-
Europa: wydarzenia tygodnia 21/2014
... państwa, niski poziom wydatków na badania i rozwój, rozwarstwienie dochodów, słabe wykorzystanie internetu oraz mało przyjazne obywatelom państwo. Według EBC na rachunku obrotów bieżących eurolandu nadwyżka w marcu 2014 r. wyniosła 18,8 mld euro wobec nadwyżki 21,8 mld euro w lutym. W opinii komisarza UE ds. energii ...
-
Zakupy online głównie na Allegro
... je za ryzykowne wynosi 22 proc. (tyle samo co w 2012 roku), natomiast w opinii 12 proc. ankietowanych są one całkowicie bezpieczne (10 proc. w 2012 roku). O 3 ... świadczone przez siebie usługi w konkurencyjnych realiach rynku. Informacje o badaniu Celem badania było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Badanie ...
-
Finanse publiczne przed wyzwaniami
... tym samym funkcję finansową w centralny element procedur decyzyjnych i kształtowania polityki rządu. Z badania Deloitte wynika także, że rządy państw europejskich nie zmieniły struktury ... materiałów o swoich działaniach. To nie wystarczy, aby dotrzeć do opinii publicznej i umożliwić obywatelom rzeczywiste zrozumienie finansów rządowych. Zespoły ds. ...
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi: czas na miękki HR
... – wynika z raportu Randstad „HR – zmiana klimatu”. Mobilność pracowników Najważniejszym wnioskiem płynącym z badania jest fakt, że duży odsetek pracowników rozważa obecnie zmianę pracy, jednak ... wspierać tworzenie marki pracodawcy. Prawie połowa badanych firm (48%) nawet nie śledzi opinii na swój temat. Rola HR w organizacji Raport pokazuje też, że ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 31/2014
... konstytucją i nie wymagają zmian. Według danych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju inwestycje przedsiębiorstw w badania i rozwój między rokiem 2011 a 2012 wzrosły o prawie 30 proc. NCBR ... . Argumentów na rzecz cięcia kosztu pieniądza w Polsce, co w naszej opinii będzie tylko jednorazowym "zabiegiem", z każdym tygodniem jest coraz więcej. O ile ...
-
Firmy rodzinne wybierają prywatnych inwestorów
... podobny do charakterystyki własnej inwestorów. Z połączenia opinii i oceny własnej wyłania się profil inwestora, który chce być osobiście zaangażowany w działalność firmy, w której ulokował środki finansowe, i który ma wysokie oczekiwania co do stopy zwrotu z zainwestowanego kapitału. Z badania KPMG wynika także, że zamożny inwestor indywidualny ...
-
Europejski rynek energii 2014
... kraje Europy Wschodniej rozpoczęły badania złóż gazu łupkowego. Niemcy, które w dużym stopniu zależne od Rosji w zakresie dostaw gazu , planują uchwalić przepisy zezwalające na stosowanie techniki szczelinowania hydraulicznego . Technologia ta spotyka się jednak czasem ze sprzeciwem ze strony opinii publicznej i niektórych rządów, na ...
-
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
... kolejną transakcję, a nawet poleca usługę i sklep innym kupującym. Psychologia sprzedaży i badania insightów konsumenckich udowodniły, że klienci nie kupują wyłącznie produktów, ale także ... z korzyścią dla klienta. Choćby nawet przybrałoby to formę komentarza do negatywnej opinii… Przykłady: Empatia, przyznanie się do błędu, wzięcie na siebie winy za ...
-
Jak postrzegane są centra handlowe we Wrocławiu?
... raczej przyjazne, ale także mało popularne, raczej nieekskluzywne i nieprestiżowe. W opinii wrocławian najdroższą, a jednocześnie najbardziej ekskluzywną i najbardziej prestiżową wrocławską ... CH: Renoma najgorzej kojarzące się CH: Sky Tower Informacje o badaniu Badania na podstawie, których przygotowano raport przeprowadzone zostały w sierpniu br. ...
-
Usługi assistance w 2014 roku
... Usługi assistance zyskują coraz większą rzeszę zwolenników - z VI Ogólnopolskiego Badania Assistance Europ Assistance Polska wynika, że posiadanie pakietu assistance deklaruje ... i atrakcjach turystycznych w Brazylii. Ale firma pomagała też w innych sytuacjach. - W naszej opinii najciekawszą sprawą concierge 2014 roku była organizacji zaręczyn w ...
-
Firmy ubezpieczeniowe o krok od rewolucji cyfrowej
... się wyboista, bo do zrobienia jest naprawdę wiele. Cyfrowa rewolucja w branży ubezpieczeniowej Z badania KPMG wynika, że najbliższe trzy lata przyniosą aż dwukrotny wzrost liczby firm ... przeprowadzonych na całym świecie wśród klientów. Ponadto, raport przedstawia wypowiedzi liderów opinii z całego świata, jak również wiodące praktyki i koncepcje ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 6/2015
... poziomie "A/A-1". Wydaje się, że Polska zasługuje na podwyżkę obecnego ratingu., jednak w opinii ekspertów nasze ratingi określane przez czołowe firmy ratingowe ... naszego regionu, są położone w zagłębiu rzepakowym. Dlatego staraliśmy się wszystkie nasze badania prowadzić na śrucie rzepakowej i w połączeniu z odpowiednimi szczepami bakterii okazało się ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu w mediach
... roku w polskich mediach postrzegany był temat społecznej odpowiedzialności biznesu. W celu przeprowadzenia badania, spośród publikacji, jakie ukazały się w całym 2014 roku w prasie i na ... w mniejszym stopniu zajmowała się prasa branżowa (15,88%) oraz tygodniki opinii (8,55%). Głównym tematem publikacji były kwestie związane z popularyzacją działań ...
-
Jak galerie handlowe dbają o wizerunek w Internecie?
... , a wygrasz kolację dla dwojga” – stają się codziennością. A co wynika z raportu? Z badania Newspoint dowiadujemy się, że ogólna liczba publikacji na temat centrów ... City jest najbardziej kontrowersyjny (ma najwięcej pozytywnych i jednocześnie najwięcej negatywnych opinii). Należałoby przeanalizować, co tam się dzieje. Możemy np sprawdzić którzy ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe firmy 2015
... – wyjaśnia mówi Katarzyna Sermanowicz-Giza, Dyrektor w dziale Doradztwa Finansowego Deloitte. Jak dotrzeć do konsumenta w sieci? Badania Deloitte wykazały, że pomimo dostępu do ogromnej liczby informacji i fachowych opinii na temat produktów w Internecie, konsumenci znacznie częściej konsultują swoje wybory z najbliższymi (przyjaciele, rodzina) niż ...
-
Employer branding – moda czy konieczność?
... gotowa na prowadzenie takich działań. Najważniejszym aspektem jest poznanie opinii pracowników, co wiedzą o firmie, jak ją postrzegają i – najważniejsze – czy wesprą ... oczekiwań, przekonań i potrzeb kandydatów oraz pracowników. Do tego służą badania, zarówno jakościowe jak i ilościowe, które pomagają uporządkować posiadane informacje. Z drugiej ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... oczach internatów w I kwartale 2015 r. najlepiej wypadła Biedronka, która otrzymała największą liczbę pozytywnych opinii w social media. Tuż za nią uplasowało się Tesco, a na trzecim miejscu ... i reklamy, które ukazały się między 1 stycznia a 31 marca 2015 roku. Autorzy badania: Łukasz Jadaś, Starszy Specjalista ds. Badań i Produktów oraz Sylwia ...
-
Polscy przedsiębiorcy nieufni wobec siebie
... Informacji Gospodarczej, Rzetelną Firmę oraz Uniwersytet Vistula w Warszawie. Autorzy badania wyodrębnili siedem postaw, o których ocenę poprosili osoby prowadzące działalność gospodarczą. ... przedstawiciele Polski A, a więc województw, które w powszechnej opinii uchodzą za bardziej rozwinięte. Najwyższa nieufność cechuje firmy wywodzące z zachodniej ...
-
Najlepsze linie lotnicze według podróżujących
... Ranking uwidocznił również wysokie oceny przyznawane tańszym przewoźnikom, którzy mimo potocznych opinii generalnie wypadli bardzo dobrze. Sugeruje to, że przy ... Jetstar (linie australijskie) Powyższy ranking bazuje na ocenach zebranych w trakcie międzynarodowego badania. Linie lotnicze oceniali jednak także sami Polacy. W naszym przypadku ...
-
Bezpieczeństwo danych: jak nie dać się cyberprzestępcy?
... ponoszą organizacje padające ofiarą incydentów naruszenia danych. Oto wnioski z badania: Wyciek danych oznacza dla firmy wydatek wielkości średnio 65 euro – to ... wyeliminowany. Proste kroki do zabezpieczenia Bezpieczeństwo danych jest teraz w centrum zainteresowania opinii publicznej – to pokłosie ostatnich ataków, którymi ofiarami padły duże ...
-
Najlepsze Międzynarodowe Miejsca Pracy na Świecie 2015
... stosowaną przez Great Place to Work® jest bezpośrednie odwołanie się do opinii pracowników poprzez ankietę, która mierzy poziom zaufania do pracodawcy (badanie Trust ... (86%) i koleżeństwa (85%). Natomiast największy postęp w stosunku do ubiegłorocznej edycji badania dokonał się w obszarze uczciwości – po raz pierwszy w historii światowego rozdania ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2015
... z integracją z dotychczasowymi systemami, a także brak wykwalifikowanej kadry. W opinii analityków, obecnie negocjowana umowa o wolnym handlu (TTIP) między UE i ... lojalności klientów. Taką motywację jako najważniejszą wymieniło aż 90 proc. uczestników badania. Dopiero na drugim miejscu znajduje się zwiększenie dochodów. – Obecnie banki znajdują ...
-
Emigracja zarobkowa jest rządzącym na rękę?
... przyniósł oczekiwany efekt. W przytoczonym raporcie zwrócono także uwagę na fakt, że w latach 2008 (Badania Aktywności Ekonomicznej Ludności) do 2011 (Narodowy Spis Powszechny) do Polski ... w czołówce, nie tylko tego rankingu, najlepszych miejsc do zakładania biznesu są w opinii ekspatów Singapur (87%), Dubaj (86%) oraz ex aequo Hong Kong i Londyn ...
-
Oszustwa finansowe online gorsze niż cyberszpiegostwo
... złośliwego oprogramowania) oraz wyciek informacji. Internetowe oszustwa finansowe są w opinii badanych złożone, a przeciwdziałanie im - utrudnione. I to nawet w przypadku samych ... nie stosują rozwiązania służącego do zapobiegania oszustwom finansowym. Główne wyniki badania 47% firm uważa, że musi usprawnić ochronę transakcji finansowych. 27% ...
-
Trend Micro: zagrożenia internetowe III kw. 2015
... może bez wątpienia stanowić wstęp do potencjalnych zmasowanych ataków, które w opinii Trend Micro wywrą ogromny wpływ na sytuację w nadchodzącym roku. „ ... tego pakietu do rozprzestrzeniania nowych typów złośliwego oprogramowania. Najnowsze badania stawiają pytanie o poziom bezpieczeństwa urządzeń przygotowanych do połączeń internetowych. Przestępcy ...
-
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
... że zależy nam na kliencie, jego zadowoleniu oraz że chętnie wysłuchamy jego opinii. Wbrew pozorom takie podejście wcale nie jest czasochłonne, pod warunkiem, że ... najaktywniejsze osoby wygrywają bon na kolejne zakupy czy upominek. Zadbaj o informację Według badania SalesBee, aż 27 proc. osób kupujących w Internecie obawia się oszustwa ze strony ...
-
Ubezpieczenia 2015: nie tylko BLS i Solvency II
... trudem odzyskuje poziom zaufania sprzed kryzysu finansowego, jednak jak pokazują wyniki badania Diagnoza Społeczna 2015 w ciągu ostatnich dwóch lat wiarygodność ubezpieczycieli ... finansowym. W perspektywie najbliższych lat pomysł uregulowania procesów reklamacyjnych w opinii Gothaer będzie miał pozytywny wpływ na rynek ubezpieczeniowy. Problemami, ...
-
Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne
... badania, które Instytut ARC Rynek i Opinia przeprowadził na zlecenie Katedry Rynku, Marketingu i Jakości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wynika, że już ponad 2/3 Polaków ma świadomość istnienia tworzonych przez sieci handlowe marek własnych. Okazuje się też, że na więcej pozytywnych opinii mogą liczyć ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... , jak i tradycyjną. Badania Forester Research pokazują bowiem, że w celach zakupowych smartfony wykorzystywane są najczęściej podczas odwiedzin w sklepach stacjonarnych. Jest to moment styku z konsumentami, o który powinni zadbać także producenci. Na mobile konsumenci szukają wyczerpujących informacji o produktach i opinii innych nabywców. Zadbanie ...
-
Polskie drogi w social media
... tysięcy kilometrów nowych dróg. Jako że plan ten został przyjęty jeszcze przez poprzedni rząd, w opinii niektórych ekspertów może być zbyt optymistyczny, jednak szacuje się, że dostępne środki mają pozwolić na ... polskich dróg nie dostarczały Polakom inspiracji do kolejnych memów, a napawały dumą i prędkością (ale ograniczoną!). Autor badania: Karolina ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 04/2016
... firm i instytucji naukowych w ramach programu "Inteligentny Rozwój". Program wspiera badania, rozwój oraz innowacje, a jego wartość to ok. 6,2 mld zł. Firmy działające ... przejęciem. Polska gospodarka rozwija się szybciej, niż wcześniej prognozowali eksperci. W opinii Głównego Urzędu Statystycznego PKB wzrósł w 2015 roku o 3,6 proc. wobec 3,3 procent ...
-
500 zł na dziecko w mediach. Internauci za czy przeciw?
... inwestycja” - zdanie to zdaje się podzielać większość uczestników internetowej dyskusji. Z badania IMM wynika, że aż 61 % wszystkich zabarwionych emocjonalnie publikacji, w których ... biedniejsi to zaraz patologia ZASTANOWCIE SIE CO MOWICIE” – czytamy w jednej z opinii zamieszczonych w mediach społecznościowych. „W realu ludzie bardzo czekają na te ...
-
Upadłości firm w USA: czy zadziała efekt domina?
... liczby upadłych przedsiębiorstw? Odpowiedź na to pytanie stanowi cel nowego badania analitycznego i uaktualnionej globalnej mapy niewypłacalności. Jeśli poważnie potraktować ostrzeżenie ... niewypłacalności na rynkach wschodzących powoduje ogromne straty u eksporterów. W opinii Ludovica Subran, Głównego Ekonomisty w Euler Hermes, Europejczycy nie ...
-
Czego pokolenie Y oczekuje od pracodawcy?
... trendy w zmianach modelu zarządzania ludźmi, przez obecnych i przyszłych liderów. Anna Sarnacka-Smith, trener biznesu, certyfikowany konsultant D3 z EFFECTIVENESS dodaje: W mojej opinii wyniki badania pokazują, że potrzeby, które mamy, jako ludzie, mają charakter uniwersalny, bez względu na pokolenie, do którego przynależymy. Odpowiedzmy sobie ...
-
GPS obiera kierunek "media społecznościowe"
... . Publikacje o sprzęcie GPS rzadziej są komentowane i udostępniane. Monitorowanie dyskusji i opinii w mediach społecznościowych służy markom w takich sytuacjach jako - nomen omen ... dziennikarze na łamach „Pulsu Biznesu”, a także w telewizji Polsat News. Metodologia badania Monitoring social media, portali internetowych, prasy, radia i telewizji w IMM ...
Tematy: GPS, nawigacja, smartwatch, bieganie, media społecznościowe, TomTom, Garmin, monitoring mediów