-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2011
... pkt.) czy kłopotów z dostępem do atrakcyjnego finansowania (3,2 pkt.). Struktura portfela usług Z badania Keralla Research wynika, że najlepiej sprzedającą się ofertą w 2011 roku ... z rywalizacji w sektorze CFM austriacki BAWAG Leasing&Fleet, a firma znana pod marką ING Car Lease, występuje po zmianach właścicielskich, pod nazwą Alphabet Polska FM ...
-
Polacy a e-faktury
... płatności. Jakie są zatem powody braku zaufania Polaków do e-faktur? Badania pokazują, że dominującą przyczyną (aż 59% wszystkich badanych ) jest potrzeba ... obecnie: Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., Orange Polska, UPC Polska, ING oraz Sage, zainicjowała kampanię edukacyjno-informacyjną. Jej celem jest edukacja społeczeństwa ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
Poziom usług świadczonych przez agencje eventowe oceniany jest bardzo wysoko - czytamy w raporcie z badania branży event marketingowej w Polsce. Badania, które stały się podstawą opracowania raportu, przeprowadziła firma Millward Brown. Już od 15 lat Millward Brown we współpracy z Media & Marketing ...
-
Ulice handlowe w czasach pandemii. Co się zmienia?
... porównanie tegorocznych wyników do tych sprzed pandemii, czyli z roku 2019. Z badania przeprowadzonego na przełomie lipca i sierpnia br. jednoznacznie wynika, że ... - Colliers odnotował na Placu Kościuszki, co jest efektem wyjścia trzech banków tj. ING, Santander oraz PeKaO S.A. Obserwujemy wzrost udziału projektów wielofunkcyjnych w tworzeniu ...
-
Najczęściej odwiedzane e-sklepy
Firma badawcza Nielsen/NetRatings przeprowadziła w okresie od 25 do 30 listopada tego roku badania dotyczące najczęściej odwiedzanych sklepów internetowych. Z badań tych wynika, iż największą popularnością cieszył się amerykański serwis aukcyjny eBay. Strony serwisu eBay ...
-
Wykorzystanie Infolinii w Polsce - Raport
... - czerwiec 2003 firma konsultingowa Process4E przeprowadziła badanie firm posiadających infolinie przeznaczone do obsługi tzw. klientów końcowych (konsumentów indywidualnych). Z wynikami badania można zapoznać się w sporządzonym przez firmę raporcie. WSTĘP W trakcie badań analizowano jak funkcjonują polskie infolinie konsumenckie, jakiego rodzaju ...
Tematy: -
Lojalność polskich konsumentów
ContactPoint - outsourcingowe call center, wykonujące badania CATI, a także zajmujące się obsługą programów lojalnościowych, przeprowadziło telefoniczne badanie opinii konsumentów odnośnie działań promocyjnych określanych łącznie mianem programów lojalnościowych. ...
Tematy: programy lojalnościowe -
Internetowe znajomości Polaków
... jednym z istotnych powodów korzystania z Internetu jest także możliwość nawiązywania nowych kontaktów. Znajomości w sieci szuka niemal połowa jej użytkowników (47%) - wynika z badania prof. Zbigniewa Izdebskiego "Seks a Internet", zrealizowanego przez TNS OBOP na zlecenie Schering Polska. Jednym z głównych powodów, dla których użytkownicy Internetu ...
-
Atrakcyjna Polska
Firma konsultingowa Ernst & Young po raz kolejny przeprowadziła badania, mające określić poziom atrakcyjności inwestycyjnej różnych krajów. Aż 17 procent pytanych przedsiębiorców wskazało Polskę jako najatrakcyjniejszą lokalizację dla nowych inwestycji, ...
-
Tydzień 34/2005 (22-28.08.2005)
... zł, a po emisji na 17,63 mld zł. Niższa jest prognoza ING: przed emisją 11,9 mld zł, a po emisji 14 mld zł. Komentarz do wydarzeń gospodarczych ... na zdolności do zimnej oceny kwalifikacji kandydatów do parlamentu, czy też do pałacu prezydenckiego. Badania poglądów opinii publicznej wykazują, że wysoko w ocenie wyborców jest opalenizna, odwaga w ...
-
Wyniki Megapanel VIII 2005
Gemius opublikował najnowszy ranking dotyczący popularności witryn i komunikatorów - wyniki badania "Megapanel PBI/Gemius" za sierpień 2005 roku. Tak jak w poprzednim notowaniu witryną o największym zasięgu był Onet.pl. Okazało się, że zasięg ...
-
Paryż stolicą Wi-Fi
Stolica Francji znalazła się na czele rankingu miast europejskich, które oferują bezpłatny dostęp do sieci Wi-Fi. Badania przeprowadziła firma Freehotspot.com. Paryż znalazł się na pierwszym miejscu, oferując 80 darmowych punktów dostępowych. Na drugiej i trzeciej lokacie znalazły ...
-
Blogi w służbie PR
... blogują: Amazon.com, Cisco Systems, Dell, eBay, General Motors, Google, HP, ING Group, Intel, McDonald's, Microsoft, Motorola, Nike, Yahoo, Zerox, Viacom, Accenture, ... konsumentów. Oczywiście w takim celu - i jest to jak najbardziej właściwe - przeprowadza się badania rynkowe. Jednak blog jest tutaj narzędziem pomocniczym, którego koszty w porównaniu ...
-
Internet mobilny w Europie i na świecie
ComScore Networks, firma zajmująca się badaniem mediów, opublikowała wyniki swojego ostatniego badania pt."Mobile Tracking Study", które ujawniło znaczące różnice między Amerykanami i Europejczykami w sposobie korzystania z Internetu w telefonach komórkowych. Badanie zostało zaprojektowane w celu ...
-
Marketing przyszłości - raport TrendScope 2008
... i mCommerce - te trendy bedą rządzić polskim konsumentem w 2008 r. - wynika z raportu "TrendScope 2008" przygotowanego przez agencję Tequila\Polska. Identyfikację trendów przygotowano w oparciu o badania instytutu IQS and Quant Group oraz Pentor Research International. Jak wynika z badań przeszło 46 proc. Polaków nie wierzy reklamom a 50 ...
-
Cyberslacking w pracy poprawia efektywność
Nowe badania opublikowane w TopCap Break Report 2008 pokazują, że 10 minutowa przerwa na zabawy on-line w ciągu dnia pracy, poprawia wydajność pracowników. Taka ...
-
Generacja Y a oferty polskich banków
... banków jednocześnie” – mówi Piotr Siciak, starszy menedżer z grupy bankowej Deloitte. Z badania Deloitte wynika, że atrakcyjność młodego pokolenia, jako grupy docelowej banków, jest ... atrakcyjne dla „Generacji Y” opracowały między innymi takie zagraniczne banki jak: ING Direct, Wells Fargo i Erste Bank. Wśród produktów przeznaczonych dla młodych ...
-
Święta w USA: sprzedaż online 2008
... fakt, że wskaźnik corocznego wzrostu kształtował się mniej więcej na poziomie 20% - podało ATG Commerce Suite, na podstawie swojego najnowszego badania, przeprowadzonego przez the e-tailing group. Słaba sytuacja ekonomiczna wywiera w tym sezonie presję również na sprzedaż w handlu elektronicznym. Presja ta uwydatnia ...
-
Strony internetowe w USA: top lista X 2008
comScore - firma specjalizująca się w badaniach świata cyfrowego, przedstawiła, w oparciu o dane z comScore Media Metrix service, miesięczną analizę aktywności konsumentów w USA w Internecie i ranking najczęściej wybieranych przez nich stron internetowych. Wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, Halloween i zbliżający się świąteczny sezon - ...
-
Zakupy online: sposób oszczędzania w święta
PriceGrabber.com - jeden z zespołów konsultingowych firmy Experian, przeprowadził pomiędzy 24 października a 10 listopada 2008 r. badania na grupie 2.641 klientów w USA kupujących online. Wyniki zebrane w najnowszym "Consumer Behavior Report" przedstawiają przewidywany wpływ trudnej sytuacji gospodarczej na ...
-
Dzienniki telewizyjne XI 2008
... przez magazyny informacyjne tematów są niewielkie. "Wiadomości" zajęły się 268 sprawami, "Wydarzenia" 264, natomiast "Fakty" poruszyły 262 tematy - wynika z badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Z raportu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w listopadzie najczęściej poruszano tematy związane z polityką. Dziennikarze zainteresowali się szczytem UE ...
-
Dzienniki telewizyjne XII 2008
... przyglądali się pracom sejmu nad ustawą medialną. Dość często przywoływali temat kontrowersyjnych wypowiedzi Janusza Palikota skierowanych pod adresem prezydenta - wynika z badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Dziennikarze śledzili także spór o marszałka sejmu Bronisława Komorowskiego oraz krok po kroku relacjonowali podróż prezydenta Polski do ...
-
Ochrona własności intelektualnej a recesja
Firma McAfee przedstawiła wyniki pierwszego globalnego badania aspektów bezpieczeństwa gospodarek opartych na informacji. W raporcie zatytułowanym "Niezabezpieczone gospodarki. Ochrona kluczowych informacji" (Unsecured Economies: Protecting Vital Information) eksperci z dziedziny ...
-
Internet w Polsce V-VI 2009
... badania NetTrack przeprowadzonego w okresie maj - czerwiec 2009 r. przez firmę badawczą MillwardBrown SMG/KRC wynika, że z Internetu w Polsce korzysta 49,1% całej populacji. Ponadto w ...
-
Promocja polskich miast w mediach 2008
... są w stanie przesłonić tego aspektu promocji. Łączna wartość publikacji prasowych osiemnastu głównych polskich miast wyniosła prawie 19 miliardów złotych - wynika z badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który podsumował roczny cykl raportów "Stolice Regionów". PRESS-SERVICE Monitoring Mediów podaje, że to właśnie środki masowego przekazu ...
-
Hewitt Associates: fuzje i przejęcia 2010
Hewitt Associates, firma doradcza i outsourcingowa, specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim opublikowała wyniki globalnego badania "Fuzje i przejęcia". Wynika z niego, że na poziomie ogólnoświatowym 72 % firm zakłada, iż poziom aktywności w zakresie zawierania transakcji zwiększy się lub ...
-
Stres w pracy ważny dla managerów w Europie
Pierwsze wyniki największego badania dotyczącego bezpieczeństwa i higieny pracy (ESENER) w Europie wykazują, że w przedsiębiorstwach europejskich rośnie zagrożenie czynnikami ryzyka psychospołecznego, takimi jak: stres, molestowanie i mobbing. ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2010
... wysoką piątą pozycję w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. Wszystko za sprawą kontrowersyjnego wywiadu z Jarosławem Kaczyńskim - wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów. Raport Instytutu Monitorowania Mediów Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce podaje: „niezmiennie od prawie roku ...
-
Coca-Cola najlepszą marką spożywczą
... największy zasięg, a ich wartość wyniosła 215 milionów złotych - podał PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który opublikował we współpracy z miesięcznikiem Press III edycję badania Top Marka. Znakomite wyniki wizerunkowe w branży artykułów spożywczych zanotowała także Delecta, Heineken, Nestle oraz Pepsi. Delecta straciła tylko jeden punkt ...
-
Technologia ważna dla usług edukacyjnych
Według globalnego badania zleconego przez Cisco i przeprowadzonego przez firmę Clarus Research Group z siedzibą w Washingtonie ponad 75% wysokich urzędników zajmujących się edukacją na całym ...
-
Polskie kobiety a fan page na Facebooku
... , kobiety niezależne i konsumentki popkultury - na takie grupy można podzielić użytkowniczki - fanki najpopularniejszych Fan Page marek kobiecych na Facebook.com - wynika z badania zrealizowanego przez Interactive Research Center we współpracy z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Kim one są? 80,8% fanów badanych Fan Page stanowiły ...
-
Branża finansowa a social media
... następuje „offline”, poprzedza go dogłębny rekonesans w sieci – stwierdza Meyer. Jak pokazały badania przeprowadzone przez instytut GFK, firmę Google i DB Research w Niemczech, internauci ... 14+ to 18 proc., a wśród klientów największego w Niemczech banku internetowego, ING Digital Bank aż 35 proc. Polubię cię, ale nie bezinteresownie W naturalny ...
-
Najpopularniejsze wtyczki do przeglądarek
Gemius prezentuje raport: "Analiza popularności wtyczek. Zestawienia, rankingi dla różnych przeglądarek i systemów operacyjnych". Na podstawie badania zrealizowanego w marcu 2011 r. zebrano dane na temat dodatków do przeglądarek internetowych stosowanych przez polskich internautów. Wyniki podzielono według systemów operacyjnych ...
-
Wizerunek medialny specjalisty PR
Powszechna opinia na temat zawodu piarowca nie znajduje odzwierciedlenia w mediach. Z badania agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wynika, że analizowana profesja opisywana jest w większości neutralnie ( ...
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2011
... , Canon, PKO BP, Winiary oraz mBank. Tegoroczna, siódma już edycja badania konsumenckiego miesięcznika Reader’s Digest, została przeprowadzona w formie ankiety, adresowanej do ... Zelmer (drobny sprzęt AGD), Asus (komputer/notebook), Telekomunikacja Polska (dostawca internetu), ING (kredyt hipoteczny), PKO BP (w dwóch kategoriach: kredyt gotówkowy i ...