-
Konsumenci chcą kontrolować technologie cyfrowe
... Szwedzi stwierdzali, że wolą oglądać wideo przez Internet (48 proc.) zamiast telewizji (28 proc.). ... miało wpływ na decyzje zakupowe rodziców w zakresie usług telewizyjnych. Jednak z badania „European Media Engagement Barometer 2010” wynika, że rodzice ... od 13 listopada do 11 grudnia 2009 we Francji, Niemczech, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii. ...
-
Usługi teleinformatyczne - trendy 2012
... Badania ConsumerLab dowodzą również, że dziś każdy może świadczyć usługi sieciowe. Polska jest jednym z krajów objętych badaniami w 2011r. Badania ConsumerLab pokazują, że Internet byłby ostatnią rzeczą, z której konsumenci zrezygnowaliby, gdyby byli zmuszeni ograniczyć wydatki. Od ponad 15 lat ConsumerLab prowadzi badania ... 2009 r. i zdublowała ...
-
Polscy konsumenci a usługi telekomunikacyjne
... lubią przeglądać Internet w celach prywatnych, przyznało się do tego 86% ankietowanych. To o 8% więcej niż wynosi ustalona przez Consumer Lab średnia światowa. Polacy szczególnie preferują komunikację za pośrednictwem komunikatorów i czatów, robi to prawie 62% ankietowanych. Badania odbyły się w okresie marzec - maj 2009 roku. Przeprowadzono ...
-
Gdzie szukać pracowników? W Internecie
... 2009. największe portale rekrutacyjne przyciągnęły ponad 4,8 mln użytkowników. Internet jest najbardziej popularnym, najszybszym i najwygodniejszym miejscem poszukiwania pracowników i pracy. Potwierdzają to też statystyki Google. W 2009 ... infoPraca.pl. Z badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie sierpień – październik 2009 r. przez firmę badawczą ...
-
Problemy niepokojące Polaków
... - wynika z badania Global Advisor przeprowadzonego przez Ipsos. Czego boi się świat? Międzynarodowe badanie opinii Global Advisor jest realizowane przez internet przez ... początku prowadzenia badania, czyli od listopada 2009. Jednocześnie problem bezrobocia jest najważniejszym problemem w niemal wszystkich badanych krajach. Z badania wynika, że obawa ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2010 i prognoza I kw. 2011
... 16 pkt. proc. w stosunku do kryzysowego 2009 roku. Takiego wyniku jeszcze nie odnotowano - podaje ... pkt.) Inwestycje w infrastrukturę telekomunikacyjną (-83,19) oraz inwestycje w Internet, serwis czy e-sklepy (-67,50) w I kw. nie będą ... ok. 2/3 wszystkich pracowników w Polsce. uczestnicy badania to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, losowane z ...
-
Polski e-konsument 2010
... trzeci e-konsument (36,4%) dokonuje ich zakupu przez Internet. Zakupy przez Internet tych usług deklarują częściej mężczyźni (40,1%) niż kobiety (28,6%) oraz badani do 24 lat (37,0%) niż starsi (33,2%). Informacje o badaniu Badania przeprowadzono w dwóch etapach: etap I (2009) dostarczył informacji o profilu demograficzno-psychograficznym, etap II ...
-
Rośnie rola Internetu przy kupnie auta
... dorocznego badania globalnego rynku motoryzacyjnego, Cars Online 11/12. Tegoroczny raport ukazuje wzrost zainteresowania zakupem samochodów przez Internet i rosnący ... punkty z 41 procent w 2009 r.) oświadczyło, że posiadają obecnie samochód oszczędny lub napędzany paliwami alternatywnymi, a 39 procent planuje kupić pojazd ekologiczny (w 2009 roku ...
-
Dlaczego lubimy zakupy w sieci?
... badania realizowane w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej wskazują, że wśród naszych sąsiadów: Czechów, Słowaków i Ukraińców, zakupy online są jeszcze bardziej popularne. Deklarowało je 84 proc. czeskich internautów i 82 proc. słowackich internautów. Z jaką częstotliwością Polacy dokonywali zakupów przez Internet ... dostarczenia towaru w 2009 ...
-
Handel elektroniczny w Polsce i na świecie
... badania Jupiter Research w Europie i USA, firmy z sektora e-commerce notują ogromne zyski. Fakt ten wiąże się bezpośrednio z dynamicznym charakterem rozwoju tych rynków. W 2004 roku w USA z możliwości dokonywania zakupów przez internet ... rozwojowe. Według prognoz Jupiter Research, do 2009 roku rynek amerykański ma wzrosnąć o 71 proc. w stosunku ...
-
E-handel w Polsce 2005
... , rynki zachodnie są ciągle rozwojowe. Według prognoz Jupiter Research, do 2009 roku rynek amerykański ma wzrosnąć o 71 proc. w stosunku do roku 2004, ... . Najczęściej zakupów dokonują ci, którzy są od dłuższego czasu użytkownikami Internetu. Badania przeprowadzone przez Internet Advertising Bureau, wskazują, że wśród internautów korzystających z ...
-
Polska służba zdrowia oceniona źle
... badania "Health Barometre 2009", przeprowadzonego przez Europ Assistance Group nt. opinii publicznej o ... znalezienia informacji na temat zdrowia, korzysta najwięcej Szwedów (58%). Na drugim miejscu znajdują się Polacy (52%). Internet staje się coraz bardziej wiarygodnym źródłem informacji na temat zdrowia. Za rozwinięciem możliwości konsultacji ...
-
Usługi mobilne: GPS najpopularniejszy
... , że posiada łącze internetowe w domu. Mobilny Internet to rozwiązanie, na ... Badania odbyły się w okresie marzec - maj 2009 roku. Przeprowadzono 1500 wywiadów, które objęły osoby między 15-69 rokiem życia. Źródłem danych są ankiety bezpośrednie i internetowe w rozkładzie po 50%. Badania są reprezentatywne dla 28 mln Polaków. Poprzednie badania ...
-
Kryzys a zwyczaje zakupowe online
... wynika z analizy Nokaut.pl. Po raz pierwszy Nokaut.pl, polska porównywarka cenowa, przeprowadził porównanie preferencji zakupowych internautów w 2009 r. w odniesieniu do roku poprzedniego. Inspiracją do badania była wszechobecna tematyka kryzysu i jego bezpośredni wpływ na nawyki zakupowe Polaków. - Prawie połowa Irlandczyków czy Włochów deklaruje ...
-
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
... w ciągu roku rezygnował średnio z usług 2,2 firmy. Wartość interakcji z klientami Z badania Genesys wynika, że średni koszt utraty klienta w Polsce wynosi 145 ... popularne jak telefon. Na kolejnych miejscach znalazła się samoobsługa przez Internet i samoobsługa głosowa. Największe źródła zadowolenia klienta Konsumentów poproszono o wskazanie ... 2009 ...
-
Komunikacja banków z klientem: social media szansą
... Internet, mimo powszechnego dostępu do kont online. Ponadto, wielu z nas nie odróżnia trzymania pieniędzy na koncie bieżącym od świadomego oszczędzania i inwestowania. Badania ... sposobem w walce, o Klientów konkurencji” - dodaje. Porównanie badań z początku 2009 i 2010 roku pokazuje, że sytuacja finansowa w polskich gospodarstwach domowych uspokoiła ...
-
Dzieci jako użytkownicy Internetu
... badania "Dzieci w necie", które dla At Mediów zrealizowały Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) i Gemius. Dziecko to aktywny konsument mediów elektronicznych, a obok telewizji kluczową rolę w jego życiu odgrywa Internet ... 2010 r., we współpracy z GfK Polonia) i "Trzy targety" (2009 r., we współpracy z Millward Brown SMG/KRC). Informacje o ...
-
Tajemniczy klient a e-zakupy w Europie
... przepisów obowiązujących w UE, konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez Internet bez podawania przyczyny w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki (w niektórych krajach ... konsumentowi (np. dostawa do kraju zamawiającego nie była możliwa). W 2009 roku badania przeprowadzone przez Komisję Europejską także pokazały, że 60 proc. ...
-
Polacy a usługi assistance 2012
... Internet. Zainteresowanie tym kanałem zakupu wskazało w tym roku 33% ankietowanych, zaś w ubiegłym – 27%. W obecnym badaniu większość ankietowanych zadeklarowała, że chce być informowana o usługach assistance za pomocą e-maila (49%). Z roku na rok takich osób jest coraz więcej (w 2009 ...
-
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
... wpływu na część punktowaną badania. Mimo nie zawsze kompetentnej obsługi, ... badania stały się firmy o zasięgu ogólnopolskim, jak i operatorzy działający na rynkach lokalnych. Dostawcy zostali pogrupowani ze względu na rodzaj łącza, jakie oferują – przewodowe po liniach telefonicznych, kablowe oraz mobilne. Badanie trwało od 28 kwietnia do 8 maja 2009 ...
-
Sektor MSP: ocena kryzysu
... badania Keralla Research wynika, że choć kondycja firm - mierzona krótkoterminowymi decyzjami zakupowymi - jest względnie dobra, uzyskuje bowiem średni wskaźnik + 10 pkt. po II kwartale 2009 ... Obszary, w których firmy MŚP najwięcej w najbliższych miesiącach zainwestują to Internet, e-biznes, VOIP, czyli poszerzanie dostępności firm do sieci www i ...
-
Oferty pracy online: na co zwracamy uwagę?
... Internet i jakie informacje są najważniejsze w przypadku ogłoszenia rekrutacyjnego zamieszczonego w sieci. Jak się okazało, internauci najczęściej zwracają uwagę na lokalizację, wymagania wobec kandydata i rodzaj umowy z pracodawcą. Jak internauci wyszukują ogłoszenia? Z badania ... przeprowadzić badanie ankietowe. Od października do grudnia 2009 ...
-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... z całej Polski. Według nowych badań, coraz więcej przedsiębiorców uważa, że Internet jest dobrym narzędziem promocji firmy i dostrzega ... pozytywnego wpływu na działalność mojej firmy”. - Wyniki badania pokazują, że niezbędna jest dalsza edukacja przedsiębiorców ... Internetowa Rewolucja została ogłoszona w październiku 2009 r. W ramach akcji każda mała i ...
-
Sklepy internetowe coraz bezpieczniejsze
... danych podczas ich przesyłania przez Internet. 3, 5, 8, 11, 13, 16, 17 – to bynajmniej nie numery typowane ... 2009, kiedy Federacja Konsumentów przedstawiła Raport z wyniku monitoringu sklepów internetowych. Z badań Federacji wynikało, że aż 61% sklepów nie informowało o organie, natomiast 40% o numerze, pod którym zarejestrowano działalność. Z badania ...
-
Rynek e-commerce: personalizuj ofertę
... personalizację oferty - wynika z najnowszych badań "Polski e-commerce 2009" na temat handlu elektronicznego firmy Praktycy.com. Coraz większa liczba sklepów ... do nowych klientów” – przekonuje Piotr Krawiec, dyrektor zarządzający Praktycy.com, autor badania na temat e-commerce w 2005 roku. – „Poza tym zmniejszenie tylko o 10% liczby odchodzących ...
-
Rośnie polska klasa średnia
... korzysta z tego medium częściej niż rok wcześniej. Robią zakupy przez internet, korzystając z takich stron, jak: Allegro.pl, czy porównywarek ceneo.pl, ... Informacje o badaniu Badanie przeprowadzone zostało w 3 i 4 kwartale 2009 r. przez The Future Laboratory. Pierwsza, ilościowa część badania została przeprowadzona na reprezentatywnej grupie 1000 ...
-
Mazowsze: pracownicy optymistyczni
... badani wskazali prasę lokalną (82,4%), a na trzecim Internet (76,0% wskazań). Dość wysokie odsetki wskazań uzyskały ... badania zrealizowanego przez Wyższą Szkołę Zarządzania Personelem i Millward Brown SMG/KRC w ramach projektu „Trendy gospodarcze a zmienność mazowieckiego rynku pracy” w końcu sierpnia 2009, na próbie N=946 respondentów. Do badania ...
-
Motywowanie pracowników: system kafeteryjny
... zespołu, a także przyciągnąć najlepszych pracowników. Finansowanie opłat za Internet, lekcje języka obcego, kursy doskonalenia zawodowego, bony podarunkowe ... wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Sodexo Motivation Solutions, najbardziej popularnym sposobem dodatkowego nagradzania pracowników jest dofinansowanie wypoczynku. To rozwiązanie w 2009 ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... badania konsumenckiego "Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2010 roku. Klienci indywidualni" przeprowadzonego przez PBS DGA Sp. z o.o. orac CBM INDICATOR sp. z o.o. Głównym celem badania było poznanie opinii Polaków w zakresie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz ocena preferencji konsumentów. Podobnie jak w 2009 roku, wyniki badania ...
-
Shopping clubs przyszłością e-handlu?
... . Ta forma sprzedaży istnieje w Europie dopiero od kilkunastu miesięcy, a jak pokazują badania kluby takie jak niemiecki Brands4Friends, angielski LineaFashion czy międzynarodowy BuyVIP w ... tutaj właśnie Limango - jej sprzedaż - z mniej niż milionem członków - w roku 2009 wzrosła dziesięciokrotnie w porównaniu do roku 2008. Jak pokazują liczby, przed ...
-
Reklamy video w Internecie nudne
... innych internautów (59 proc.) oraz zwiastuny filmowe, filmy i seriale (40 proc.) - wynika z badania gemiusAdHoc "Radio internetowe i treści wideo w Internecie". Ponadto z badania gemiusAdHoc wynika, że z reklamą audio lub wideo zetknęło się 73 proc. internautów ... site-centric stat.pl/PBI. Ankiety emitowane były losowo w okresie od 24 do 30 marca 2009 ...
-
Audyt bezpieczeństwa informatycznego
... " – wyjaśnia Mariusz Pawłowski. Pomimo ogromu zagrożeń polskie firmy zdają się je bagatelizować. Według polskiej edycji badania na temat bezpieczeństwa informacji w Internecie firmy Deloitte i portalu Gazeta.pl z 2009 roku, Polscy przedsiębiorcy oszczędzają na bezpieczeństwie w czasie kryzysu. Można zaobserwować jedynie minimalny wzrost budżetu ...
-
Jak polscy internauci spędzają czas wolny?
... , mówiące o tym, że zbadani w wolnych momentach sprawdzają wiadomości na czytniku RRS (6 proc.) oraz przeglądają internet na telefonie komórkowym. Codzienny dostęp do Internetu PBI spytało także, na ile ważny dla ... IMAS International na próbie 507 internautów w wieku 18-54 lata. Pytania zadano w ramach badania Omnibus Online w kwietniu 2009 ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2010
... koniunktury. Co więcej, rok 2010 był widocznie lepszy od 2009, a kolejny, 2011, zakłada dalsze zwiększanie udziału zakupów on-line w wydatkach Polaków - wynika z raportu ... aukcjach, jak i w sklepach. Porównywarki, pasaże i serwisy opinii Jak pokazują wyniki badania, porównywarki cen ofert e-sklepów oraz serwisy konsumenckie gromadzące opinie, ...
-
Jak chronić dziecko w Internecie?
... Internet. Coraz większa ich liczba regularnie korzysta z możliwości, jakie daje dostęp do sieci. Niestety, nie zawsze użytkują właściwe aplikacje, gry czy czytają odpowiednie treści. Jak pokazują wyniki badania ...