-
Polacy a przejęcia i fuzje w energetyce
... zły wpływ na zatrudnienie wśród szeregowych pracowników firmy. Jednocześnie w opinii Polaków działania z kategorii fuzji i przejęć w sektorze energetycznym wpływają bardzo ... dodaje Edyta Kwapich – Lenik, On Board PR Ecco Network. Jak pokazują badania w przypadku komunikowania fuzji i przejęć jesteśmy w pełni wiarygodni wówczas, gdy wskazujemy ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 11/2012
... . 2011 roku). W opinii dyrektora generalnego Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Wyżywienia i Rolnictwa (FAO) ceny żywności na świecie spadną w tym roku. W jego opinii wyższe bezrobocie ... katastrofie w japońskiej elektrowni we wszystkich krajach wykonano kontrolne badania. Takie badania miały miejsce także w Chinach. Było to potrzebne, bo ...
-
Samochody służbowe a bezpieczeństwo na drodze
... uznano zwiększanie liczby fotoradarów na drogach. To dobry kierunek zmian tylko w opinii 6,1 proc. ankietowanych przedsiębiorców. Więcej zwolenników ma podnoszenie wysokości mandatów (11,7 ... wyższe ma on stanowisko w firmie. Informacje o badaniu Próba: uczestnicy badania to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, losowane z bazy danych GUS (rejestr ...
-
Bezpieczeństwo obrotu gospodarczego III kw. 2013
... występujących w ich branży. Co jednak ważne udział negatywnych opinii w obu tych kategoriach spadł w porównaniu do poprzedniego badania. „Na pewno nie można powiedzieć, że problemy z ... regulowania płatności przez inne podmioty w swojej branży. Niestety od ostatniego badania o 3 pkt proc. do poziomu 36% wzrósł udział firm, które oceniają, że ...
-
Jakie kompetencje przywódcze przydatne w zarządzie?
... na wysokim poziomie (obie kompetencje zebrały nieco powyżej 60 proc. pozytywnych opinii). Widać natomiast deficyt w kompetencjach związanych z przyjmowaniem szerokiej perspektywy (46 proc. ... , że kobiety w zarządach są tak samo kompetentne, jak ich koledzy (wyniki badania nie ujawniły istotnych różnic statystycznych). Co ciekawe, kobiety w wybranych ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... . W sumie w analizowanym okresie pojawiło się 12762 materiałów związanych z leasingiem. Z badania wyłączono 3031 publikacji, które zostały uznane za spam lub były ogłoszeniami ... na mikroblogach, 24 na blogach, 7 materiałów wideo oraz 5 na portalach opinii. EFL najbardziej obecny w Internecie Najdynamiczniej w Internecie działał EFL, który ...
-
Opłata reprograficzna: w social mediach zawrzało
... , a liderem opinii (blogerem), zrzeszającym większą publikę. Niezależnie jednak od liczebności, po drugiej stronie monitora jest grupa odbiorców. Jak pokazują badania, wielu z ... przekuć można w konkretne rezultaty. Wraz z liczbą publikowanych w social mediach opinii i komentarzy, śniegowa kula nabiera rozpędu i rośnie w tempie geometrycznym. Pytanie ...
-
Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?
... Konsola Playstation, samochód Tesla czy komputery Apple – internet jest pełen opinii o nich. Większość z tych opinii ma ekstremalne nacechowanie emocjonalne. A kiedy w lejku decyzyjnym twojego ... to klientom), po drugie… oferował coś natychmiast za trochę więcej pieniędzy. Badania Amazon pokazują, że jeśli różnica w cenie nie przekracza 10 proc., ...
-
Komunikacja SMS lubiana przez Polaków
... dobrych” SMS-ów nie maleje, na co wskazywały zarówno nasze poprzednie badania, jak i tegoroczne – wszak podstawową funkcją każdego telefonu jest właśnie możliwość ... przychodni, odbiór wyników badań lub recept, informacje o lokalnych zagrożeniach. Najmniej interesującą tematyką w opinii badanych była sytuacja na drogach. SMS z rabatem do sklepu i ...
-
E-handel w niedzielę: tak czy nie?
... wszystkim negatywnie wpływając na ich obroty (45%) oraz poziom konkurencyjności wobec zagranicznych e-sklepów (25%). O badaniu: Raport powstał na podstawie badania dotyczącego opinii o zakazie e-handlu w niedzielę zrealizowanego przez Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej. Badanie zostało przeprowadzone w dniach 16-22 marca ...
-
Przedsiębiorcy nie chcą sprzedawać dłużnikom, ale i tak sprzedają
... poprzednio było to 15,5 proc. badanych). - Charakterystyczne jest to, że przedsiębiorcy szukając opinii o potencjalnych klientach coraz rzadziej korzystają z Internetu. To wymaga czasu i ... firmy i rozwijaniu biznesu – wyjaśnia Jakub Kostecki. Porównując wnioski z badania „Audyt windykacyjny” z 2015 r. z najnowszymi z 2017 r. widać, że o 10 proc. ...
-
Jak naprawdę wygląda studenckie życie?
... w rzeczywistości? Tylko czy tak naprawdę wygląda studenckie życie w Polsce? Niezupełnie. Z badania, które Kantar zrealizował na zlecenie organizacji AIESEC POLSKA, wynika, ... student uwzględnia je w swoich planach na najbliższą przyszłość. Jak wskazują wyniki badań, w opinii studentów staż poza granicami kraju to przede wszystkim możliwość ...
-
Jak reklamują się małe firmy?
... opinii było naturalną formą doceniania – komentuje Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING. Strona www czy fanpage? Nie jest żadnym zaskoczeniem, że nawet w przypadku małych firm obecność w Internecie jest kluczowa dla pozyskiwania nowych klientów. Potwierdzeniem tego mogą być rezultaty badania ...
-
Polski nastolatek ze smartfona korzysta częściej niż jego rówieśnik z USA
... i Opinii przygotowała narzędzie badawcze i zrealizowała badanie metodą CAWI (on-line) z wykorzystaniem platformy internetowej ankieteo.pl. Za rekrutację międzynarodowej próby – kobiet i mężczyzn w wieku 14-18 lat – odpowiadał portal Gamekit.com. Dane pozyskano z 6 krajów: Polski, USA, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Turcji, Brazylii. W ramach badania ...
-
Hays: nowoczesne formy zatrudnienia, czyli praca tymczasowa odczarowana
... do kompetencji, umożliwiających realizację bieżących zadań. Jak dowodzą wyniki badania przeprowadzonego w pierwszym kwartale 2020 wśród firm korzystających z nowoczesnych ... pracownika tymczasowego. Nie oznacza to jednak, że nowe doświadczenia nie zmienią ich opinii na temat nowoczesnych form zatrudnienia. Raport „Nowoczesne formy zatrudnienia. Na ...
-
Pracownicy z Ukrainy (i nie tylko). Jak współpracujemy z obcokrajowcami?
... ten odsetek wynosi 46%. Różnorodność na plus, ale rodzi wyzwania Z badania Pracuj.pl płynie pozytywny obraz otwartego społeczeństwa – Polacy są ... badania, jednym z najbardziej interesujących aspektów w kontekście opinii Polaków na temat ukraińskich pracowników zasilających lokalny rynek jest paradoksalnie kwestia, iż wielu badanych nie ma opinii ...
-
Na Black Friday czekają sklepy, klienci i cyberprzestępcy
... serwisu ChronPESEL.pl. Sprawdzamy, ale tylko trochę Tymczasem, jak wynika ze wspólnego badania serwisu ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów nadal spora część konsumentów nie ... 37 proc. że tylko niektóre. Jednak weryfikacja ograniczała się głównie do sprawdzenia opinii w Googlach (59 proc.) bądź na platformie zakupowej (54,8 proc.), rzadziej ( ...
-
Przepaść, która się pogłębia, czyli strefa euro na tle gospodarki USA
... drewna, boksytu i uranu, które są niezbędne do zasilania zielonej transformacji. Stany Zjednoczone w opinii Allianz Trade korzystają również z tego, że są domem dla ... i wyższy potencjalny wzrost), aby pobudzić więcej inwestycji. Odpływowi inwestycji z krajów UE w opinii Allianz Trade mogą sprzyjać nie tylko wspomniane strukturalne przewagi USA ...
-
Jakie motywacje stoją za dezinformacją?
... dla demokracji. Skala fałszywych informacji w polskiej przestrzeni publicznej rośnie Badania „Dezinformacja oczami Polaków", wskazują, że aż 84% Polaków zetknęło się z fake ... , szczególnie w przypadku przetwarzania danych niezgodnie z prawem. To część opinii, która znalazła się w formalnym liście – odpowiedzi na apel polskiego przedsiębiorcy - ...
-
Marki odzieżowe w social media
... przekazuje informacje o kolekcjach i promocjach oraz bada emocje klientów. Najskuteczniejsze kampanie potrafią Tymi emocjami kierować. Liczba wzmianek W ramach badania zebrano 22 513 wzmianek i opinii, odnoszących się do wybranych marek odzieżowych. Wykorzystano wzmianki zamieszczone między innymi na Facebooku i Twitterze, z których korzystają nie ...
-
Wakacje 2014: Egipt i Polski Bus superbohaterami Polaków
... podróży, ma znaczny wpływ na decyzje podejmowane przez klienta dodaje CEO SentiOne Kamil Bargiel. Informacje o badaniu Na cele badania przetworzono prawie 194 433 opinii pochodzących z okresu styczeń - czerwiec 2014 roku, w których pojawiły się frazy związane z badanymi podmiotami. W badaniu przeanalizowano następujące marki przewoźników ...
-
Co wpływa na wzrost sprzedaży?
... które analizuje sytuację przeszło 3100 firm z Europy, Azji, Ameryki Północnej i Australii. Respondentów badania podzielono na trzy grupy, ze względu na dynamikę ich rocznych przychodów. Wyodrębnione ... odwołują się do wskaźników satysfakcji klientów lub NPS – Net Promoting Score). W opinii szefów sprzedaży, oni sami od kilku lat mają coraz większy ...
-
Czy polskie MSP są przygotowane na wejście do Unii Europejskiej?
... prostego i szybkiego porównania własnej firmy z krajowymi i unijnymi konkurentami. "Głównym celem badania przeprowadzonego przez SAP była pomoc poszczególnym firmom w ich drodze ... w długim okresie podnoszenia konkurencyjności na wymagającym rynku UE. W opinii przedsiębiorców najważniejszą barierą w rozwoju ich firm jest sytuacja makroekonomiczna, ...
Tematy: -
PR w nowych mediach
... relations bazuje na dialogu z liderami opinii. Przekonując lub inspirując jednostki, przyczynia się do tworzenia opinii i poglądów, które budują znajomość marki w społeczeństwie. ... bezpłatne konsultacje, które wspierali regionalni patroni medialni. Pacjenci byli zapisywani na badania, dzwoniąc pod numer specjalnej infolinii. Wydano też poradnik pt.: " ...
-
Badanie kondycji polskich firm 2006
... w 2004 r. do 19%, stanowią ciągle istotną barierę rozwoju przedsiębiorstw (w opinii 83,7% MSP). Zapewne łatwiej byłoby przedsiębiorstwom pogodzić się z tym obciążeniem, gdyby wydatki ... których rozwój firm i zwiększanie ich zdolności konkurencyjnych nie jest możliwe. Badania potwierdzają ciągle istotny wpływ polityki na gospodarkę i na decyzje ...
-
Product placement w grach wideo
... możliwości i zasadności wykorzystania w każdej fazie cyklu życia produktu. Co mówią badania Średnia ilość godzin spędzonych przed odbiornikiem telewizora wśród grupy mężczyzn w ... PP, zbierając informacje i weryfikując je na drodze marketingowych badań opinii graczy. Badania takie przeprowadzone przez Nielsen Interactive Entertainment dowodzą, że ...
-
Szkolenia niedoceniane przez MSP
... mniejsze znaczenie mają opóźnienia w płatnościach oraz niepotrzebna biurokracja. W opinii szkolących najpoważniejszą barierą w uczestnictwie w szkoleniach jest dla potencjalnych uczestników brak ... badawczym wykorzystano następujące źródła danych: - badania ilościowe (przeprowadzone w ramach 7. edycji badania MSI), - wywiady pogłębione z zastosowaniem ...
-
Opieka medyczna według Polaków
... . – "Warto więc zastanowić się nad skutkami zdrowotnymi dysproporcji w wiedzy o paramedykamentach i o lekach dostępnych na receptę" – dodaje. Jednocześnie badania potwierdziły wyniki wcześniejszych opinii na temat służby zdrowia w Polsce. Utrzymuje się duży stopień niezadowolenia z usług publicznej opieki medycznej: blisko połowa Polaków jest złego ...
-
Niewystarczający dostęp do informacji publicznej
... frekwencję w ostatnich wyborach parlamentarnych). Wyniki i wnioski z badania „Tajemniczy obywatel” Część badania polegała na tym, iż do 25 urzędów, które ... informacji publicznej) drogą telefoniczną lub internetową. Rekomendacje Transparency International Polska W opinii Transparency International Polska Ustawa o dostępie do informacji publicznej nie ...
-
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
... pokolenia baby-boomers pokazało, że są oni dla siebie cennym źródłem informacji, opinii i wskazówek dotyczących konsumpcji dóbr. 6 na 10 osób (57 proc.) przyznało, że ... na dyskusjach o różnych aspektach swojego życia, niezwiązanych z kwestiami finansowymi. Wyniki badania wskazują na istnienie komunikacyjnej luki, którą firmy muszą wypełnić, jeśli ...
-
Sektor MSP wobec zastosowań informatyki
... nadal idzie w górę. Nie oznacza to jednak, że badani przedsiębiorcy są obecnie pesymistami – poniżej 6% spadł odsetek opinii, że sytuacja finansowa firmy uległa pogorszeniu. Pytanie dodatkowe bieżącej edycji badania brzmiało: „Jeśli będziecie Państwo kupowali komputery w ciągu najbliższych 6 miesięcy, to, z jakim systemem operacyjnym?” Odpowiedzi ...
-
Mobilna sprzedaż coraz popularniejsza
... co umknęło uwadze niektórych sprzedawców. Pierwsza dziesiątka sklepów internetowych to według badania kolejno Amazon.com, Best Buy, Sears, Circuit City, Quelle, Otto, Macy's, FNAC ... się na przyciąganiu klientów i interakcji. Podstawowym oczekiwaniem staje się dostępność opinii klientów i możliwości interakcji między nimi, zaś sprzedawcy stają wobec ...
-
Sprzedaż bezpośrednia w Polsce rośnie
... formy handlu może wynikać z pewnego znużenia konsumentów reklamą i potrzeby kontaktu z doradcą służącym radą i pomocą w wyborze usługi czy produktu. Badania rynku sprzedaży bezpośredniej i opinii konsumenckich wskazują na to, że o rosnącej popularności tej formy handlu decydują przede wszystkim indywidualne podejście do klienta, możliwość uzyskania ...
-
Światowy rynek finansowy: potrzebne regulacje
... przy blisko jednogłośnej zgodzie dotyczącej konieczności wprowadzenia lepszych regulacji, brakuje jednolitej opinii, a wręcz pojawiają się sprzeczne głosy, co do sposobu wdrożenia ... potrzebę (77%) zwiększonych wymogów informacyjnych. Jeśli chodzi o praktyki kredytowe banków, z badania wynika, że zdania są w miarę równo podzielone: 37% głosów za ...
-
Sprzedaż bezpośrednia niedoceniana
... się dopiero od początku lat 90., przekroczyły 2 miliardy złotych, Firmy uwzględnione podczas badania (członkowie Stowarzyszenia, których łączne obroty stanowią około 80 proc. sprzedaży sektora) ... łączne przychody stanowią około 80% przychodów sektora. W celu poznania opinii na temat warunków prowadzenia działalności gospodarczej w sektorze sprzedaży ...