-
Polski eksport: czy Bałkany Zachodnie to dobry kierunek?
... produktów, które eksportują do Albanii polskie firmy, należą głównie papierosy, cukier, czekolada, artykuły higieniczne oraz chłodziarki i zamrażarki. Analizując popyt importowy Albanii oraz pozycję ... szczególnie zainteresowane ekspansją na Bałkany powinny być firmy z branży meblarskiej, spożywczej, AGD oraz tytoniowej – mówi Łukasz Ambroziak z ...
-
Czy Black Friday rzeczywiście się opłaca?
... proc. wskazań), sprzęt RTV i elektronikę użytkową (37 proc.) oraz artykuły wyposażenia mieszkania i sprzęt AGD (31 proc.). Konsumenci kochają okazje zakupowe, ale które promocje ... w całym kraju, zarówno tradycyjne jak i internetowe, specjalizujące się w różnych branżach (AGD, RTV, IT, optyce, książkach, motoryzacji i innych), a także hipermarkety i ...
-
Na platformach marketplace najczęściej kupujemy odzież, obuwie i kosmetyki
... np. laptopy, tablety czy telefony komórkowe (24 proc.) oraz sprzęt RTV i AGD (23 proc.). Pierwsza kategoria jest wybierana głównie przez mężczyzn (35 proc. w ... narzędzia (17 proc.) oraz zabawki i inne artykuły dziecięce (15 proc.). Co ciekawe, niski odsetek ankietowanych wybierał biżuterię (9 proc.), meble czy artykuły wyposażenia wnętrz (7 proc.), co ...
-
Rynek wyposażenia wnętrz w Polsce 2011
... Polsce 2011". Artykuły ... artykuły okienne takie, jak: karnisz, firanka, czy zasłona (ponad jedna czwarta odpowiedzi). W dalszej kolejności odpowiedzi dotyczyły zakupu tekstyliów domowych. Tylko 8,1% badanych zadeklarowało dokonanie zakupów mebli za pośrednictwem Internetu. Zakupy mebli online są mniej popularne niż nabywanie w ten sposób sprzętu AGD ...
-
Co Polacy myślą o zakazie handlu w niedzielę
... pytanego Polaka. Najczęściej kupujemy w sieci odzież i akcesoria (takich zakupów dokonuje 71% ankietowanych), kosmetyki i artykuły chemiczne (58%), elektronikę (49%), książki (38%), sprzęt RTV i AGD (35%), a także meble i artykuły wyposażenia wnętrz (27%). Badania rynkowe potwierdzają, że w Polsce mamy do czynienia z coraz silniejszym trendem ...
-
Polak na codziennych zakupach
... – aż 80%, a w dalszej kolejności z dyskontów – 45%. Oprócz żywności kupujemy tam między innymi produkty chemiczne i kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego, odzież, artykuły papiernicze oraz sprzęt RTV i AGD. Co ciekawe, pewna grupa klientów unika zakupu określonych produktów w sieciach handlowych. Dotyczy to szczególnie takich rzeczy, które ...
-
Zakupy online w styczniu 2021. Co kupimy taniej?
... najczęściej przez nich wybierane na prezenty. Były to produkty z kategorii: drobne AGD, akcesoria elektroniczne, czekolady, DIY, drony, gry, konsole, kosmetyki, książki, laptopy, muzyka, perfumy, planszówki, smart speakers, smartfony, artykuły sportowe, tablety, telewizory, wearables, zabawki oraz zegarki. Łącznie przebadano ponad 400 produktów ...
-
Zanim kupisz porównaj ceny
... ceny towarów w polskich sklepach, dostarczają także szczegółowych opisów produktów oraz ich zdjęć. Możemy porównać artykuły wielu branż - od bielizny i kosmetyków przez sprzęt telekomunikacyjny, komputerowy po duży sprzęt AGD i RTV. Przydatne więc coraz popularniejsze Porównywarki cen okazały się niezwykle przydatnymi serwisami, internauci coraz ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... jest bardzo zróżnicowana, w asortymencie polskich e-sklepów można znaleźć przede wszystkim artykuły dla domu i ogrodu, sprzęt RTV/AGD, komputery i akcesoria komputerowe oraz leki ... Trzy ostatnie pozycje w zestawieniu należą do sklepów z kategorii "Foto, RTV, AGD". Zaskakiwać może zwłaszcza wysokie miejsce działającego w kilkunastu krajach Europy ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2010
... a także siecią punktów odbioru osobistego. W kategorii "Komputery, fotografia, RTV i AGD" najlepszy okazał się lider poprzedniego rangingu ELECTRO.pl z oceną ... które oferują produkty z określonej kategorii towarów dla dzieci: SuperKoszyk.pl ma artykuły do codziennej higieny, Mariolafruwa.pl sprzedaje zabawki a Bezpiecznydzieciak.pl skupił się ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
... społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych: Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Lidl, Kaufland, Real, Netto i Tesco oraz sieci oferujących artykuły RTV i AGD: Euro RTV AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet i Saturn. Analiza przekazów mediowych obejmuje materiały, które nie stanowiły przekazów promocyjnych. Pod uwagę brane ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VIII 2005
... nieznacznie podwyższyć ceny maszyn i aparatury elektrycznej. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest optymistycznie, ... miesiącach wzroście sprzedaży przedsiębiorcy planują zwiększyć zamówienia na meble, rtv, agd. W sierpniu sygnalizowany jest spadek cen towarów tej grupy. Tendencja ta ...
-
Polski konsument 2009
... czynnikiem (ceną) a kolejnymi kryteriami jest stosunkowo najmniejsza w przypadku sprzętu RTV i AGD. Poza ceną, konsumenci często wskazują na markę, funkcje i parametry danego ... netto lub liczbę sztuk w opakowaniu jednostkowym; Po drugie – gdy kupujemy artykuły spożywcze, zwróćmy uwagę na termin przydatności do spożycia. Często produkty oferowane w ...
-
Współpraca biznesowa z Chinami: 53% Polaków na "tak"
... i AGD (29% osób), a na trzecim artykuły dziecięce i zabawki (23% osób). Polacy rzadziej kupują pochodzące z Chin elementy wyposażenia i wystroju wnętrz, meble (8%) i części samochodowe (7%). Kobiety (63%) częściej niż mężczyźni wspominają o nabywaniu odzieży i obuwia z Chin. Panowie z kolei chętniej kupują sprzęt AGD ...
-
Zachowania konsumentów. Co czeka handel detaliczny za 15 lat?
... respondenci dokonują zakupów, czyli offline lub online. Pytania dotyczyły sprzętu AGD, TV, Hi-Fi, mebli i wystroju wnętrz, narzędzi, zaopatrzenia domu i akcesoriów ogrodniczych oraz ... . Mimo to, przyszłość sklepów tradycyjnych wydaje się niezagrożona, ponieważ są artykuły, które przed zakupem chcemy sprawdzić, zobaczyć, dotknąć, przetestować. Ale ...
-
Znamy najlepsze sklepy internetowe 2024 wg Ceneo.pl. Na co liczą ich klienci?
... , choć wciąż popularna (21%), traci na znaczeniu. Nowoczesne formy płatności, jak płatności odroczone, powoli zdobywają popularność, zwłaszcza w kategoriach takich jak AGD, uroda i artykuły dla dzieci. Jest to opcja szczególnie korzystna przy większych zakupach, ponieważ daje klientom możliwość elastycznego zarządzania budżetem. Wzrost popularności ...
-
Inflacja I-VI 2009: ujęcie terytorialne
... kujawsko pomorskim opłata za zimną wodę utrzymała się na niezmienionym poziomie. Artykuły i usługi związane ze zdrowiem podrożały przeciętnie o 2,2%. Powyżej poziomu przeciętnego ... w tym np. w zakresie ochrony zdrowia i fryzjerskich. Odmiennie przedstawiają się ceny sprzętu AGD, za który często płaci się mniej w dużych miastach, ponieważ dominujący ...
-
Przetargi - raport XII 2011
... 2010 r. r/r wzrosła sprzedaż dóbr trwałego użytku (meble, sprzęt RTV i AGD), w większym stopniu sprzedaż kosmetyków i farmaceutyków, a także sprzedaż książek i w wyspecjalizowanych sklepach ... 38 proc.), roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej (+52,27 proc.), różny sprzęt i artykuły biurowe (+43,44 proc.), różne produkty spożywcze (+40,69 procent ...
-
Upadłości firm w Polsce I poł. 2014 r.
... , że krajowy konsument dokonuje zakupów przemyślanie i ostrożnie, wybierając głównie artykuły pierwszej potrzeby. Znajduje to odzwierciedlenie w statystykach upadłościowych, gdzie ograniczone zakupy dóbr trwałego użytku, w tym spadki sprzedaży produktów RTV i AGD, odczuwalne są przez producentów i dystrybutorów. Największe bankructwo w tym półroczu ...
-
Jak pandemia zmienia zakupowe zachowania konsumentów?
... na 10 Polaków przyznaje, że w placówkach handlowych pojawia się rzadko, kupując wówczas artykuły na cały tydzień i przeznaczając na nie więcej niż 400 zł (42% ... miejscu, z podobnym odsetkiem odpowiedzi, plasują się artykuły chemiczne i higieniczne oraz kosmetyki. Co czwarty z nas wybiera natomiast sprzęt RTV i AGD. Wzrost sprzedaży w kanałach online ...
-
Strefy wolnego handlu. Nowe możliwości dla polskiego eksportu
... produkcję sprzętu elektronicznego, AGD, zaawansowanych technologii informacyjnych, a także dla przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej. Jeżeli chodzi o eksport do Ukrainy, w gronie najbardziej perspektywicznych produktów znajdują się maszyny i urządzenia do produkcji, produkty rolno-spożywcze, kosmetyki, artykuły drogeryjno-higieniczne oraz środki ...
-
Second hand w internecie: dlaczego kupujemy rzeczy używane?
... (34%). W elektronice są to przede wszystkim laptopy (29%) oraz małe AGD (23%) i słuchawki (23%). Zaś w kategorii dom i ogród na podium uplasowały się kolejno - dekoracje ... natomiast dwa razy częściej niż panie kupują z drugiej ręki elektronikę, artykuły motoryzacyjne oraz sportowe. Allegro Lokalnie w prosty i wygodny sposób umożliwia obrót rzeczami ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza XI 2004
... choć ostrożniej niż w październiku, oceniana jest koniunktura w przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe. Spowodowane to jest pogorszeniem ... a w branży żywnościowej - minus 13 (minus 17 w październiku). Jedynie w branży: meble, rtv, agd wskaźnik koniunktury jest pozytywny i kształtuje się na takim samym poziomie ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza XII 2004
... ostrożniej niż w listopadzie, oceniana jest koniunktura w przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe. Spowodowane to jest pogorszeniem ... branży żywnościowej – minus 16 (minus 14 w listopadzie). Jedynie w branży: meble, rtv, agd wskaźnik koniunktury jest pozytywny i kształtuje się na poziomie nieco wyższym niż przed ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza I 2005
... stopniu niż przewidywała prognoza sprzed miesiąca. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest pozytywnie ... w branży żywnościowej wynosi minus 11 (minus 16 w grudniu). W branży meble, rtv, agd wskaźnik koniunktury wynosi plus 2 (w grudniu plus 7), natomiast w branży pojazdy mechaniczne – ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza II 2005
... większym niż przewidywała prognoza sprzed miesiąca. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest ... branży żywnościowej wynosi minus 12 (minus 13 w styczniu). W branży meble, rtv, agd wskaźnik koniunktury wynosi minus 6 (w styczniu minus 15), natomiast w branży pojazdy samochodowe ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza III 2005
... Ceny sprzętu i urządzeń rtv mogą ulec obniżeniu. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest pozytywnie, choć ... w branży żywnościowej wynosi minus 12 (minus 14 przed miesiącem), w branży: meble, rtv, agd - minus 11 (w lutym minus 9), natomiast w branży pojazdy samochodowe – plus 3 (plus 2 ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza IV 2005
... niż przewidywała to prognoza w zeszłym miesiącu. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest pozytywnie, ... w branży: pojazdy samochodowe – minus 2 (minus 1 przed miesiącem). Jedynie w branży: meble, rtv, agd wskaźnik ten kształtuje się w kwietniu na poziomie dodatnim – plus 2 (w marcu ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza V 2005
... skali zbliżonej do przewidywań z zeszłego miesiąca. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest optymistycznie, ... negatywne. Najbardziej pesymistyczny wskaźnik koniunktury notuje się w branży: meble, rtv, agd – minus 17 (minus 4 w kwietniu) oraz w branży: włókno, odzież, obuwie - minus ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VI 2005
... w mniejszej skali, aniżeli przewidywano w zeszłym miesiącu. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest optymistycznie, ... , choć mniejszych niż prognozowano przed miesiącem. W jednostkach branży: meble, rtv, agd w czerwcu notuje się znacznie wolniejszy niż przed miesiącem spadek ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VII 2005
... . Ceny mogą wzrosnąć na niewielką skalę. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest optymistycznie, podobnie ... poziomie nieznacznie mniejszym od przewidywań sprzed miesiąca. W jednostkach branży: meble, rtv, agd w lipcu notuje się znacznie wolniejszy niż przed miesiącem spadek sprzedaży ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza IX 2005
... skali mniejszej niż przewidywała prognoza sprzed miesiąca. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest optymistycznie, choć ... branży żywnościowej - minus 5 (minus 6 przed miesiącem). W jednostkach branży: meble, rtv, agd we wrześniu sygnalizowany jest znaczny wzrost sprzedaży. W ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza X 2005
... mogą wzrosnąć nieco szybciej niż przewidywano przed miesiącem. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest optymistycznie, ... są zróżnicowane. Pozytywnie oceniają koniunkturę jedynie przedsiębiorcy z branży: meble, rtv, agd - wskaźnik koniunktury kształtuje się na poziomie plus 8 (plus 21 ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza XI 2005
... zwiększyć zatrudnienie. Ceny mebli mogą wzrosnąć. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest pozytywnie, ... (odpowiednio dla obu branż - minus 9 i minus 7 w październiku). W jednostkach branży: meble, rtv, agd wzrost sprzedaży sygnalizowany w listopadzie jest szybszy niż przed miesiącem ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza XII 2005
... mebli mogą utrzymać się na obecnym poziomie. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest pozytywnie, choć nieco ... 13 (minus 9 w listopadzie), a w branży: meble, rtv, agd minus 8 (plus 2 w ubiegłym miesiącu). W jednostkach branży: meble, rtv, agd wzrost sprzedaży w grudniu jest szybszy niż ...