-
Opinie klientów ważne dla firm
... śledzących ich profile w mediach społecznościowych, o ile otrzymałoby w zamian odpowiednią zachętę i nagrodę. Z badania wynika również, że 23% konsumentów tworzy grupę tzw. klientów migrujących (Churners ... swoich klientów Mimo zwiększenia inwestycji w projekty dotyczące analizy „opinii klientów” specjaliści przyznają, że firmy mają przed sobą długą ...
-
Jacy są polscy gracze komputerowi?
... opinii samych graczy wpływ grania na ich późniejsze życie zawodowe jest znaczący i pozytywny. Dzięki grom wiele osób nauczyło się obcego języka. Poza tym granie wpływa pozytywnie na ich koncentrację, poprawia pamięć oraz uczy współpracy. Udział w kulturze Z badania ...
-
Kiedy sięgamy po alkohol?
... na ich bazie drinków jest bogaty, to jak wynika z badania zrealizowanego przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research, alkohol zdecydowanie wolimy pić w domu - swoim ... której ma być spożywany. Obserwację tę potwierdziły wyniki badania zrealizowanego przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research. Okazało się, że alkoholami najchętniej ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... wyłącznie na podstawie wyników badania konsumenckiego zrealizowanego przez zewnętrzną agencję badawczą oraz publicznie dostępnych informacji. Badanie miało na celu zebranie indywidualnych opinii respondentów. Raport ilustruje stosowane praktyki zarządzania doświadczeniami klientów i w żaden sposób nie stanowi opinii ani stanowiska KPMG w Polsce ...
-
Tydzień 46/2007 (12-18.11.2007)
... badania i rozwój ponoszonych przez największe światowe korporacje. W 2006 roku 1250 największych firm z całego świata wydało na ten cel 510 miliardów dolarów (348 miliardów euro), czyli o 10% więcej niż w roku 2005. W opinii ... branż, to najwięcej środków przeznaczono na badania w sektorze farmaceutycznymi i biotechnologicznym (wyniosły ponad 95 ...
-
Najlepsze sklepy z bielizną w Europie
... prezentacji sklepu wygrywają Litwini - to wnioski, jakie można wysunąć na podstawie badania mystery shopping przeprowadzonego przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK (ISC). Tajemniczy klienci ... biorący udział w badaniach zostali poproszeni o wyrażenie swojej prywatnej opinii na temat odwiedzanych placówek. Subiektywne opinie badaczy nie miały żadnego ...
-
Internetowe portale o zdrowiu
... o chorobach i ich leczeniu, ale pozwalających także na zasięgnięcie porady u specjalisty, wyszukanie na mapie najbliższej przychodni, sprawdzenie opinii pacjentów o konkretnym lekarzu. Jak czytamy w raporcie z badania, wiele serwisów internetowych na temat zdrowia obejmuje szerokie spectrum zagadnień. Witryny te to w istocie zbiór wiedzy na temat ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2012 i prognoza IV kw. 2012
... w poprzedniej edycji badania Keralla Research, przedsiębiorcy ... opinii 45 proc. badanych kondycja ekonomiczna kraju jeszcze w czwartym kwartale br. pogorszy się, co stanowi wzrost o 2,7 pkt. proc. kw./kw, a jednocześnie jest to największy odsetek przedsiębiorców pesymistów, jaki Instytut Keralla Research zarejestrował od początku prowadzenia badania ...
-
Jakość obsługi: polskie matki nie mają łatwo
... życzliwości ze strony personelu bądź innych klientów. Jak pokazują wyniki badania, największymi przeciwnikami przywilejów dla kobiet ciężarnych i matek z małymi dziećmi są ... kwestionariusza on-line, na próbie 1.830 dorosłych respondentów. Celem badania było poznanie opinii Polaków na temat traktowania w Polsce kobiet ciężarnych oraz z małymi dziećmi ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2014
... wiarygodnych wizytówek firmy są jej pracownicy, bardzo ważne jest to, aby dbać o ich komfort i zadowolenie z pracy. W tegorocznej edycji badania „Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów” publikacje o firmie w mediach (34%) wyprzedziły opinie o pracodawcy w internecie (30%), co sugeruje, że niezależne źródła, które ...
-
Dyrektorzy finansowi: prognozy II kw. 2016 r.
... opinii, że liczba bezrobotnych nieznacznie wzrośnie (20 proc. badanych). Prognozy kursu euro uległy niewielkiej zmianie w porównaniu z poprzednią falą badania ...
-
Zła jakość obsługi klienta przynosi straty
... są w większości pozytywnie, podczas gdy inne branże, takie jak telekomunikacja, zostały ocenione znacznie niżej – negatywnych opinii jest w ich przypadku dwukrotnie więcej w stosunku do pozytywnych. W trakcie badania poproszono konsumentów, aby wybrali branże, które ich zdaniem najlepiej i najgorzej zajmują się obsługą klienta. Najwięcej ...
-
Menedżer personalny skuteczny ale nielubiany?
... rozmowy o rozwoju zawodowym? Oto wybrane wyniki najnowszego badania HR w polskich firmach. Uczestnicy badania za najistotniejsze na stanowisku menedżera personalnego uznali ... typowo rozwojowej mają miejsce tylko w nielicznych organizacjach. Nic więc dziwnego, że w opinii 60% badanych pracowników niewiele robi się w firmach by zatrzymać dobrych ...
-
Polski e-konsument 2010
... markowych. W opinii badanych, produkty markowe cechuje wysoka jakość (83,9%), trwałość i dobre wykonanie gwarantujące długie użytkowanie produktu (18,5%) oraz jego bezawaryjność i niezawodność (10,7%). Produkty markowe kojarzą się ponadto z modą i unikalnością oraz zadowoleniem i satysfakcją z ich posiadania i użytkowania. Badania pokazują, że ...
-
Firmy w Europie Środkowej: nastroje I kw. 2011
... kadry kierowniczej największych przedsiębiorstw. Spadła natomiast liczba pozytywnych opinii, dotyczących perspektyw gospodarczych kraju - do 55% w porównaniu do 63% w III Q 2010 r. ... wśród badanych gospodarek, tylko 3% dużych przedsiębiorstw wydało 3% i więcej swojego obrotu na badania i rozwój (B+R) w 2010 roku. „Nie jest to zbyt zachęcający ...
-
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
... ponad 7000 konsumentów z 6 krajów, klienci są niezadowoleni i poirytowani z powodu negatywnych doświadczeń w zakresie obsługi ze strony przedsiębiorstw. Celem badania była analiza opinii klientów na temat jakości obsługi oferowanej przez przedsiębiorstwa z pięciu branż (usługi telekomunikacyjne, finansowe, operatorzy telewizji i Internetu, handel ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów
... od zakresu odpowiedzialności oraz linii biznesu, którą zarządzają. Dlatego wyniki badania podzielono na 8 głównych specjalizacji, w których managerowie wskazali preferowanego pracodawcę. Ranking najlepszych pracodawców Top Employer for Top Management 2013 r. w opinii kadry zarządzającej: HR - Unilever Finanse - Siemens Marketing i PR - Nestle ...
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... właśnie pod wpływem pozytywnej opinii innych. Rekomendacja lepsza niż reklama? Chyba tak. 24 miliardy złotych ― dokładnie tyle wynosi roczna wartość naszych decyzji zakupowych opartych na rekomendacjach innych, twierdzą autorzy badania, czyli Fundacja Obserwatorium Zarządzania i Instytut PBS. Ale fenomen opinii konsumenckiej i to, jak przekłada ...
-
Pozapłacowe świadczenia pracownicze: sposób na zatrzymanie lidera
... Meksyk, Brazylia, Wielka Brytania, Chile, Rosja, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Indie. Tegoroczną edycją badania, które od 12 lat jest prowadzone w Stanach Zjednoczonych, po raz pierwszy ... inwalidztwa poziom tych deklaracji wyniósł 25 proc. - Biorąc pod uwagę rozbieżność opinii na temat tego, czy świadczenia pozapłacowe mogą być przyczyną decyzji o ...
-
Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?
... badania zrealizowanego przez Opineo.pl, do pisania opinii polscy konsumenci zasiadają przeważnie wieczorem. Ich wypowiedzi mają do ... Wystarczy poprosić Okazuje się, że motywacją do wystawienia opinii jest najczęściej prośba sprzedawcy. Odpowiedź taką wskazało aż 31% respondentów badania, jakie Opineo przeprowadziło w maju i czerwcu na grupie 1200 ...
-
Gwarancja zwrotu pieniędzy - to się liczy w e-commerce
... z najnowszego badania, zrealizowanego przez instytut opinii publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops. To już trzeci raz, kiedy Trusted Shops, firma specjalizująca się w certyfikacji sklepów internetowych, oraz instytut badawczy Infas postanowiły pochylić się nad upodobaniami zakupowymi konsumentów Starego Kontynentu. Autorzy badania ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 15/2017
... 2017 przez AV-Comparatives. Dostarcza on wielu ciekawych informacji o użytkownikach Internetu. Badania zostały przeprowadzone na ponad 2, 5 tysiącach anonimowych osób z całego świata i ... antywirusowego są wyniki niezależnych recenzji i testów (aż 75%), drugim głównym źródłem opinii są natomiast fora internetowe (ponad 10% badanych wskazuje je, jako ...
-
Candidate Experience, czyli o wysokich kosztach złej rekrutacji
... przeprowadzamy takie badanie co dwa tygodnie. Dzięki temu mamy pewność, że kandydaci pamiętają działania rekrutera i przekazują nam szczegółowe informacje zwrotne. Badania opinii są kluczowe, jeśli firmie zależy na dbaniu o jakość procesów rekrutacyjnych. Wdrożenie regularnego ankietowania przyniosło efekty bardzo szybko, a kandydaci mimo ...
-
GfK: pesymizm polskich konsumentów nieco mniejszy
... dotyczących prognoz i przyszłej sytuacji, zarówno w wymiarze indywidualnym, jak i całej gospodarki. Autorzy badania podejrzewają, że w najbliższym czasie będziemy mieć do czynienia z rozchwianiem nastrojów konsumenckich. Niestabilność opinii stymulować będzie dynamika zmian, zarówno na poziomie organizacji życia społecznego, jak i gospodarczego ...
-
Pracuj: nawet skromna podwyżka lepsza niż benefity pracownicze
... z innymi. Trudno się więc dziwić, że tylko połowa respondentów (49,5%) ma w swojej opinii wiedzę, jak na tle konkurencji wypadają ich zarobki. Polacy mają także kłopot z rozmowami w ... podjęcie decyzji o złożeniu aplikacji. Tym bardziej, że jak wynika z badania „Polacy gotowi na zmianę pracy. Badania Pracuj.pl” aż 86% Polaków jest otwartych na nowe ...
-
Składowe powodzenia produktu
... konfiguracji cech produktu, ceny i efektu rynkowego, rozsądne wydaje się poznanie opinii konsumentów pod tym względem - najlepiej drogą badań. Celem każdego menedżera jest ... wywiadu komputerowego i specjalistycznego oprogramowania. Jednak już na etapie przygotowywania badania należy bardzo dobrze przemyśleć, jakie atrybuty chcemy oceniać w badaniu. ...
-
Monitor Rynku Pracy II 2011
... opinii pracowników Monitor Rynku Pracy zrealizowanego przez Instytut Badawczy Randstad pokazuje, ... nieznacznie zwiększonego odczucia możliwości utraty pracy, polskich respondentów badania nie opuszcza optymizm w przekonaniu o możliwości objęcia nowego stanowiska - 3 na 4 respondentów badania stwierdziło, że nie spodziewa się trudności w znalezieniu ...
-
Firmy w Europie Środkowej: nastroje II kw. 2011
... ich biznesu będą pozytywne - m.in. takie wnioski płyną z VI edycji cyklicznego badania optymizmu biznesowego Deloitte Business Sentiment Index prowadzonego przez firmę ... on na celu umożliwienie sondażu nastrojów panujących wśród biznesmenów w regionie i pozyskanie opinii osób kształtujących nie tylko wyniki finansowe firm, ale również oblicza ...
-
Styl życia Polaków: kawiarnie
... dzielnicą i wspiera świadomie przedsiębiorców tam działających – właścicieli kawiarni, restauracji, sklepów spożywczych czy piekarni – mówi Anna Karasińska, kierownik działu badawczego Instytutu Badania Opinii „Homo Homini”. Na drugim miejscu pod względem popularności plasują się cukiernie serwujące kawę. Warto również zwrócić uwagę na dużą liczbę ...
-
Produkty spożywcze: za mało informacji
... tradycyjne lub ekologiczne. Podobnie w opinii co drugiego ankietowanego brakuje informacji o warzywach i owocach oraz rybach. Dla niektórych tajemnicą pozostaje też mięso wołowe. O raporcie Raport „Konsument w gąszczu informacji, czyli jak powinna komunikować się z nim branża spożywcza” obejmuje wyniki badania zrealizowanego przez agencję badawczą ...
-
Fakty, analizy, wiadomości lokalne. Tego szukamy w Internecie
... też opinii znajomych. Konfrontując trzy punkty widzenia: specjalistów, znajomych i własny, lepiej rozumiemy rzeczywistość. Gdy w dodatku jest to zlokalizowane w ściśle określonej przestrzeni sieci, pod jednym wspólnym adresem, życie staje się odrobinę łatwiejsze, a świat ciut bardziej przyjazny. W sumarycznym ujęciu wyniki badania wskazują ...
-
Dyrektorzy finansowi: prognozy III kw. 2016 r.
... mobilności pracowników. O badaniu „Deloitte CFO Survey” Deloitte CFO Survey to badanie opinii dyrektorów finansowych (CFO) największych firm w Europie. W tej edycji przebadano blisko 1200 osób. Raport Deloitte European CFO Survey przedstawia wyniki badania przeprowadzonego przez firmy członkowskie Deloitte w 17 krajach: Austrii, Belgii, Finlandii ...
-
Jakość obsługi klienta w 2016 r.
... podobnie jak w poprzedniej edycji badania, plasują się osoby zamieszkujące Łódź i Lublin. Jakość obsługi - stabilność bez rewelacji Badania realizowane przez Polski Program ... Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują Mapa jakości obsługi Na podstawie opinii pozostawionych przez konsumentów na jakoscobslugi.pl w 2016 roku stworzona ...
-
Polska szkoła w dobie cyfryzacji, czyli jak dużo zostało do zrobienia
... procesu kształcenia dzieci i młodzieży. Wskazując narzędzia technologiczne adekwatne w ich opinii do użycia w edukacji rodzice wskazują rozwiązania/narzędzia dobrze im znane, takie ... , którenastawione są bardziej na przekaz informacji niż konstruowanie wiedzy. WNIOSKI Z BADANIA „Polska szkoła w dobie cyfryzacji. Diagnoza 2017”: rekomendacje Konieczny ...
-
Polacy podczas pandemii: jak wypełniamy sobie czas wolny?
... mamy istotną potrzebę kontaktu z aktualnymi informacjami z Polski i ze świata. Metodologia badania Badanie zostało zrealizowane w dniach 31.03 – 1.04.2020 przez SW RESEARCH Agencję Badań Rynku i Opinii metodą wywiadów on-line (CAWI). W ramach badania przeprowadzono 1006 ankiet z użytkownikami SW PANEL. Projekt będzie miał charakter cykliczny ...