-
Skuteczny e-mail marketing
... % odpowiedzi, telewizję za skuteczniejszą uznało 39% ankietowanych). Dopiero trzecią i czwartą pozycję zajęły odpowiednio radia i gazety. Promocja, produkt i marka To samo badanie pokazuje, jakie e-maile Anglicy otwierają najchętniej. Na pierwszym miejscu znalazły się wszelkie komunikaty na temat zniżek (27% odpowiedzi). W drugiej kolejności ...
-
Raport: ERP w bankach
... w elastyczną architekturę zorientowaną na usługi, wspierającą integrację sprawi, że standardowe oprogramowanie ERP stanie się coraz bardziej atrakcyjne dla banków. "Nasze badanie jest na dzień dzisiejszy najbardziej wnikliwą analizą wykorzystania systemów ERP w międzynarodowym sektorze bankowym – mówi profesor doktor Dirk Schiereck, z Katedry ...
-
Atrakcyjna Polska
... prawnych, daleko nam do Wielkiej Brytanii i Irlandii, ale wraz ze Szwajcarią i Słowacją zajmujemy trzecie miejsce. Ciekawe wyniki przynosi również inne badanie, przeprowadzone przez Ernst & Young wyłącznie w Niemczech. 19 procent małych i średnich przedsiębiorstw niemieckich deklaruje chęć przeniesienia swojej produkcji w związku z rozszerzeniem ...
-
Kto kupuje on-line?
... internet. Nielsen//NetRatings określa klientów wydających więcej pieniędzy na zakupy online, niż wynosi średnia, mianem „Najwartościowszych Kupujących” (MVP (Most Valuable Purchasers). Badanie prowadzone było pod kątem dwojakiego rozróżnienia klientów: tych, którzy wydają w sieci dużo lub mało, oraz tych którzy robią zakupy online ...
-
Najpopularniejsze marki odzieżowe
... , że w rankingu popularności marek prowadzą marki odzieży sportowej jest jednocześnie potwierdzeniem, że młodzi ludzie cenią sobie przede wszystkim wygodę." O badaniu Badanie Fashion Trend realizowane jest metodą CAWI na kwotowo-losowej próbie osób w wieku 15-35 lat. Każdego dnia w badaniu bierze udział co najmniej ...
-
Kadra zarządzająca w mediach I 2006
... "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia i telewizji. Badanie przedstawia najczęściej pojawiających się w środkach masowego przekazu prezesów bądź dyrektorów największych firm w Polsce. Lista szefów firm została przygotowana w oparciu ...
-
Kadra zarządzająca w mediach II 2006
... "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia i telewizji. Badanie przedstawia najczęściej pojawiających się w środkach masowego przekazu prezesów bądź dyrektorów największych firm w Polsce. Lista szefów firm została przygotowana w oparciu ...
-
Branża PR w mediach III 2006
... dużą liczbę materiałów poświęconych PR-owi miały wpływ liczne kontrowersje związane z wejściem w życie ustawy o lobbingu oraz doniesienia o wizerunkowych problemach prezydenta Kaczyńskiego. Badanie przekazów o branży PR w marcu 2006 roku objęło 198 materiałów. 89 z nich dotyczyło lobbingu w kontekście wejścia w życie regulującej go ustawy. W 43 ...
-
Kadra zarządzająca w mediach III 2006
... "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia i telewizji. Badanie przedstawia najczęściej pojawiających się w środkach masowego przekazu prezesów, bądź dyrektorów największych firm w Polsce. Lista szefów firm została przygotowana w oparciu ...
-
Honda najbardziej odpowiedzialna społecznie
... Indie i Chiny działalność firm motoryzacyjnych w ramach CSR-u (ang. Corporate Social Responsibilities) jest wyżej oceniana niż w zachodnich krajach o dużej tradycji biznesowej. "Badanie pokazało, że społecznie odpowiedzialny biznes odgrywa coraz większą rolę. Przyczynia się do zwiększania zysków i podnosi wartość rynkową firmy. W rezultacie, wiele ...
-
Branża PR w mediach IV 2006
... o 92 przekazy mniej niż w zeszłym miesiącu. Na spadek liczby materiałów poświęconych PR-owi miało wpływ zakończenie publicznej debaty na temat lobbingu. Badanie przekazów o branży PR w kwietniu 2006 roku objęło 106 materiałów. W przeciwieństwie do poprzednich miesięcy brakowało wśród nich jednego wiodącego tematu, np ...
-
Kadra zarządzająca w mediach IV 2006
... "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia i telewizji. Badanie przedstawia najczęściej pojawiających się w środkach masowego przekazu prezesów bądź dyrektorów największych firm w Polsce. Lista szefów firm została przygotowana w oparciu ...
-
Najbardziej ufamy premierowi
... szefa Samoobrony wzrosło bowiem o 5 punktów procentowych, zaś w przypadku Romana Giertycha o 4 punkty procentowe. O 6 punktów procentowych wzrosło również zaufanie do ministra sprawiedliwości. Badanie CBOS zostało przeprowadzone w dniach od 2 do 5 czerwca na 1041-osobowej, reprezentatywnej próbie losowej dorosłych Polaków.
-
Kadra zarządzająca w mediach V 2006
... "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia i telewizji. Badanie przedstawia najczęściej pojawiających się w środkach masowego przekazu prezesów bądź dyrektorów największych firm w Polsce. Lista szefów firm została przygotowana w oparciu ...
-
Branża PR w mediach VI 2006
... 94 materiały o branży PR, to tyle samo, co w maju. Wydarzeniem miesiąca było ogłoszenie rankingu agencji public relations przygotowanego przez Home&Market. Badanie przekazów o branży PR w czerwcu 2006 roku objęło 94 materiały. Najwięcej artykułów o PR ukazało się w prasie - stanowiły one 79 z 94 ujętych ...
-
Kadra zarządzająca w mediach VI 2006
... "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia i telewizji. Badanie przedstawia najczęściej pojawiających się w środkach masowego przekazu prezesów bądź dyrektorów największych firm w Polsce. Lista szefów firm została przygotowana w oparciu ...
-
Wynagrodzenia na świecie 2007
... , a inflacja wyniesie 5,5 proc. Zdaniem specjalistów, europejska gospodarka jest podzielona na rozwijające się rynki wschodnie oraz bardziej dojrzałe gospodarki zachodnie. Badanie pokazało, że pracownicy w wielu krajach Europy Wschodniej mogą generalnie spodziewać się większych korzyści z podwyżek wynagrodzeń, niż ich koledzy z Europy Zachodniej ...
-
Bezpieczeństwo w sieci wg MySpace
... ustawiane jako “prywatne”, ograniczając dostęp innych członków do danych osobistych takich osób. Niestety opcję tę można łatwo zmienić. W 2006 roku badanie przeprowadzone przez Insight Research Group dla Common Sense Media, ujawniło, że aż 85 proc. rodziców uważa Internet za niebezpieczny dla ...
-
Czym jest podcasting, blog i VOD?
... jest ze słowem podcasting, o którym nigdy nie słyszała jedna czwarta brytyjskich internautów, a kolejne 35 proc. nie zna znaczenia tego słowa. Badanie zostało przeprowadzone wśród osób, które codziennie korzystają z internetu.
-
Branża PR w mediach X 2006
... stanowią 64% wszystkich publikacji. Wśród nich na pierwszym miejscu znalazł się Puls Biznesu, który zamieścił 24 artykuły poświęcone branży PR. Badanie informacji cytujących lub wzmiankujących osoby i firmy w kontekście PR objęło aż 143 publikacje i wykazało, że osobą najczęściej cytowaną w październiku w związku z public ...
-
Najczęściej cytowane media X 2006
... analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Niespodzianką są wysokie lokaty Gazety Polskiej i Naszego Dziennika, cytowanych w kontekście współpracy M. Suboticia i K. Mroziewicza z WSI. Październikowe badanie IMM przeprowadzono na podstawie 6572 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 8234 razy ...
-
Polacy nie znają języków obcych
... przyznaje, że porozumiewa się we wskazanym języku. 26 procent natomiast twierdzi, że zna dwa języki obce, a 5 procent trzy lub więcej. Badanie CBOS zostało przeprowadzone w dniach od 2 do 5 listopada na losowej reprezentatywnej próbie 979 dorosłych Polaków.
-
Rośnie popyt na zarządzanie dokumentami
... popytem, a prymat zdobędą dostawcy, którzy będą na tyle elastyczni, aby przygotować usługę ściśle dopasowaną do potrzeb konkretnego klienta”. Informacje o badaniu Badanie przeprowadził Instytut Badawczy IPSOS w lipcu-wrześniu b. r. wśród 206 dużych przedsiębiorstw – zatrudniających ponad 250 pracowników lub notujących obroty powyżej 200 mln rocznie ...
-
Rynek usług zarządzania dokumentami w Polsce
... outsourcingowym znajduje się obecnie w fazie wzrostowej - firmy deklarują, że ich wydatki na ten cel będą rosły w ciągu najbliższych dwóch lat. Badanie przeprowadził Instytut Badawczy IPSOS w okresie od lipca do września 2006 roku wśród dużych przedsiębiorstw, które zatrudniają ponad 250 pracowników lub ...
-
Najlepsi pracodawcy wg studentów 2006
... Polska wśród studentów z 43 uczelni wyższych w całej Polsce, zwycięzcą została firma PricewaterhouseCoopers. Firma wygrała ranking już po raz trzeci z rzędu. Badanie „Pracodawca Roku" w tym roku swoim zasięgiem objęło około 5000 studentów z 43 uczelni wyższych, z ośrodków akademickich w całej Polsce takich jak: Warszawa ...
-
Najlepsi pracodawcy Europy Środkowo-Wschodniej
... która bezpośrednio przekłada się na osiągane przez firmę wyniki oraz jej pozycję konkurencyjną" – dodał. Utrzymanie zaangażowania pracowników w Europie Środkowo-Wschodniej Badanie Hewitt pokazuje, że w dynamicznie zmieniającym się środowisku gospodarczym, pomóc firmom w utrzymaniu i zmotywowaniu pracowników mogą trzy czynniki: Docenianie roli ludzi ...
-
Turystyka polskich internautów
... 8000 zł. W lutym najwięcej osób zapłaciło od 1001 do 2000 zł, a w marcu i kwietniu maksymalnie 1000 zł od osoby. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono między 1 stycznia a 30 kwietnia 2007 przy użyciu losowo wyświetlanych ankiet internetowych. Analizą objęto 10 253 wypełnionych do końca kwestionariuszy ...
-
Polki i kosmetyki
... Garnier, Ziaja, Soraya, Vichy, Dr Irena Eris. Każda z tych marek ma „swoją” kategorię produktów, w której zajmuje dobrą pozycję. Informacje o badaniu Badanie zostało wykonane na przełomie 2006/2007 r. przez agencję badawczą Inquiry na próbie 600 kobiet mieszkających w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, w wieku ...
-
Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców
... . średnie, a kolejne 27 proc. jest w trakcie nauki. Dominują uczniowie i studenci (25,2 proc.), pracownicy umysłowi, specjaliści i przedstawiciele kadry zarządzającej (21,9 proc.). Badanie zostało przeprowadzone w kwietniu 2006 r. na grupie 1049 osób w wieku 15 i więcej lat w 10 największych miastach Polski.
-
Marketing offline wpływa na zachowanie online
... . Kampanie prowadzone w telewizji i komunikacja WOM najbardziej zachęcają konsumentów do poszukiwań w sieci. Z kolei reklamy w prasie i WOM najbardziej motywują do robienia zakupów. Badanie wykazało również, że 54 proc. respondentów korzysta z internetowych wyszukiwarek przynajmniej raz dziennie.
-
Polacy w sieci: zakupy przez Internet coraz popularniejsze
... musi zapewnić swoim klientom usługi najwyższej jakości. Perspektywy na przyszłość Jak twierdzi Robert Hałacz z firmy Gemius, która odpowiedzialna jest za badanie rynku internautów w Polsce, to według prognoz do 2010 roku wartość polskiego handlu w Internecie powiększy się do 4 mld euro. Oznacza to ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... informowania o branży. Pomocne w tych działaniach mogą okazać się badania, które niektóre firmy wykonują na potrzeby swoje i swoich klientów (np. „Badanie skuteczności merchandisingu w polskich bankach” zrealizowane przez PMT Marketing System). Publikacja wyników takich badań pomoże upowszechnić prawidłowe rozumienie terminu w świadomości masowego ...
-
Banki europejskie: sposób na kryzys
... kluczowe inwestycje. Kompetencje zarządzających zostały uznane za najważniejszą, wewnętrzną przyczynę sukcesu przez 41% ankietowanych bankierów. „Ogólne wrażenia jakie pozostawia to badanie są takie, że banki nie kierują swoją przyszłościa,” powiedział jeden z obserwatorów sektora bankowego Arnoud De Meyer, director of the Judge ...
-
Europa Środkowa: popularne serwisy 2008
... , w rankingach najpopularniejszych witryn w krajach Europy Środkowo-Wschodniej coraz częściej pojawiają się serwisy społecznościowe. Realizowane przez firmę Gemius SA badanie gemiusAudience, jest standardem pomiaru witryn i aplikacji internetowych w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Na łamach następujących serwisów: audyt.gemius ...
-
Wyniki wyszukiwania Google wg internautów
... . Informacje o badaniu Sonda została zrealizowana dla agencji search engine marketing - Bluerank przez firmę IMAS International za pomocą usługi Omnibus Online. Badanie przeprowadzone zostało na próbie 600 respondentów, w wieku 18 – 54 lata. Sonda miała na celu zbadanie poziomu zadowolenia użytkowników wyszukiwarki Google ...