-
Inteligentna reklama w Internecie zwiększy sprzedaż e-sklepu
... model promocji. Na Zachodzie jest on już szeroko wykorzystywany. Czy rodzimy e-biznes wykorzysta nadarzającą się okazję do zwiększenia zysków? Według badania, przeprowadzonego na zlecenie Sociomantic Labs, coraz więcej konsumentów odwiedza sklepy internetowe, mając już konkretnie sprecyzowane oczekiwania. 41 procent z nich doskonale ...
-
Jak e-sklepy wykorzystują social media?
... sprzedaży online - tak wynika z badania "Co nakręca e-commerce". Partnerem części dotyczącej social media jest NapoleonCat.com. Badanie ... etu marketingowego, a tylko 6 proc. ma na social media przeznaczony osobny budżet. Tymczasem badania przeprowadzone przez NapoleonCat.com wskazują, że marki e-commerce odpowiadają średnio tylko na 47% ...
-
Sprzedaż tabletów będzie rosnąć
... oraz software development – czyli rozwijanie własnych aplikacji, które pozwalają lepiej dostosować tablet do potrzeb użytkownika”, powiedział Piotr Czyżewski. Jak wynika z badania, przedział cenowy tabletów, przeznaczonych do zastosowań biznesowych jest dość szeroki, jednocześnie jednak na rynku istnieje zapotrzebowanie na tablety biznesowe w cenie ...
-
Zakupy online za granicą są tańsze
... wymieniają oni niską cenę (48%), oraz większy wybór towarów (45%). PayPal sprawdził, gdzie polscy użytkownicy mogą kupić markowe produkty najtaniej. Badania uwzględniły popularne sklepy internetowe w USA, Niemczech, Rosji, Chinach i niektórych krajach europejskich. Z analizy przeprowadzonej przez PayPal w najpopularniejszych sklepach internetowych ...
-
Elastyczna praca ułatwia powrót po macierzyńskim
... tracą. Jak twierdzą przedstawiciele 71% polskich przedsiębiorstw, kobiety po urlopie macierzyńskim wnoszą do firmy cenne umiejętności i doświadczenie. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez firmę Regus na podstawie opinii przeszło 19 tysięcy właścicieli firm i przedstawicieli kadry kierowniczej z 98 krajów. Respondenci stwierdzili, że ...
-
E-commerce dla panów, wyprzedaże dla pań
... udają się na zakupy do...dużego pokoju. Tak przynajmniej wynika z najnowszego badania Deutsche Bank, według którego mężczyźni zdecydowanie wolą kupować online. Różnice między płciami ... ofert w Internecie. Prawie jedna trzecia (29 proc.) deklaruje, że korzysta z porównywarek cen online (wobec 19 proc. kobiet), a co czwarty (24 proc.) kupuje taniej ...
-
Dostawca energii z branży telekomunikacyjnej? Czemu nie
... energię elektryczną. Postanowiliśmy zapytać klientów indywidualnych o ich gotowość do zmiany dostawcy energii jak również o to, jakiego dostawcę wybraliby najchętniej. Z naszego badania jasno wynika, że Polacy sceptycznie podchodzą do możliwości zakupu energii w firmie, której podstawowa działalność nie jest związana z energetyką. Niemniej takie ...
-
Czy You Tube ma konkurencję?
... obojga płci, oraz Polska, gdzie obserwujemy lekką przewagę kobiet (51 proc) na serwisie youtube.com. Informacje o badaniu Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w ponad 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... wpływów z reklamy – do kanałów tematycznych, ale ta sytuacja jest także pokłosiem podniesienia cen przez wszystkie telewizje. Reklamodawcy zmniejszają zaproponowaną przez stacje TV inflację ... niższe o 0,9%. - Kolejny raz przesunęło się w czasie wdrożenie zapowiadanego od kilku lat badania Postar, jego wyniki mają być ogłoszone pod koniec roku. Branża ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC wynika, że wydatki na reklamę w sieci wzrosły w ubiegłym roku o ... na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ...
-
Preferencje konsumentów: Polacy otwarci na nowości
... trzydziestolatków, a czterdziestolatków, co może wskazywać na zacieranie się różnic w podejściu do nowości pomiędzy obecnymi trzydziesto i czterdziestolatkami – komentuje wyniki badania Andrzej Anterszlak, Ipsos Loyalty Director. Badanie Ipsos pokazało, że kobiety, częściej niż mężczyźni, dzielą się informacjami o znalezionych nowościach z osobami ...
-
Legalna branża bukmacherska: obroty 2013
... Łabudek, prawnik firmy Fortuna online zakłady bukmacherskie. Polacy mają wyrazisty pogląd na blokowanie dostępu do nielegalnego hazardu w Internecie. Jak wskazują badania przeprowadzone przez MillwardBrown w marcu 2014 roku, zdecydowana większość Polaków (75 proc.) popiera blokowanie nielegalnych witryn hazardowych, a zająć się tym powinny ...
-
BMW zwycięzcą Global Randstad Award 2014
... respondentów i przekonania o poprawie sytuacji ekonomicznej na rynkach zarówno lokalnie, jak i międzynarodowo. Zarobki równie ważne dla wszystkich krajów Wyniki ogólnoświatowe badania Randstad Award są również spójne z wynikami polskimi w obszarze podstawowych oczekiwań pracowników od pracodawców. Po dwóch latach skupienia przede wszystkim na ...
-
Strona internetowa w obcym języku może odstraszać
... angielski jest tu wystarczający? To dość istotna kwestia, bowiem - jak pokazują badania Common Sense Advisory - aż 60 procent klientów preferuje dokonywanie zakupów na ... czyta i nie wymaga to wysiłku. Dodatkowo taka witryna budzi większe zaufanie. Badania wykazały również, że odwiedzający spędzają więcej czasu na stronach internetowych, które są ...
-
Nastolatek chroni prywatność w sieci
... nastolatkowie nie mogą obyć się bez mediów społecznościowych. Obserwując niektórych, należy bez wątpienia zgodzić się z tym twierdzeniem. Z drugiej jednak strony badania przeprowadzone przez McCann Truth Central wskazują, że takie myślenie o młodzieży jest nieco stereotypowe. - Prywatność w sieci i przemyślane działania nastolatków, pozwalające na ...
-
Wyzwania CMO 2014
... strukturze organizacji, uwzględniających kluczową rolę zespołów analitycznych” – powiedział Łukasz Purzycki, Marketing Director, Vice President, Deutsche Bank Polska S.A. Uczestnicy badania nakreślili również kierunki, które zmienią oblicze marketingu w ciągu najbliższych lat. Analityka marketingowa to niekwestionowany numer 1 wśród obszarów, które ...
-
Przedsiębiorczość Polaków: snujemy marzenia czy realizujemy?
... ogólnopolskiej próbie 1001 osób w wieku 15+. Próba ma charakter losowo-kwotowy, czyli zapewnia losowy dobór lokalizacji do badania,a jednocześnie gwarantuje zgodność struktury próby ze strukturą populacji. Celem badania było poznanie postaw Polaków wobec planowania oraz określenie znaczenia finansów w procesie planowania i odkładania swoich planów ...
-
Polki a rynek pracy
... tegorocznego Kongresu Kobiet, przebadanych na potrzeby zrealizowanego przez Henkel Polska badania "Polki na rynku pracy 2014", przyznało, że spotkało się z sytuacjami ... traktowania kobiet słyszało od rodziny bądź znajomych. Równocześnie na podstawie wyników badania można wysnuć wniosek, że mężczyźni dysponują cechami w dużym stopniu ułatwiającymi ...
-
Zakupy online: wygodę mąci niepokój
... coraz większe obawy o utratę swojej prywatności. To niektóre z wniosków płynących z najnowszego badania McCANN Truth Central. - Równie szybko, jak rośnie wykorzystanie Big Data ... dostajemy w sklepie, rzeczywiście jest tą najlepszą – dodaje Wojciech Borowski. Metodologia badania Badanie zostało przeprowadzone przez McCann Truth Central, komórkę ...
-
Rozliczenie faktury średnio w 49 dni
... Słowacja i Węgry), którzy wzięli udział w badaniu w I kw. 2014 r. W maju 2014 r. firma opublikowała również raport dotyczący regionu Europy Zachodniej. Jak wynika z badania, jakość praktyk płatniczych w Polsce w porównaniu z innymi krajami kontynentu prezentuje się generalnie korzystnie. Respondenci zwrócili uwagę, że 29,8 proc. całkowitej wartości ...
-
Perspektywy zatrudnienia III kw. 2014
... r. jest negatywna to: Włochy (-8%), Belgia, Francja i Holandia (-1% dla każdego). Są to jednocześnie jedyne ujemne prognozy odnotowane w tej edycji badania ManpowerGroup. Informacje o badaniu Barometr Manpower Perspektyw Zatrudnienia to kwartalne badanie, które mierzy intencje pracodawców związane ze zwiększeniem lub zmniejszeniem całkowitego ...
-
Nawet wakacje budzą obawy
... się, że marzenia Polaków o rychłym urlopie mąci niepokój. Czego obawiamy się w największym stopniu? Z najnowszego badania „Polak na wakacjach”, przeprowadzonego przez firmę ARC Rynek i Opinia na zlecenie Liberty Direct, ... próbie 1029 osób. Cytowanie wyników możliwe tylko za podaniem źródła: „Polak na wakacjach”, raport z badania ARC Rynek i Opinia ...
-
Konsumenci a prywatność w Internecie
... świadczeń państwowych. Natomiast w kontekście sieci społecznościowych użytkownicy byli najmniej skłonni wyrzec się prywatności w zamian za lepszą obsługę. Wyniki tego badania są pouczające dla konsumentów, przedsiębiorstw oraz dostawców technologii. Jeśli chodzi o konsumentów, wyraźnie widoczna jest konieczność podniesienia wiedzy na temat kwestii ...
-
Zaufanie do polityków najmniejsze
... badania European Trusted Brands, w ramach którego o opinię proszono mieszkańców 10 krajów ... w 2001 roku. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna czternasta już edycja badania została przeprowadzona w 10 krajach: Austrii, Finlandii, Francji, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rumunii, Rosji, Słowenii oraz Szwajcarii. ...
-
Sprzedaż bezpośrednia: kosmetyki górą
... zetknięciu ze sprzedażą bezpośrednią klientami tej formy dystrybucji pozostało blisko 60% wcześniejszych jej obserwatorów. Informacje o badaniu Czas realizacji badania: marzec 2014. Miejsce realizacji: badanie ogólnopolskie. Metoda: telefoniczne, standaryzowane wywiady kwestionariuszowe wspomagane komputerowo CATI (Computer Assisted Telephone ...
-
Francuskie inwestycje w Polsce
... odbiorców polskich towarów i na piątym miejscu wśród dostawców towarów do Polski. Doświadczenia francuskich inwestorów w Polsce Drugą częścią raportu są wyniki badania (ilościowego i jakościowego), przeprowadzonego jesienią 2013 roku wśród dyrektorów i prezesów firm francuskich obecnych w Polsce. Blisko dziewięć na dziesięć badanych firm oceniło ...
-
Długi urlop wypoczynkowy tylko na etacie
... a najrzadziej pracownicy z wykształceniem zawodowym (60%). Dobrze wyedukowani pracownicy szczególnie preferują odpoczynek podczas dłuższych urlopów, co najmniej dwutygodniowych. Wyniki przeprowadzonego badania pokazują, że 63% badanych z wyższym wykształceniem zamierza wziąć co najmniej 10 dni urlopu i tylko 38% osób z wykształceniem zawodowym ma ...
-
2/3 Polaków nagradza dzieci za wyniki w nauce
... dostawać kieszonkowe już od pierwszych lat szkoły - wynika z badania zrealizowanego przez PROFI CREDIT Poland. O ile temu stanowisku należy przyklasnąć, o tyle nieco kontrowersji ... idzie z rodzicami na lody, do ZOO, na basen lub na wycieczkę. Wyniki naszego badania pokazują, że Czesi stawiają raczej na trwałe prezenty i lubią mieć kontrolę nad tym, ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... z bankowości mobilnej na całym świecie będzie korzystało pół miliarda osób. Badania wskazują, że kołem zamachowym mbankingu będą Azja i Stany Zjednoczone. ... dużej liczby osób, które mają dostęp do bezprzewodowego Internetu. Według ostatniego badania Homo Homini, w Polsce z bankowości mobilnej korzysta 11,2% , a w 2011 r. było to 3,5%. Obecnie ponad ...
-
Turystyka online: Polska kontra USA
... najczęściej odwiedza stronę internetową przewoźnika lub linii lotniczych, wynika z najnowszego badania Sociomantic Labs. Ten sposób wybiera 95 proc. osób odbywających podróże ... Polacy, jak i Amerykanie szukanie ofert wyjazdów rozpoczynają w internecie. Według badania Sociomantic Labs, w USA zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi coraz częściej ...
-
Firmy stawiają na technologie mobilne
... aplikacji mobilnych związanych z obsługą klienta, ponad 70% czasu pochłaniają integracja, zabezpieczenia, testowanie jakości i prace projektowe. Aplikacje mobilne nieprzerwanie się zmieniają. Z badania wynika, że 35% firm średniej i dużej wielkości co miesiąc aktualizuje swój zestaw aplikacji, dodatkowe 34% aktualizuje natomiast swoje aplikacje co ...
-
Bezpłatna telewizja naziemna coraz popularniejsza
... dzięki którym Polacy coraz częściej doceniają bezpłatną telewizję naziemną - wynika z badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia. Telewizja satelitarna oraz kablowa krytykowane ... w przeciwnym razie – może zacząć rozważać rezygnację z niej. Patrząc na wyniki naszego badania, klienci nie są do końca zadowoleni z usług płatnych, a których obecnie ...
-
Handel zagraniczny online mocno do przodu
... kupującego. Oznacza to, że konsumenci mogą ubiegać się o zwrot kosztów w przypadku nie otrzymania zakupionego przedmiotu lub jego niezgodności z opisem. Według badania Ipsos Vantis4 wykonanego na wielu rynkach europejskich, klienci z Wielkiej Brytanii (62% lokalnie i 58% międzynarodowo), Niemiec (65% na szczeblu lokalnym i 58 ...
-
Szkodliwe oprogramowanie kradnie własność intelektualną firm
... minionym roku co piąty producent doświadczył utraty własności intelektualnej, do której doprowadziły incydenty godzące w bezpieczeństwo - wynika z badania przeprowadzonego przez Kaspersky Lab oraz B2B International na blisko czterech tysiącach menadżerów IT w 27 krajach. Najczęstszą przyczyną utraty danych było ...
-
Plus: Pakiet Ochrona Internetu oraz Plus Chmura
... krokach określić, kiedy dzieci mogą łączyć się z Internetem i jakie strony odwiedzać. Z badania Digital Life Survey 2013 wykonanego w 15 krajach przez GFK i F-Secure wynika, ... Oznacza to także, że ilość danych rośnie szybciej niż możliwości ich przechowywania. Według badania IDC „The Digital Universe of Opportunities: Rich Data and the Increasing ...