-
GUS: koniunktura gospodarcza I 2006
... też podwyższyć ceny maszyn i aparatury elektrycznej. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest pozytywnie, podobnie ... na poziomie minus 11 (minus 24 przed miesiącem). W jednostkach branży: meble, rtv, agd odnotowuje się szybszy niż w grudniu wzrost sprzedaży. W konsekwencji oceny ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza II 2006
... większym niż przewidywała prognoza przed miesiącem. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest pozytywnie, ... na poziomie sprzed miesiąca (minus 13). Przedsiębiorcy z branży: meble, rtv, agd zgłaszają wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury na poziomie minus 4 (plus 7 w ubiegłym miesiącu). ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza III 2006
... Zamierzają podwyższyć ceny maszyn i aparatury elektrycznej. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest ... odpowiednio: minus 15 i minus 13). Jedynie w przedsiębiorstwach branży: meble, rtv, agd w marcu notuje się pozytywny wskaźnik koniunktury - plus 3 (minus 4 w lutym). W jednostkach ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza IV 2006
... przewidywała to prognoza z poprzedniego miesiąca. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest ... samochodowej - minus 1 (minus 6 przed miesiącem). Jedynie w przedsiębiorstwach branży: meble, rtv, agd w kwietniu notuje się pozytywny wskaźnik koniunktury - plus 6 (minus 3 w marcu). ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza V 2006
... też podwyższyć ceny maszyn i aparatury elektrycznej. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest pozytywnie, ... oczekiwać ograniczenia liczby zatrudnionych pracowników. W jednostkach branży: meble, rtv, agd odnotowuje się w maju znacznie mniejszy wzrost sprzedaży aniżeli w kwietniu. ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VI 2006
... nieco większy od przewidywań sprzed miesiąca. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest pozytywnie, lepiej ... żywność notuje się wskaźnik na poziomie z maja - minus 4. Jedynie w branży: meble, rtv, agd zgłaszany jest pozytywny wskaźnik koniunktury - plus 2 (plus 3 w ubiegłym miesiącu). ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VII 2006
... większy od przewidywanego w ubiegłym miesiącu. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest pozytywnie ... żywność notuje się wskaźnik na poziomie - 0 (minus 4 w czerwcu). Jedynie w branży: meble, rtv, agd, tak jak przed miesiącem, zgłaszany jest pozytywny wskaźnik koniunktury - plus ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VIII 2006
... większym niż przewidywała prognoza sprzed miesiąca. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest pozytywnie, ... wskaźnik na poziomie minus 2 (minus 4 przed miesiącem). Jedynie w branży: meble, rtv, agd, tak jak przed miesiącem, przyjmuje wartość dodatnią wskaźnik koniunktury plus 7 (wobec ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza IX 2006
... być mniejszy od przewidywanego w ubiegłym miesiącu. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest korzystnie, lepiej ... wartość dodatnią na poziomie plus 3 (minus 6 przed miesiącem), a w branży: meble, rtv, agd - plus 17 (wobec plus 7 w ubiegłym miesiącu). Przedsiębiorcy sygnalizują wzrost ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza X 2006
... urządzeń rtv mogą się nadal obniżać. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest korzystnie, ... branży: włókno, odzież, obuwie – minus 2 (wobec plus 3 w ubiegłym miesiącu). Jedynie w branży: meble, rtv, agd koniunktura oceniana jest pozytywnie, a odpowiedni wskaźnik osiągnął wartość plus ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza XI 2006
... . Ceny wyrobów chemicznych mogą nieznacznie wzrosnąć. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest korzystnie, ... zróżnicowane. Wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla branży: meble, rtv, agd kształtuje się na poziomie plus 15 (plus 23 w październiku), dla branży: włókno, odzież, obuwie ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza XII 2006
... Ceny sprzętu i urządzeń rtv mogą się nadal obniżać. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest korzystnie, nieco ... są zróżnicowane. Wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla branży: meble, rtv, agd kształtuje się na poziomie plus 10 (plus 15 w listopadzie), dla branży: włókno, odzież, ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza I 2007
... przed miesiącem. Ceny mebli mogą nadal rosnąć. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest optymistycznie, lepiej ... są zróżnicowane. Wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla branży: meble, rtv, agd kształtuje się na poziomie plus 18 (plus 10 w grudniu), dla branży pojazdy samochodowe – ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza II 2007
... , choć wolniej niż przewidywała prognoza ze stycznia. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest optymistycznie, nieco ... zróżnicowane. Wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla branży: meble, rtv, agd kształtuje się na poziomie ze stycznia (plus 18), dla branży pojazdy samochodowe – plus ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza III 2007
... mogą nadal rosnąć, choć wolniej niż prognozowano w lutym. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest optymistycznie, nieco lepiej ... kształtuje się wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla branży: meble, rtv, agd – na poziomie plus 23 (plus 18 w lutym). Dla branży: włókno, odzież, ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza IV 2007
... rosnąć, w tempie podobnym do przewidywań z marca. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest optymistycznie, ... miesiącem), dla branży żywnościowej – plus 3 (plus 1 w marcu). W jednostkach branży: meble, rtv, agd odnotowuje się znacznie szybszy niż sygnalizowano w ubiegłym miesiącu wzrost ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza V 2007
... stopniu nieco większym niż prognozowano w kwietniu. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest optymistycznie, ... ), dla branży żywnościowej –plus 6 (plus 3 w kwietniu). W jednostkach branży meble, rtv, agd odnotowuje się znacznie wolniejszy niż w ubiegłym miesiącu wzrost bieżącej ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VI 2007
... nieco szybciej niż prognozowano w maju. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest optymistycznie, nieco lepiej ... dla branży żywnościowej – plus 7 (plus 6 przed miesiącem). W jednostkach branży meble, rtv, agd odnotowuje się wolniejszy niż przed miesiącem wzrost bieżącej sprzedaży ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VII 2007
... mogą rosnąć wolniej niż prognozowano w czerwcu. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest nadal optymistycznie, ... 10, a dla branży żywnościowej - plus 5 (plus 7 przed miesiącem). W jednostkach branży meble, rtv, agd odnotowuje się szybszy niż w czerwcu wzrost bieżącej sprzedaży towarów. ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VIII 2007
... elektrycznej mogą rosnąć szybciej niż prognozowano w lipcu. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest ... a dla branży żywnościowej – plus 6 (plus 5 przed miesiącem). W jednostkach branży meble, rtv, agd odnotowuje się szybszy niż w lipcu wzrost bieżącej i przyszłej sprzedaży towarów. ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza IX 2007
... elektrycznej mogą rosnąć wolniej niż prognozowano w sierpniu. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest nadal ... miesiącu), a dla branży żywnościowej – plus 1 (plus 6 w sierpniu). W jednostkach branży meble, rtv, agd odnotowuje się szybszy niż w sierpniu wzrost bieżącej sprzedaży towarów ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza X 2007
... miesiącach może być wyższy od przewidywanego przed miesiącem. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest nadal ... a dla branży żywnościowej – tak jak przed miesiącem – plus 1. W jednostkach branży meble, rtv, agd odnotowuje się wzrost bieżącej sprzedaży towarów na poziomie z września ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza XI 2007
... tempie nieco wolniejszym od prognozowanego przed miesiącem. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest nadal ... miesiącu), a dla branży żywnościowej – 0 (przed miesiącem – plus 1). W jednostkach branży meble, rtv, agd odnotowuje się nieco wolniejszy niż w październiku wzrost bieżącej ...
-
Koniunktura gospodarcza XII 2007
... może być nieco szybszy od przewidywanego przed miesiącem. W przedsiębiorstwach produkujących artykuły spożywcze, napoje i wyroby tytoniowe koniunktura oceniana jest nadal ... notowany jest na poziomie minus 1 (0 przed miesiącem). W jednostkach branży meble, rtv, agd odnotowuje się szybszy niż w listopadzie wzrost bieżącej sprzedaży towarów. ...
-
Kolejni nowi inwestorzy w ŁSSE
... ze styropianu. Firma ma 35-letnie doświadczenie w wytwarzaniu opakowań dla producentów AGD, mebli, RTV oraz elementów izolacyjnych dla potrzeb budownictwa. Spółka działa ... 16 etatów. Spółka w zbudowanym w Łowiczu zakładzie zamierza produkować i konfekcjonować artykuły chemii gospodarczej: mydła w płynie, szampony, płyny do mycia szyb i spryskiwaczy ...
-
Zakupy spożywcze przez Internet w wydaniu Polaków
... Zakupy online są po prostu wygodne. Już nie tylko książki i ubrania, ale artykuły spożywcze i środki czystości zamawiamy w internetowych supermarketach. Z ich oferty częściej korzystają kobiety ( ... ubrania, mężczyźni za to chętniej decydują się na e-zakupy sprzętu RTV i AGD. Na co najczęściej zwracają uwagę internetowi klienci, decydując się na ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... 30,6 mld zł, w branży remontowo-budowlanej (DIY) niecałe 26 mld zł, a w RTV, AGD i IT – niespełna 23 mld zł. Branża spożywcza jest więc najbardziej łakomym kąskiem w ... sklepach typu convenience, czyli podmiotach o ok. 100 m2, mających w asortymencie jedynie podstawowe artykuły lub w punktach takich jak stacje benzynowe, kioski czy bazary. Niemal ...
-
Polacy na zakupach. 9 faktów
... . Aż 54% osób kupuje tak materiały budowlane, 45% sprzęt AGD i RTV i 44% odzież, akcesoria i dodatki. Odwrotne działanie obserwujemy w przypadku kosmetyków ... internetowych kobiety najczęściej kupują odzież i dodatki (aż 82%). Zamawiają również kosmetyki, multimedia i artykuły dziecięce. Aż 64% mężczyzn kupuje online sprzęt elektroniczny. Co ciekawe ...
-
Upadłości firm w Polsce 2017 r.
... Stąd też firmy, które produkują wyroby bezpośrednio z nią związane np. artykuły spożywcze, generalnie są w lepszej kondycji finansowej niż w roku 2016. ... listy upadłości znalazła się firma AGD Market Sp. z o.o. (przedmiotem jej działalności jest sprzedaż artykułów elektrycznych i sprzętu gospodarstwa domowego). AGD Market rozpoczął działalność w ...
-
Atrakcyjne wyprzedaże w e-commerce? Znalezienie okazji to wyzwanie
... się naprawdę niższymi cenami – mówi Mateusz Mańkowski. Informacje o badaniu Przeanalizowano produkty z kategorii: drobne AGD, czekolady, DIY, gry, konsole, kosmetyki, książki, laptopy, muzyka, okulary VR, perfumy, planszówki, smartfony, artykuły sportowe, tablety, telewizory, wearables, zabawki oraz zegarki. Za pomocą oprogramowania Dealavo Smart ...
-
Ile oszczędziliśmy podczas Black Friday? Obniżki cen nie powaliły
... najbliższych. Dlatego do analizy wybrano najpopularniejsze produkty z poniższych kategorii: drobne AGD, akcesoria elektroniczne, czekolady, DIY, drony, gry, konsole, kosmetyki, książki, laptopy, muzyka, perfumy, planszówki, smart speakers, smartfony, artykuły sportowe, tablety, telewizory, wearables, zabawki oraz zegarki. Za pomocą oprogramowania ...
-
7 nieoczywistych skutków epidemii COVID-19
... dlatego markety budowlane przeżywały ponadprzeciętne oblężenie, a szczególnym powodzeniem cieszyły się artykuły wykorzystywane do wykończenia wnętrz. W odpowiedzi na pytania ... sprzedaży detalicznej. Od stycznia do listopada meble, RTV i AGD były jedyną kategorią wyodrębnioną w urzędowym badaniu, która zaliczyła wzrost względem sytuacji sprzed roku ...
-
Rewolucja w e-commerce. Oto, jak ostatni rok zmienił zakupy
... znaczny wzrost zakupów w e-commerce. Różnorodne towary, ale przede wszystkim artykuły higieniczne służące dezynfekcji i produkty spożywcze zakupili nie tylko Ci ... pozycję. Dodatkowo, z powodu pandemii elektronikę w Internecie zaczęło kupować 20% internautów, produkty AGD – 13%, produkty wyposażenia domu – 20%, modowe – 16%, urodowe – 14%, a ...
-
Skuteczne i dochodowe ministrony
... (wycieczki, bilety itp.) 5. Odzież 6. Upominki, prezenty 7. Sprzęt elektroniczny (komputerowy, RTV) 8. Usługi rozrywkowe (gry sieciowe, hazard, erotyka) 9. Sprzęt gospodarstwa domowego (AGD) 10. Artykuły spożywcze i leki Ale dobry produkt dla ministron to też taki, na którym dużo zarobisz. Jeśli chcesz sprzedawać drogi gadżet elektroniczny ...
Tematy: -
Poradnik konsumenta w Onet.pl
... z innymi, konkurencyjnymi artykułami. W serwisie prezentowany jest sprzęt elektroniczny, artykuły gospodarstwa domowego, samochodowy sprzęt grający oraz aparaty i akcesoria ... dostęp do poszczególnych kategorii prezentowanego sprzętu, zgrupowanego w działach: RTV, AGD, Car-Audio oraz Foto. Z punktu widzenia użytkownika głównym walorem praktycznym ...