane w czerwcu przez brytyjskie centrum analityczne Transport Intelligence (Ti), wskazują ... grupy 25% wszystkich naszych klientów jest związanych właśnie ze sprzedażą online. E-zakupy, choć wolniej niż w pandemii, dalej będą kształtowały rynek ...
-
Mastercard SpendingPulse. Wydatki w Europie głównie na doświadczenia
... się m.in.: Na co Europejczycy wydawali najwięcej w wakacje? Jak kształtowały się wydatki Polaków? Jaka sprzedaż wzrosła bardziej bardziej - online czy stacjonarna? Sytuacja w Europie Z analizy trendów zakupowych wynika, że w okresie letnim odnotowano wzrost wydatków w sektorze hotelarsko-gastronomicznym* w całej Europie. Było to spowodowane tym, że ...
-
Synergia działań marketingowych
... od współczesnego modelu integracji wszystkich działań marketingowych, w tym wszystkich działań online? Ano właśnie sposobem myślenia… Jeśli wciąż patrzymy na komunikację ... od różnych zmiennych można zaoferować/zakomunikować na bardzo wiele sposobów. W wyniku analizy wszystkich możliwych zmiennych tworzy się macierz, która określa wszystkie zmienne ...
-
Ewolucja spamu IV-VI 2012
... wykorzystujące nazwisko Obamy, które naruszały amerykańskie prawo antyspamowe. Podczas analizy wiadomości z tematem "Obama is caught on a hottie" reklamujących ... spędza więcej czasu w internecie. Tacy użytkownicy prawdopodobnie nie posiadają kont bankowych online. W okresie tym zmniejsza się również aktywność biznesowa, co prowadzi do spadku w ...
-
Szkodliwe programy mobilne 2012
... i SpyEye-in-the-Mobile). Celem tych zagrożeń jest przechwytywanie wiadomości tekstowych z serwisów bankowości online zawierających numery służące do autoryzacji transakcji, tzw. mTAN-y. Nowe wersje ZitMo ... wersje FinSpy. Następnie, w 2012 roku, The Citizen Lab zdobyło do analizy mobilne wersje FinSpy’a dla Androida, iOSa, Windowsa Mobile, Symbiana ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... względu na dynamiczny rozwój telewizji internetowej, także przychody z reklam telewizyjnych online wzrosną. Przewiduje się, że stopa wzrostu przychodów z tego rodzaju reklam ... , jest 14. wydaniem corocznej publikacji zawierającej pogłębione analizy oraz dane historyczne i prognozy dotyczące wydatków reklamowych i wydatków konsumentów/użytkowników ...
-
Operatorzy komórkowi a obsługa klienta
... rywalizować wykorzystując głównie aspekty związane z kosztami usług ponoszonymi przez klientów. Analizy trendów globalnych wskazują jednak, że zajmują oni jedno z ostatnich ... dobrych praktyk, tj. bezpłatnej dystrybucji starterów telefonii przedpłaconej w kanale online. Przed polskimi operatorami stoją jeszcze pewne wyzwania. Posługując się rynkowym ...
-
Szkodliwe programy mobilne 2013
... celowe działanie polegające na stworzeniu złożonego kodu w celu utrudnienia jego analizy. Im bardziej złożone zaciemnianie, tym więcej czasu zajmie rozwiązaniu ... . Jest elementem różnych gier, w których stanowi moduł umożliwiający dokonywanie zakupów online za pośrednictwem SMS-ów w ramach aplikacji. Usuwa on, bez wiedzy użytkownika, wiadomości ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... przychodów w tradycyjnym kanale sprzedaży” – mówi Michał Koniec. Przychody z gier online będą rosły w tempie 7,4% rocznie osiągając poziom 30,6 bln USD w 2018 r., zaledwie ... and Media Outlook 2014-2018, jest 15. wydaniem corocznej publikacji zawierającej pogłębione analizy oraz dane historyczne i prognozy dotyczące wydatków reklamowych i wydatków ...
-
E-administracja w Polsce, czyli ogon Europy
... oferowanych przez instytucje publiczne rozwiązań online. Na przestrzeni ostatniego roku niespełna 1/3 z nas (31%) kontaktowała się online z jednostkami administracji poprzez inne narzędzie ... wypada bardzo słabo. O stanie cyfrowej administracji jeszcze więcej mówią analizy OECD. Organizacja wzięła pod uwagę 3 czynniki: funkcjonowanie Open Government ...
-
Spam w II kwartale 2016 r.
... informacje osobowe w formularzu online. W rzeczywistości użytkownik nie ... analizy spamu, Kaspersky Lab. Aby zachować bezpieczeństwo i nie wpaść w pułapkę zastawioną przez oszustów, ważne jest, aby nie zapomnieć o zdrowym rozsądku, będąc online. Nie należy klikać odsyłaczy ani zezwalać na instalację jakichkolwiek wtyczek z podejrzanych zasobów online ...
-
Czy promocje i wyprzedaże faktycznie działają?
... , że poleci sprzedawcę kupionego ostatnio produktu znajomym lub przyjaciołom. Jak pokazują analizy KPMG, skłonność do udzielania pozytywnych rekomendacji nie zależy od ... że cyfrowi klienci często poszukują opinii o produktach zarówno w tzw. kanałach offline, jak i online. Jednak jeśli spojrzymy na ich wagę przy podejmowaniu decyzji o zakupie, ...
-
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... drogerii, klienci otrzymali w jednym rozwiązaniu program lojalnościowy oraz możliwość zakupów online. Co więcej, informacja na smartfonie sprowadzała ludzi do sklepu w najbliższej okolicy ... sieci Kaufland oraz Biedronka. Choć wyniki te z całą pewnością nie są spektakularne, analizy ekspertów Spicy Mobile pokazują, że zasięgi rosną, rośnie też ...
-
Jak nowe technologie wpływają na wellbeing pracowników?
... ogólnopolskie, a także quizy i konkursy dla studentów. Korzystała przy tym z popularnych platform online, komunikatorów i wewnętrznych grup w mediach społecznościowych. Nowe ... – Umocniły się też nowe trendy – rozwijają się narzędzia do analizy danych o użytkownikach szkoleń, upowszechniają rozwiązania wspierające dopasowanie materiałów szkoleniowych ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... dynamikę miała również prasa. Najszybciej rosły wydatki na reklamę online – o 21,8%. Z analizy wolumenu wynika że, budżety internetowe wzrosły o 803,6 mln zł, ... w mediamiksie i obecnie udział obu tych mediów jest zbliżony, z przewagą reklamy online. Łącznie udział w rynku reklamy mediów telewizyjnych i digitalowych przekracza 85%. Udział reklamy ...
-
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
... Czy Polacy ruszyli do kin? Oto analiza Gemius i PBI. Do analizy wykorzystano dane z badania Mediapanel, dotyczące oglądalności w lipcu stron ... ”). „Barbie” króluje w TV, „Oppenheimer” w digitalu Zdecydowanie intensywniejszą kampanię w kanałach online miał „Oppenheimer”, dla którego liczba wszystkich kontaktów reklamowych w digitalu wyniosła 88 ...
-
Jak blokowanie reklam wpływa na komunikację marketingową?
... z bezpieczeństwem danych osobowych i prywatności online. Ochrona prywatności jest motywacją do instalowania adblocka dla aż 35 proc. internautów – komentuje Wiktor Gerliński, Ad Product Manager z Ringier Axel Springer Polska. Obok szczegółowej analizy powodów korzystania z adblocków i ich wpływu na treści online, raport IAB Polska porusza kwestie ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... 7,3%, zaś wideo online – prawie 22,8% w okresie od stycznia do września 2024 r. Nieco wolniej rosły przychody z reklamy kinowej – o 10,9%. Z analizy wolumenowej wynika, że budżety ... digital non-search osiągnęła 5,3% wzrostu rok do roku. Prawie 92% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamikę oszacowano na poziomie 4,3%. Motorem ...
-
Wydatki na święta Bożego Narodzenia rosną w całej Europie
... danych dotyczących wydatków - w tym Mastercard SpendingPulse, który mierzy sprzedaż detaliczną w sklepach i online we wszystkich formach płatności, w tym gotówką i za pomocą czeków. Zestaw tych danych nie jest korygowany o inflację. Analizy SpendingPulse obejmują dziewięć europejskich rynków, w tym: Czechy, Francję, Niemcy, Węgry, Włochy, Holandię ...